5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Osvětlení Prahy v předvečer voleb

Průmyslový palác v Praze v Holešovicích je zničený požárem. Je to naprostá náhoda, že palác je v režii firmy v níž má prsty rodina pana Kočky a že k požáru došlo poté, co mladý Kočka byl zastřelen dalším kamarádem Jiřího Paroubka, Bohumírem Ďuričkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
www racek 17.10.2008 12:02

Re: s tím přemnožením má žako pravdu

ale to nemějte obavu. morálka a zákony se zavádějí vždy až po boji. po vítězném boji, jistě.

Bzuk 17.10.2008 12:04

ale samozřejmě

jen je otázkou, kterým směrem se to posune ...

loula 17.10.2008 12:04

Re: s tím přemnožením má žako pravdu

Ano, s pravděpodobností hraničící s jistotou lze říci, že v první etapě by se radikálně snížil stav politiků, což by byla positivní zpráva.

Jacques the Devil's Advocate 17.10.2008 11:59

"collateral damages"

Soudruhu kunetko musim te bohuzel informovat ze jsi zase strelil vedle a prospelo by ti kdyby ses nejdriv obeznamil s vyznamem slov, lhostejno v jake reci, ktere pouzivas.

Slovo "damages" totiz znamena uplne neco jineho nez "damage", kde "damages" neni plural od slova "damage". Zatimco damage znamena zmenu k horsimu a toto slovo nema plural, slovo "damages" znamena compensaci placenou za ztratu.

Nerikal jsem ti ze jsi semanticky pomateny? Ideologicke zaniceni ti ale nemuzu uprit.

Ivan Nový 17.10.2008 12:00

Re: "collateral damages"

oko za oko, zub za zub .-)))))

Puck 17.10.2008 11:49

Zamávání křídly motýla

Vidíte, jaké vcelku nevinná událost, jako je křest knihy, může mít důsledky. Nevím, kolik lidí ví, o čem se v ní píše,  a kolik lidí to zajímá, ale následné události mají docela slušný spád. Jestli chtěl Paroubek křestem knihy před volbami upoutat pozornost, tak se mu to povedlo náramně. :-)

loula 17.10.2008 11:53

Re: Zamávání křídly motýla

To jako Paroubek obětoval pár listů ze své knihy a podpálil s nima průmyslový palác? V tom případě jsem zvědav, jak svoje usilí vygraduje dnes, v den voleb. Určitě již podřezává Žižkovskou věž nebo prokopává Orlickou přehradu.

libero 17.10.2008 11:55

Re: Zamávání křídly motýla

Třeba kdyby se nekřtilo, nezastřelil by ožratý Ďuričko Kočku. Třeba kdyby se zbylé Kočky nebály vyšetřování .........

Třeba ........

loula 17.10.2008 11:58

Re: Zamávání křídly motýla

Jo, to máte pravdu, třeba by potom nevyhořelo levé křídlo Průmyslového paláce, ale vyhořelo by pravé křídlo...

Třeba...

libero 17.10.2008 11:59

Re: Zamávání křídly motýla

Třeba.

(oni to účetnictví přestěhovali? o tom se zatím neví!):-P

Pavla B. 17.10.2008 11:56

Re: Zamávání křídly motýla

Orlickou přehradu bych na jeho místě raději neprokopávala, aby v nevhodnou chvíli nevyplula řada jeho kamarádů uschovaných v sudech;-D

Puck 17.10.2008 11:56

Re: Zamávání křídly motýla

Jestli je teorie o zamávání křídly motýla v Číně správná, příští událost musí mít poněkud vyšší úroveň. Řekl bych, nadnárodní. :-) 

libero 17.10.2008 12:01

Re: Zamávání křídly motýla

No, v EU je potenciálních průserů tolik, že nějaký můžeme očekávat s jistotou.

Třeba schvalování té protioteplovací pohromy, dotace automobilkám, žárovky, Špidlínovo rovné šance ......

libero 17.10.2008 11:53

Re: Zamávání křídly motýla

R^zřejmě se pohlavkuje, co to bylo za nápad!

jerry, the mad mouse 17.10.2008 11:54

No já si tu knihu dokážu představit

ukázka prázdnoty duše a exhibicionismu zoufalého nevzdělance, kterej akorát listuje v encyklopediích aby nás ohromil tu znalostí cizích slov , nebo datem nějaké události v historii. Škoda času. Paroubek to napsal, Paroubek to vydal , tak ať si to i sám čte. ;-D

pozorovatel123 17.10.2008 11:44

Přečetl jsem si

většinu zde uvedených komentářů. Musím konstatovat, že ty které nějak fandí levici, ev Paroubkovi, jsou vedeny takovým způsobem, že by to mělo každého průměrně inteligentního voliče významně ovlivnit. Tolik nadávek a sprostoty se hned tak nevidí. Jinak je to dobře vedená demagogie pro určitou skupinu polulace. Každý má však právo volit tajně koho chce. Byl bych rád, aby si viliči levice pamatovali koho volí, aby později nadávali pouze sami na sebe. Nepomůže to nikomu, ale pokud forma, která se zde předvádí získá většinu, pak si zcela oprávněně část své historie v novém kabátě zopakujeme.

