2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Plavba do neznáma

Drtivá výhra pro ODS a potupná prohra pro ČSSD, takové byly první reakce na výsledky voleb do třetiny senátu. Málokdy se stane, že nějaká pravda je tak zavádějící. To vítězství na jedné a prohra na druhé straně nemusí tolik znamenat, jak to vypadá na první pohled, a čeká nás ještě trochu nejistoty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Těhanová 15.10.2018 7:19

Re: Astonovo přání otcem myšlenky

On má Drahoš nějaký esprit? Proč ho pořád zakrývá tou svou bezvýrazností?

P. Hlosta 15.10.2018 7:28

Re: Astonovo přání otcem myšlenky

To je to 'přání otcem myšlenky'. ;-))

E. Pawlica 15.10.2018 7:42

Re: Astonovo přání otcem myšlenky

Ano, pane Hlosto - vaše přání jsou otcem vašich myšlenek a zřejmě i jediným obsahem vašich příspěvků. Poslední vaše přání byl můj orgasmus. Děkuji vám za vaši přejícnost a přeji nápodobně - snad se vám splní a po dlouhé době se dočkáte i vy toho svého.

:-)))

P. Hlosta 15.10.2018 8:11

Re: Astonovo přání otcem myšlenky

Jsem rád, že vás to ode mně tak nadzvedlo ;-)))

E. Pawlica 15.10.2018 8:27

Re: Astonovo přání otcem myšlenky

Berete si to příliš emočně - nepatřím mezi LGBT komunitu, a tedy vaším svým sexuálním apetitem nemůžete nadzvednou žádnou část mého těla, natož mysli.

Neberte se tak vážně, může vám prasknout cévka nejen v rozkroku.

:-)))

.

M. Moravcová 15.10.2018 8:58

Re: Astonovo přání otcem myšlenky

no, na to, jak já znám pana Hlostu, tak jste se střelil do nohy. Chtěl jste být chytrý a vtipný a nepovedlo se.

E. Pawlica 15.10.2018 9:28

Re: Astonovo přání otcem myšlenky

Oceňuji vaši snahu dělat panu Hlostovi advokáta.

Nejsem si jist, zda ve vašem případě ale nejde o medvědí službu, když se bere v potaz, že se střílením do nohy máte vlastní, evidentně bolestivou zkušenost.

:-))

S. Donát 15.10.2018 7:49

Re: Astonovo přání otcem myšlenky

Jo, mohl by hledáním v tom regálu strávit celé funkční období. Myslím, že by si nikdo nevšiml, že chybí :)

M. Moravcová 15.10.2018 8:59

Re: Astonovo přání otcem myšlenky

:-)))

F. Kusák 15.10.2018 7:06

Grüne Bayern

https://ichwill.gruene-bayern.de/

To hovoří za vše

P. Hofman 15.10.2018 7:08

Re: Grüne Bayern

Jo, skvělé.

Už i ti konzervativní Bavoráci si začali uvědomovat, kde leží skutečné problémy dnešního světa.

V. Klepetko 15.10.2018 7:36

Re: Grüne Bayern

Ano. Karel Čapek by v dnešní době při pohledu na sousedy asi spíše napsal "Zelenou nemoc", než tu Bílou...

P. Hofman 15.10.2018 7:04

Uvedu

tento diskusní týden na Psu, a zároveň zakončím zdejší včerejší debatu o "lepšolidech" slovy Jana Hřebejka:

"BLBCI SE PŘESTALI STYDĚT ZA SVOU BLBOST!"

V. Klepetko 15.10.2018 7:27

Můžete raději uvést příklad

nějakého blbce, který by se kdy v minulosti opravdu styděl za svou blbost, pane Hofmane? :-) A následně se za ni stydět přestal?

Jsem na to velmi zvědavý. Pokud byste takový příklad najít nemohl, svědčilo by to že blbost veřejně podporujete a šíříte. Pokud příklad najdete, bude to znamenat, že nechápete podstatu blbosti. Pak ale zbývá poslední otázka. Stydíte se už, nebo už ne? ;-)

V okamžiku, kdy se blbec začíná za svou blbost stydět, přestává totiž být blbcem, a stává se z něj polepšený lepšočlověk, neboli normální člověk. Nestřílejte ty dávky slov, pane Hofmane. Vždyť jsou tam lidi!

P. Hlosta 15.10.2018 7:31

Re: Můžete raději uvést příklad

On se schoval za Hřebejka. Má alibi! ;-)))

V. Klepetko 15.10.2018 7:39

Re: Můžete raději uvést příklad

Jenže ten Hřebejk se už ani nestydí! :-))

P. Kučera 15.10.2018 7:28

Re: Uvedu

Pane Hofmane, s Hřebejkem jste hodně optimističtí. Většina blbců si svoji blbost vůbec neuvědomuje a "nejvíc duní". Jejich oblíbený bonmot je: kde blb, tam nebezpečno, nebo: blbost nevymýtíš, ale nesmíš proti ní bojovat. Čímž se takto jednoduše a bez jakékoli aktivity sami pasují na ty inteligentní. Ten, kdo si svoji hloupost uvědomuje a raději mlčí, už není ten pravý blbec, naopak.

