26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Pirát Michálek pokračuje

Není to zas tak úplná maličkost na naší politické scéně. U Pirátů byla rodinná bouřka, poškorpili se dva místopředsedové Mikuláš Peksa a Jakub Michálek a na druhého z obou pánů padlo podezření, že se chová hulvátsky a arogantně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Kolář 6.11.2019 11:06

Jako, že stávka nějak souvisí s "havloidními učiteli" ? S takovou debilitou Vy souhlasíte ?

R. Brzák 6.11.2019 11:11

ne, nevím, kdo z učitelů je "havloid" - ale pan Čermák tvrdí, že jde o stávku odborů a na o stávku učitelů...zajímavé, jste obvykle zdatným diskutérem - jak to, že Vám uniká věcná podstata sdělení? Není to tím, že podléháte nesympatiím (k panu Čermákovi, který je svým stylem i uvažováním nesympatický značně)?

R. Brzák 6.11.2019 11:11

a ne o stávku

M. Kolář 6.11.2019 11:18

Nevím kolik učitelů je v odborech, atd.. Jistě se však jedná o stávku části učitelů.. Jak to tak u stávek i bývá .. Já se stávkou nijak nesympatizuji, pouze konstatuji, že si za ní i vláda může částečně sama svými bláboly a sliby .. Což byla také má původní reakce na p. Čermáka, aniž bych tím faktografii ohledně účasti zpochybňoval..

M. Prokop 6.11.2019 11:30

Nejzajímavější na tom není ani tak ta vláda (slibuje a neplní prakticky každá, záleží taky na okolnostech, na které prakticky nemá vliv, jako třeba stav ekonomiky v okolí), jediné, co mně připadá zajímavé, je ta odborářská představa nivelizace tabulkových platů, projevující se také třeba ve zdravotnictví. Zřejmě je to zažraná představa v institucích státu a obcí, kde stále převažuje nějaká ta snaha přesně vše písemně a závazně nadefinovat, aby bylo co nejméně místa pro klasické řízení zodpovědným majitelem, ředitelem, prokuristou ....

M. Kolář 6.11.2019 11:43

Jo jo.. Mne zase dostal návrh Pirátů na uzákonění automatického růstu učitelských platů..

M. Prokop 6.11.2019 11:51

Jo, dokumentují svou levicovost.

M. Prokop 6.11.2019 11:26

Že jde o stávku odborově organizovaných a odborově uvažujících (tabulkové platy) učitelů, to je jasné od začátku, na tom prakticky není o čem debatovat (a je tomu tak ostatně u většiny stávek). Pak jsou ti panem Čermákem zmínění "havloidní" a to je taková pitomost, že taky nemá moc cenu se o tom dohadovat.

V. Čermák 6.11.2019 10:56

Ale byla, Odbory, které Nestávkují jakoby ani nebyly. Minimálně nejsou zapotřebí.;-O

I. Mertl 6.11.2019 11:36

Vida, i z pana Čermáka může vypadnout pravda, byť nedopatřením.

M. Prokop 6.11.2019 11:54

Teoreticky může, ale konkrétně tohle je pitomost dokonale zapadající do ostatních pitomostí pana Čermáka. Stávka je až poslední možnost a schopní lidé dokáží dosáhnout možného i bez krajního prostředku. Krajními prostředky prodělávají obě strany sporu. Jenže, hledejte schopné lidi v odborech ....

P. Boublíková 6.11.2019 10:57

Slabá účast, nevhodné načasování (fakticky se jim momentálně platy zvyšují), nejasné téma - chtějí přesun 2 % do tarifů nebo další zvýšení platů?, některéškoly do toho zamotaly i podobu maturit... zkrátka příště lépe :-) [>-]

F. Doušek 6.11.2019 11:08

Jste postižený obsesí, či čo?

Ta stávka je PROTI nenaplněným slibům Babišovým, ač se sliby ani stávkou nesouzním.

J. Anděl 6.11.2019 11:27

No vidíte. S odbory jste měl pravdu, s Havloidy jen štěkáte. Pak se zbytečně těžko Souhlasí.

V. Čermák 6.11.2019 12:22

Pravdu jsem měl i s Havloidy. Ti, co stávkují nestávkují pro peníze, ale standardně proti Babišovi. Mimochodem, kdyby se všichni Havloidi chovali tak Slušně jako vy, neměl bych nejmenší potřebu nazývat je výrazem Havloid. Z mojí strany je to Odveta, nikoli ovšem na vás.

J. Anděl 6.11.2019 16:38

Já si v tomhle případě nemyslím, že tam je taková souvislost. Respektive minimálně s ohledem na to, že se přidaly či nepřidaly celé školy, těžko jim podle mě všem (jednotlivým učitelům) dávat takovou známku.

