7.7.2024 | Svátek má Bohuslava


Diskuse k článku

Proč Španělé a Slováci?

Španělé a Slováci se odmítli připojit k nesmyslnému a protiprávnímu uznání separatistické provincie Kosovo samostatným státem. Není to proto, že by u nich vládla větší úcta k právu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hrouda 26.2.2008 13:02

Re: Re: Kosovská samostatnost

nevím, ale jak jsem povrchně (stejně asi jako všichni) zaslechl, byla jim ze strany Srbů nabízena. Otázka šíře autonomie mohla být ze strany EU a USA ovlivněna. 

libero 26.2.2008 13:04

Re: Re: Re: Kosovská samostatnost

Jenže pozdě. Po neúspěšném vyhánění.

libero 26.2.2008 13:03

Re: Re: Kosovská samostatnost

Později, až Miloševič, okolo 1990. On to pomalu ořezával, až to zrušil.

Mirek F. 26.2.2008 13:07

Re: Re: Kosovská samostatnost

Nikoliv. Autonomii měli až skoro do konce osmdesátých let. Pak byla zrušena, anžto albánští činitelé ji využívali k laskavým pobídkám Nealbánců, aby vypadli.

AndyO 26.2.2008 13:26

Re: Re: Re: Kosovská samostatnost

jo, je to jinak, stručně asi takto

Tyhle autory by asi těžko někdo mohl pokládat za promuslimské či proalbánské.

Mirek F. 26.2.2008 13:33

Re: Re: Re: Re: Kosovská samostatnost

díky za odkaz, v nějakém big rozporu nejsme

kapitán 26.2.2008 12:55

Nejde o Kosovo - ale o muslimy

Kdyby v Kosovu nežili muslimové, tak se USA nebude tolik angažovat v jeho uznání. Podpořit muslimy se amkům hodí, aby vybilancovali svůj obraz ve světě jako protivníka satana proti alláhovi.

USA chce být světovým spravedlivým šerifem, který nikomu nestraní - jen svobodě a demokracii.

Finrod Felagund 26.2.2008 12:57

Re: Nejde o Kosovo - ale o muslimy

Albánci jsou prd muslimové, asi tak, jako Češi pravověrní katolíci... Pokud vím, tak Albánci lejou ve velkém nějakou místní samohonku, vepřovým se krmí úplně v pohodě.... to jsou jen takoví muslimové podle papíru... ne jako Bosňáci, tam bych se islamismu bál, ale v případě Albánců fakt ne...

libero 26.2.2008 12:59

Re: Re: Nejde o Kosovo - ale o muslimy

Ani v té Bosně to nebylo nijak hr, než tam Srbové nalákali "bojovníky za víru".

Josef Schweik 26.2.2008 13:00

Ty pákoši v Leeds taky vyrostli bez víry, pak jí v pubertě potkali a začalo to lítat.

Přece nejste tak hloupej, že byste věřil, že muslimský sověti po století s vodkou nemůžou reformovat do mudžahedína jako Čečenci, kerý maj víru jako komplementární část svýho přirozenýho gangsterství.

JJ 26.2.2008 13:00

Re: Nejde o Kosovo - ale o muslimy

Jde o to, ze zapadni zeme neprimo zpusobily masakr v Srebrenici - vyhlasili bezpecnou zonu a potom jenom prihlizely etnicke cistce. Ve Srebrenici nezabranily genocide, ktera byla. V Kosovu zabranily genocide, ktera nebyla (a spusily likvidaci srbskeho obyvatelstva).

libero 26.2.2008 13:05

Re: Re: Nejde o Kosovo - ale o muslimy

Přesně řečeno, po zkušenostech z BiH to v Kosovu zarazili včas. Aby kdekdo mohl tvrdit, že genocida nebyla.

hrouda 26.2.2008 13:00

Re: Nejde o Kosovo - ale o muslimy

vylepšení obrazu je zřejmě jedním z několika motivů.  Otázkou je, zda to zabere. Dost bych se tomu divil.

Rico 26.2.2008 12:54

Babička na zápraží vyprávěla dětem o Janu Husovi, a jak naši vyhráli v Naganu a o Áovi a Zetovi taky.

Milému Astonovi tolik:

1. Komu píšeš, Asťo? Snad ne Španělům či Francouzům!? Ti ty tvoje trapné rozumy měli prožvýkané už pradávno před tím, než tys směl psát svobodně.

2. Píšeš-li ovšem domorodým Čechům, pak je to ostuda vůbec, že očividně psát se cítíš být nucen, neb ty věci, o kterých píšeš, by dávno měly být známy i u plzně! 3. A kolik že to hitlerovo Německo do září 1938 prosralo válek… tak přibližně od roku 1923?! A kolik že jich hned prosralo Srbsko od roku 1991? A to vlastní vinou, z vlastní tuposti, nacionalizmu a na základě mýtů starých půl tisíce let. Kdo prohraje válku, tak prohrál.

