2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Rozum v koncích

Některým věcem prostě nerozumím a mezi ně patří oslavný článek Lenky Zlámalové Babišovcům a komunistům nenaléváme na serveru Echo24 o rozhodnutí Ústavního soudu, že je v pořádku, když hotel neposkytl přístřeší ruským zákazníkům, kteří odmítli podepsat deklaraci proti anexi Krymu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 8.5.2019 11:26

Re: Nepoužívejte výrazy jako

Za to si klidně nakopat nespravedlivě do pr "!dele dám.. Dzp.

I. Semrád 8.5.2019 11:30

Re: Nepoužívejte výrazy jako

Aby bylo jasno, kdybyste kupříkladu napsal "vrbenský hňup", tak bych se nad tím nijak nepozastavoval.

M. Mařák 8.5.2019 11:05

Otravování Nočních vlků

při pietním aktu za padlé ruské vojáky a nejen při něm je naprostá a zbytečně přehnaná aktivistická cypovina.

J. Václavíková 8.5.2019 11:12

Re: Otravování Nočních vlků

Vzhledem k jejich aktivnímu angažmá na Krymu tohle nejsou představitelé osvobozující armády, ale té, která nás následně okupovala.

P. Boublíková 8.5.2019 11:16

Re: Otravování Nočních vlků

No to je zase výplod...

R. Neveselý 8.5.2019 11:26

Re: Otravování Nočních vlků

Tak nejsou představitelé, nýbrž přívrženci. Takhle to je lepší?

P. Boublíková 8.5.2019 11:31

Re: Otravování Nočních vlků

Je to lepší :-) Ale z čeho plyne, že jsou přívrženci?

Například já si myslím, že Krym historicky patří Rusku,ale přívrženec sovětské okupace z roku 68 rozhodně nejsem.

Možná se Noční vlci někdy vyjádřili v tom smyslu, že okupace Československa byla ok, tak potom by to byli skutečně přívrženci.

M. Mařák 8.5.2019 11:19

Re: Otravování Nočních vlků

Vnímám je jako turisty a pokud se chovají v souladu s platným právním řádem v ČR, jejich přítomnost mne nijak nedráždí.

J. Václavíková 8.5.2019 11:22

Re: Otravování Nočních vlků

Pro mě jsou to přímí pokračovatelé v tradici okupantů z 68.

Vlci si vybudovali letní základnu na Krymu a odjakživa patřili k největším zastáncům odtržení poloostrova od Ukrajiny. Loni pomáhali rozhánět proukrajinské demonstrace, někteří se podle Chirurga účastnili i bojů na Donbase na straně separatistů.

V nedávném rozhovoru se šéf Nočních vlků dokonce pochlubil, že nápad na připojení Krymu k Rusku mohl mít ruský prezident od něj.

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/nocni-vlk/r~cf2bff3ee99711e4994f002590604f2e/

I. Semrád 8.5.2019 11:28

Re: Otravování Nočních vlků

Ano, Noční vlci jsou symbolem agresivního Ruska.

A užívají si to.

Není mi jen jasné, proč je někteří našinci žerou. Prachy za to přece většina z nich nedostane. Asi mají rádi projevy síly.

M. Mařák 8.5.2019 11:28

Re: Otravování Nočních vlků

Vím, že je to Putinova banda, ale jak říkám, pokud u nás neporušují zákony, považuji to za non-event.

R. Neveselý 8.5.2019 12:18

Re: Otravování Nočních vlků

Ale oni je porušují, zejména dopravní předpisy a překračují limit hluku.

M. Mařák 8.5.2019 12:22

Re: Otravování Nočních vlků

V tom případě by měla zakročit policie ČR.

P. Spáčil 8.5.2019 13:18

Re: Otravování Nočních vlků

limit hluku?

J. Havelka 8.5.2019 11:20

Re: Otravování Nočních vlků

My Češi všechno napůl! Otravujeme Putinovce, jenom jako, kecičky mávátka, jejich rodnaja strana pošle novičok a je!

K. Janyška 8.5.2019 10:56

Astone, tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím.

Soukromá hospoda je soukromá hospoda a hotovo. Kašlu na Krym, státy SSSR mě vůbec nezajímají, i když si myslím, že Krym je ruský, ale koho si pustím do vlastního bytu je moje věc. A já své vlastní prostory za nic jiného nepovažuji..... Dzp.

V. Čermák 8.5.2019 11:01

Re: Astone, tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím.

No, u vás ta nechápavost Nepřekvapuje. Tady o Ubytování Nešlo, cílem bylo Urážet.....

