27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Potíže s voličem

Je to s tou demokracií jaksi na pováženou. Nějak se předpokládalo, že voliči budou volit optimální, tedy nejvíce efektivní a nejslušnější variantu. A že to, co si zvolí, je správné, protože si to zvolili. No a vidíte, co se děje. Jsou potíže. Zde pár z nich.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vítek 25.11.2013 11:45

Re: Potíže s voličem

Dobry.Ale,jak byste to delal Vy?Byt treba Klausem a mit tam Luxe,komoussky rodiny vsude,Rusa vsude,neznali jazyky.....orisek

Silna stredni trida,soukromnici jsou jedini dobri volici.Nejvetsi problem jsou duchodci volici.Za 30 kc zvoli i certa

J. Boleslav 25.11.2013 12:34

Re: Potíže s voličem

Nejlepší voliči jsou golfisti.

M. Starý 25.11.2013 11:27

Aston nám nějak Babišovatí

"Aktuální jsou potíže s Andrejem. On má škraloup s StB. Má ho, jako každý, kdo chtěl za komunistů podnikat v zahraniční oblasti. O tom není diskuse. To se prostě týkalo každého. Každý, kdo se o to minimálně zajímá, to ví.

Milý Astone, jsem rád, že vy v redakci se tak familiárně oslovujete, ale až budete hovořit s "Andrejem", tak mu připomeňte, že když on si tu práci vybral v zahraničním obchodu vybral, tak jistě i věděl věděl, nebo brzy seznal, že její součástí bude špiclování a donášení. A obávám se, že tu "činnost" vykonával stejně zarputile jako nám to předvádí. Tak proč mu teď děláte advokáta? Nebude to třeba tím, že když Pes vychází na Lidovkách, že musíte být loajální jejich majiteli?

V. Hajková 25.11.2013 11:23

SKVĚLÉ :-))))))

http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-61313970-jindrich-sidlo-finance-nedame     NEBUDE  TO  MÍT  BOHOUŠ  -  ve  své   "správné  partě  """  jednoduché  :-)

K. Janyška 25.11.2013 11:20

EU je říší zla. Jako všechny říše, zotročující národy...Dzp.

P. Rajman 25.11.2013 11:27

Re: EU je říší zla. Jako všechny říše, zotročující národy...Dzp.

Pozoruhodné, ale do jednoho z nejslavnějších výroků studené války  adresovaného tehdejšímu CCCP to má pořád hodně daleko.

J. Barto 25.11.2013 11:40

Re: EU je říší zla. Jako všechny říše, zotročující národy...Dzp.

Janyška to jen blbě opsal .

J. Jílek 25.11.2013 11:20

takto bychom dopadli....

....kdybychom vyslyšeli Macha s tím jeho EFTA a s podobnými nesmysly

http://zuercherin.com/eu-beitritt-oder-embargo-barroso-droht-der-schweiz/

P. Boublíková 25.11.2013 11:24

Re: takto bychom dopadli....

Ano, EU má dost nevybíravé metody a ví, jak neposlušné přimět k poslušnosti.

Fujtajbl.

I. Gellner 25.11.2013 11:41

Re: takto bychom dopadli....

Švýcarsko bude, až EU (v dnešní podobě) dávno ne.

I. Skolin 25.11.2013 11:38

Re: takto bychom dopadli....

Ano, pane Barosso ! Když do řiti, tak celá Evropa kompletně ! A kdo nebude chtít, toho správně po bolševicku přinutíme.

P. Boublíková 25.11.2013 11:44

Re: takto bychom dopadli....

Řekla bych, že je to přístup téměř hitlerovský.

Pomalu abychom se začali stydět, že patříme taky do toho bruselského spolku.

:-(((

P. Vítek 25.11.2013 12:06

Re: takto bychom dopadli....

Tak oni mu tam daji studium...kukacku si vychovali.Nema narok-tam je v kazde rodine banker a ti vi,co je hra letadlo

J. Jílek 25.11.2013 11:16

"zlatá" slova, Panprésore :-))))

"ČNB musí dělat politiku českého státu...politiku sobotkovsko-babišovsko-bělobrádkovského seskupení vítězů nedávných parlamentních voleb" :-)))))

P. Han 25.11.2013 11:21

Re:

Jo, to je dobrý. Stačí vypustit pár slov nebo vět a hned to vypadá jinak, že?

V. Hajková 25.11.2013 11:24

Re:

Jste  čím  dál  větší   ŽVANIL!  :-)))

E. Heusinger 25.11.2013 11:11

Jest velmi zajímavé,

že většina zdejších přispěvatelů tak ráda a tak často píše o levici.

