26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Pithart odstoupil z klání

Petr Pithart se rozhodl nekandidovat na úřad prezidenta republiky. Ještě ráno tisk posuzoval míru jeho "antiklausovosti" a odpoledne bylo zveřejněno rozhodnutí. Proti Klausovi teď stojí trojice Dientsbier, Pačes a Švejnar.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kolumbus 18.9.2007 15:54

Xavere!

Xaveryči, kdyby jenom vládní garnitura. Ta má takovou slepotu v popisu práce (asi jako koňům v zápřahu dávají klapky na oči, aby dobře táhli), horší je, že takoví jsou i mnozí normální lidi tady. Kteří si kritický úsudek a zdravý rozum mohou dovolit. Jako Vy.:-) 

Zdravím. J.

Xaver 82.117 18.9.2007 16:00

Bohužel, bohužel...

;-(;-)

www racek 18.9.2007 16:11

Re: Popularita ČSSD roste! Navzdory mediálním štvanicím na předsedu, resp. kohokoliv

jo, kolumbusi, já škromacha ani sobotku zrovna nepokládám za výkvět politiky. paroubek se poslední dobou z toho zamilování zbláznil a blbne, stejně jako jeho protivník, prostě starý šměšní kozli doháněj co nestihli ... a vlasta prý měla potíže vždy ...

věru, tíživý osud. a teď už nám zblbnul i klaus.;-(

tedy, kdyby si paroubek uložil asi tak na dva měsíce bobříka mlčení, povedou socani průzkumy přímo drtivě.

Kolumbus 18.9.2007 16:15

Re: Re: Popularita ČSSD roste! Navzdory mediálním štvanicím na předsedu, resp. kohokoliv

R^

Kolumbus 18.9.2007 15:33

Sprostý článek - nic víc!

Nejen, že se poklesle ohání Langerem vymyšleným a modrým médiím dodaným pojmem "antiklaus", který se "neočekávaně" zabydlil v prodejných médiích i těch ostatních, ale navíc sprostě pomlouvá všechny, kteří by přicházeli v úvahu jako protikandidáti Božského.

Dienstbier není žádný komunista (byl sice u komunistů - jako řada ministrů za ODS či ČSSD - ale na rozdíl od nich byl z KSČ vyhozen za protikomunistické postoje), Švejnar je pro levici nepřijatelný pro své liberální ekonomické názory a teorie a nikoliv pro své "údajné" cizáctví (s čecháčkovstvím ČSSD či KSČM to nemá nic dělat), Pačesovy názory na radar jsou v podstatě totožné s těmi Klausovými (Klaus dokonce referendum pokrytecky připouští, Pačes čestně rovnou odmítá), takže z tohoto hlediska je pro levicové volitele minimálně stejně přijatelný jako současná hlava státu. Pro komunisty dokonce je to prašť jako uhoď!

Panu Pithartovi lze jen poděkovat, že prokoukl špinavost Kalouskova pokusu zabránit ve snaze legálně hlasovat pro Klause prostřednictvím jeho osoby tvořící se jednotné platformě pro Pačese, která přinutí lidovecké zrádce Kalouskova typu otevřeně se vzepřít usnesení orgánu a nést svou kůži na trh. Za to panu Pithartovi tleskám a děkuji.

A Václavu III. Holému přejí úspěšnou volbu českým králem!;-)

jerry 18.9.2007 15:40

Re: Sprostý článek - nic víc! ???:-)

Tolik sebekritiky bych od Jarouška nečekal.:-)

čulibrk 18.9.2007 15:40

Re: Sprostý článek - nic víc!

A o těch konspiracích vám to prozradil kardinál Richelie nebo to máte od třech mušketýrů....:-D:-D:-D

Kolumbus 18.9.2007 15:44

Re: Re: Sprostý článek - nic víc!

Ne, páně Kalouskovy záměry jsou komentovány téměř obden politology. Vás jejich komentáře nezajímají? Dáte snad na Blesk, Mladou frontu či Lidovky? Tak to pardón, vašnosto.  Spěte dál. :-)

jerry 18.9.2007 15:47

Re: Re: Re: Sprostý článek - nic víc!

Politology typu Jelínka, Vízka či Jarouška, že? Hlavně nečíst bulvár typu MFDnes, či LN!:-)

čulibrk 18.9.2007 15:52

Re: Re: Re: Sprostý článek - nic víc!

A které politology máte na mysli? Ty rekvalifikované sovětology,kteří nás strašili SSSR,i když už spadla Berlínská zeď?A kde se lze s jejich názory seznámit? Já Halo noviny nečtu:-D:-D:-D

Kolumbus 18.9.2007 15:58

Re: Re: Re: Re: Sprostý článek - nic víc!

Dokonce i ty, kteří kdysi tak horovali pro ODS. Ale fandili a přesto zůstali lidmi! Takže teď mají právo kritizovt i pana Kalouska.

Bzuk 18.9.2007 15:30

Dagu Badmane - zase lekce demagogie?

ČSSD je v tom samozřejmě nevinně. Sice jednala o raketové základně, nikomu to v tomto státě v podstatě neoznámili, ale vy je budete hájit, protože prostě nemohli amíky poslat do řitě. Na naší straně stolu se delegace prohodily, amíci přišli s podstatně nižším požadavkem (o kterém předtím jak Paroubek, ale i místní rudoši vykřikovali "kdyby jen radar, tak to jo, to jasně"). NATO proti US radaru nemá námitek, oficiální vlády krom snad rakouské rovněž ne. Takže kdy přesně měl nastat ten okamžik vyslovení "jděte do pr....?"