Ivan Nový 17.10.2008 11:52

Re: Přečetl jsem si

Na to není třeba číst nějaké diskuse, úplně stačí heslo - zastavíme zdražování! A to bylo na každém rohu.

loula 17.10.2008 11:56

Re: Přečetl jsem si

Souhlasím, to je heslo pro jednodušší lidi. Pro ty na vyšší intelektuální úrovni platí heslo, že všem ztloustne peněženka na základě kolečka. To vyžaduji již více představivosti...

libero 17.10.2008 11:58

Re: Přečetl jsem si

Na vás asi opravd více.

On někdo tvrdil, že ta peněženka ztloustne na základě kolečka?

loula 17.10.2008 12:07

Re: Přečetl jsem si

Ne, omlouvám se, ne na základě kolečka, to kolečko byla pouze pomůcka k výpočtu, jak ta šrajtofle bude tloustnout. Ale to kolečko se někam zakutálelo.

Ivan Nový 17.10.2008 12:04

loulo,

alespoň v tom byla pozitivní motivace, pracuj a my ti sebereme méně.

loula 17.10.2008 12:13

Re: loulo,

Ano, a po vítězných volbách šéf prohlásil, že to bylo stejně nerealizovatelné a že on tomu sám nevěřil.

pesimista 17.10.2008 11:54

Re: Přečetl jsem si

a četl jste ten článek Astona; asi ne, protože levák či právák na něj musí reagovat úplně stejně, pokud má alespoň trochu soudnosti. Blábol, sprostý blábol, ubohý blábol. Je vidět, že někteří lidé mají tak velkou touhu po zadupání nepohodlného, že píší, aniž znají příčinu požáru. Sanozřejmě podle vás i Astona Paroubek postavil kyspíkovou bombu,dal na ní časovač a ta bouchla.

libero 17.10.2008 12:03

Re: Přečetl jsem si

Kyspíkovou ne, kyslíkovou také ne, ale plynová už by stačila.

libero 17.10.2008 11:56

"Byl bych rád, aby si viliči levice pamatovali koho volí, aby později nadávali pouze sami na sebe"

To bych byl také rád.

Ale ve skutečnosti to odnese Klaus, Topolánek, Dalík, vrazi z vólstrýtu, .......

Jacques the Devil's Advocate 17.10.2008 11:41

"Pravo nosit zbran pokladam za klicove pravo"

Soudruh Kunetka je opet jak semanticky tak faktualne zmaten.

Zadne pravo nosit zbran ci jakekoli jine pravo neexistuje pokud si ho dotycna osoba ktera se predmetneho prava dozaduje nedokaze vydobyt a nasledne ochranit nebo pokud takove pravo neprizna okolini svet, i.e. v demokracii stat potazmo vetsina spolecnosti.

Nastesti je spolecnost v tomto ohledu v CR celkem rozumna a pravo nosit zbran je velmi limitovane respektive podminky pro jeho priznani jsou relativne striktni.

Co se tyce Kunetkova faktickeho pomateni, i.e. toho jak to vypada ve spolecnostech kde je pravo nosit zbran vic rozsirene, tak bych doporucoval pobyt napr. v USA. Ubezpecuji kazdeho po-zbrani-touziciho magora ze slyset kolem hlavy hvizdat kulky pri pokojne prochazce skze neighborhood neni nic prijemneho jakzto neni nic moc hezkeho kdyz vsemozni magori strili sve spoluzaky ve skolach.

Od noseni zbrani a zasahovni s pouzitim zbrane je tady policie a ne nejaky sileny postbolsevik ktery za kazdym myslicim clovekem vidi komunistickeho agenta, mafiana, ci cokoli jineho co da ulevit jeho palcivemu komplexu menecennosti vyverajicimu z jeho bolsevicke podstaty.

jerry, the mad mouse 17.10.2008 11:46

U Vás je jedině dobře , že zbraň nenosíte!

Máte dost nízkej emoční práh. Ale nadávky alespoň nikoho nezabijou.:-)

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.10.2008 11:46

Re: U Vás je jedině dobře , že zbraň nenosíte!

Nejlepe nereagovat.

jerry, the mad mouse 17.10.2008 11:51

Já mu věřím, že tu bouchačku nemá :-)

:-)

Jacques the Devil's Advocate 17.10.2008 11:52

Re: U Vás je jedině dobře , že zbraň nenosíte!

To je stranicky prikaz soudruhu kunetko za neuposlechnuti ktereho bude dutka pred nastoupenou jednotkou nebo zase nejaka prednaska o moralce?