24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

Pět let natvrdo

Doufejme, že se tentokrát prezident Klaus silničního piráta nezastane ani elegantně a jeho hlásný trouba Petr Hájek to neudělá natvrdo a neřekne, že postihy silničních pirátů jsou horší než stalinské procesy. Lukáš Lacina dostal pět let za to, že na dálnici "za trest" vytlačil předjížděné auto mimo vozovku a tak nastala havárie, která jen zázrakem neskončila vážným poraněním nebo dokonce smrtí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Zlobil 23.11.2010 14:32

To je jenom reakce na vašídemagogickou manipulaci :-)

ODS : ČSSD = 5 : 5

Svoboda: "ČSSD dala ODS lepší nabídku"

Při počtu členů rady hl.m Prahy 11 to platit nemůže,takže je to jen další Laudátovina :-)

J. Jílek 23.11.2010 14:36

Re: To je jenom reakce na vašídemagogickou manipulaci :-)

kde máš 11 členů Rady? :-)

L. Zlobil 23.11.2010 14:39

Re: To je jenom reakce na vašídemagogickou manipulaci :-)

5+5+1 rezervé pro TOP09 = 11 :-) Moc složité ? :-)

J. Jílek 23.11.2010 14:43

Re: To je jenom reakce na vašídemagogickou manipulaci :-)

TOP tam není a nebude.....JŘ ani koaliční smlouva dva hlasy pro primátora nezná

L. Zlobil 23.11.2010 15:07

Re: To je jenom reakce na vašídemagogickou manipulaci :-)

To že tam TOP09 nebude ,neznamená že křeslo zaniká :-) JŘ "nezná" ani počet členů rady,jak jste se jistě dočetl :-) Mně stačí ,že to v pravdoláskové ČT říkal jak Svoboda,tak nějakej socan a to opakovaně ! :-)

Vy prostě se rozhodl,že máte pravdu,pro mě za mě si tvrďte co chcete,za vola budete vy a budete mít opět důvod se rozčilovat :-)

A jedéééém    5:5   5:5   5:5    :-)))))))))))))))))))))

J. Jílek 23.11.2010 15:36

Re: To je jenom reakce na vašídemagogickou manipulaci :-)

JŘ nezná počet, čili jej lze měnit a je dán koaliční smlouvou, trubko...a skaždou změnou musí souhlasit koaliční partner. Poměr ze smlouvy je 5:5

ale to, aby měl někdo dva hlasy, to JŘ nezná

L. Zlobil 23.11.2010 13:44

ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

neobsazené místo v radě určené pro Tůmu ,to se podle Laudátů nepočítá :-) V případě neobsazení připadá tento hlas při hlasování Primátorovi ! :-)

J. Kombercová 23.11.2010 13:47

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

Voličské hlasy jsou jen polotovar... dá se z nich upéct dort nevalného tvaru, vůně a chuti a voliči jen zírají.

Děláte do dobře, hlíno, ale donekonečna to nepůjde.

J. Jílek 23.11.2010 13:51

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

podívej se na video, Březina tam přiznává, že se dohodli s ODS na vyváženosti...zpochybnit to může jen ocásek, politruk ODS

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/210452801240045-reporteri-ct/?index%5B%5D=134401

L. Zlobil 23.11.2010 14:02

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

Vy jako bejvalej politruk ODS to musíte vědět,jak to s těmi počty je ,ale zas jen manipulejete  :-)  Členů rady je 11,slovy jedenáct,takže 5+5+1,na to se nepodřebuju dívat mozkového giganta Březinu a někomu ho vnucovat jako autoritu :-)

J. Jílek 23.11.2010 14:14

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

http://zpravy.tiscali.cz/primatorem-bude-svoboda-v-rade-5-5-top-09-kreslo-odmitla-56131

ne tak hrrr, hleeno, TOPáka tam nedostaneš

J. Jílek 23.11.2010 14:15

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

dva hlasy primátora najdu kde? V nějakém OŘ, JŘ?

L. Zlobil 23.11.2010 14:15

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

V případě neobsazení připadá tento hlas při hlasování Primátorovi ! :-)

J. Jílek 23.11.2010 14:18

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

pochybuju, že je to někde stanoveno....

J. Jílek 23.11.2010 14:30

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

paragraf 6 JŘ Rady nic takového nezná

J. Jílek 23.11.2010 14:30

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

http://magistrat.praha-mesto.cz/Volene-organy/Rada-HMP/Jednaci-rady

J. Jílek 23.11.2010 14:43

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

ani koaliční smlouva to neobsahuje....navíc je tu bod, že co se týká personálních záležitostí, musí být na nich shoda....jak ji vynutíte na čssd?

