27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Prasata sobě

Prasata sobě, nebo také Pomník neznámému praseti - to je dvojí název akce pražské části Praha 5. Jde o protest proti lidem, kteří vyhazují mimo popelnice na černé skládky 1200 tun ročně všelijakého smetí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Kunetka, zlocinec 28.4.2006 12:02

Dokonce i

v Uvalech, coz je trochu prerostla vesnice, jsou kontejnery na trideny odpad... Mam to od baraku asi tak 400 metru, ale jsou i horsi veci...

jonáš 28.4.2006 12:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale no tak Bedo,

Eine Kleine Nachttopfik ;-D

Jarda Musil 28.4.2006 11:59

Omlouvám se všem,

kteří se mnou včera měli rozjetou diskuzi - ale telekomunisti něco spravovali na drátech a tak jsem nebyl připojen ... jinak prosím Ivana Nového, aby si bez emocí vytiskl, nalepil na záchodové dveře a vždy, když bude dělat to co mu jde nejlépe si to přečetl ... je to docela dobrý článek Vaška Klausového: ;-P

http://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=7sTDXb7Y9nDp

dino 28.4.2006 11:58

Re: Re: Re: kolik sporaku se vejde do popelnice?

Souhlas, přidávám lednici. Přivezli-odvezli, prostě gratis. A na některých výrobcích už najdete i označení, že výrobce platí za likvidaci jím "generovaného" odpadu, třeba plastového. Jen doufám, že ty poplatky jsou opravdu ve prospěch té likvidace. Stávám se v posledních asi tak osmi letech nedlvěřivým, pokud jde o přerozdělování statků. Čím to asi bude;-)Krásný den.

Béda 28.4.2006 11:56

Re: Re: Re: Re: LIBCEVES

Eile mit weile (spěchej s rozvahou), či jak je to spisovně v Bavořích. :-)

Béda 28.4.2006 11:54

Re: Ne pomník. Ale dvacet ran holí.

Podle tržního kapitalizmu bez přívlastků (Hayek) nemá stát do neviditelných rukou trhu zasahovat. Takže vlastně ty Topolánkovy výčitky na adresu Paroubka, že za ten bordel v Libčicích může vláda jsou mimo jeho vlastní Hejkalovu mísu.

krtek 28.4.2006 11:53

Re: Re: motto volebni kampane

Ó, pardon, Vy nejste ten martas, ale ta martas. Přehlédl jsem se. Ale proč nejste jen "marta" ? - bylo by to jednoznačné, že ? To jen tak pro miji vlastní omluvu ...

krtek 28.4.2006 11:50

Re: motto volebni kampane

Pane kolego,

vystihl jste ten pocit přesně. Díky jistě i za mnoho jiných "zklamanců". Nezoufejme, snad se někdy dočkáme ...

Béda 28.4.2006 11:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale no tak Bedo,

EnNachtbraunTopf. :-)

Sch.glosátor 28.4.2006 11:44

Ne pomník. Ale dvacet ran holí.

To je jediná osvědčená a historicky prověřená metoda k udržení pořádku. Někde i funguje a lidé odtamtud neprchají, třebaže hranice jsou pro ně otevřené. Pokud jsou hlídány,  tak před některými, kteří by chtěli dovnitř. Pomníky a podobné kratochvilné "performance" jsou k ničemu. Pořádek má zajišťovat policajt a biřic s rákoskou. Protože, a to je rovněž historicky prověřené, jinak to nejde. A protože u nás to "nejde" tak máme nejen nepořádek, ale stát nabádá bez´honné občany aby se vyhýbali temným uličkám a v noci nechodili do parku, protože tam řádí zločinci. A když se tam občan přesto odváží a ubrání se zločinci, stát mu hrozí trestem, protože se bránil tuze moc a že zločinec má nějaká lidská zločinecká práva. A vůbec, co má  občan co dělat v parku, má čučet na televizi, cpát se tím co mu ukáží v reklamě nebo  přičinlivě vyrábět další perspektivní daňové poplatníky, čili poddané. Protože stát tu není pro něho, ale naopak, on je tu pro stát, aby naplňoval jeho ideu určovanou služebníky, kteří si stát přivlastňují. Je mu  tak souzeno aby byl sluhou ve svém domě. Ostatně lepší osud si nezaslouží, protože není schopný ani ochotný si vládnout sám. Je pohodlný a chce být veden. Pak není divu, že je veden tak jak se mu to nelíbí a kam se mu to nelíbí. Ale může si postavit pomník....

