3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Nudná kampaň

Politologové si stěžují, že je předvolební kampaň nudná. Těžko soudit, co by se mělo stát, aby jim připadala zábavná a dramatická: jeden z vedoucích protagonistů je nohou v kriminále a pokouší se tam nahnat jiné protagonisty a do toho vjíždějí piráti s autobusem pomalovaným kriminálníky, jimž hlavní pirát dělá biřice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 18.10.2017 14:20

Re: Tak jsem se dočetl, že EMH se kterým sepsali memorandum.

Je to tunel, naprosto zjevně. O tom nemám pochyb. :-):-):-)

J. Štrobl 18.10.2017 14:19

Re: Pro paní Moravcovou

Jenom aby to nebylo jinak, aneb nechval dne před večerem.

V. Klepetko 18.10.2017 14:19

Re: Tak jsem se dočetl, že EMH se kterým sepsali memorandum.

Jenže proč ten soukromník musí být zrovna z Panenských ostrovů? Když se doma nemůžeš s neprůhlednou vlastnickou strukturou účastnit žádné veřejné zajázky? A ten pseudoaustralan může? Proč? Která neprůhledná kreatura to ovládá? Není to fakt nějaký tunel?

M. Prokop 18.10.2017 14:18

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Nějak jich přibývá, těch případů.

Mimo to, mám jakési osobní zprávy z finančáku, které to nejen nyní potvrzují, ale tak před rokem a něco to i předvídaly.

Mimo to, Tebe zajímají cizí trestní stíhání za skutek, který jsi nejspíše nespáchal? Odposlouchávalo Tě někdy nějaké moderní STB? Víš, co je to politický waterboarding?

P. Vandas 18.10.2017 14:15

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Souhlas. I já to od svých politiků očekávám, ten chlapský postoj :-):-):-)

V. Klepetko 18.10.2017 14:14

Re: Pro paní Moravcovou

Myslím že je to jinak. S mým přispěním bude mít ANO hlasů dost, ale važme si toho, že paní Moravcová upřímně říká co si myslí a cítí. Vy i já možná budeme po volbách součástí jakési "většiny" - což znamená, že musíme více číst, méně psát :-))) ... a umožnit oponentům i menšinám, aby své disentní názory prezentovali tak, aby je bylo slyšet! A ptát se, jestli nemají v něčem pravdu.

M. Prokop 18.10.2017 14:12

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

"... tak musíš volit ODS:-)"

P. Vandas 18.10.2017 14:11

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

I když je třeba vzít v úvahu především činy. U Svobodných vidím úspěch Macha v EU volbách a nijak mne tam nezklamal, rád bych jej tam zase viděl. U ODS mám problém s nikoli s jejich minulostí stranickou, ale špatnou zkušeností s jejich místní obecní politikou. Ale přes ty ústrky se dokáži vcelku přenést. Realisté mi vyhovují nejvíce, ale moc toho nepředvedli a tak váhám. :-):-):-)

M. Prokop 18.10.2017 14:11

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

V podstatě jsem jen parafrázoval reklamu.

Nicméně, z mého hlediska je volba Bureše natolik nesmyslná, že si nedovedu představit žádný logický důvod, proč by někdo něco takového dělal. A láska logická není.

M. Prokop 18.10.2017 14:09

Re: Tak jsem se dočetl, že EMH se kterým sepsali memorandum.

Já bych to viděl jinak: Nerozhodl nikdo, klasický alibismus, takže když přišel zájemce, který nebudil strach, tak mu to prostě přiklepli.

Jinak by museli shánět prachy, dát to do nějakých plánů, odsouhlasovat .... To je důvod (jeden z mnoha), proč jsem ku státnímu podnikání velmi skeptický.

No a nějaký soukromník holt myslel rychleji a důsledněji.

V. Klepetko 18.10.2017 14:09

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Nemusíš nic. Jsi svobodný člověk!

Hlavně aby nám to zůstalo i po volbách - to je ten základní pocit a očekávání, na kterém se možná shodneme.

V. Klepetko 18.10.2017 14:07

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Paní Moravcová je totiž upřímná a slušná.

Více takových diskutérů zde na Psu!

M. Prokop 18.10.2017 14:06

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Jo, to je dost možný. Ale vím o nich celkem dost.

M. Moravcová 18.10.2017 14:05

Re: Pro paní Moravcovou

Hodím si to komu chci. Fakt.

P. Vandas 18.10.2017 14:05

Re: Tak jsem se dočetl, že EMH se kterým sepsali memorandum.

Ano. Je otázkou, kdo rozhodnul a proč, že průzkum stát platit nebude, v době kdy tam pracoval pro stát Geosan.? :-):-):-) Souhlasím, že to řeší Horní zákon a to vcelku dobře.

M. Moravcová 18.10.2017 14:04

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Pane Klepetko, už výše jsem psala, že nejsem stroj ani počítač, a je to u mě o pocitech. Nečas nebyl mým koněm, i když jsem ODS volila. Byli tam jiní a souhlasila jsem s jejich programem. Já mám ráda chlapy, musí vypadat jako chlap, jednat jako chlap, k průserům se stavět jako chlap a hlavně držet slovo jako chlap (v původním slova smyslu). To šmírování, odposlouchávání, udávání, donášení, vyrábění falešných obvinění není novou záležitostí. Jako volička a sympatizantka ODS jsem si tady na adresu ODS i na adresu svoji přečetla spousty a spousty urážek a lží. Teď se možná trochu bavím, když tyto metody dopadají na někoho, kdo je v nich jeden z nejlepších. S STB jsem nikdy naštěstí neměla co dělat. Nicméně už mi vadili žalobníčci a ufňukanci ve škole, v práci, v politice, ve vládě. Od takových co nejdál.

