24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

Rozpaky nad atentátem

Když v pátek nad ránem zabila americká raketa na bagdádském letišti íránského generála Solejmáního, část světa propukla v jásot, část v zuřivý řev a v další části zavládly pochyby a rozpačité mlčení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mařák 6.1.2020 21:51

Tak už jedou pryč, to se Doníkovi fakt povedlo, jářku. Vynikající taktický tah, skvělá strategie...

To si tedy "přátelé" USA jistě mediálně velmi vychutnají a Putin s Kimem a Tin-pchingem se smíchy nemohou udržet.

Ach jo.

P. Staronový 6.1.2020 21:50

Jo, to bylo taky bez vyhlášení a porušení smlouvy. Stejně, jako SSSR při útoku na Polsko. A Hitler Stalina, chystajícího se k témuž, předběhl. Zřejmě nějaký obyčej socialistů, nacionálních i internacionálních.

R. Vašíček 6.1.2020 21:49

Chýbalo mi tam, že ten teroristický útok na generála bol zároveň hrubým porušením medzinárodného práva, ako ostatne konštatovalo OSN aj všetky štáty, ktoré nie sú vazalmi Američanov. A koľko rokov väzenia hrozí ľuďom, ktorí schvaľujú smrť iránskeho generála?

P. Staronový 6.1.2020 21:47

Zkuste to vzít konkrétně, kde kecám já.

P. Staronový 6.1.2020 21:46

Na Finsko a Pobaltí? Bukovinu a Besarabii?

L. Kolman 6.1.2020 21:45

A co Hitler a Stalin, proč tyto jste do svého hodnotného příspěvku vhodně nezakomponoval?

I. Kellner 6.1.2020 21:42

Tovítežejó. Kníže kecá. Třeba to zkuste dokázat odkazem na wiki a sekci "konspirační teorie", jako před chvílí.

P. Spáčil 6.1.2020 21:41

Situace na frontě se mění každým okamžikem. Ráno ještě Doník vyhrožoval Iráku sankcemi, jaké svět ještě neviděl a teď večer prosakuje info, že se koalice z Iráku dobrovolně stáhne.

L. Kolman 6.1.2020 21:38

A co bych z toho měl, velkomysliteli? Snad vyjadřuji své názory, no ni? Já nikdy nelžu, já jen předkládám alternativní pravdu, jak o sobě před časem prohlásil raketometčík Donald. Já hrdě kráčím v jeho šlépějích.

P. Staronový 6.1.2020 21:35

To já vím, že vás ba jen vaše vlastní propaganda (podobně Míla zadák nebo jaroušek).

No ale proč nepřipomenout realitu, když pan kníže kecá, že v jeho dobách se to nedělalo. Dělalo.

V. Zadák 6.1.2020 21:32

Staronový Prokope, na něco jste propagandisticky "zapomněl".

I. Kellner 6.1.2020 21:30

Tenhle tohleto, a tamten tehdá tohleto... mě už to neba.

Podepisuju protentokrát knížeti každé slovo.

P. Staronový 6.1.2020 21:26

Válka SE vyhlašovala, ale občas pozdě (Pearl Harbour, napadení Belgie a Holandska), občas vůbec (Polsko napadené Ruskem "Sovětská invaze do Polska byla vojenská operace zahájená Sovětským svazem 17. září 1939 bez formálního vyhlášení války. ..." - a to mělo Polsko se sověty smlouvu o neútočení), navíc, ve všech případech se jednalo o akce pravidelných armád. Ten Sulemání buntoval nepravidelné milice, navíc na cizím území. Takže zde pan kníže míchá jablka s hruškami.

P. Staronový 6.1.2020 21:20

Jaroušek lže jen v rámci agitace (tedy prakticky vždy).

I. Kellner 6.1.2020 21:20

Překotná doba činí nečekaná překvapení.

Souhlasit s každým slovem K. Schwarzenberka? Já..?

Ano!

