18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Osm a půl natvrdo pro Vitáskovou

Případ Aleny Vitáskové může odradit každého, kdo by chtěl z moci úřadu vystupovat proti politicko – ekonomické mafii České republiky. Její případ silně připomíná kauzu pražského exprimátora Bohuslava Svobody, který byl kriminalizován ve věci Opencard, ne protože by ji byl zavinil: to je práce Pavla Béma. Před soud ho honili za to, že pokračujícímu šmé nedokázal zabránit. Podle stejného mustru se mafie snaží zlikvidovat Alenu Vitáskovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Trick 23.2.2016 7:53

Takže i Bohuslav Svoboda

a ostatní obžalovaní dostanou 8,5 let. Tak je to soravne, tak to ma byť. Hlavně netrestat ty, kteří v tom jeli od počátku.

Vitásková nechce dobrovolně odstoupit? Bude muset, to bychom se na to podívali!

Rath též dostal 8,5 let. Asi je to nějaká univerzální taxa.

J. Vobr 23.2.2016 7:40

NÁPRAVNÍKOVÁ,vy teď děláte do solárů ???

???

M. Berka 23.2.2016 7:26

Re: Vladimír Mlynář

Tentokrát s Vámi naprostý souhlas.

M. Berka 23.2.2016 7:25

Celkem souhlas s Astonem

Mlynář šlápl na kuří oko Telekomu. Nacpat informatiku pod Ministerstvo vnitra nebyl dobrý nápad. To vidíme denně - "Nový Státní Podnik" z Pošty... 14 miliard v prčicích, ale to mi nějak nevadí. Pokud by sem přišly z EU, bylo by to daleko horší...

U Vitáskové nevím, ale je jasné, že státní zastupitelství se z vlivu mafie vymanilo, soudy zatím ne...

F. Matousek 23.2.2016 7:21

znám jednoho

kterej pracuje v SRN a bere pridavky ( cca 800,- €/mesícne ), na 4 deti , které zijí v Cesku. Dve navíc nejsou jeho, ale zijou s ním ve spolecné domácnosti.

Tak mi napadlo, ze jsou ti Nemci úplne blbí ?!

I. Nápravníková 23.2.2016 7:20

Re: 50. leta se vrací?

Koukám, že vás Vitásková svým vystupováním svaté Jany z Arcu taky pěkně zblbnula.

I. Nápravníková 23.2.2016 7:18

Re: Ano, ale proč Vitásková ty dvě solárky zlegalizovala?

To tady ale lidem, kteří naletěli na skvělé PR Vitáskově, nevysvětlíte.

F. Lesniak 23.2.2016 7:17

A opět Neffovy bláboly.

Proč tady píše o něčem, o čem ví jenom z doslechu a zase vaří z vody. Vitásková začala solárním baronům zatápět? Opravdu? A ví Neff, za co vlastně byla odsouzena? A to nemluvě o porušení zákona, kdy Veseckou dosadila to trafiky. na kterou Vesecká neměla kvalifikaci a praxi, jak stanoví zákon. Mimochodem ta lumpárna za platby podle jističů byla z čí hlavy?

P. Kremla 23.2.2016 7:16

Informace

Tak jsem místo agitacnich pindu dejte Vaše informace anebo drzte klapacku.

P. Hlosta 23.2.2016 7:15

Re: Přečtěte si a zkuste si představit, ....

Nevím jak dalece souvisí článek s tím, že Brno nemá dost levných kuchařů a řidiček tramvají za minimálku. Vy jste ten článek podle mně nečetl. V něm se straší, že pokračující technologie změní trh práce co do odbornosti a znalosti nových technologií. Že se to nové generaci nevyhne, je docela možné i u nás v Česku a protože naše školství stále nemá reformy ani na dohled, natož za sebou, tak lze předpokládat, že automatizovaná výroba se Česku ještě dlouhý čas bude vyhýbat. Pro velice levnou pracovní Českou sílu však lze předpokládat, že nebude mít na ježdění hromadkou, ani na jídlo v restauracích. Žeby nahradili České pracovní síly výkonnější a levnější imigranti? Dost odvážná představa. ;-))

P. Hofman 23.2.2016 7:14

Re: Vladimír Mlynář

Pan Mlynář byl šéfem veledůležitého ministerstva, které, kdyby nebylo temnými silami zrušeno, by této republice zachránilo před ukradením miliardy.

Na druhé straně se opravdu dopustil porušení zákona, i když celá ta trestní akce byla realizována lumpy, kteří věděli, o co by přišli. Jeho velké štěstí bylo, že narazil na rozumné soudce u odvolacího soudu a ti, na základě toho, že on se po zjištění svého pochybení okamžitě snažil nezákonný stav odstranit, rozhodli správně a rozsudek soudu prvního stupně zrušili.

