5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Osvětlení Prahy v předvečer voleb

Průmyslový palác v Praze v Holešovicích je zničený požárem. Je to naprostá náhoda, že palác je v režii firmy v níž má prsty rodina pana Kočky a že k požáru došlo poté, co mladý Kočka byl zastřelen dalším kamarádem Jiřího Paroubka, Bohumírem Ďuričkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Tomas B. 17.10.2008 12:51

Naprosto souhlasím!

Byla to ODS v čele s primátorem Bémem, která podloudně dostala Kočkovu rodinu i Ďurička na křest knihy Jiřího Paroubka, který (ačkoli Ďurička prakticky neznal)  se se všemi výše uvedenými dobře bavil netuše, že Ďuričko je najatý střelec financovaný falešnými sponzory ze švýcarských kont ODS. Hamba, byla to ODS, kdo přesvědčil Ďurička aby, jistě za tučný peníz, vyvolal hádku s Kočkou a pak jej zastřelil jako psa. Byla to opět ODS, kdo založil požár na pražském Výstavišti, což se pozná podle skutečnosti, že oheň zaplál právě v levém křídle Průmyslového paláce, kde hospodaří bratr zavražděného Kočky a ne třeba v Pyramidě nebo Křižíkových pavilonech, nebo kdekoli jinde, což je pravděpodobné asi stejně, jako když jeden člověk vyhraje ve Sportce první cenu dva týdny po sobě. A je to ODS kdo nyní rozdmýchává nenávist vůči levici ve snaze očernit lidi čestné a nezištné - Jiřího Paroubka v první řadě. Proto ODS platí najaté pisálky praktiky ve všech médiích kromě Práva, které je jediné baštou pravdy a objektivity. Díky bohu za to!

clay 17.10.2008 12:11

tak ještě jednou

pokud kritizuju stávající reformy, tak bych jistě měl mít aspoň obecnou představu, co bych reformoval, co bych reformoval jinak, jak bych to dělal a hlavně s kým bych to pak prosadil. Za zásadní pokládám odpovědět si na poslední část. Pokud jde o vládnutí či nevládnutí, pak bych si měl být schopen odpovědět minimálně na otázku, jaké jiné jsou alternativy této vládě a zda jsou pro mě přijatelnější. Zdá se vám to málo logické?

dr Turnovský 17.10.2008 12:05

no to jsou věci...

doufám, že se na to přijde, kdo to udělal. kočka, nekočka. Ten do to udělal, objednal, zařídil by se měl smažit v pekle....taková krása a zničená. Hnus.

Ivan Nový 17.10.2008 12:06

Re: no to jsou věci...

Ano!

loula 17.10.2008 12:10

Re: no to jsou věci...

také ano.

Kajda 17.10.2008 12:25

Re: no to jsou věci...

Přesně tak. Koukala jsem na ten oheň ze střechy našeho domu a bylo mi z toho moc smutno.

ook 17.10.2008 12:05

mimoeadne souhlasim s Kunetkou

 co se tyce prava mit strelnou zbran. Jen musime nejak dostatecne odlisit ty, kteri budou strilet socialni demokraty a ty, kteri budou chtit usporadat hon na Langera, vystudovane tankisty a nejvetsiho zijiciho ekonoma. Soudny clovek nahledne, ze te druhe skupine by toto pravo melo byt upreno!

Moznost parohateho manzela zaskocit si do K-martu (vcesku spise TESCO) a koupit si brokovnici (tedy samozrejme pockat 3 dni nez udelaji beckground check) a zastelit pana Kunetku, ktery  mu dochazi za manzelkou je to co v cesku chybi!.

rovnez nemoznost koupit si spolehlivou automatickou pistoli a jeste ve vypovedni lhute vystrilet sve nadrizene, kteri mi vypoved dali je velke omezeni obcanskych svobod.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.10.2008 12:11

Re: mimoeadne souhlasim s Kunetkou

No, kdyz to chcete odlisovat, tak odlisujte, ja tu potrebu nemel.A jinak preji hezky den.

Bzuk 17.10.2008 12:11

Re: mimoeadne souhlasim s Kunetkou

omezování mladistvých je rovněž v rozporu s liberálním přístupem a lidskými právy! Proč nemá 16-ti letý student právo na automatickou zbraň, aby se mohl svobodně vyjádřit k názorům své učitelky a protivných spolužáků?!

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.10.2008 12:12

Re: mimoeadne souhlasim s Kunetkou

Zatimco nyni, kdyz pravo nosit zbran v Evrope nemame, se zde takove veci vubec nestavaji.

Bzuk 17.10.2008 12:15

Re: mimoeadne souhlasim s Kunetkou

asi tak 100x méně než v USA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.10.2008 12:19

Re: mimoeadne souhlasim s Kunetkou

Jestli muzu citaci z Pratchetta "tri vykricniky jsou znakem chore mysli" ;)

Jak jsem jiz rekl, jsem priznivcem prava nosit zbran, ale nijak zvlast horkym, takze se mi zde nechce dostavat do pozice obhajce pravo nosit zbran... Ale jenom jeden argument na premysleni - Co kdyz prave ten pristup k pravum, jako je treba i pravo nosit zbran v US znamenal, ze narozdil od Evropy tam nevznikla zadna zrudna ideologie jako nacismus ci komunismus, ktere mely obeti 100x vice (abych pouzil Vas pristup ke statistice?).

jerry, the mad mouse 17.10.2008 12:04

To clay

No tak já bych v politice nikdy být nechtěl a taky nebudu , ale když chcete reformy, tak

1.právní řád : nejasné zákony, justice jako loterie, policie k smíchu, pokud ji zrovna nepotřebujete.Naprostá nekontrolovanost soudců i politiků.

