26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Rusko je teroristický režim

Poslanecká sněmovna odhlasovala drtivou většinou hlasů rezoluci označující Rusko za teroristický režim a je třeba to ocenit a uvítat. A naopak třeba odmítnout všechny pokusy jakkoli ospravedlňovat to, co se stalo 24. února.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fridrich 16.11.2022 7:20

NATO sledovalo raketu, která v úterý dopadla v Polsku, uvedla americká CNN s odkazem na armádního představitele Severoatlantické aliance (NATO). Zdroj stanice ale neupřesnil, kdo raketu odpálil a odkud. „Informace o radarových stopách (rakety) byly poskytnuty NATO a Polsku,“ řekl CNN armádní představitel NATO." -

Podstatné je ale to, že rusáci míří své rakety i do západní části Ukrajiny k hranicím Polska a zvyšují tak riziko, že jejich nepřesné raketky zasáhnou Polsko, tedy NATO. Také Putin a ta jeho sebranka tvrdil, že chce získat Donbas a Luhansko, a to je tisíce kilometrů jinde - na východě Ukrajiny. A Polsko se samozřejmě bude jejich útokům bránit svými antiraketami a fragmenty zničených raket ruska i Ukrajiny mohou dopadnout i do Polska... Viníkem jsou rusáci - a nikdo jiný.

R. Langer 16.11.2022 7:23

A z čeho jste z té zprávy usoudil, že "rusáci míří své rakety i do západní části Ukrajiny k hranicím Polska a zvyšují tak riziko, že jejich nepřesné raketky zasáhnou Polsko, tedy NATO."

Já tam nic takového nevidím, můžete mi to tam najít? 8-o

J. Fridrich 16.11.2022 7:27

Ahoj astronaute Langere - jaký byl tvůj dlouhý vesmírný let k Proxima Centauri ? Ty nevíš, že rusáci už přes půl roku ostřelují Lvov a jeho okolí, který je na Západě Ukrajiny a tedy poblíž Polska...? Tak se probuď, demente.

V. Kuhaj 16.11.2022 7:36

Netřeba urážet a tykat. Tuše možné problémy, sleduji bedlivě zprávy o té raketě, tedy už dvou raketách. A vypadá to, že je nejspíš vypálili Ukrajinci. Unisono se mluví o tom, že byly obranné a Ukrajinci jimi mířili na útočné ruské. Chápu. Podezření, že to udělali schválně jako provokaci, aby do toho konfliktu oficiálně zatáhli i NATO, po čemž neskrývaně touží, je třeba udusit v zárodku. Kdo že je tady teroristický stát?:-/

J. Fridrich 16.11.2022 7:40

Rusko. To ví i školáci. Vy jste předškolák ?

L. Hančar 16.11.2022 7:57

Už ve zvláštňý škole nás mučili s historkami, jak Donšlajd zahájil specijální operacy pro eliminaci pradědečka a prababičky Putina 22.6.1941. Ostatně symboly německých dobroserů byly dost podobné těm Majdánkovským.

J. Fridrich 16.11.2022 8:30

Jsi skvělý češtinář, hančare, to tvoje - "zvláštňý škole" je přímo roztomilé...

V. Kuhaj 16.11.2022 7:57

Pane Fridrichu, hysterie naší poslanecké sněmovny, která Rusko prohlásila za teroristický stát, mi neunikla. Teď už nezbývá než se modlit, aby si Rusko zachovalo chladnou hlavu a ten teror opravdu nerozpoutalo. Když se podíváte na glóbus a porovnáte velikost Ruska s naší, tak by vám třeba mohlo dojít, co by to znamenalo.

J. Fridrich 16.11.2022 8:24

Tak máte tam dvě chyby - a podstatné. Píšete - " Teď už nezbývá než se modlit, aby si Rusko zachovalo chladnou hlavu a ten teror opravdu nerozpoutalo. " - rusko už TEROR ROZPOTALO, a to v Evropě, tedy kousek od nás.

A druhá vaše chyba je zde - " Když se podíváte na glóbus a porovnáte velikost Ruska s naší, tak by vám třeba mohlo dojít, co by to znamenalo." - Zapomněl jste, doufám že ne záměrně, že jsme členy nejsilnějšího OBRANNÉHO USKUPENÍ na světě, tedy NATO. které je nejen větší jak rusko ( ta velikost vám nějak imponuje, ale rusko je obr na hliněných nohou. A je to realita, jak nyní vidíme v jejich potížích se slabší Ukrajinou...), ale i podstatně silnější jak rusko. Máme v NATO nejsilnější zemi světa Ameriku, ale i další jaderné velmoci Británii a Francii. NATO tvoří 30 členských států z Evropy, Severní Ameriky a Asie. O násobně větší síle vojenské i ekonomické vám snad nemusím nic psát - jen to, že rusko má HDP velké tak jak Itálie... Stačí vám to takto, pane Kuhaj ?

V. Kuhaj 16.11.2022 8:35

Ne, nestačí. K "chybě" první: napadení suverénního státu není a priori terorem, to byste měl docela vážný ideologický problém s invazemi USA do jiných zemí, např. Vietnamu nebo Iráku. Nechcete doufám označit USA za teroristický stát!

K "chybě" druhé: teror je proto terorem, že útočník může zůstat v anonymitě. Proto lze páchat teroristické útoky i zde a kdekoli na světě, naše "obranné uskupení" v případě útoků se skrytým pachatelem nemá proti komu zasáhnout.

Jestli mi velikost Ruska imponuje nebo ne, je celkem vedlejší. Jde o to, že když se pere velký pes s malým, tak ten malý, tedy pokud si zachoval alespoň zbytky pudu sebezáchovy, radši uteče. My jsme pinčl, který čím dál zuřivěji ňafá po nohou dogy, a doufá, že kdyby něco, páníček zasáhne. Mně v téhle roli dobře není. Vám asi ano.