J. Jílek 23.11.2010 14:29

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

když přijde 5 odeesáků a čssd bude bojkotovat, tak bude Rada usnášeníschopná?

L. Zlobil 23.11.2010 14:37

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

Při neobsaném místě v radě tam bude mít ODS 6 hlasů :-)

J. Jílek 23.11.2010 14:44

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

jak "bude mít"?

J. Jílek 23.11.2010 14:45

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

takže 5 socanů nepřijde a 5 odeesáků bude usnášení schopných? :-)

L. Zlobil 23.11.2010 15:17

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

Jste schopen pochopita ztrávit,že koalice ODS+ČSSD je skutečnosti 6:5 ??? "Místo pro Tůmu" je pravicové a dobrej šťouchanec do TOP09 ,jenom debil by udělal koalici 5:5 jak se snažíte vnutit :-))) To vy prostě ve své zanícenosti asi nejste schopnej pochopit :-)))

J. Jílek 23.11.2010 15:38

Re: ODS : ČSSD = 5 : 5 ,to může napsat jen vystoupenec z ODS,tedy politruk :-)

není to 6:5. Kecáš, v koaliční smlouvě je 5:5 Punktum.....ano, je to tak, debil udělal koalici 5:5.

F. Matousek 23.11.2010 13:43

napsala zde v diskusi paní Varadinková

ze povazuje trest panu Lacinovi za exemplární a ze se soudu nepodarilo prokázat jeho zly úmysl. Ta paní argumentuje vecne a logicky a reakce na ní jsou tak nenávistné, ze bych jí chtel tímto  podporit.

Navíc se domnívám, ze trest je neadekvátní, i kdyby zly úmysl prokázám byl. Pan Lacina je patrne cholerik, kterému je nutno odebrat ridicák, to ano. Ale dát mu 5 let natvrdo, není trest, a le msta.

M. Komárek 23.11.2010 14:02

Re: napsala zde v diskusi paní Varadinková

s vašim druhým odstavcem 100% souhlasím, sámjsem toto psal již hned po odstartování kauzy. Co se týká prvního odstavce - příčinu reakce na pí Varadínkovou nehledejte v tomto konkrétním příspěvku, ale v jejím celkovém pohledu na českou politiku.

M. Varadinková 23.11.2010 14:58

Re: napsala zde v diskusi paní Varadinková

Jistě, pane Komárku. Vy totiž normální věcné reakce na konkrétní ryze apolitický  přípěvek ani schopen nejste. Vytáčím Vás já jako osoba, a to proto, že nejsem v jednom názorovém (pravdoláskovém)  táboře s Vámi, ba dokonce si dovolím ten Váš tábor kritizovat.

 Radši mi odpovězte, kde vidíte rozdíl mezi Unií svobody, kterou jste pohrdal, a TOP 09. Podle mne jsou to strany stejného typu, chválí je stejnými slovy stejná média, mají stejné cíle (oslabit či vymazat z politické mapy ODS). Tak čím se liší, že tu první jste nežral a tu druhou ano? Že by Vaším věkem (měknutí mozku)?

J. Jílek 23.11.2010 14:16

Re: napsala zde v diskusi paní Varadinková

v případě prokázání úmyslu je trest adekvátní, ale mám pochybnost, zda prokázán byl....

M. Prokop 23.11.2010 14:37

Re: napsala zde v diskusi paní Varadinková

Úmysl tam nepochybně byl. Náhoda to nebyla. Jaký, to už nikdo nezjistí.

M. Komárek 23.11.2010 14:39

Re: napsala zde v diskusi paní Varadinková

klasický vteřinový zkrat, jaký může potkat kohokoli. jen každý potřebujem jinak silný stimul ...

M. Komárek 23.11.2010 13:42

já se z té Varadínkové už picnu!

tak i tohle bylo mediální spiknutí! Vy paranoičko - video bylo veřejnosti k dispozici snad hned druhý den na všech portálech! Jinak můj názor na situaci je asi nejblíže k tomu, co napsal níže pan Prokop.

Víte jak se paní Varadínková nejčastěji dostanete k poznání pravdy? Když budete předpokládat, že nejjednodušší vysvětlení je to nejpravděpodobnější. To vás ale evidentně nebaví, vy potřebujete nějakou konspiraci, židozednáře, pravdalásku, apod ....