3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Plavba do neznáma

Drtivá výhra pro ODS a potupná prohra pro ČSSD, takové byly první reakce na výsledky voleb do třetiny senátu. Málokdy se stane, že nějaká pravda je tak zavádějící. To vítězství na jedné a prohra na druhé straně nemusí tolik znamenat, jak to vypadá na první pohled, a čeká nás ještě trochu nejistoty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 14.10.2018 21:43

V Bavorsku vítězí v zemských volbách CSU, nicméně

ztrácí 23 mandátů a tím absolutní většinu. Bude jí však stačit spojit se s kterýmkoliv dalším subjektem kromě FDP (což by asi byl nejpřirozenější spojenec, ale má jen 10 mandátů) aby většinu získala - Zelení, SPD, AfD nebo FW? No, jsem zvědav. Zelení druzí nejsilnější, to považuju na konzervativní Bavorsko docela za nářez.

I. Kellner 14.10.2018 21:58

Re: V Bavorsku vítězí v zemských volbách CSU, nicméně

Koukal jsem na grafy - opět taková podivná věc - AfD volí muži, ženy ne. Ten rozdíl je obrovský..

I. Kellner 14.10.2018 21:36

Slunéčko nejsluníčkovatější, kavárna nejkavárenštější

pravdoláska nejpravděláskovnější, lepšočlověk nejlepšočlověčí už maluje křížek...

My ostatní bychom spíš řekli, že krysy opouští potápějící se loď..-)

https://pbs.twimg.com/media/Dpfg-duXoAMbKwv.jpg

J. Urban 14.10.2018 21:44

Re: Slunéčko nejsluníčkovatější, kavárna nejkavárenštější

Hm, a potřeboval volby, aby prozřel??

J. Václavíková 14.10.2018 21:45

Re: Slunéčko nejsluníčkovatější, kavárna nejkavárenštější

Holt umělec, nejde pro ostré slovo daleko. To je dnes ostatně IN, ne? Ovšem tohle celkem trefil:

Hřebejk pohrdá voliči Zemana: „Blbci se přestali stydět za svou blbost!“

M. Prokop 14.10.2018 21:48

Re: Slunéčko nejsluníčkovatější, kavárna nejkavárenštější

Klasický lepšočlověk.

I. Kellner 14.10.2018 21:52

Re: Slunéčko nejsluníčkovatější, kavárna nejkavárenštější

Jo...nejlépe jim jde pohrdání těmi, co volí jinak, než oni...se vším ostatním je to výrazně slabší..

P. Boublíková 14.10.2018 21:51

Re: Slunéčko nejsluníčkovatější, kavárna nejkavárenštější

Zdá se, že Hřebejk je lepšočlověčí koncentrát. Lepšočlověčenství z něj přímo odkapává.

J. Kombercová 14.10.2018 21:55

Re: Slunéčko nejsluníčkovatější, kavárna nejkavárenštější

Zemana jsem nevolila pro jeho nepěkné povahové rysy, ale ten Hřebejk (potažmo vy, paní Václavíková), jak si tohle může dovolit říct o nadpoloviční většině voličů, co se dostavují k volbám?

Tady je další důkaz pro to, ano, v tomto případě pejorativní, označení lepšolidí. Co ví o každém z toho počtu voličů, proč toho Zemana volili... a zrovna ten Hřebejk nahrává Zemanovi, račte prominout, vy si ho vlastně pěstujete.

M. Prokop 14.10.2018 22:03

Re: Slunéčko nejsluníčkovatější, kavárna nejkavárenštější

Zemana jsem, z mnoha různých důvodů, nevolil. Volilo ho ale několik lidí, kterých si, opět z různých důvodů, vážím. Kvůli volbě Zemana, ač pro mne nepochopitelné, je přece nezačnu považovat za blbce.

J. Kombercová 14.10.2018 22:04

Re: Slunéčko nejsluníčkovatější, kavárna nejkavárenštější

Ano. Každého svobodná volba.

R. Tesařík 14.10.2018 22:17

Re: Slunéčko nejsluníčkovatější, kavárna nejkavárenštější

Je lepšočlověk, s tím se nedá nic dělat.

J. Matuška 14.10.2018 21:33

Konečně lidé volí osobnosti, ne straníky

Jiří Pehe má radost z Drahoše, Hilšera, Fischera a Beka

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Jiri-Pehe-ma-radost-z-Drahose-Hilsera-Fischera-a-Beka-Konecne-lide-voli-osobnosti-ne-straniky-555359

M. Prokop 14.10.2018 21:35

Re: Konečně lidé volí osobnosti, ne straníky

Já si ještě pamatuji to nadšení, když byl do Senátu zvolen V. Fischer. Výsledky jeho působení to nadšení nepotvrdily.