K. Janyška 8.5.2019 11:09

Re: Astone, tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím.

Kecáte, rudočerný nevzdělaný troubo. Jde o právní princip a ochranu soukromého majetku, který je zdrojem svobody člověka... Dzp.

V. Čermák 8.5.2019 11:53

Re: Astone, tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím.

Samozřejmě že šlo o urážku, za právní princip se to jenom schovávalo. Ale protože urážet Rusko je nyní žádoucí, vede se okolo toho hloupá diskuze. Soudce si nasadil klapky a Vy jste dostatečně nechápavý, že dokonce šermujete svobodou člověka, Neomezenou, tedy Zlou. Dobrá Svoboda je Omezená, takže neuráží ostatní taky Svobodné. Toš tak Neználku, zoufale se bránící štětkou a vodovkami...

R. Brzák 8.5.2019 11:15

Re: Astone, tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím.

I kdyby cílem bylo urážet (což nemůžete prokázat), pak forma, kterou zvolil, nebyla urážkou, nýbrž aktivistickou cipovinou (s dovolením pana Mařáka výše).

J. Václavíková 8.5.2019 11:16

Re: Astone, tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím.

Urážet okupanty? To lze?

P. Boublíková 8.5.2019 11:17

Re: Astone, tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím.

Oni šli ten hotel okupovat? :-)

J. Anděl 8.5.2019 11:28

Re: Astone, tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím.

To je otázka skupinové viny a mě by uráželo, kdybych se měl kdekoliv distancovat od Zemana či Okamury, protože s nimi nic společného nemám a nevím tudíž, proč bych se měl ponižovat k tomu někde se od nich muset formálně distancovat.

Nichtsméně netrvám na tom, že takto aktivisticky postiženého hoteliéra musí trestat úřady. Kdyby měly trestat každého, kdo se podle mě chová jako hovado... hm, to by asi byla brutální totalita.

V zahraničí se člověk setká se spoustou bizarních věcí, v tom je kouzlo cestování a není to pro každého. Bezpečné cestování pro každého, které bizarnosti eliminuje, se snaží v Evropě prosadit normy EU ;-).

K. Janyška 8.5.2019 11:29

Re: Astone, tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím.

Prostě pustím koho chci a hotovo... Dzp

J. Anděl 8.5.2019 11:32

Re: Astone, tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím.

Jinými slovy spojovat mě na základě státní příslušnosti s činy jiných lidí považuji za drzost a necivilizovanost. Ale tak civilizace je dlouhej proces a lidstvo má i horší vlastnosti, než drzost. Nepotřebuju bejt s každým kamarád.

M. Rejewski 8.5.2019 10:54

Souhlas

Voličům Bureše a Zemana nenaléváme. Stejně jako tělesně postiženým na invalidním vozíku, mladistvým a opilcům.

J. Schořík 8.5.2019 10:46

Takovej výkon jsem podal a pan Fridrich nikde..

Aby ocenil. Du si po svym.. Smutně.

P. Jirkovský 8.5.2019 10:48

Re: Takovej výkon jsem podal a pan Fridrich nikde..

Já mu to zejtra ráno za vás vytmavím, lemplovi!

M. Mařák 8.5.2019 10:43

Nesprávnost nálezu US

by se podle mne dala napadnout jen v jednom argumentu:

"V případě, kdy např. projeví zájem využít služby hotelu politická strana, kterou provozovatel považuje za extrémistickou a nepřeje si, aby jeho hotel byl na dlouhou dobu s touto stranou spojován (z historie je známo, že mnoho politických stran, včetně extremistických, vznikala v restauracích, s nimiž byla poté spojována – viz mnichovský Hofbräuhaus anebo pražská hospoda U Kaštanu), což je věc v době sociálních sítí nezvratitelná, anebo má podezření, že může mít daná akce až kriminální konotace (např. koncerty skinheadských skupin), není dán důvod, aby jej stát prostřednictvím regulace spotřebitelských vztahů do těchto akcí fakticky nutil. "

Co to má znamenat, sakra?

Trojan & skunx skinhead.

Oi!

J. Schořík 8.5.2019 10:45

Re: Nesprávnost nálezu US

No prostě nemůžete nutit hospodského, aby si zničil pověst podniku kvůli nedisrkiminaci :). Nic víc nic méně.

Ten nález celý hovoří o tom, že podnikatel je taky človek se svou vlastní hlavou a nikoliv otrok zákazníka vyzbrojeného antidiskriminační legislativou.