21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Politický proces?

Petr Nečas asi není moc dobře informován o pojmu politický proces. Varoval totiž před tím, aby se proces s Bártou stal politickým. Co to je politický proces?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 13.3.2012 9:54

Re: Z Nečase se stává demagog.

Podlehl jsem jen tomu, co jsem na vlastní uši slyšel z úst pana premiéra a vůbec se mi jeho řeč nelíbila. Pokud má být soud nezávislý, netřeba se o jeho nezávislost takto ostentativně "obávat". Navíc bylo milé, jak ihned neomylně oddtušil, jak by volil "všeholid". Znamená to tedy, že pokud soudce rozhodne tak, jako by rozhodl "všeholid" (je to 50:50), pak to explicitně znamená, že podlehl jejich přání?  Měl by být mnohem víc zdrženlivější...pokud mu jde tedy opravdu o proces nepolitický.

Za tím co jsem napsal, si stojím, nehledě na to, jaký je ten (jediný?) "správný" výklad.

J. Ryba 13.3.2012 9:53

Re: kdo tvrdí, že je to politický proces

odklání neboli wulffuje

J. Ryba 13.3.2012 9:52

Re: PS:

pan Sedláček si to tam jistě opraví :-)

J. Novak 13.3.2012 9:51

Re: Drábek rozdával milionové prémie

Při stupni prolhanosti pana Drábka bych se spíše přiklonil tomu, že ty náklady na nový nefunkční systém budou mnohem vyšší, než na ten minulý. Navíc se divím, že ještě nic nekoná Úřad na ochranu osobních údajů, protože nový systém ukládá data občanů kdesi u soukromého subjektu, aniž by bylo pořádně jasné, kdo všechno k nim má vlastně přístup. a až se oběti včas nevyplacených dávek spojí a zažalují stát, řekl bych, že ta údajná uspora se rychle rozplyne.

J. Boleslav 13.3.2012 9:49

Re: Payna ml.moc nemusím, ale občas má pravdu.

Přesně tak :-)))

M. Ilsner 13.3.2012 9:48

kdo tvrdí, že je to politický proces

tak je buď moc mladý a neví, co to znamená. Nebo je už moc starý a zapomněl, co to znamená.

Ještě je též možnost (ta nejhorší), že ví, co to znamená, ale účelově "odklání".

J. Boleslav 13.3.2012 9:48

Re: Z Nečase se stává demagog.

Máte pravdu, tento prezidentův komentář byl dle mého názoru slušně řečeno velmi nešťastný.

J. Ryba 13.3.2012 9:45

Re: Ještě k Ficovi,

Průměrná mzda v zemi v uplynulém roce sice stoupla meziročně o 2,2 procenta

J. Ryba 13.3.2012 9:44

Re: Ještě k Ficovi,

Slovenská ekonomika v závěru loňska zrychlila růst na 3,4 pct

J. Boleslav 13.3.2012 9:43

Re: Drábek rozdával milionové prémie

Může to být i tak, jak říkáte, že se jedná o účelovou kampaň OK Systemu, který je dříve hezky dojil. To se taky obecně vědělo. Nový systém je skutečně postaven na SharePointu a asi to tak udělat lze, jak je vidět z toho, že to jaksi chodí. Mně ale vadí ten hrozný amaterismus a avanturismus, kdy se pustí do světa neodladěný systém takové důležiitosti a zapomene se např. na migraci. U pár takových projektů jsem byl a trochu vím, co taková věc obnáší. Nikdy ale na nich nebylo tak existenčně závislých tolik lidí jak tady a stejně se připravovaly a testovaly daleko zodpovědněji, než tomu evidentně bylo v tomto případě. Navíc to zjevné obejití zákona o veřejných zakázkách, to je taky síla a to mně popudilo nejvíc. Divné je, proč o tomto opozice neřve. Buď je tak neschopná, že to neví, nebo v tom dealu jede taky.

M. Ilsner 13.3.2012 9:42

Re: PS:

Lhát se nemá, Nováček !

J. Vavrochová 13.3.2012 9:42

Jde o politický proces a zároveň i o trapnou frašku.

K. Berka 13.3.2012 9:42

Re: Payna ml.moc nemusím, ale občas má pravdu.

Lépe malovat kroužky a křížky, než tykadla.

J. Ryba 13.3.2012 9:40

Re: Ještě k Ficovi,

ale Slovensko trvale roste, dokonce jako jediná eurozemě po celou dobu krize. I rating měli vyšší než my

B. Novacek 13.3.2012 9:38

PS:

- ceny v tabulce jsou v €urech :)

S. Lazárek 13.3.2012 9:37

Re: Z Nečase se stává demagog.

