6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Plavba do neznáma

Drtivá výhra pro ODS a potupná prohra pro ČSSD, takové byly první reakce na výsledky voleb do třetiny senátu. Málokdy se stane, že nějaká pravda je tak zavádějící. To vítězství na jedné a prohra na druhé straně nemusí tolik znamenat, jak to vypadá na první pohled, a čeká nás ještě trochu nejistoty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Semrád 15.10.2018 20:06

Re: Chtělo by to nějakou krátkou esej

Kompozitor Kajan!

Snad jen ten svěží essai,

zploditi může.

J. Kombercová 15.10.2018 20:13

Re: Chtělo by to nějakou krátkou esej

Mám z vás radost, pánové.

P. Boublíková 15.10.2018 20:18

Re: Chtělo by to nějakou krátkou esej

Haiku má mít 5-7-5 slabik.

R. Neveselý 15.10.2018 20:20

Re: Chtělo by to nějakou krátkou esej

Jo, byla jste rychlejší.

Navrhuji Kompostor Kajan :-))

I. Semrád 15.10.2018 20:24

Re: Chtělo by to nějakou krátkou esej

Těsně! ;-)

Kom-pozér... a je to:-)

R. Neveselý 15.10.2018 20:27

Re: Chtělo by to nějakou krátkou esej

... to by také šlo :-))

J. Kombercová 15.10.2018 20:25

Re: Chtělo by to nějakou krátkou esej

Každý začátek je těžký.

R. Neveselý 15.10.2018 20:19

Re: Chtělo by to nějakou krátkou esej

Ten první řádek by měl mít jen 5 slabik. 5-7-5

P. Spáčil 15.10.2018 20:03

Re: Chtělo by to nějakou krátkou esej

Nikde Vás nechtěli,

tak jste zas v prdeli. (:-)))

J. Kombercová 15.10.2018 20:12

Re: Chtělo by to nějakou krátkou esej

Ještě poslední verš a bude to dokonalé.

I. Kellner 15.10.2018 19:37

Pár zajímavých dat o migraci

-Počet cizinců v ČR vzrostl v l. 1994-2017 o 402 % na 524 000.

-Z toho cizinci z Evropy +403 %, mimoevropští +401 %.

-Růst za posledních 10 let je u nás +34 %, v Německu +33 %.

-Každý 11. zaměstnanec v ČR je cizinec.

Zdroj: ČSÚ, Destatis.

J. Kombercová 15.10.2018 19:45

Re: Pár zajímavých dat o migraci

Njn. to je ale legální migrace, to se nepočítá.

P. Spáčil 15.10.2018 19:54

Re: Pár zajímavých dat o migraci

Však jo, legální migrace

O nelegální migraci pí Václavíkové nikdo nestojí.

P. Hlosta 15.10.2018 18:54

Ke "kritice" Zemana

Sem si to přečetl o tom co a jak řekl Zeman a nezdá se mi to až tak podstatné. Chtěl vědomě provokovat a též to přímo řekl. Užije si ohlas na svou hlášku. Podstatné je, že bude udělovat vyznamenání a za co. Od jeho kritiků bych čekal odpověď, co se jim na Bakalovi tak líbí. Ovšem zbytečné, protože jim jde primárně o reakci na Zemana. Tak ať si to spolu se Zemanem užijí. ;-)

K. Janyška 15.10.2018 18:57

Re: Ke "kritice" Zemana

Myslím, že nemá všech pět pohromadě a zneužívá funkci... Dzp.

P. Hlosta 15.10.2018 19:04

Re: Ke "kritice" Zemana

Proč je pro vás tak důležitá ta funkce prezidenta? Má on na vás takový vliv? Nemít všech pět pohromadě, těžko by se ucházel o úřad prezidenta. V politice se realizoval natolik smysluplně, že dosáhl úplně na všechny posty, které si umanul. Co jemu lze vyčítat levičáky, je to, že systematicky levici rozbíjí, ač je názorově levičákem. Paradoxně to ti z pravicové strany jemu mají za zlé taky. ;-))

K. Janyška 15.10.2018 19:12

Re: Ke "kritice" Zemana

Ten, kdo prosazuje jakýsi demokratický socialismus, jako Zeman, je stejným nebezpečím jako hlavní socialisičtí zločinci, Leninem počínaje, přes Hitlera, Maa až k Husákovi... Dzp.