jonáš 28.4.2006 11:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale no tak Bedo,

EinNachtTopf ;-)

Evropan(original) 28.4.2006 11:36

Re: Odpadky jako následek Klausovy "neviditelné ruky trhu"!

Takze v podstate je ta skladka Klausova a on by si to mel sam uklidit ;-D

BIS 28.4.2006 11:31

Re: A ještě světová politika 2

Americká hymna má poprvé v historii španělskou verzi

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/clanek.phtml?id=141602&tro375_0_2

Čumil 28.4.2006 11:31

Re: Re: Re: LIBCEVES

Jo, Bédo, spěch je nejkratší cestou k průseru.:-)

Béda 28.4.2006 11:30

Re: Re: Re: Re: Re: proč

Jo. A co znám běžné okolí, tak i ti postarší neváhají odvést odpad do sběrného dvora. Navíc, každý měsíc třeba já mohu dát odpad, co nejde do popelnice, do přistaveného nákladního kontejneru. Dále tak 2 krát ročně nějaká firma odváží ledničky, ždímačky, pračky a další "bílou techniku". Baterky do auta se běžně vozí do sběrného dvora, pokud se neodevzdají v obchodě, při koupi nové. Plastové obaly, papír a sklo lidi třídí zcela běžně. Někteří samozřejmě ne, ale je jich menšina...

Jaroušek popáté 28.4.2006 11:28

Odpadky jako následek Klausovy "neviditelné ruky trhu"!

Je v prvé řadě lež, že skládka v Libčevsi je ilegální - byla řádně a s vědomím obce založena v bývalém kravíně JZD (privatizovaném soukromé osobě), zavezena "zbožím" dovezeným na základě řádných kupních smluv a zakoupeným v Německu jedním z řádných podnikatelů, opor to volného trhu. Obdobně jako sem byl řádně a v souladu se zákonem dovážen jiný odpad, nakoupený za naší západní hranicí a určený tentokrát nikoliv k likvidaci, ale k dalšímu prodeji (nákup za účelem dalšího prodeje se tomu na živnostenském listu říká) či dalšímu použití - dovoz textilu do různých second-handů, dovoz ojetin za účelem jejich zprovoznění na silnicích v Česku atd. Zatímco však tito naši podnikatelé na dovozech odpadu vydělali až jeho prodejem českým zákazníkům, podnikatelé na úseku komunálního odpadu na něm vydělali tím, že jej - v rozporu se smlouvou, bez níž by nebyl povolen jeho dovoz do ČR - nezlikvidovali v našich spalovnách (to taky něco stojí) - a raději svobodně zkrachovali a odpad nechali na bedrech společnosti jako ekologickou zátěž. Tedy problém je výsledkem příliš liberálního pojetí dodavatelsko-odběratelských vztahů, které - ve strachu před "kriminalizací podnikání" (Klausova slova) - nebylo regulováno a tak trestuhodně umožňuje podnikání a tvorbu zisku jedněm (tzv. šikovným podnikatelům) na úkor jiných (tzv. troubů občanů). Úkolem vlády pak není hasit hořící skládky, hlídat je policisty či likvidovat jejich zbytky, jak si myslí Aston, ale zákonnou úpravou zásadně omezit možnosti takového chování našich takypodnikatelů, stanovit závazná pravidla pro nákladání s odpadem všeho druhu a pomocí policie, státních zastupitelství a soudů nesmlouvavě a rychle postihovat jejich nedodržování. Pokud už konečně neopustíme neudržitelnou fikci o právu podnikat pro každého lumpa, čehož se politici ve strachu před křikem médií či podnikatelských lobby o politicky nepřípustné regulaci svobody a práva podnikatelů bojí, pak problémy s odpady budeme mít tak dlouho, dokud nedostaneme rozum!