V. Klepetko 18.10.2017 14:04

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Poznámka Milana podsouvá příznivcům Babiše jakousi "lásku" k němu. To je ale opravdu jen jednoduchá propaganda!

Někdo se snad zde v duiskuzi vyznává z lásky k Babišovi? Diskuze by měla reagovat na reálné argumenty, které zaznívají od protistrany, a ne na podsunoté představy o cizí motivaci!

P. Spáčil 18.10.2017 14:03

Re: Je to i o osobní zkušenosti s tou kterou

jo, tam byl bratr toho oběšenýho. To musí být taky pěknej syčák. (:-))

A tu zlikvidovanou rodinnou firmu už taky poslal do kopru soud s jejich stížností na neoprávněnost příkazů.

J. Jurax 18.10.2017 14:02

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Hm - "Jediná strana, u které nacházím jen marginální programové i osobní problémy."

Jestli to není tím, že ta strana sama je marginální (což je skutečnost po mém soudu nepotěšující) a tudíž se vlastně o ní a jejích představitelích nic moc neví.

D. Green 18.10.2017 14:01

Pro paní Moravcovou

Prosím vás hoďte si hlas komu chcete. Přestaňte se starat o ostatní voliče. Nejste náhodou v nájmu ANO ? Záporná reklama se též počítá.:))))

V. Klepetko 18.10.2017 14:01

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Tebe zajímají cizí řízení před finančákem?:-))

Za socíku jsme té propagandě tolik nevěřili, neumím si představit, že bys bral ty kecy o "kleknutí" vážně...

M. Prokop 18.10.2017 13:59

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Musím se zachovat tak, jak bude mně vyhovovat.

J. Jurax 18.10.2017 13:58

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Cituji pana Prokopa - "Když ho milují, není co řešit."

A reaguji na Vaše označení této poznámky za primitivní tím, že pravím, že onen výrok páně Prokopův je pravdivý - láska je přece slepá ... Vy máte zato, že pravdivý není?

Takže soudím, že Vaše replika je důsledkem nepochopení nebo nedorozumění.

A celkem pochybuju, že by modří ptáci klesli tak hluboko, že by šli do holportu se socany a Piráty. I u topky by mi to přišlo málo pravděpodobné - tyhle spojuje jen antiBabiš a to eurohujerství semtam více či méně zastírané, což jako tmel takové koalice mi přijde málo.

I když v politice je možná každá špína - jde o prachy a moc a to je ohne sranda ...

M. Prokop 18.10.2017 13:58

Re: Tak jsem se dočetl, že EMH se kterým sepsali memorandum.

Memorandum byla zajisté pitomost.

Nicméně, pokud budeme platit zase nějakou arbitráž, nebude to kvůli memorandu, ale kvůli neochotě státu a jeho oudů udělat si průzkum za své a následnému šílení (ANO, komouši) kvůli něčemu, co dost jasně řeší Zákon o ochraně a využití nerostného bohatství (horní zákon).

V. Klepetko 18.10.2017 13:58

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Jenže až dáš svůj hlas Svobodným, tak v druhém skrutiniu ten Tvůj hlas prospěje zejména ANO.

Takže jestli Ti jde hlavně o dobrý pocit, tak musíš volit ODS:-)

A. Nový 18.10.2017 13:55

Re: Vy, co se zastáváte Babiše. :

Víte co je to politický analfabetismus?

M. Prokop 18.10.2017 13:55

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Možno doplnit i "klekl na Vás Burešův finančák?"

V. Klepetko 18.10.2017 13:55

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

ODS, Realisté a Svobodní - to je volba i řady dalších lidí, kterých si vážím. Svobodní ale nejspíše propadnou. Od ODSky nikoho odrazovat nebudu. Ale možná by si ti Real opravdu zaslouží své místo v politice - za pár let by se možná mohla ta partaj lépe vyprofilovat!

Takže Ti vlastně neporadím:-))))))))

P. Vandas 18.10.2017 13:54

Tak jsem se dočetl, že EMH se kterým sepsali memorandum.

Tvrdí, že těžba lithia bude tak nákladná, že neočekávají větší, než 1% zisk. Nuže, mne to tak rozzuřílo, že nemohu mlčet. Tvrdím, že neexistuje ve světě velkých investic projekt, který by počítal s 1% výnosem a sehnal peníze od bank na takovou investici. Jenom kursový pohyb, či vývoj na burze by takový projekt zničil do 14dnů. Závěrem, jakmile někdo takto lže, je třeba si před ním dát majzla a vůbec se s ním nescházet, natož podepisovat memoranda. :-):-):-)

M. Prokop 18.10.2017 13:53

Re: Vy, co se zastáváte Babiše.

Viz výše. Hranice je u každého jinak. Nevstoupil jsem třeba do KSČ, ač bych si to byl mohl okecat efektivnějším bojem "zevnitř". Jiní vstoupili, měli tu hranici jinde.

Úplně v prdeli asi budeme, ale já bych se cítil poněkud nekomfortně, kdybych měl pocit že i mým hlasem.