5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Přílepek, úpadek a kultura

Říká se tomu přílepek. To se vezme zákon - dejme tomu zákon o dutosti komínů. A šikovný poslanec chce prosadit paragraf o nesmrtelnosti chrousta, takže jako pozměňovací návrh přilepí paragraf o nesmrtelnosti chrousta k zákonu o dutosti komínů. Že je to pitomost? Ovšem, ale zároveň je to běžná praxe v našem parlamentě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
divana 17.3.2006 13:47

Re: Re: ...jonáši

zatím vypukají studentské bouře ve francii jako v roce 1968
eTony 17.3.2006 13:46

Jardo Musile,

odbory jedině zrušit, nikdo nesmí mít právo zasahovat do pracovněobchodního vztahu zaměstnavatel - zaměstnanec. Pokud si zaměstnanec neví rady jak uzavřít pracovní smlouvu, má možnost požádat právnický servis ve svém okolí. Na to nepotřebuje odbory.
Jak je možné, že v dnešní době mají státem ( zákonem ) zaručený příjem peněz ? Přes odpor plátců ? Odboroví předáci jsou pasáci hlouposti a největší šiřitelé násilí a diktátu.
hodne neRath 17.3.2006 13:44

jonasi

a co takhle volebni census?
kocour 17.3.2006 13:43

Re: Re: Re: Re: Hm, Jonáši, zdá se, že jsme svědky nové teorie legislativního procesu:

V tom případě ale ať se naši novináři, zejména ti veřejnoprávní, přestanou pokrytecky tvářit jako neposkrvrněná hovádka boží.
Ivan Nový 17.3.2006 13:42

Jardo Musile,

ale nutí.
hodne neRath 17.3.2006 13:42

sakra pane Musile

Vam nejak unika, ze zamestnavatel je vazan dodrzovanim kolektivni smlouvy vcetne sankci za jeji poruseni
Béda 17.3.2006 13:42

Re: Re: Re: ...

Já bych naopak navrhoval izolovat od společnosti Vás, tentokrát ne na samotku, ale klidně společně s Kajmanem.
Béda 17.3.2006 13:40

Re: Re: Re: Hm, Jonáši, zdá se, že jsme svědky nové teorie legislativního procesu:

Jestli to ovšem není způsobeno nevzdělaností značné části tak zvaných novinářů, kteří jako celek nemají na to, aby na ty vady přišli, tak čekají na názory nenovinářů, vykrádají myšlenky a pak to po schválení zákona spustí. Ono je to taky mnohem prodejnější, napsat to až den dva poté.
janabok 17.3.2006 13:39

jonáši,

vy socialistický popleto, to se ještě držím zpátky!
 
co takhle degresivní dań z přijmu?
schopnějším by zůstalo více; mohli by více rozvíjet, investovat a vytvářet bohatsví,
ty méně schopné by to motivovalo zařadit si mezi schopnější...
 
co vy na to?
jonáš 17.3.2006 13:34

Re: ...

asi tak léta páně 1839, za devět let vypuknou po světě dělnické bouře a za dalších třicet let dostanete volební právo --
janabok 17.3.2006 13:34

Re: Re: ...

ne, musí být na samotce, aby nemohl blbnout hlavu ostatním! ...
Petr Kunetka, zlocinec 17.3.2006 13:33

Re: Re: Hm, Jonáši, zdá se, že jsme svědky nové teorie legislativního procesu:

No, je to zvlastni vzhledem k tomu, ze na ty vady v zakone upozornoval kde kdo dopredu (treba ja, ale i mnohem vyznamnejsi ;), ale tyto informace v novinach jaksi neobjevovaly. Okamzite po jeho schvaleni se tyto informace, znicehonic, vyrojili.
Nemohu si pomoci, neco je zvlastni... Treba se muzeme tvarit, ze je to shoda nahod, je li Vam libo...
kocour 17.3.2006 13:33

Re: Re: Hm, Jonáši, zdá se, že jsme svědky nové teorie legislativního procesu:

Jo, je to banda darebáků, když píší články a někteří i zde do komentářů, jak je ten zákon skvělý a jak Klaus lže, a den po schválení napíšou, že ten zákon je špatný a bude potřebovat novelu aže to přiznávají i homoaktivisti.
 
PROČ TO TIHLE VŠICHNI NEŘEKLI VEŘEJNĚ 2 DNY PŘED HLASOVÁNÍM????????
Béda 17.3.2006 13:31

Re: Kocoure, novináři jsou...