Asi pravice v ČR neexistuje.

K. Janyška 25.11.2013 11:15

Re: Jest velmi zajímavé,

Existuje. Ale není nebezpečná... Dzp.

J. Jílek 25.11.2013 11:17

Re: Jest velmi zajímavé,

kecáte

M. Prokop 25.11.2013 11:18

Re: Jest velmi zajímavé,

Máte pravdu, skoro neexistuje.

Škodí zde převážně extrémní levice (KSČM a podobné komunistické spolky)levice (oranžgutani, lidovci, zelenáči), levý střed (TOP, ODS).

Pravice a liberálové zatím, dle českých tradic, spíše marginální.

Ale před volbami zde Hofman, Tykálek a podobní exoti dělali často reklamu Svobodným, to jste se mohl radovat že se píše alespoň o liberálech.

P. Rajman 25.11.2013 11:24

Re: Existuje

a poté co jí opustil demagog Klaus, který se už dávno za zády voličů spojil se Zemanem, a  ze svého dítka ODS udělal postupně mafiánský spolek je dokonce mnohem srozumitelnější. Tato demokratická pravice požaduje např. vyčištění ČSSD od mafiánských struktur tam, kde se paktuje s komunisty a  tahá v této nerovné kolaici za kratší konec jako je tomu např. na Ústecku.

M. Prokop 25.11.2013 11:41

Re: Existuje

Pokud by existovala (jako že je to spíše další vaše fantazie), ať se stará raději o sebe, než o ČSSD. Ta se vystřílí sama.

F. Doušek 25.11.2013 11:27

Re: Jest velmi zajímavé,

Naštěstí mají zdatného kritika a oponenta.

P. Rajman 25.11.2013 11:05

Lze českou kolektivní vinu definovat

tak, že se nenarodili jako Němci popř. Maďaři nebo, že do poslední chvíle (až na pár výjimek) nekladli odpor okupační moci (ani nacistické ani kremelské). Jistě ne. Je proto pozoruhodné, že ve jménu českého národa jsou neustále at´ po roce 1945 (Němci a Maďaři), 1948 (buržoazie a kulaci bez rozdílu národnosti) nebo po roce 1989 (vesměs nedobrovolní agenti Stb) neustále definovány nějaké nové a nové"kolektivy", které jsou ze strany českého lidu, státu a jeho ústavy perzekuováni nebo ostrakizováni. Nelze se pak divit, že výsledkem je v prvním případě sociální  rozvrat pohraničí, ve druhém nahrazování struktur podnikatelských strukturami mafiánskými (a to nejen v podnicích, ale i politice) a prakticky neomezené etablování vlády bez důvěry. To ne my komunisti a exkomunisti, to oni, co se nechali zverbovat k Stb.

P. Boublíková 25.11.2013 11:16

Re: Lze českou kolektivní vinu definovat

Vy pořád matláte dohromady nesouvisející věci, ačkoliv pan Prokop už vám napsal, kde máte chybu.

Němcem, Maďarem, buržoustem ba i kulakem se človek rodí (v posledně jmenovaných případech - většinou se jím rodí), kdežto agentem tajných služeb se stává vlastním rozhodnutím.

Věřím tomu, že někdy to rozhodnutí bylo těžké - např. podepsat a umožnit tak dítěti studium, ale takový už je lidský osud, že někdy klade nástrahy a překážky a někdy člověk ani nemá na výběr (například se mu narodí postižené dítě). Ti, co se nechali zverbovat k StB, vždycky měli ještě jinou, i když někdy třeba svízelnou možnost - nepodepsat a neušpinit se.

M. Prokop 25.11.2013 11:21

Re: Lze českou kolektivní vinu definovat

Pan Rajman má vzácný talent zmatlat dohromady cokoliv.

P. Boublíková 25.11.2013 11:22

Re: Lze českou kolektivní vinu definovat

Kromě toho si myslím, že postih bývalých spoupracovníků StB není nijak drastický. Nesmí zastávat vysoké funkce ve veřejném sektoru, jinak můžou všechno.

K. Janyška 25.11.2013 10:54

Matláci, na Parlamentních listech jsou samí komouši,

ale chytřejší, než vy. Jak je to možné ? Dzp.

O. Uživatel 25.11.2013 10:59

Uživatel požádal o vymazání
K. Janyška 25.11.2013 11:08

Re: Matláci, na Parlamentních listech jsou samí komouši,

Vy také, tatrmane... Dzp.