2. zdravotnictví - co mí hrdit stát a co pacient. Brzy na to nebude stát mít.

3. sociální a důchodový systém - také myslím, že už brzy bude pozdě.

Paroubek pochopitelně neudělá nic, on je takový Nero, akorát jako literát je zcela bez talentu.:-) Ale udělá něco tahle vláda?:-/ 

libero 17.10.2008 12:10

Re: To clay

Také nic, což bylo jasno hned po volbách.

Jednobarevná vláda by možná něco udělala. Růžovorudá koalice také, ale ta zase nejspíš pravý opak potřebného. Ty koališní slepence, nota bene s Tlustým, Hovorkou, zelenými jurodivými, Čunkem, to je beznaděj.

clay 17.10.2008 12:24

Re: To clay

to je legarce, jak všichni choděj kolem horké kaše a tvářej se, že neviděj, jaká je alternativa...

Pavla B. 17.10.2008 12:11

Re: To clay

Paroubek = Nero - BINGO! Už víme, proč hoří Průmyslový palác!;-D;-D;-D

clay 17.10.2008 12:21

Re: To clay

"kontrolovatelnost soudců" naráží od jisté úrovně na Ústavní soud, chtěl bych vás vidět, jak byste se s tím popasoval. Popisujete stav, žádný nástin podoby řešení. Zdravotnictví...zde mi chybí řešení jak a s kým to prosadit. To je furt takové já chci letět na Mars...Sociálka to samé...dokud si neodpovíte na otázku s kým to chcete prosadit, tak budete jen nezdravě žbrblat...

Bzuk 17.10.2008 12:03

Kunetko

to že se v této společnosti pořád jen mele o trestech, je zcela špatně. To je jedna dimenze. Tato společnost ale naprosto se*e na oběti trestných činů a jejich pozůstalé. Až Pospíšil jako první to začal řešit ...

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.10.2008 12:04

Re: Kunetko

Ano, souhlas. Ono to funguje nejen takhle, ale treba i v tom kdyz Vas stat "omylem zavre"...

Bzuk 17.10.2008 12:06

Re: Kunetko

jako odškodnění je tuším jedna porce BigMaca v McDonaldu na den ...

Radek 17.10.2008 12:02

Historické paralely

Tohle není náhoda,za poslední dva roky se těsně před volbami vždy něco semele.Tohle už opravdu připomíná fašistické Německo 30.let,Hitlera a jeho metody likvidace politických protivníků.Otázka zní,komu tohle může pomoct? Kdo má zájem na tom,aby co nejméně lidí přišlo k volbám znechucených mafiánskými praktikami dnešních politiků?Když si dám do souvislosti výroky dnešního předního politika v zemi / "Es kommt der Tag" ,"přijde noc dlouhých nožů"/,jeho pravá ruka Dalík se srovnává s Martinem Bormanem,jeho nekulturnost a vulgárnost, začíná to všechno zapadat logicky do sebe.K tomu koupení přeběhlíci,vydírání a vyhrožování poslancům-Morava,Tlustý,Langer .Bože,kam až tohle může dojít a co se to děje v české kotlině za svinstva.Z toho se tato země hned tak nevzpamatuje a léčení bude obtížné a bolestné.Při odkrývání příčin tohoto stavu se ještě mnohokrát občané ČR pozvracejí.

libero 17.10.2008 12:06

Re: Historické paralely

Jo, zapadá, logika k Chocholouškovi.

Jen by mne zajímalo, jak Dalík přesvědčil Paroubka které mafiány si má pozvat na svou oslavu, že se tam mají Kočkovat, že čistě náhodiu zahoří ........ To musí být mistr všech mistrů, kam se hrabe Richelieu a Šlouf, o podrždeštníkovi v tak vysoké společnosti ani nemluvě.

Ludmila 17.10.2008 12:06

Re: Historické paralely

IP zůstává,nick se mění,příspěvek už rok stejný.:-D

baranka 17.10.2008 12:08

Re: Historické paralely

no a pak paroubkův kamarád zastřelí paroubkova kamaráda;-)

Mistr Jan Hus 17.10.2008 12:15

Re: Historické paralely

R^R^R^

Puck 17.10.2008 12:15

Re: Historické paralely

Pozornost veřejnosti se přenesla na ČSSD a v záporném smyslu. To je, myslím si, bez diskuze. Jde jen o to, jak moc a kdo všechno se o tuto pozornost zasloužil. To už si můžeme jenom domýšlet a všechny souvislosti se těžko dozvíme. Žakova otázka : " Komu to slouží ? " je také relevantní.

Bzuk 17.10.2008 11:59

s tím přemnožením má žako pravdu

naprostá liberalizace nošení střelných zbraní by tento problém zčásti vyřešila. Jen se obávám, že struktura přeživší populace by nevykazovala zrovna nejlepší morální hodnoty ...

Ivan Nový 17.10.2008 12:01

Bzuku,

naopak, viz přírodní národy a jejich dětská duše.

Mislead 17.10.2008 12:01

Re: s tím přemnožením má žako pravdu

ovšem potenciál přežití dalších katastrof by byl značný - morálka by se časem vytvořila nová

Ivan Nový 17.10.2008 12:06

Mislead,

no volné nošení zbraní bylo v lidské historii od nepaměti a vytvořila se morálka jaká se vytvořila. ostatně můžete se podívat na dnešní burzu, jaký má průběh. Kdyby bylo pravda to co naznačujete, tak by burza už byla na nule volným pádem.