1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Říše zla na pokračování

Karel Havlíček Borovský pochopil, co je Rusko zač v době, kdy nejeden ušlechtilý duch v Čechách blábolil o dubisku, k němuž je dlužno se přimknout. Havlíček mrtev, Rusko jako říše zla se nemění, ušlechtilí duchové přežívají, jeden sedí na Hradě a druhý se na Hrad hrne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 9.8.2012 8:38

Uživatel požádal o vymazání
D. Polanský 9.8.2012 7:41

Populistické psaní

Ostrava. Úředníci by měli vždy postupovat podle zákona.

Rusko urazilo za posledních 20 let obrovský kus cesty k demokratizaci. Přesně takový jako za těch zbylých 180 let. Dohromady je to Astonových 200 let. Jistě, ještě to potrvá. Té holce, co ji Aston vychvaluje Bůh dopřál krásy, talentu a inteligence, té co ji vede, nic z toho nedopřál. Bohužel Aston naprosto nepochopil lidský rozměr uvedeného fota. 

Levný na emoce brnkající článek. Připomíná mi to Radkla Johna v TV, tedy kdysi, když se ještě živil nepolitikou.

O. Uživatel 9.8.2012 8:08

Uživatel požádal o vymazání
P. Krešňák 9.8.2012 7:24

Ve všen se asi nikdy neshodnem....

Vážený pane Neff, s první částí Vašeho dnešního příspěvku plně souhlasím.

Ale s tou Ostravou mám problém. Je tomu minimálně deset let co jsme s polu vedli diskuzi na tema romů a jejich postavení v naší společnosti. Měl jsem tehdy dojem, že jste mě pasoval na rasistu. Opravdu Vám nevadí, že jediné co slyšíme z této komunity a jejich ochránců je co všechno měli a neudělali ostatní (stát nemá koncepci, obec neudělala kanalizaci, stát dává málo na sociální transfery, pronajímatelé jsou lumpové když chtějí své peníze ....). Nikdy jsem neslyšel, že by se většinově romové postarali sami o sebe. Mě tento Váš přístup a Vám podobných stojí na odvodech státu 60% mých příjmů (Vy na tom jste stejně). Pokud Vám tato skutečnost nevadí, nikdo Vám nebrání dávat ze svého dle Vašeho uvážení. Mně to vadí a považuji 60% složeného daňového zatížení za lumpárnu.

Krešňák Petr

P. Sulc 9.8.2012 8:19

Re: Ve všen se asi nikdy neshodnem....

Mate naprostou pravdu, na sto procent. Je to tak i v Americe s cernochy. Ti si take stale stezuji, ze pro nen nikdo nic nedela. A take se rozmnozuji  jako krysy v kanale.

P. Hofman 9.8.2012 6:42

Astonku

...proč neustále plkáte nesmysly. Přitom by stačilo něco si přečíst, či někomu zavolat.

Státní úředník je na tom jinak, než normální občan. On totiž může udělat jen to, co mu nařizuje zákon. Ač vám může být onen starosta nesympatický, tak on musí postupovat podle zákona, kde jako poslední fáze je žaloba k soudu. Opakuji musí, ne že smí. Měl byste mít radost, že dodržuje zákony a neorganizuje nějakou hurá akci. Samozřejmě nemluvím o tom, jak problém vznikl a proč radnice nejednala dřív. Jelikož to ale nevím, tak si rád počkám na usnesení soudu. Doufám, že ho radnice zveřejní.

P. Jášek 9.8.2012 6:23

Tak jestli

si myslíte, že Kumara neživíte :o)

V. Hošek 9.8.2012 5:47

Astone, Astone.....

Sleduji tvůj postoj v kauze Ostrava, ale musím konstatovat, že je to farizejský postoj a má znaky vytváření novinářských příběhů a manipulace se skutečností.

Jen tak mimochodem k té poznámce o střetu zájmů, myslím si že zde je stejný vzorec jako u většiny měst. Kanalizace je ve vlastnictví města, to ji vloží do nějaké společnosti a pochopitelně v té společnosti je nějaká správní rada a v té správní radě je zpravidla starosta.