P. Portwyn 6.11.2019 11:30

Faktická poznámka - "sluníčkoví" učitelé jsou obvykle PROTI stávce. Plaga je teď jejich kámoš, zrušil maturitu z M.

Viz např. postoj Učitelské platformy, názorově vázané na sluníčkový EDUin.

J. Matuška 6.11.2019 10:32

Ministr kultury Lubomír Zaorálek v Poslanecké sněmovně - R^!

J. Matuška 6.11.2019 10:47

Vystoupení poslance Václava Klause /Trikolóra/ nebylo tak efektní, ale vyzývalo poslance k efektivitě. Jednací řád Poslanecké sněmovny by měl umožnit rychlejší projednávání zákonů. Kolik jich vždy zůstává neprojednáno?

J. Matuška 6.11.2019 10:28

Faktem zůstává, že podle mediálních výstupů se řada poslanců z pirátských řad v dolní komoře Parlamentu staví k podnikateli Zdeňku Bakalovi kriticky. Jak si ale vysvětlil doposud neveřejný tisk pražského magistrátu, který se ParlamentnímListům.cz podařilo exkluzivně získat a který ukazuje postup některých politiků při schválení dotace společnosti Economia, jež patří právě zmíněnému podnikateli Bakalovi? http://jdem.cz/ffgu37

PhDr. Mgr. Vít Šimral, Ph.D. et Ph.D. /Ano, ze mě mluví závist, ale zároveň i obdiv./ ;-)

V. Církva 6.11.2019 10:25

Tak zajímalo by mne kolik si Piráti za tuto reklamu platí:-). Ale dobrá, přiznejme že veřejná kontrola není špatná věc.

Pravda, tuto funkci by měli plnit novináři a aktivní členská základna. Jenže noviny mají plno práce s bulvárem a PíáRkem psychicky nemocné vůdkyně světa. Pak ještě co zas Zeman a jestli daně na Čapí Hnízdo mají být důvodem k vězení. No a na ostatní a veliké lumpárny už není čas a nálada. A když se mafie rozleze tak jak na Slovensku kdy je prokurátor "zaměstnanec" mafiána už bude pozdě. Většina novinářů se ale ani pak bát nemusí. Jen ti co píšou o podstatných věcech jako pan Kučiak. A těch je málo, čest jeho památce.

R. Franz 6.11.2019 10:25

Ach ta protestní hnutí. Původní "Akce nespokojeného ončana" s důsledky opovlády ODS a ČSSD začíná přerústat v otevřeně fašistoidní hnutí, které kromě komunistů vedle sebe strpí do počtu akorát ČSSD. Babišovi na mezinárodní scéně poteče stejně jako Orbánovi stále víc do bot. Tak už, protože neví, čeho by se chytil, útočí na vše kolem sebe, co se pohne. Teď se pohli Piráti. Co udělali tak hrozného, že Burešovi stojí za takovou mediàlní kampaň. Řekl bych, že celkem nic, to si jen vyřizují své partajní problémy v době, kdy šéf ANO sám mediální magnát to schytal od jiného mediálního magnáta jiné váhové kategorie, než je on sám.

M. Prokop 6.11.2019 10:33

To jsem zvědavej, jak dlouho se ještě bude kdekdo vymlouvat na "opovládu", která trvala dost krátce, byla poměrně efektivní i elegantní vyřešení patu a hlavně, už je to dost dávno.

Problém je důvěra nepříliš uvažujících voličů v nově upečené strany a hnutí, bez nějakého pevného základu, jen protestní (bude líp, pusťte nás na ně, věci veřejné, přímá demokracie ....).

V. Čermák 6.11.2019 10:37

RádobyZasvěcený názor zkušeného voliče 0.3%;-D

M. Prokop 6.11.2019 10:40

Pro šachystoše nepochopitelný. Nechte to koňovi, když jste tak rád ve stáji. :-P

V. Zadák 6.11.2019 10:42

" nepříliš uvažujících voličů"

Ještě uvažujete o SS0?

M. Prokop 6.11.2019 10:45

Důležité je to slovo "uvažujících". O některých stranách více, o jiných méně, jde-li o mne.

Více o těch, které chtějí méně přerozdělovat, řídit poslední prd ...

V. Zadák 6.11.2019 10:48

Povědomost, že šéf SS0 pláchnul je komplexně vypovídající.

R. Brzák 6.11.2019 10:54

Pokud se v jakékoliv straně nemění čelní představitelé, jde o projev nerozumu - pokud tedy Mach odešel sám, prokázal více rozumu, než drtivá většina politiků všech.

M. Prokop 6.11.2019 10:58

On už odešel i další předseda, takže jsem zvědavej, jestli se najde někdo schopný, odhaduji, že spíš ne. Což je škoda, protože strana liberálního zaměření (v klasickém, ne soudobém významu) chybí.