6.7.2024 | Den upálení mistra Jana Husa


Diskuse k článku

Po šedesáti letech jim otrnulo

Naplivat do obličeje by si měli všichni mudrcové, kteří v nedávné době rozvíjeli svoje teorie o tom, že se komunistická strana proměnila v normální levicovou stranu hodnou respektu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
dulcibelka 1.3.2008 19:13

Re: Ti starší pamatují

Ano. A též je třeba připomenout, že většinu dostali v 46. roce. Na další "svobodné volby" (s nejistým výsledkem!)  již Kléma nehodlal čekat, proto zavedl institut oné "Národní fronty", kde mohla být jen taková strana, která souhlasila s vládním programem. Který měl pod palcem Kléma co premiér. Národ (i prezident, bohužel) po válce byl skutečně  pos*aný , a nějak si nedokázal představit neprodleně následující občanskou válku, kterou Kléma vyhrožoval.

PetrH 1.3.2008 19:20

Re: Ti starší pamatují

Chodil jste volit? A našel jste plentu?

Pametnik starejch dob 1.3.2008 20:21

Žvaníte, komunisté tu nevládli, protože jim lidé dávali hlasy,

ale lidé jim dávali hlasy, protože tady vládli q nedat jim je bylo trestáno. A Vaše teze o tajných volnbách je neuvěřitelná drzost, znáte pojem "manifestační volby"?! To je dnes zákonem dokonce zakázáno.

Jistou vyjímku tvořil rok 1971 kdy se při odložených volbách část lidí odvážila v kandidátkách škrtat a plenta byla dokonce umístěna tak, že se za ni člověk VEŠEL aniž by ji musel přestavovat. Ale Landovský byl údajně zatčen právě kvůli těm volbám, kde demonstrativně odmítl volit Gustu Fučíkovou.

Po roce 1968 vládli "normalizační" komunisté jen proto, že za nimi stála otevřeně sovětská armáda. Svrhnout komunisty nešlo tak, že by je lidé nevolili, ale museli by tu armádu vyhnat nebo alespoň neutralizovat, což za nás roku 1989 udělali Američané.

Petra. 1.3.2008 18:47

Co se týče Mašínů,

přesně to dnes vystihl Ivan Medek v Lidovkách. Budu citovat jen titulek, kdo chce, ať si vyhledá: "Bratrům Mašínům by projev lítosti slušel". Pro mne je to téma, na které si už léta nedovedu udělat jasný názor a tenhle postřeh mi trochu pomohl.

gratulant 1.3.2008 18:53

Re: Co se týče Mašínů,

Ivan Medek ať se jdebodnout.:-)

baltahsar 1.3.2008 22:58

Re: Re: Co se týče Mašínů,

Jasně, dyť je to starej kolaborant z Hlasu Ameriky, Vídeň ;-D

dr Turnovský 1.3.2008 18:41

je super, že v hukotu a kolotu

světa je tady vše při starém.....Minařík zase nejni komunista, všichni ostatní jsou.....paroubek je borec, jen ideocentrály a agentůry mu to kazí a bez plánování bychom lezli po stromech......no ještě, vědět to vynálezce páky, jistě by tento bod ve středu vesmíru použil a zapřel páku.

hrouda 1.3.2008 18:43

Re: je super, že v hukotu a kolotu

ano, a podle Topolánka je Lennon amík;-D

dr Turnovský 1.3.2008 18:45

Re: Re: je super, že v hukotu a kolotu

Lennom mne opravdu nebere...stejně jako beatles...

hrouda 1.3.2008 18:53

A co třeba Vinnetou?

Za tu dobu jsem ztratil iluze, vím, že ta obrovská země není černobílá, že to nejsou jen beatnici, John Lennon, Vinnetou, že v sobě má řadu negativ, ale i pozitiv - M. Topolánek v USA;-)

dr Turnovský 1.3.2008 19:01

Re: A co třeba Vinnetou?

:-)))) jo vintetou a olda šetrnej....to je něco jinýho :-))))

AndyO 1.3.2008 19:05

Re: A co třeba Vinnetou?

no, Hroudo, John Lennon se přestěhoval do USA hned poté, co se rozpadli Brouci a žil tam až do své smrti. S USA je spojen jeho život poté, co už vystupoval sám za sebe, nejen jako člen skupiny. Proto možná neřekl Topolánek Beatles, ale John Lennon.

Topolánek není zrovna Ajnštajn, ale že budou existovat takoví troubové, kteří nejsou štont pochopit ani jeho velmi prostá a nečesaná slova, to by mne vskutku nenapadlo

;-D

dr Turnovský 1.3.2008 19:06

Re: Re: A co třeba Vinnetou?

to není nepochopení....to je ideově správně. :-))))

PetrH 1.3.2008 18:46

Re: Re: je super, že v hukotu a kolotu

a kde jste zase přišel na tohle???8-o

hrouda 1.3.2008 18:49

Re: Re: Re: je super, že v hukotu a kolotu

http://virtually.cz/?art=16112

PetrH 1.3.2008 19:05

Re: Re: Re: Re: je super, že v hukotu a kolotu

To jsem četl. Topolánek tam nikde netvrdí, že by Lennon byl Amík. Asi si ho s Amerikou dost ztotožnil, nakonec Lennon žil v USA posledních 10 let svého života a byl tam zavražděn. A pro politika možná je důležité, že zastával stejnou filosofii i politické názory jako ti američtí beatnici a hippies, a politicky se angažoval právě v Americe, Beatles jako skupina, tedy v době, kdy žil Lennon ve Velké Británii, byli víceméně apolitičtí. Album Imagine vychází již v New Yorku.