Měl kliku.

J. Schwarz 23.2.2016 7:13

Re: Pan Rajman to napsal přesně

Vy máte informace? Vyprávějte a přehánějte!

P. Hofman 23.2.2016 7:03

Re: Pan Rajman to napsal přesně

Nebudu vám vaše spiklenecké teorie vyvracet. Mám o tom jiné informace.

J. Pšenička Ing. 23.2.2016 7:02

Re: Aston Vitáskové naletěl

Dobře, budeme si hrát se slovy, tedy "řízení o odebrání licence". Pokud tedy, podle vás k podvodu nedošlo (kupodivu dostali flastr oba Zemkové a další lidé, takže to dost koliduje s tvrzením, že šlo justiční zvůli s cílem likvidace Vitáskové)tak nebyl důvod "táhnoucí se" řízení nenechat dotáhnout se až do konce a počkat si na závěr příslušného úředníka.

A na závěr, podvod při udělení licence prokázán byl.

L. Novák 23.2.2016 6:59

Re: Pan Rajman to napsal přesně

Celá kauza "Bilionový tunel OZE" - zák. 180/2005 Sb. o podpoře obnovitelých zdrojů (OZE) Smrdí od samého začátku. Něco si o tom přečtěte!

Pokud se kauzy Vitásková týče, doporučuji podívat se na včerejší Události, komentáře ČT24 (22.2,2016 asi půlhodinu po začátku), tam kauzu probírají. Že mafie OZE i socani se Vitáskovou snaží odstřelit, je jasné už hodně dlouho a o OZE mafii mluvil kriticky už Nečas ještě před tím, než ho odstřelili Šlachta s Ištvanem...

D. Polanský 23.2.2016 6:55

Re: Přečtěte si a zkuste si představit, ....

Jo, jo VTR zuří a vy si spokojeně sedíte v hospodě. V tramvajích v Brně stále visí plakáty, že nejsou řidiči a polovina restaurací hledá dobré kuchaře.

D. Polanský 23.2.2016 6:50

Vladimír Mlynář

byl šéfem zbytečného ministerstva, které nás stálo jenom zbytečné peníze. Pokud je to tak jak píše Aston, tak je potřeba všemi deseti podporovat zavedení EET, protože u Mlynaře hrozilo nebezpečí, že implementuje do státní správy informační systém, který by omezil čachry a korupci.

P. Hlosta 23.2.2016 6:44

50. leta se vrací?

Už začíná být běžné, že vina není dokázána, ale je udělena a obviněný(á) musí svou nevinu dokazovat. Vitásková je markantní příklad tohoto bolševického přístupu ke spravedlnosti v dnešku! Bude určitě dost našich snaživých ctitelů bolševických přístupů k právu a ti budou dehonestovat každého, kdo bude mocí donucen dokazovat svou nevinu. Hofman přesně podle svého ritu už určuje manifestační rétoriku, která má občany hájící spravedlnost v tomto státě předem diskvalifikovat na tu podřadnou, hloupou lůzu.

Víme Hofmane co jste vlastně zač! A můžete se třeba podělat, je stále dost těch, kteří bolšánské praktiky rozeznají. Máme totiž paměť !!!

A. Zajícová 23.2.2016 6:44

Re: Socialismus zacal pozirat sve deti ... ale to uz zname !!!

K socialistické nadvládě všeholidu to patří, ty tribunály. Tak co se kdo diví?

P. Hofman 23.2.2016 6:42

Re: Ano, ale proč Vitásková ty dvě solárky zlegalizovala?

Jo, máte přehled. Tak nějak to bylo. Akorát Vitásková přišla do ERÚ až po půlroce po onom podvodu Schneiderové, v srpnu 2011.

P. Hlosta 23.2.2016 6:34

Re: Aston Vitáskové naletěl

Nebylo to Řízení o odebrání podvodně udělené licence! Předně by muselo dojít k dokázání onoho podvodu a pak teprve ono řízení k odebrání licence. Pokud byla licence udělena podvodně, pak to udělení přišlo před nástupem Vitáskové na úřad. Ona zastavila táhnoucí se přezkoumávání, zda k licenci nedošlo podvodně. Doteď toto není důkazně napadnuté.

Rozhodnutí soudcem o vině Vitáskové je průhledně mafiánské. On ji přidělil vinu a Vitásková musí svou nevinu teď dokazovat, namísto co by soud ji měl onu vinu dokázat. Přesně podle bolševického pojetí spravedlnosti !!!

J. Pšenička Ing. 23.2.2016 6:32

Re: Ano, ale proč Vitásková ty dvě solárky zlegalizovala?