Mighty Sparrow 26.2.2008 12:53

"Možná jen některým leze na nervy chytrák, který po x letech, nikterak v oslnivém úspěchu prožitých, je po návratu za světáka a z ostatních dělá blbce"

;-D;-D;-D 

No ono je to spis tak ze nekteri by radi cloveka ktery prozil x let dejme tomu v opravdove kapitalisticke spolecnosti, ktera je takto etablovana staleti, radi poucovali o tom jak se veci maji delat a co to vlastne ten kapitalismus je.

To ze nekdo vnima projeveni nazoru jako to ze z nej nekdo dela blbce neni problem cloveka projevujiciho nazor.

At je to jak chce, navzdory tomu ze na presidentsky post nebyl prilis vhodny, Svejnar se choval velmi korektne a nebyl naprosto zadny duvod ho urazet.

Josef Schweik 26.2.2008 12:50

Brouku, esli maj problém s mym psanim, tak ho ignorujou

poněvádž jejich komentáře sou přesně stejný, jako ty vod čumila, kerý vás tu do ruda točej.

Mně nevaděj, jenom esli se trochu nevodkopávaj sám před sebou.

Nic ve zlym.

libero 26.2.2008 12:52

Re: Brouku, esli maj problém s mym psanim, tak ho ignorujou

Čumil už těžko někoho vytočí, natož do ruda.

Jemu jako vám napíšu když blbne.

Josef Schweik 26.2.2008 12:54

Děkuju za poznámku, ale sám viděj, že to bylo mířeno vosobně a konkrétně.

brouk 26.2.2008 12:56

Re: Brouku, esli maj problém s mym psanim, tak ho ignorujou

Tak priteli! ;-) Predevsim nevim koho cumilovo pitomost vytaci do ruda ,ale opovazim se tvrdit ze tak jako vase grafomanie, tak cumilovo hloupost me nechavaji naprosto v klidu;-) Cele jsem to uz nekolikrat vysvetloval ,ale pro vas vyjimecne jeste jednou:

Tak jako si kazdy z vas vyhrazuje pravo napsat sem co chce, tak ja si vyhrazuju pravo,pokud se me chce, tyto prispevky komentovat;-)

 Delam to sice cim dal tim mene ,ale kdy toho necham si ,pokud dovolite , rozhodnu sam.;-)

Vidite jak je to cele naprosto proste! ;-)

Josef Schweik 26.2.2008 13:02

Fajn, tak se nezlobte, že vás hodim do stejnýho pytlíku s xaverkem a čumilem.

Taky by bodlo věnovat komentář p.t. veřejnosti a neoslovovat jím mně. To abych se už já blb nemejlil.

clay 26.2.2008 13:03

Re: Re: Brouku, esli maj problém s mym psanim, tak ho ignorujou

nechte to bílým pávům

Josef Schweik 26.2.2008 13:08

Na Bělehrad, ne do Dobřan, ste zapomněl?

clay 26.2.2008 13:13

Re: Na Bělehrad, ne do Dobřan, ste zapomněl?

vy jste to nedočetl;-)

Elias antikomunista 26.2.2008 12:48

Vztah Srbů a Albánců mi připadá jako

vztah muže (Srbové), který uplatňuje brutální násilí vůči své ženě (Albánci), jež se vcelku oprávněně těší pověsti ku*vy. Nehledě na to, jak se ta žena chová, nelze jí upírat právo, aby byla osvobozena z moci takového tyrana. Nedívejte se na to, jakou mají Albánci a především jejich mafiánsko-politická elita pověst. Nikdo z nich si proto přece nezaslouží, aby je někdo zbavoval života či majetku. Je prokázáno, že Albánci byli ze strany Srbů vystaveni etnickým čistkám (na rozdíl od Basků, Maďarů, Abcházů, Osetinců a Slovanů v Moldavsku), není to dostatečně legitimní důvod pro to, aby jim byla poskytnuta nezávislost?

Dag Badman 26.2.2008 12:50

Re: Vztah Srbů a Albánců mi připadá jako

Vy máte nějaké důkazy o etnických čistkách? To jste asi jediný.

clay 26.2.2008 12:53

Re: Re: Vztah Srbů a Albánců mi připadá jako

Srbové už je přiznali, Dag je srbštější Srba;-D

Mirek F. 26.2.2008 12:51

Re: Vztah Srbů a Albánců mi připadá jako

Ano, povídejte o těch etnických čistkách. Anebo ještěš lépe, uhánějte do Haagu, u tamního soudního dvora tyto důkazy urputně shánějí.

libero 26.2.2008 12:53

Re: Re: Vztah Srbů a Albánců mi připadá jako

Mají bohaté zásoby. A nejen tam. Ale nechcete-li vidět, nevidíte.

Mirek F. 26.2.2008 12:59

Re: Re: Re: Vztah Srbů a Albánců mi připadá jako

Mluvil jsem o Kosovu. Je fakt, že těch důkazů je spousta, jak spousta Nealbánců musela v a po roce 1999 rychle zdrhat, aby zachránila alespoň holý život...

Dag Badman 26.2.2008 13:01

Re: Re: Re: Re: Vztah Srbů a Albánců mi připadá jako

Co už, tady si Kosovo se Srebrenicí nebo Sarajevem pletou i bývalí poslanci...