J. Fridrich 16.11.2022 9:22

Píšete " My jsme pinčl, který čím dál zuřivěji ňafá po nohou dogy, a doufá, že kdyby něco, páníček zasáhne. Mně v téhle roli dobře není. Vám asi ano." -

My nejsme pinčl kuhaji - vy možná ano, my jsme členi NATO, o kterém jsem vám už něco napsal, a které je proti rusákům tou dogou a rusko je tím pinčlem. A rusko JE teroristický stát uznaný i VS OSN. A také to, co páchá na území Ukrajiny za bestiální zločiny proti lidskosti je jasný terorismus.

Píšete v obhajobě ruska - " teror je proto terorem, že útočník může zůstat v anonymitě " - a i to v případě rusáků není pravda, protože počínaje jejich anexí Krymu v roce 2014 Putin a jeho kamarila lhala a tvrdila, že tam rusáci nejsou - a byli tam i s porušením dalších válečných konvencí - rusáci byli "zelení mužíci" v NEOZNAČENÝCH uniformách, a prý na dovolené. Dnes opět rusáci NESTYDATĚ ZAPÍRAJÍ A TVRDÍ, že na civilní cíle neútočí, a pokud nejste slepý a hluchý, tak vidíte denně, tak, jak celý svět v televizi co dělají z Ukrajinských měst - jejich obytných částí. A nyní i kdyby vám to nestačilo, tak Howgh, nechte si své názory, a já si ponechám ty své, je to s vámi pro mne ztráta času..

R. Langer 16.11.2022 8:18

Nee, to fakt nevím. Hlavně nevím, jak to vyplývá z toho blábolu, co jste vyplodil. ;-D

P. Boublíková 16.11.2022 7:24

Primární vinu nese Rusko, o tom žádná, nicméně Zelenskij by se mohl zdržet předčasných závěrů o útoku Ruska na země NATO (i když by se mu taková věc náramně hodila do krámu) - viz odkaz níže, Novinky.

J. Anděl 16.11.2022 7:52

Tak, zhruba.

V. Kuhaj 16.11.2022 8:26

Zejména by se Zelenskij měl těchto závěrů zdržet, když ukrajinské armádě, a tedy snad i jemu jako vrchnímu veliteli musí být známo, že to byly jejich vlastní rakety.

P. Boublíková 16.11.2022 7:28

A ještě: rozumíte tomu, že polské území (jak se zdá) nezasáhla nepřesná ruská útočná raketa, ale nepřesná ukrajinská obranná raketa?

K. Křivan 16.11.2022 7:32

Nerozumí. Je to jen Fridrich.

J. Fridrich 16.11.2022 7:38

Rozumím. Já se o raketovou techniku a poznávání Vesmíru zajímám od roku 1958, kdy jsem začal odebírat časopis "Křídla vlasti" přejmenovaný v roce 1964 na "Letectví a kosmonautika" Vám doporučím ve Washingtonu návštěvu největšího musea na světě - National Air and Space Museum. Museum bylo založeno v roce 1976, je součástí Smithsonova institutu. Je to velký zážitek, který jsem si před pár roky dopřál....

Jinak platí co jsem napsal - " A Polsko se samozřejmě bude jejich útokům bránit svými antiraketami a fragmenty zničených raket ruska i Ukrajiny mohou dopadnout i do Polska... Viníkem jsou rusáci - a nikdo jiný." Hezký den.

V. Kuhaj 16.11.2022 8:14

Pane Fridrichu, to že od roku 1958 odebíráte časopis LaK, opravdu neznamená, že tam ta raketa přiletěla z Ruska!

J. Fridrich 16.11.2022 8:28

Dtto langerovi.

R. Langer 16.11.2022 8:20

Hm, to je pěkné, ale to s tím, na co jsem se ptal, nijak nesouvisí, že? ;-)

J. Fridrich 16.11.2022 8:28

Souvisí... Tak, že zde jsou podivíni, kteří mluví do oborů v kterých jsou dosti slabí, a poučují ty, kteří se o ten obor zajímají třeba celoživotně.

R. Langer 16.11.2022 8:30

Ano, to se mi tady stává denně. :-P

S. Ševeček 16.11.2022 7:14

Říše zla.

/WW3 začala 8. března 1983.

K. Křivan 16.11.2022 7:15

Co se stalo 8. března 1983 ? MDŽ ?

J. Fridrich 16.11.2022 7:23

S. Ševeček dal jeden karafiát 8. března 1983 své soudružce učitelce na své základce... Jiné květiny za s. Husáka v té době rozvinutého socialismu v naší socialistické zemi tehdy nebyly.

S. Ševeček 16.11.2022 8:05

vyhlášena Ronaldem Reaganem.

R. Langer 16.11.2022 7:21

Nesmíte ty veselé historky z natáčení brát tak vážně. ;-)

P. Boublíková 16.11.2022 7:13

Reakce prezidentských kandidátů na neštěstí v Polsku: Babiš se nevyjádřil, Fischer plká, Nerudová žádá rozhodný postup (proti komu, čemu?), Pavel doporučuje zachovat chladnou hlavu, dokud se vše nevyšetří.

Z toho mně vychází rozumný přístup Pavla, ač ho ráda nemám.

V této komplikované době je asi jedno, jaký má kdo názor na manželství pro všechny nebo kdo by chtěl vyznamenávat Mašíny.

R. Langer 16.11.2022 7:16

Doba není nijak zvlášť komplikovaná, doba je komplikována, přičemž největší zásluhy na tom mají bolševici z Brusele, včetně těch našich ve vládě. ;-€