V. Čech 9.8.2012 1:46

Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Při vší povinné úctě - majitel a šéf Neviditelného Psa se mýlí. Rusko JE to na Východě mocné dubisko, k němuž se MUSÍME přimknout. Musíme, jinak v bouřích hněvu zahyneme, či ještě hůře - pokojně se rozpustíme v nepřátelském moři, staneme se Evropany.

Vší náš lid tuto základní národní pravdu ví, nebo alespoň tuší. Proto podporoval pres.Beneše, vedoucího naši vlast z Evropy zpět do naší rodné Asie. Proto milujeme prez.Klause, bránícího naši vlast před EU, globalizací, multikulturalismem a občanskou společností.

Vší náš lid navíc přesně ví, že jeden jediný muslim je horší než tisíc vorů v zakoně. Že každá mešita v Česku  je horším semeništěm zla a zkázy než tisíce ruských nevěstinců a kasin, než všechny úřadovny a konspirační byty FSB. (O zkázonosnosti katolictví víme tolik, že o ní psát vůbec nemusím.)

Proto se naše vlast doširoka otevírá našim starším ruským bratřím, proto se náš vyspělý západoasijský národ štítivě odtahuje od euroamerické dekadence a křesťanství. A jednou, jednou se s našimi staršími bratry opět spojíme ve věčném a nerozborném svazku. Pak běda všem chuligánům, kteří by po vzoru euroamerických agentek z tzv.Pussy Riot chtěli štvát občany proti našemu pokrokovému prezidentovi.

Vlasti zdar!

P. Boublíková 9.8.2012 4:59

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Větší vlastenec? Hezké, ale trochu popletené. Rusko je také křesťanské (pravoslaví) a jak se zdá v kauze Pussy Riot, tak až hystericky křesťanské.

Nic proti pamfletům, ale měly by mít hlavu a patu...

E. Heusinger 9.8.2012 7:15

Hlavním hybatelem

tohoto procesu je církev, nikoliv Putinovci. V Rusku se církev nebývale zmohla, že by Duka mohl závidět. Můžeme se donekonečna bavit o škodlivosti či prospěšnosti náboženství.

Na okraj. všichni si pamatují, že na nějakou dobu pražský soud přiřknul katedrálu katolické církvi. Málokdo ví, že soudkyně, která rozhodla je bigotní katolička.

S. Netzer 9.8.2012 7:24

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Proti té "říši zla" nemáte tentokrát žádnou námitku?

K. Drobková 9.8.2012 7:42

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Jo,jo. byla tehdy velmi, velml chápavá .......

P. Boublíková 9.8.2012 7:58

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Abych pravdu řekla, tak už si nepamatuju, o co šlo. Tady se totiž občas naplácá tolik volovin, které nedávají žádný smysl, že by z toho musel mít člověk hlavu jako škopek, kdyby si měl všechno pamatovat.

Pokud tedy nemá archív, což nemám.

Možná mi něco ironického nedošlo, pokud to byla stejná hámotina jako příspěvek pana Čecha, tak je to snad omluvitelné... ono skutečně všechno protiruské, protiklausovské (protievropské, protihavlovské atd. atd.) nemusí být nutně vtipné, i když se autor hodně snaží...

K. Drobková 9.8.2012 8:06

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

 Nojo, no ........

P. Boublíková 9.8.2012 7:50

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Asi neumím číst, ale ani při opakovaném čtení tam nic o "říši zla" nevidím.

Abyste rozuměla, mně vůbec nevadí, když někdo píše protiruské komentáře, dnešní Rusko si příliš chvály nezaslouží. (jiiná věc je, že s ním obchodovat musíme stejně jako s "lidskoprávně" ještě daleko horší Čínou.) Když někdo píše vážně míněný příspěvek a napíše tam nějakou mylnou informaci - stane se, další diskutér ho třeba opraví.

Ale když chce někdo psát ironické příspěvky, tak musí to, proti čemu brojí, znát věcně naprosto správně, jinak mu z toho vyleze nesmyslná pitomost a vypadá jak vůl.

S. Netzer 9.8.2012 7:55

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Jako vůl mi spíš připadá ta osoba, která přehlíží titulky článku. Ale neberte to osobně.

P. Boublíková 9.8.2012 8:00

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Jenže já jsem nepsala komentář k článku - k úvodníku, nýbrž k příspěvku pana Čecha. Nevšimnout si toho může snad jen kráva - neberte to osobně.