No nic, zbytečně jsem se rozkecal, asi vám to k ničemu nebude. Ale Lennon svými posledními 10 lety byl opravdu víc Američan, než Brit. A Vinnetou dokonce nežil vůbec nikdy.;-D

Evropan (original) 1.3.2008 18:38

Mistni obyvatelstvo,

se jeste dlouho nedomluvi,nebot je solidne zdecimovano samo sebou,po letech nacismu a komunismu tady uz zbyl jen druhorady substrat, je treba az zmizi generace dedku a sanci dostanou narozeni po r. 1990. Do ty doby ani fn'

ibn 1.3.2008 18:40

zdecimovano samo sebou,po letech nacismu a komunismu

Zapomnel jsi jeste na leta privatizace :-)

historik 1.3.2008 18:47

Re: zdecimovano samo sebou,po letech nacismu a komunismu

Nezapoměl. To bylo a je pokračování kapitalistického vývoje přerušeného válkou a komunismem. A ten je pro lidi mnohem lepší než vývoj komunistický. Viz životní úroveň bezkomunistických evropských zemí. Otázkou je jenom co bylo horší. Válka nebo komunismus?

dr Turnovský 1.3.2008 18:44

Re: Mistni obyvatelstvo,

Ahoj...budeš moct 26 na jeden se "ulejt"? Jestli jo, dej vědět, měl bych pro tebe program...

dr Turnovský 1.3.2008 18:45

Re: Re: Mistni obyvatelstvo,

26 dubna...:-))

Calypsonian Mighty Sparrow 1.3.2008 18:37

"Jejich přátelé, narozdíl od vás, byli Elita tohoto národa "

Nejsem elita tohoto ci jakehokoli jineho naroda a nikdy jsem neaspiroval na to ji byt.

Dokazal jsem nicmene to same co Masini bez toho abych kohokoli zavrazdil/ zabil, ci jakkoli zrani, pravda o nekolik desitek let pozdeji.

V cem ale byli Masini hrdinove, v tom ze vytloukali agitacni vyvesky ci zapalovali stohy????

historik 1.3.2008 18:54

Re: "Jejich přátelé, narozdíl od vás, byli Elita tohoto národa "

Mašínové by nemuseli být nebo nebýt hrdinové, kdyby komunisté nebyli zločinci. A co vy jste dokázal jako Mašínové? Odejít (uprchnout)? Taky Vám zabili matku? Taky Vám sebrali majetek? Co jste těch několik desítek let dělal proti nadvládě komunistů? Jak Vám komunisti ublížili, když jste musel odejít?

sergo 1.3.2008 18:37

přesně tak....

dokud nebudou v mimmopřažských supermarketech fronta a pranice o tvrdý chleba a shmilou brkev"v akci",tak budou všichni jenom pindat....ale ods+čssd už na tom pracujou....

PePa 1.3.2008 18:37

Švejnarův rektální alpinismus .

Zajímala by mne dnešní reakce Švejnara na včerejší výrok špiček komunistů. Tedy jestli se mu již podařilo ze sebe smít lubrikační gel, který používal při rektálním alpinismu u těch samých soudruhů před volbou prezidenta.

Nomen 1.3.2008 18:39

Myslím, že Klausův kamarád Grebeníček se od toho prohlášení komunistů samozřejmě distancoval

hrouda 1.3.2008 18:40

Re: Švejnarův rektální alpinismus .

Totéž lze zcela stejně napsat o Klausovi ........:-/

PetrH 1.3.2008 18:48

Re: Re: Švejnarův rektální alpinismus .

Lze... vy přece můžete všechno, máte svobodu slova... že je to blbost, vám přece nikdy nevadilo.:-/

PePa 1.3.2008 18:48

Re: Re: Švejnarův rektální alpinismus .

No to těžko, Švejnar by kandidát obou našich komunistických stran a zelených, Klaus od nich nedostal jediný hlas a ani o něj nežádal. Narozdíl od Švejnara, který u Grebeničků v posledních dnech snad i přespával :o))

Šaman 1.3.2008 19:44

Re: Re: Re: Švejnarův rektální alpinismus .

Opustil vás rozum,vy nenávistné modré dešťovky? O presidentských volbách jste se vyznamenali

jak se  patří s celou svou špínou před očima celého národa.K té volbě je možno říct jen jedno:

Když trpaslíka na horu postavíš,větší nebude,že pane presidente?Chodil bych na hrad kanálama.