cca1 28.4.2006 11:28

Re: Re: Re: Bédo,

anebo příloha Sportu za 16,- Kč ;-D;-D

BIS 28.4.2006 11:28

A ještě světová politika

Švédsko a Izrael se střetly v ostrém diplomatickém konfliktu. Švédové totiž zrušili účast na vojenském cvičení kvůli přítomnosti Izraelců.

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=141367&tro945_0_0

Béda 28.4.2006 11:26

Re: Re: Re: Re: Re: ale no tak Bedo,

Jednou použitej a prošlej celým trávicím ústrojím. :-)

Evropan(original) 28.4.2006 11:25

Re: Re: Re: Re: proč

No ja mam pocit, ze prave musi, ale presne to nevim. Ale co se tyce naplav, vetsinou jsou to mladi a pro ty byva IN tridit odpad. My kdyz jsme zacali osidlovat nasi pidikolonii tady na vsi, tak jsme to taky museli domorodce naucit ;-)

Béda 28.4.2006 11:24

Re: Re: LIBCEVES

Čumile, dobré jako Mislead? Vy záletníku. Vlastně zájarníku. :-)

Jaroušek 28.4.2006 11:23

Re: Jo, kdysi se dalo

Maslé vysvětlení:

1) nemám tolik času, abych mohl reagovat na věcné připomínky obratem

2) uvedená grafická úprava (Velká listopadová psí revoluce) nutí k neustálému vracení k původnímu komentáři mnoho stránek zpět. Takže vlastně pomáhám čtenářům k zpřehlednění tím, že komentář periodicky opakuji (9x do voleb, protože 9 je číslo ODS) a reaguji na připomínky pouze k nejnovějšímu "vydání". Dzp.

jonáš 28.4.2006 11:23

Re: Re: Re: Re: ale no tak Bedo,

Ale už jednou použitej ;-D

Béda 28.4.2006 11:21

Re: Re: Re: proč

Evropane, přeci SPZ při koupi ojetiny se už nemusí měnit, co vím. Ale třeba už to neplatí...

S tou druhou větou nejde než souhlasit. Prasečí koeficient slušnosti je všude přibližně stejný. :-)

Béda 28.4.2006 11:19

Re: Re: Re: ale no tak Bedo,

Dobře, byl to Eintopf.

jenny 28.4.2006 11:18

Re: Re: Re: Bez zavržení kolektivistického, tedy socialistického, myšlení se lidé prasáctví nezbaví. Dzp.

Je fajn se přiznat.

Evropan(original) 28.4.2006 11:18

Re: Re: proč

Ale jaky nejde poznat, porad  maji A, stredocesky kraj ma S. Je tam stejny pomer prasat k slusnym lidem jako vsude jinde.

jonáš 28.4.2006 11:15

Re: Re: ale no tak Bedo,

Nepomlouvej guláš :-/

Béda 28.4.2006 11:13

Re: ale no tak Bedo,

To nebyla polívka, ale guláš. :-)

Béda 28.4.2006 11:10

Re: proč

JJ, brzděte. Co se týká složení pražského obyvatelstva, tak pouze 20 procent tak zvaných Pražanů se zde narodilo. To znamená, že 80 % pražáků jsou tak zvané náplavy. Například i já a spoustu kamarádů/dek i přátel, co znám. Navíc, dnes už obyvatele Prahy nelze poznat podle SPZ auta, jako dříve. Takže, ten Vámi zmiňovaný bordel pražáků dělají z 80 procent obyvatelé celé ČR. Ta nevraživost vůči pražákům je mimo mísu. Pláčete dobře, ale na špatném hrobě. Tož tak.