J. Matuška 14.10.2018 21:40

Re: Konečně lidé volí osobnosti, ne straníky

Ještě že jste Fischera připomněl, dobrý příklad...

V. Kotas 14.10.2018 21:36

Re: Konečně lidé volí osobnosti, ne straníky

To může mít. A co dál ?

J. Matuška 14.10.2018 21:28

Bomba: Matteo Salvini unikl atentátu

Česko-italská blogerka Monika Pilloni ohlásila z Itálie, že ve městě Ala, kde měl vystoupit ministr vnitra Matteo Salvini, vybuchla před jeho příjezdem bomba.

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Bomba-Matteo-Salvini-unikl-atentatu-555373

Spekuluji: proč nebyl zaznamenán žádný útok na vítačské poentáty?

J. Matuška 14.10.2018 21:22

Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Ozývá se i z nečekaných stran

... „Dívám se na Otázky Václava Moravce, kde již skoro hodinu diskutují Pavel Bělobrádek a Jan Hamáček. Při vší úctě k oběma politikům, měl jsem pocit, že jejich strany ve druhém kole senátních voleb neuspěly. Neměli by tam po senátních volbách aspoň na začátku mluvit předsedové ODS a STAN? Není už čas také na nového moderátora hlavní politické debaty v České televizi? Nestačil by dosavadnímu moderátorovi Fokus Václava Moravce?“ zeptal se Blažek.

ParlamentníListy.cz

J. Václavíková 14.10.2018 21:24

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Co obsese, bolí?

RRTV na ČT nevyváženost nezjistila. Vaše dojmy si pletete s pojmy.

M. Prokop 14.10.2018 21:31

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Pokud Rada nezjistila u VeMeNe nevyváženost, pak asi nechtěla nebo nemohla (konec konců, jsou to taky jen lidé, někým nominovaní, někým zvolení). Výběr hostů, vedení debaty, to vše je u P&L Moravce už dávno očividně nevyvážené.

S. Lazárek 14.10.2018 21:37

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Výběr hostů má na starost dramaturgie pořadu a nikdo nejsme dokonalý, takže ani ten arciP&L Moravec a pokud srovnám se Soukupem, tak Moravec je proti němu hotovej Larry King. E

M. Prokop 14.10.2018 21:48

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Soukupa jsem nikdy neviděl a pravděpodobně ani neuvidím, takže tohle srovnání neposoudím.

Tváří OVM je Moravec. Pokud si nechává diktovat od nějakého dramaturga, tak má smůlu, padá to na jeho hlavu. Kdykoliv sem mu k té jeho šaškárně něco napsal, odpověděl mi on nebo nějaký jeho poskok, nikdy dramaturg. Takže lituji.

Konec konců, je to jeho názor, takže proč by nefedroval své koně, jen je zbytečné tvrdit, zřejmě kvůli statutu ČT, že pořad je vyvážený. Není. Asi ne tak blbě jako u Soukupa, ale jak výše psáno, to už neposoudím.

S. Lazárek 14.10.2018 21:55

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Mně je ukradenej a když mě nebaví, vypnu ho a jdu sekat zahradu a představa, že bych si s nim ještě o něčem psal? Proboha proč a o čem?....:-P

M. Prokop 14.10.2018 22:06

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Kdybych ho povinně neplatil, tak je mi "na salámu" jako Soukup.

Tím, zda někdo napíše nebo ne, se ale vzdalujeme od vyváženosti či nevyváženosti, že?

S. Lazárek 14.10.2018 22:24

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

A heparinovýmu Zelenkovi na Mírov jste taky psal? Toho si taky platíte. Zajímavá záliba.

M. Prokop 14.10.2018 22:58

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Trochu zoufalý úkrok stranou.

K. Němec 14.10.2018 22:01

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Moravec sám v některém článku psal, že hosty vybírá a zve osobně. Asi ne všechny, ale většinu ano.

M. Prokop 14.10.2018 22:09

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Můj odhad je, že Moravec vybere, dramaturg zařídí.

Docela by mne zajímalo, zda se od dob Moravce v českém vysílání BBC změnil on, nebo já. Nejspíš oba, tehdy mi připadal snesitelný.

K. Němec 14.10.2018 22:27

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

u spousty lidí se mi zdá, že je moc mění víc než třeba útlak

M. Prokop 14.10.2018 22:58

Re: Václav Moravec pryč z nedělního poledne!

Na Moravce by to dost sedělo.