26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Opozice může být v klidu

Dejte mi půl milionu, nebo tu demokracii nezachráním, vzkázal veřejnosti dezertér ze spolku MilPRD Mikuláš Minář. Tentokrát nejde o peníze, jde o půl milionu podpisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 4.12.2020 21:13

Omyl. Oni netvrdili, že šlo o kyanidy, ani teď nevrdí, že jde naopak o fenoly. Pouze vytáhli na světlo nesrovnalosti, které měli objevit ti, co jsou k tomu určeni. A také nikdy netvrdili, že za otravou je DEZA. Bylo by dobré si nejdřív věci ověřit a pak teprve tvrdit.

P. Boublíková 4.12.2020 21:19

https://denikreferendum.cz/clanek/32010-odhaleno-v-den-otravy-becvy-se-v-deze-stala-havarie-proc-zustala-utajena

Fakt ne?:-)

J. Václavíková 4.12.2020 21:21

Můžete citovat ta tvrzení?

P. Han 4.12.2020 21:39

V tom článku to není?

P. Boublíková 4.12.2020 21:41

Ajaj, tak jsem napsala dlouhý příspěvek, který se smazal.

Ale vždyť citovaný článek je právě o fenolu z kaustifikační směsi.

P. Boublíková 4.12.2020 21:45

No a zdejší spor je o názor versus tvrzení. Články jsou pochopitelně psané hodně "názorovitě", s hojným použitím slůvek "je možné, není vyloučeno" a podobně.

Takže tvrzení vskutku citovat nemohu :-)

J. Václavíková 4.12.2020 21:50

Ano. Tvrzení citovat nelze, protože tam není.

P. Boublíková 4.12.2020 21:55

Tak jsme se shodly. Jsou tam jen názory. Vždyť od začátku nic jiného nepíšu.

J. Václavíková 4.12.2020 22:11

Podloženým hypotézám bych asi názory neříkala.

J. Václavíková 4.12.2020 22:15

Přesněji, netvrdí tam nikde to, co jste jim tu podsouvala. Všechno předkládají jako hypotézy k ověření. Přičemž dokládají, že jak DEZA, tak inspekce si dost plácají játra.

J. Václavíková 4.12.2020 21:56

Ani bych to nepopsala jako názory, protože si kladou otázky, zda bylo možné to či ono, a tyto otázky pomocí expertiz zodpovídají. A nikde netvrdí, že to tak muselo být, ale pouze, zda je možné, že to takto proběhlo. Předkládají tedy fakty podložené hypotézy, jež by měly ověřit patřičné orgány.

P. Boublíková 4.12.2020 22:01

Těch faktů je tam ovšem hodně poskrovnu, asi jen ten únik chemikálií z reaktoru.

V předchozím článku o otravě kyanidem nebyla fakta vůbec žádná, jen samé domněnky. Snad jenom ohledně místa výskytu mrtvých ryb to měli zjištěné.

No, Babiš už si to nějak přebere :-)

P. Milan 4.12.2020 21:13

" Přestože co chvíli tečou různé sajrajty do řeky z výpustě, která je kus nad Dezou."

A není vám to trochu podezřelé, že zrovna teď, najednou, z té výpustě nad Dezou každou chvíli s velkým povykem něco vyteče, ačkoliv pod ní rybáři leklé ryby v době toho kyanidového vytrávení neviděli? Až pod tím výtokem z Dezy?

Pro pana Vence: Že je to podezřelé, je můj názor. Že byly leklé ryby až pod výtokem z Dezy je tvrzení konkrétních osob, dosud nevyvrácené, ale vyvratitelné.

P. Boublíková 4.12.2020 21:29

Že z kanálu každou chvíli něco vyteče mi podezřelé není. Nejspíš tomu tak bylo odjakživa, jen si toho nikdo moc nevšímal.

Co se týče těch mrtvých ryb, nejsem si jistá, zda se mrtvé ryby pasivně nespláchnou proudem o kus dál, kde teče řeka pomaleji, kde se zachytí na mělčinách apod. Nevím, jak ten úsek na Dezou vypadá, jestli se tam mohly mrtvé ryby zadržet.