S. Netzer 9.8.2012 8:06

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

A já jsem reagovala na článek, milá paní.

P. Boublíková 9.8.2012 8:08

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

To je vaše svaté právo, milá paní, ale v tom případě jste reagovala na špatném místě.

K. Drobková 9.8.2012 8:00

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

 Říše zla na pokračování

P. Boublíková 9.8.2012 8:05

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

To je ale název úvodníku, nikoliv příspěvku, na který jsem reagovala.

S úvodníkem vcelku souhlas, zvláště s pasáží o radaru.

P. Sulc 9.8.2012 8:26

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Vetsi Vlastenec, stejne jako Tomas Krystlik, maji zakazanou diskusi, neb maji spatne nazory, sefredakrorovy a censorum v Lidovkach se nelibi. Takze co s takovymi diskutery. Mohou byt radi, ze se uz dnes neupaluje. Pan sefredaktor by si jiste i rad prihodil polinko, tu i onde.Ovsem drza a take hloupa osoba jmenem Netzer ma zelenou, jeji nazory vrchnosti lahodi jako hudba.

S. Netzer 9.8.2012 8:42

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Žlučovitý američánek opět zaperlil.

P. Pavlovský 9.8.2012 5:12

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Ano, ano, jedinečný presidentissimus Václav Klaus je nenahraditelný i v tomto ohledu, Miloš Zeman sice naše východní bratry rovněž miluje, ale jeho distance od Evropy velkého Václava zdaleka nedosahuje.

Ovšem jeho kdysi slavné blízkovýchodní srovnání Palestinců se Sudetskými Němci je velice nadějné, jakkoli poněkud bezhlavě filosionistické.

P. Jášek 9.8.2012 6:25

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Normálně když přijdu z piva, PC a diskuse na netu vynechávám :o)

I. Schlägel 9.8.2012 7:40

Re: Jeden muslim horší než tisíc vorů v zakoně

Vy jste veselá kopa. Gratuluji :-)

J. Fleiszner 9.8.2012 0:56

Byl jednou jeden schopný cikán....

Ať už má někdo zájem o pozemky, domy nebo o cokoli, tak to nijak neospravedlňuje cikány v ničení majetku a neplacení nájmu. Kdyby pak aspoň drželi hubu, ale oni ještě piští a ty blbější vyhrožujou. Je mi úplně jedno jak ty cikáni dopadnou a kdyby se snad chtěli odstěhovat do jiné země, začal bych asi poprvé chválit jejich činnost.

Vždycky se najde nějaký hlupák, který bude vyprávět pohádku o tom, že znal jednu cikánskou rodinu a ta že měla doma uklizeno, chlap pracoval..... No prostě jen blbý kecy. Možná, že někde taková rodina žije, ale je to prostě exot mezi cikány. Nikde na světě se cikáni "nepovedli". Všude je nějak přejmenovávají a jejich neschopnost nazývají všelijakými eufemismy, ale to je tak vše. Možná, že je nějaké místo, kde se lenost, drzost, neschopnost a kriminální tendence hodí.

V. Čech 9.8.2012 1:54

Cikáni, Židi, Češi

Jojo.

Něco velmi podobného tvrdili hitlerovci; nejen o Cikánech, ale taky o Židech a Češích. Taky by byli bývali rádi, kdybychom se z jejich životního prostoru odstěhovali dobrovolně.

Samozřejmě - hitlerovci nám Čechům přiznávali jisté klady. Prý až třetina z nás byla (je?) poněmčení schopná.

Jestlipak vlastenec J.Fleiszner je blondýn s modrýma očima a dlouhou lebkou?

Vlasti zdar!

P. Pavlovský 9.8.2012 3:06

Re: Cikáni, Židi, Češi

No, o Židech ani antisemité /včetně nacistů/ nikdy netvrdili ani netvrdí, že jsou líní či neschopní  (spíš jim vyčítají, že jsou všeho schopní). Po této stránce - pracovitost - mohou Židům konkurovat snad jenom Vietnamci.

Konečně to, co dokázali za 60 let vybudovat z pustiny, zvané Palestina, je malý (nebo spíš velký) zázrak, který se jenom  podporou z diaspory vysvětli opravdu nemá. Tím spíš, že je země prakticky permanentně ve válce!