O vydání licencí na Silvestra ve večerních hodinách se postarala úřednice ERÚ Schneidarová (dostala také 8,5 roku) v té době milenka jednoho ze Zemků (zdali to byl Saša nebo Sun, to nevím). Jiný úředník podvod zjistil a zahájil řízení k odebrání licencí. V tom okamžiku na ERÚ jako šéfka nastupuje Vitásková, kamarádka Schneiderové. Zlobivého úředníka vyhazuje a řízení o odebrání licencí zastavuje. Poměrně rychle policie zahajuje trestní stíhání a pak už je to všechno jen komedie. Viz můj samostatný příspěvek.

P. Hofman 23.2.2016 6:31

Pan Rajman to napsal přesně

"Soudce Aston ví (a nepochybuje)".

Je zarážející, jak novinář může psát o něčem, o čem prd ví a čemu evidentně naprosto nerozumí. A vyvozuje zásadní závěry, aniž by si nechal poradit nějakým odborníkem na danou problematiku. Pak z toho vyjde takovéto chucpe.

P. Hlosta 23.2.2016 6:26

Přečtěte si a zkuste si představit, ....

.... jak nám imigranti doplní pracovní trh se svou kvalifikací a schopnosti se učit. ;-))

http://ceskapozice.lidovky.cz/trh-prace-projde-revoluci-budou-vitezove-i-porazeni-fyy-/tema.aspx?c=A160222_134434_pozice-tema_houd

J. Pšenička Ing. 23.2.2016 6:22

Aston Vitáskové naletěl

Vitásková byla potrestána za zastavení řízení o odebrání podvodně udělené licence. K tomu došlo v době, kdy již byla šéfkou ERÚ. Toto obvinění nevyvrátila, dokonce se o to ani nijak nepokoušela. Zvolila jinou taktiku. Ihned po sdělení obvinění policií začala podnikat médii bohatě prezentované kroky k odhalování lumpáren v solární energetice. Ve své horlivosti byla dokonce ve sporu se státním zástupcem. Zřejmě se domnívala, že jako známou bojovnici proti solárním podvodům se ji žádný soud neodváží poslat do basy a udělat z ní oběť protiúderu solární mafie a na sebe vrhnout podezření z korupce. Soudce tím, na rozdíl od Astona, neoklamala. Jako dobrou zprávu vidími potrestání ostatních účastníků podvodu.

P. Hlosta 23.2.2016 6:18

Re: Ano, ale proč Vitásková ty dvě solárky zlegalizovala?

Formálně byly v pořádku a přezkumné řízení se táhlo a náklady rostly bez výsledků. Tedy ze své pravomoci přezkum zastavila.

KDO schválil oba fotovoltaické projekty jako oprávněně ohlášené a dohotovené v termínu? Tedy ještě před oním přezkumem.

B. Rudolf 23.2.2016 6:13

A kolik dostal ten, kdo licence vydal?

Byla u Vitáskové prokázána korupce? Byla Vitásková prokazatelně upozorněna svými podřízenými, že její rozhodnutí je protizákonné? Kdy byl souzen ten, kdo licence vydal?

Žijeme ve zmateném komplikovaném světě, ve kterém čas od času každý udělá chybu. Je trapné si vztek na Kalouska vybíjet na paní Parkanové. Ta se snad nejvíc provinila svými pěveckými vystoupeními (Dobrý den prapore hvězd a pruhů), které výstižně charakterizují její působení na armádě, ale obvinit ji z dobře promyšleného trestného činu?

Je odpudivé a zločinné hnát k soudu ty, kdo se snažili zabránit dalším hrůzám na Pražském magistrátě a tvůrce a zosnovatele těchto hrůz ponechat bez povšimnutí.

Měly by být zveřejněny podrobnosti soudu s paní Vitáskovou a měli bychom vyžadovat stejně nemilosrdný postup i v ostatních případech, které jejímu pochybení (pokud k němu došlo), předcházely.

P. Hlosta 23.2.2016 6:13

Re: Soudce Aston ví (a nepochybuje)

Nastoupím do zaměstnání a někdo tam dříve narobil zmetky a já mám za to platit?! Máte ten kolektivistický alibismus pořádně v krvi!

P. Maleček 23.2.2016 6:09

Ano, ale proč Vitásková ty dvě solárky zlegalizovala?

No vypadá to tak. Přesto mi u Vitáskové chybí smysluplné a pochopitelné zdůvodnění proč zastavila ono přezkumné řízení ve věci oněch dvou fotovoltaik rodiny Zemků. Čímž je přes evidentní podvod s jejich zprovozněním zlegalizovala.

Ví to snad někdo?

P. Hlosta 23.2.2016 6:08

A bude třeba znovu vybudovat Sýrii.

Hodně chlapských sil bude zapotřebí k obnově Sýrie ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=QJQTnhWXNZA