V tom článku je totiž tolik nesmyslů... Ryby jsou citlivé na toxické látky ve vodě, ale poleptání rukou rybářů, krvácení z nosu apod., to by musela být v řece hodně vysoká koncentrace něčeho, třeba toho fenolu. Fenol smrdí jinak než chlór atd., zkrátka je to taková splácanina. Může se tomu říkat názor :-)

P. Milan 4.12.2020 21:36

Mně by to taky nebylo podezřelé, kdyby to ovšem najednou nebylo, jak na zavolanou, několikrát.

Pozorování rybářů (ti na rozdíl od nás vědí, jak je to s proudem, mělčinami atd, řeku znají) bylo v několika různých reportážích a článcích.

Jo, článek v Referendu je zmatený. Kdyby se omezili na nesporná zjištění, prospělo by mu to.

M. Pivoda 4.12.2020 20:41

Former Presidents Barack Obama, George W. Bush and Bill Clinton have pledged to take an approved coronavirus vaccine in public, in an attempt to boost public confidence.

Google Translate

Bývalí prezidenti Barack Obama, George W. Bush a Bill Clinton se zavázali, že na veřejnosti přijmou schválenou vakcínu proti koronavirům ve snaze posílit důvěru veřejnosti.

Diskuze

Kterého českého prezidenta byste požádali o podobnou službu českému národu?

R. Tesařík 4.12.2020 20:52

Exibicionismus.

M. Pivoda 4.12.2020 21:10

Exhibicionismus by bylo nechat si píchnout vakcínu do holého zadku před TV kamerami.

Dokázal by to Miloš Zeman?

P. Zinga 4.12.2020 21:59

Zeptej se jeho, v*le!

R. John 4.12.2020 20:34

Hoj ty Štědrý večere.... bude dobrá večeře ?... od Prejta dostanu pěknej dáreček pod stromeček.... možná i od Vobra.... nemusí všehno nacpat do Aranky ...ale nějak ten čas pádí... když jsem strojil stromeček a vařil Štědrovečerní papků, je to jak před čtrnácti dny...

P. Forejt 4.12.2020 20:25

Bělorusko nemá doktora Kubka ....proto je neměl kdo děsit .....a tak přestáli tu chřipku bez problémů ...no jo.

M. Pivoda 4.12.2020 20:24

Jan Urban píše: "Prezident za hranou - seznamy agentů může chtít jen blázen nebo zrádce vlasti."

http://blog.aktualne.cz/blogy/jan-urban.php?itemid=38350

Kdo si nedá vánočního kapra z řeky Bečvy není Čech!

P. Zinga 4.12.2020 22:01

To už u tebe fungujed umělá inteligence? Digihomo? Anebo homodigi?

P. Forejt 4.12.2020 20:19

já řku, vyšetřete někdo už tu Bečvu, nebo to bude muset policie zase odložit, jako toho Nečesanýho .....no toto.

M. Pivoda 4.12.2020 20:21

Co takhle dát si vánočního kapra z řeky Bečvy?

P. Forejt 4.12.2020 20:27

až na to, že v Bečvě nikdy kapři nebyli .... aha.

P. Vandas 4.12.2020 20:17

Dávají Borsalino. Tak to kašlu na všechny diskuse. :-):-):-)

P. Forejt 4.12.2020 20:22

u nás jezdí jen Pendolino ....taky dobré !!

V. Mokrý 4.12.2020 20:22

Jo, to je ještě z dob, kdy se točily filmy pro diváky.

R. Toman 4.12.2020 20:23

Ten za komoušů nedávali. Dávali ten druhý Borsalino a spol., a ten byl výrazně lepší. Jak jsem pochopil, tak ti lidé co vybírali zahraniční filmy za komoušů, tak měli snahu vybrat ty nejlepší nebo lepší, pokud nebyly ideologicky závadné. Devizy byly omezené. Řada filmů co jsem viděl poprvé po roce 89, i se slavnými herci nestála za moc. Ale, to je čistě můj osobní názor.