_____________________________________

https://pbs.twimg.com/media/ENnzUCDXYAAwRIo?format=png&name=900x900

R. Brzák 6.1.2020 21:00

musíme? Nebo chceme? Protože se úplně stejně tak můžeme (nebo z mého pohledu měly bychom) bavit o této obecné charakteristice státního zřízení jako takového. A to proto, že to nás ovlivňuje ještě více, než jistě nezpochybnitelný vliv této charakteristiky prostřednictvím světové velmoci. Neboť je to náš stát, který si přímo platíme (USA si platí amíci), co takto působí přímo na nás...

M. Varadinková 6.1.2020 21:00

Prohrál byste, primitive.

L. Kolman 6.1.2020 20:49

No jo, jenže o Americe se musíme bavit v těchto souvislostech tak často, že mi to pro ně přijde už typické.

L. Kolman 6.1.2020 20:45

Tož to je pocta, to se každému nepoštěstí. Čeští vojáci jsou zařazeni pro rok 2020 do nejvyšší pohotovosti v rámci NATO. Až Američané zase někde něco rozmlátí, našim soldátům se dostane cti postavit se pěšmo do první linie. Američané ze vzduchu, Češi z pole.

R. Brzák 6.1.2020 20:43

nemám problém se bavit o USA či o čemkoliv. Když ale tvrdíte, že je něco pro USA typické (a přitom jde o obecný jev), pak tím zkreslujete skutečnost (povšimněte si, že Vás neobviňuji ze lži, takový su tolerantní šohaj!).

L. Kolman 6.1.2020 20:37

No jo, jenže aktuálně je jaksi v kurzu Amerikastán. Vy byste se asi radši bavil o Rusku. Až někdy příště.

R. Brzák 6.1.2020 20:30

je typické pro každý stát, že nejprve něco podnikne - a pak, podle toho, jaká je reakce společnosti, své kroky zdůvodňuje (důkazy může mít předem, ale prostě nemá potřebu je odtajnit předem). Svobodnější země (jako USA) bere větší ohled na širší společnost (například civilizační okruh), méně svobodné země (jako Rusko) jsou svou propagandou zaměřeny více dovnitř na své občany.

Takže jste jen zaslepen svou zaměřeností na USA, když z obecného jevu vyvozujete "typičnost"...

I. Kellner 6.1.2020 20:29

Tak tady jsem volil, Zemana.

A porušil tak jednou vlastní pravidlo, že voleb (jejich způsobu) se kterými nesouhlasím, nebo jsou mi fuk, se neúčastním. Tedy prezidentských, senátních, evropských a krajských.

R. Brzák 6.1.2020 20:26

"vrtěti psem" funguje vždy v každém státě - jen u svobodnějších zemí, jakou je USA, je potřeba většího "psa"...v méně svobodném Rusku postačí k témuž řeporyjský hulvát...

M. Mařák 6.1.2020 20:24

Měl jsem to také tak, ani jeden z těch dvou mne nepřesvědčil. Podobné to bylo u nás mezi Zemanem a Drahošem, nevolil jsem.

I. Kellner 6.1.2020 20:20

Ne.

Od začátku tvrdím, že pitomci vybírali ze dvou pitomců, staré lhářky a samolibého blba.

L. Kolman 6.1.2020 20:12

To je také pro Amíky typické. Nejdřív něco rozmlátí, dodatečně pak začnou vyrábět "důkazy" ospravedlňující jejich zhovadilý čin. A pohůnkové typu Polsko, pobaltské státy a my, to začnou jako na povel papouškovat a předhánět se v souhlasných vyjádřeních.

M. Mařák 6.1.2020 20:07

Vy jste zrovna patřil k těm nadšeným stejně jako pánové Petrof, Matuška (ten z toho tady měl s Vobrem hotové vánoce), Vandas paní Varadinková a podobně...

L. Kolman 6.1.2020 20:02

Tož to ještě nebude všechno, Bibi je taky v problémech a chce zůstat u koryta. Bude se muset taky něčím předvést. Toto vždycky v Americe i Izraeli spolehlivě zabralo. Klesají preference, je třeba někoho vybombardovat. Ale někoho takového, kdo nemá na to adekvátně odpovědět. Vlastní nebožtíci by byla velká komplikace.

I. Kellner 6.1.2020 20:02

Připomněl jste mi slova legendárního pranostika Jakeše: Složitý! Složitý procesy tu probíhají, a v tom se abychtak řekl, málokdo orientuje"