Dag Badman 18.9.2007 16:18

Re: Dagu Badmane - zase lekce demagogie?

Obávám se, že váš příspěvek nedává smysl. Co je to "na naší straně stolu se delegace prohodily"? Paroubek se vyjádřil v tom smyslu, že by jemu samotnému radar nevadil, ale jako předseda strany se rozhodl držet názoru strany.

Nicméně aby modráci přestali argumentovat tím, že ČSSD začala jednat o radaru, tak by je museli poslat do prd.... hned po tom, co americký velvyslanec otevřel dveře nebo ústa.

Bzuk 18.9.2007 15:22

NoName - už jsem tu nesčíslněkrát obhajoval názor,

že vojensko-politické otázky nemohou být předmětem referenda. Ad absurdum by to totiž z dlouhodobého horiziotu mohlo znamenat zánik evropské civilizace, protože pacifismus a touha po konzumu by vždy dostaly přednost před investicemi do technologií, zabezpečení státu nebo dokonce vojensko-politického spojence.

NoName 18.9.2007 15:25

Re: NoName - už jsem tu nesčíslněkrát obhajoval názor,

Kdyby rozhodnutí nedělala vláda, která je postavená na duu Melčák-Pohanka, ale se slušným mandátem, a nebo v konsensu s demokratickou oposicí, asi by to mohlo být tak, jak to říkáš ... 

NoName 18.9.2007 15:28

Re: Re: NoName - už jsem tu nesčíslněkrát obhajoval názor,

Což mimochodem nakonec říká i Klaus, například ...

Bzuk 18.9.2007 15:32

to je ale hooodně alibistické

ano Američané počkají třeba 15-20 let, až tady bude konečně jasný většinový názor a plně kompetentní vláda. Hmm - to ho dají prostě jinam. Je to "take it or leave it"

NoName 18.9.2007 15:40

Re: to je ale hooodně alibistické

Tak ho dají prostě jinam ... V čem bude problém ?

dr Turnovský 18.9.2007 15:42

Re: Re: to je ale hooodně alibistické

když ho šoupnou na sever polska, tak bude "vokno" asi tak velké, jako bude vzdálenost toho posunutí . Fyzika se nedá odhlasovat. Ikdyž je všechno možné a řešitelné dalším zařízením.

NoName 18.9.2007 15:44

Re: Re: Re: to je ale hooodně alibistické

No ještě by ho mohli dát do Maďarska. o budou zase blíž a ubvidí větší kus lotrovských zemí...

dr Turnovský 18.9.2007 15:45

Re: Re: Re: Re: to je ale hooodně alibistické

on moc nekouká, ale spíš navádí.....koukají družice  :-))

Bzuk 18.9.2007 15:48

Re: Re: to je ale hooodně alibistické

v tom, že si USA dalších 50 let bude pamatovat, že to Češi odmítli. Kolik let si budem pamatovat, kdo byl Melčák? Za deset let už ani nebudem vědět, jestli to odmítla vláda ODS nebo ČSSD ....

NoName 18.9.2007 15:49

Re: Re: Re: to je ale hooodně alibistické

Ty se USA bojíš ? Že bychom se rozhodli jinak, než si oni přejí ?

Bzuk 18.9.2007 15:52

kdybych tě neznal

napsal bych že jsi blb. Proč bych se jich měl bát? Prostě je pragmaticky potřebuju, když vidím kam směřuje nové světové rozdělení ...

NoName 18.9.2007 15:54

Re: kdybych tě neznal

No ale jiní lidé v ČR je pragmaticky zase nepotřebují. A je jich víc než těch, co potŕebují...

Žulový Aston 18.9.2007 15:25

Re: NoName - už jsem tu nesčíslněkrát obhajoval názor,

Též myslím, že místo referenda je kvalifikovanější píseň od odborníka Parkánové....

Dana 18.9.2007 15:43

Re: Re: NoName - už jsem tu nesčíslněkrát obhajoval názor,

;-D;-D;-D No vidíte. Není nakonec Parkanová tajnou zbraní? Zazpívá a.... Však už jsme si to ozkoušeli kdysi u Domažlic. A jak utíkali...;-D

Jen počkejte, ještě nám ji budou závidět, ještě budou přeplácet. Aby tu nakonec nebylo plno žádostí o umístění...;-D;-D;-D

NoName 18.9.2007 15:20

Xavere,

Nojo, oni až se islamofašisti dostanou k nějaký tý a-rachejtli,:

Když se dostanou k rachejtli, dovezou ji do Evropy nebo USA lodí, autem, mezi čínskými nudlemi nebo teniskami Nike ... Stŕilet je balistickou raketou z Iránu je ta úplně nejdebilnější možnost ...

Xaver 82.117 18.9.2007 15:29

Ano, je to debilní možnost, ale je to možnost.

A nemusí to být ausgerechnet z Iránu. Ono třeba na Afghánsko-Pakistánské hranici je taky veselo...Pozn. I Hitler zprvu vypadal jako debilní možnost a srandovní strejda...;-)

NoName 18.9.2007 15:38

Re: Ano, je to debilní možnost, ale je to možnost.

Když napíšete "islám ve své militantní podobě představuje hrozbu", je to ekvivalent tvrzení "Hitler představuje hrozbu". Ale "iránská raketová hrozba", to není ekvivalent "Hitler představuje hrozbu", ale "Hitler má v2",  "Hitler má okultisty" ... A třeba protiokultní obranu spojenci nakonec nebudovali, že ano ...