Podlehl jsem jen tomu, co jsem na vlastní uši slyšel z úst pana premiéra a vůbec se mi jeho řeč nelíbila. Pokud má být soud nezávislý, netřeba se o jeho nezávislost takto ostentativně "obávat". Navíc bylo milé, jak ihned neomylně oddtušil, jak by volil "všeholid". Znamená to tedy, že pokud soudce rozhodne tak, jako by rozhodl "všeholid" (je to 50:50), pak to explicitně znamená, že podlehl jejich přání?  Měl by být mnohem víc zdrženlivější...pokud mu jde tedy opravdu o proces nepolitický.

Za tím co jsem napsal, si stojím, nehledě na to, jaký je ten (jediný?) "správný" výklad.

J. Ryba 13.3.2012 9:36

Re: Z Nečase se stává demagog.

http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/c1530-Cestovani/n2571-Ceny-benzinu-a-nafty-trhaji-rekordy-vsude-v-Evrope

J. Ryba 13.3.2012 9:33

Re: Z Nečase se stává demagog.

1. Průměrné ceny podle zkušeností řidičů?

2. Aktuální ceny prosinec 2011?

J. Ryba 13.3.2012 9:30

Re: Z Nečase se stává demagog.

"absurdní reality show do které se motá možné i nemožné" - to je hodnocení práce soudce, ať chcete nebo nechcete. Prezident si osobuje právo rozhodovat o tom, co je možné a co není možné u soudu dokazovat.

A "politický proces", to už je vrchol zasahování do výkonu soudce

J. Vavrochová 13.3.2012 9:29

Re: Payna ml.moc nemusím, ale občas má pravdu.

Ano, panem Paynem popisované řešení kroužků a křížků je jednoduché a lehce realizovatelné. To by se ale naši politici pokáleli hrůzou, neboť voliči by to jistě zhusta využívali a pak by stranická hierarchie, stranická kázeň a stranické čachry šly do kytek; už by strany "nefungovaly" tak, jak jsou zvyklé.

R. Sedláček 13.3.2012 9:26

Re: Z Nečase se stává demagog.

http://www.mesec.cz/texty/aktualni-ceny-pohonnych-hmot-v-cr-a-evrope-benzin-nafta-lpg/

J. Ryba 13.3.2012 9:26

Re: Z Nečase se stává demagog.

ano, lhát se nemá

M. Ilsner 13.3.2012 9:25

Re: Z Nečase se stává demagog.

zrovinka vy tady povídejte o blbosti ....

V. Hajková 13.3.2012 9:25

Re: Ještě k Ficovi,

To  snad  nemyslíte  vážně?    Proč  si  nedáte  do  Googlu   jednoduché  dotazy  -    Rozdíl  v  pruměrném  platu  je  cca   6  tisíc  -   u  duchodu   cca  2  tisíce!   Nezaměstnanost  cca  4%-

J. Ryba 13.3.2012 9:25

Re: O čem to tedy mluví novinář Aston?

co konkrétně dělají nepatřičného, aby byli vyloučeni?

K. Berka 13.3.2012 9:24

Re: Z Nečase se stává demagog.

Ubohý Nečas, ubohé Česko!

B. Novacek 13.3.2012 9:23

Re: Z Nečase se stává demagog.

Precetl jsem Vas clanecek pane Sedlacku, ve vetsine veci souhlasim, jen bych Vas rad upozornil na nepresnost ohledne ceny benzinu v CR. NENI jeden z nejdrazsich, naopak jeden z nejlevnejsich:) Jste totiz druzi od konce spolecne s Polskem. Nejlevnejsi je v Madarsku...

http://www.drive-alive.co.uk/fuel_prices_europe.html

Jak je to s ostatnimi energiemi se mi najit nepodarilo, ale elektrinu mate drahou jako prase!

tolik pro upresneni.

Hezky den vsem

V. Hajková 13.3.2012 9:21

Re: Z Nečase se stává demagog.

Pokud   tuto  blbost   -  by  napsal   třeba  Šimek   ani  nedutnu.  Takže  i  Vy  jste  podlehl   novin.  kdáku-  místo   použití  vlastního  rozumu!    Prezident   ani   premier-   nenapadali  práci   soudce-   jejich  vyjádření  jste  naprosto  nepochopil! 

P. Čech 13.3.2012 9:20

Re: Pánové, sami si odpovídáte.

Plat poslanců je upraven platným zákonem na rozdíl od věcí mnou jmenovaných. Například tvorba povolebních koalic žádným zákonem upravena není (je tedy nelegální) a to, jak se živelně děje je také příkladem korupce. Mluvím obecně a tedy vše, co lze označit jako systém "něco za něco "  (vyjma věcí uzákoněných)  je   k  o  r  u  p  c  í.

S. Lazárek 13.3.2012 9:05

Re: Z Nečase se stává demagog.

Nečas by si měl hlavně uvědomit, že z procesu se politickým stává hlavně díky takovým komentářům. Něco mi ale říká, že si to uvědomuje jak president, tak i Nečas, o to víc mě tyhle poznámky směrem k práci soudce Šotta mrzí.