P. Hlosta 15.10.2018 19:21

Re: Ke "kritice" Zemana

Právě že demokratická soutěž je problém pro ty, co demokracii nemusí mít. Diktát je to, co usurpuje se druhým. Někdo by rád demokratický socialismus, jiný liberalismus, další volný trh etc. a v demokratickém systému nikdo nikdy nedotáhne svou vizi až do své ideální představy. Idea je totiž jako horizont. Ten také, když k němu míříme, se stále stejně rychle posunuje dál, jak k němu se snažíme dostat. Vy také nikdy nedosáhnete na realizaci své představy o podobě lidské společnost a to jste, jak tvrdíte, zakládal na to ODS. ODS vám utekla, představy se vám sesypaly a zbyla vám jen jedna kniha na furtčtení. To je ta demokracie. Vám se líbit nebude nikdy. Vy na ni nemáte náturu. ;-))

K. Janyška 15.10.2018 19:27

Re: Ke "kritice" Zemana

Používaný model demokracie vede k totalitě, respektivce totalitou je. Totalitou většin, která je vždy totalitou vůči jednotlivcům. Kolikrát vám to mám opakovat m? Jednotliví občané jsou řízení soukromým právem, které je základní součástí jejich myslí, ne pofidérními a vždy zločinnými většinami... Dzp.

P. Hlosta 15.10.2018 19:32

Re: Ke "kritice" Zemana

Můžete si to pojmenovávat jak chcete. Slovíčka vám udělají dobře, že si myslíte, jak jim rozumíte. Jen vliv na dění máte mizivý. Kdyby se vám chtělo, jako že se určitě nechce, tak si najdete taková slovíčka, která vám udělají z dění ve společnosti ráj na zemi. Uvěříte-li sám sobě, s radostí přijmete vše, co život přináší. Sebeklam? A co máte teď?!

I. Kellner 15.10.2018 19:38

Re: Ke "kritice" Zemana

..šišmarja, vy ho vysloveně vyzýváte vyklopit sem další porci hovadin..

-)

P. Spáčil 15.10.2018 20:00

Re: Ke "kritice" Zemana

Totalita většinou není. Pouze demokracie většinou.

J. Havelka 15.10.2018 19:05

Re: Ke "kritice" Zemana

Říkám už dlouho, impíčment nebo aspoň píčment.

A. Trick 15.10.2018 19:09

A ještě dlouho budete

Hlas volajícího na poušti.

P. Hlosta 15.10.2018 19:10

Re: Ke "kritice" Zemana

Co s tím? Sesadit Zemana, aby byl přímou volbou zvolen další, co nebude vyhovovat? A dám za to i fusekli, že v přímé volbě občané zase zvolí "kavárně" nepříjemného a politickým předákům nevyhovujícího! ;-))

I. Kellner 15.10.2018 19:14

Re: Ke "kritice" Zemana

To je téměř jisté, neb "kavárna" zas nasadí nějakého prázdného mudrlanta, který bude splňovat hlavní podmínku, že bude "jiný, ale naprosto jiný než Zeman"..-)

K. Janyška 15.10.2018 19:15

Re: Ke "kritice" Zemana

Ano, přímá volba byla a je takovou hloupostí, že všechny ty, kteří ji prosadili, považuji za hlupáky... Dzp.

P. Hlosta 15.10.2018 19:23

Re: Ke "kritice" Zemana

To spaktovala ODS s ČSSD! ;-)))

K. Janyška 15.10.2018 19:29

Re: Ke "kritice" Zemana

Ano, a bylo mi a je mi z toho zle. Kvůli tomu a hlavně Fialovi jsem po čtvrtstoletí z ODS odešel... Dzp.

P. Hlosta 15.10.2018 19:34

Re: Ke "kritice" Zemana

Tomu ani sám nevěříte, že byste mohl dál pokračovat ve straně, která vás nechce. Nebyl jste chtěn! V tom je váš podstatný problém!