No, Kajane, jsou pouhými obchodníky, ale hlavně s novými informacemi a jejich vzdělání je z 95 % strředoškolské. Zbytek platí beze zbytku.
Kajan 17.3.2006 13:31

Re: ...

Souhlasím ! Ale stačilo by mi ho jen zavřít ! Dzp.
Jarda Musil 17.3.2006 13:31

hoši z ODS - nezapomeňte!

Váš mnohostraník Tlusťoch má dnes svátek! Nezapoměli jste mu poslat virtuální kytičku? Ať nejste v průšvihu ...
janabok 17.3.2006 13:29

...

odbory jako teroristickou organizaci postavit mimo zákon,
zrušit zákoník práce a upravit občanský zákoník - postačí běžná pracovní smlouva mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem,
zrušit minimální mzdu,
zrušit regulace, dotace, cla a podobné socialistické anomálie...
 
a každého, kdo přijde ještě jednou s podobnými nesmysly, okamžitě zavřít na samotku! ...
Jarda Musil 17.3.2006 13:28

Re: Odbory zrušit.

není třeba rušit odbory - prostě je nevyužívejte - nikdo Vás k tomu nenutí ... tedy když na to máte, že?
Petr Kunetka, zlocinec 17.3.2006 13:28

Re: Má zabránit nesmyslnému zakládaní pidiorganizací, které se nikdy nechtějí dohodnout, nebo dohodu podmiňují vydíráním

Ne, to je neco UPLNE jineho ;)
Kajan 17.3.2006 13:27

Kocoure, novináři jsou pouhými obchodníky použitými informacemi a jejich vdělání ve společnských záležitostech je z 95 % marxistické. Takže obchodují absolutně bez skrupulí ! Dzp.

Jarda Musil 17.3.2006 13:25

Re: no ja bych tam jeste

... no, když získáte podporu - můžete tam doplnit cokoliv  - ale hlavně si uvědomte, že za své jednání chcete být odpovědný sám - a to i já považuji za jedině správné - jen na to prostě mustíte umět něco, pro co Vás bude jiný potřebovat ... tož tak. A neřešte to přes odborovou organizaci (když na to máte).
Kajan 17.3.2006 13:22

Odbory jsou teroristické a výpalnické organizace, založené za účelem neoprávněného zevzácňování práce a zvyšování její ceny a vybírání výpalného.

Proto diskuze o nich je bezpředmětná a nemá žádné dobré východisko !!! Odbory se přilepí  na podnikatele jako klíště a na místo toho, aby byli zaměstnaci rádi, že je podnikatel živí, neboť oni sami nejsou schopni firmu naorganizovat, tak mu ji ničí a vykrádají ! Dzp.
Jarda Musil 17.3.2006 13:21

Re: Re: Re: pane Musile

Který "socan" Vám to doporučuje?
hodne neRath 17.3.2006 13:16

Re: Re: no ja bych tam jeste

no - co je na tom divneho?
Kajan 17.3.2006 13:16

Re: Jen když se nedohodnou

Rozumný návrh je jen jediný. Zakázat odborům jejich  teroristickou a výpalnickou činnost zákonem ! Dzp.
Béda 17.3.2006 13:15

Re: Hm, Jonáši, zdá se, že jsme svědky nové teorie legislativního procesu:

Jo, Čumile, novináři jsou zřejmě placeni za správnost zákonů. Jo, je to banda darebáků, ti pisálkové, co nechtějí poslancům prozradit nedostatky zákonů ještě před jejich schválením.
Béda 17.3.2006 13:12

Re: Re: Re: Re: Re: Astone, copak byste asi napsal, kdyby...

Ony jsou i organizace, kde vedení při přijímání nového pracovníka jaksi členství v OO nedoporučuje.
Čumil 17.3.2006 13:10

Hm, Jonáši, zdá se, že jsme svědky nové teorie legislativního procesu:

Zákony, jak je vidno, píší novináři... :-)
Ještěže je pátek.
Andy II. 17.3.2006 13:10

Má zabránit nesmyslnému zakládaní pidiorganizací, které se nikdy nechtějí dohodnout, nebo dohodu podmiňují vydíráním

jako akcionáři ??
 
jonáš 17.3.2006 13:09

Re: Re: Re: Re: Možná že existují zákony, které není třeba novelizovat...

Pochopitelně ten koš musí být spotřební --