P. Hlosta 15.10.2018 7:33

Re: Uvedu

To není optimismus. To je nedostatečnost vlastní myšlenky.

P. Hofman 15.10.2018 7:38

Re: Uvedu

Myslím, pane Kučero, že oba víme, že je to od Hřebejka nadsázka.

On zcela jistě ví, že blbec si to, že je blbec, až tak moc nemyslí, natož aby to přiznal. Ale v prostředí chytřejších je nejistý.

Hřebejk velmi správně a trefně naráží na to, že nám vládnou čím dál větší blbci a svou okázalou blbostí dodávají těm ostatním, ještě větším blbcům, odvahu a legitimitu. A blbec se uprostřed stáda blbců samozřejmě posílí a nabude ještě pevnějšího přesvědčení, že je na správné cestě.

Pes by mohl Hřebejkovi sloužit jako přímo učebnicový příklad.

V. Klepetko 15.10.2018 7:53

Re: Uvedu

Takže jste vlastně společně s Hřebejkem chtěli říci, že

"LŮZA PŘESTÁVÁ MÍT ZÁBRANY"?

Takto se ale zařazujete sám do té přihrádky, kterou jsem se včera pokusil definovat :-((((. I s tím Hřebejkem. Je to hodně arogantní názor na lidi. Až nestoudný!

M. Moravcová 15.10.2018 8:55

Re: Uvedu

A zatím si to ani Hofman ani Hřebejk neuvědomují. Zato mají jasno o těch druhých.

P. Kučera 15.10.2018 13:50

Re: Uvedu

Pane Hofmane, děkuji za vysvětlení. Rozumím.

J. Macků 15.10.2018 6:23

Ekoterorismus je veliký škůdce.

Největší problém voleb v Bavorsku je po posílení ekoteroristů, rudí oblečení do zeleného. Kudy chodí, tam škodí, ani v Bavorsku to nebude jiné.

J. Vobr 15.10.2018 6:07

VYZBROJENÍ KOMPOSITNÍ TEORII OVLÁDNEME VESMÍR

(c)Karel Janyška

K. Němec 15.10.2018 7:37

Re: VYZBROJENÍ KOMPOSITNÍ TEORII OVLÁDNEME VESMÍR

:)

To je dobrý probuzení.

F. Žůrek 15.10.2018 2:29

Astone, Petr Fiala je asi lepší než byl Bohuslav Sobotka.

Politické strany nemají nějaké členské základny, ale mají své (viditelné) předsedy. A na tom velice mnoho záleží. Bohuslav Sobotka ZAZÁŘIL, až to bylo nepěkné. A nyní vidíme výsledek.

Petr Fiala se chová poněkud jinak. Takže jeho trpělivá práce pojenou má svůj efekt.

To je celá "politická" věda.

J. Holíček 15.10.2018 5:34

Re: Astone, Petr Fiala je asi lepší než byl Bohuslav Sobotka.

Jeho trpělivá nepráce má svůj efekt. :-)) Ostatní strany se nějak předvádějí a občas si uškodí.

Kdo nic nedělá, nic nezkazí.

J. Vobr 15.10.2018 6:03

HOLÍČEK,TY SI FEŠÁK !!!

,,, a dobře komunikuješ !!!

:-)))

R. Langer 15.10.2018 6:03

Re: Astone, Petr Fiala je asi lepší než byl Bohuslav Sobotka.

Asi tak.

F. Kusák 15.10.2018 7:21

Re: Astone, Petr Fiala je asi lepší než byl Bohuslav Sobotka.

Tedy promiňte, srovnávat Fialu se Sobotkou nemá přeci žádný praktický význam a srovnávat úspěch v komunálních volbách s volbami do poslanecké sněmovny, také nemá smysl. O těch senátních ani nemluvě. Senátoři by měli vystupovat hlavně sami za sebe a nikoliv za partaj. O tom je totiž volební systém do senátu. Kdo se choval v senátu jako osobnost, pak se mu to jistě vyplatilo. Senátní kluby na stranickém půdorysu je věc vysloveně nebezpečná.

Také v diskuzích zaznělo, že český politický systém je málo efektivní, a to i v důsledku přímé volby prezidenta. S tím souhlasím. Chtělo by to vypracovat technicky výbornou ústavu a tu podrobit politické diskuzi. Jinak se asi nehneme z místa.