16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Neuvěřitelné chucpe komunistů

Komunisté se od počátku své existence vyznačovali tím, že právo je pro ně prázdný pojem a demokratické instituty slouží jen k jejich prospěchu. A když jim nevyhovovala zákonná ustanovení, napsali si zákon vlastní. Taky podle toho občanské, pracovní či trestní právo za jejich éry vypadalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 28.8.2013 19:21

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Neměl mi slibovat, co nemohl splnit.

V. Hajková 28.8.2013 19:20

Re: tak toto hlava nebere- jak ještě dnes muže někdo volit tohoto dobytka volit

Jak  tento   hnuný  dobytek-  muže  být  pomalu  dnes  a  denně   ve  veřejno  právní  televizi!  To  je  neuvěřitelné-  co  jsme  to  za  národ! 

Č. Urban 28.8.2013 19:20

Re: Předvolební kampaň zahájena !

:-)

J. Ryba 28.8.2013 19:19

Vyhnalíku, Vyhnalíku....jste dnes opravdu mimořádně natvrdlý, já jsem pero do toho, co mi vadí, nezahrnul...ani žádný osobní důvod....

ale pokud chcete, tak již vyjmenované (jak šel proti Topolovi, jak ho tlačil do oposmlouvy, jak podporoval koalici odčssd v Praze, jak šel pomocí VV proti Nečasovi , reformě a restituci, jak koncipoval aminu...dodatečně mi vadí oposmouva č. 1, tehdy jsem ji tak příkře nehodnotil, jako dnes, když vidím, co všechno způsobila)doplním:

vadí mi, že jako první tu zahájil předvolební nákup důchodců, když mimo zákonnou povinnost zvýšil před volbami, které pak stejně nevyhrál, důchody. Zeman se pak už jen opičil...Vadí mi jeho dosud rekordní a nepřekonaný meziroční nárůst mandatorních výdajů, následovaný tím Zemanovým z doby oposmlouvy. Vadí mi 270 miliard skrytého dluhu, který se objevil až při změně rozpočtových pravidel podle metodiky, atd...takže to video i osobní důvody (dokonce i druhou volbu jsem ještě schvaloval)si strčte za klobouk

V. Hajková 28.8.2013 19:18

Re: Předvolební kampaň zahájena !

Zdravím

V. Hajková 28.8.2013 19:17

tak toto hlava nebere- jak ještě dnes muže někdo volit tohoto dobytka volit

https://www.youtube.com/watch?v=V-BJjbSuaTU

Č. Urban 28.8.2013 19:17

Re: Předvolební kampaň zahájena !

Soudruhu, vy už to do sebe nelejte ani ředěný......

J. Vyhnalík 28.8.2013 19:16

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Co měl tedy udělat? Konkrétně prosím!

J. Vyhnalík 28.8.2013 19:14

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Jílku, Jílku ... konečně nějaké relevantní argumenty, docela bych Vám i věřil, kdybych neviděl ten Váš orgasmus kvůli chilskému peru.

Má smysl diskutovat o faktech. Má smysl diskutovat o jeho nechuti k jakýmkoliv zahraničním vojenským zásahům. O jeho podpoře Zemanovi atd. Nemá smysl mu vyčítat, že si vzal památeční pero a ČT mu svinsky udělala celosvětovou ostudu videem pro blby.

S. Lazárek 28.8.2013 19:13

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Dohonestoval se sám, ČT to jen natočila na kameru a pustila to veřejnoprávně do světa. Mohla to samozřejmě smazat a drzého kamaramana vyhodit, to máte pravdu.

S. Lazárek 28.8.2013 19:11

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Slovo "nejde" člověk Klausových kvalit nezná. Jinak máte pravdu, chci aby dělal to, co mi za můj hlas slíbil.

J. Vyhnalík 28.8.2013 19:09

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Melodrama z toho děláte Vy. Chcete, aby to politik udělal tak, aby bylo po Vašem a když to nejde, tak mu to nedokážete odpustit.

J. Vyhnalík 28.8.2013 19:07

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Samozřejmě ČT VK nikdy v ničem nepodrazila nohy. Přečtěte si ten Špačkův komentář. VK řekl, že kdyby věděl, co z toho bude, radši by si tu ruku usekl. Jinými slovy žádné památeční pero mu nestojí za dehonestační kampaň, kterou ČT a jeho odpůrci z toho vytěžili.

J. Kombercová 28.8.2013 19:07

Re: Nějací vandalové popsali poslaneckou kancelář p. Šťastného ve Strašnicích (prý tam nebyl nikdy)

Za to by měl ten lump, co tohle spáchal, sedět. Precedens - Smetana.

J. Ryba 28.8.2013 19:06

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Vyhnalíku, Vyhnalíku....jste dnes opravdu mimořádně natvrdlý, já jsem pero do toho, co mi vadí, nezahrnul...ani žádný osobní důvod....ale pokud chcete, tak již vyjmenované doplním: vadí mi, že jako první tu zahájil předvolební nákup důchodců, když mimo zákonnou povinnost zvýšil před volbami, které pak stejně nevyhrál, důchody. Vadí mi jeho dosud rekordní meziroční nárůst mandatorních výdajů, následovaný tím Zemanovým z doby oposmlouvy. Vadí mi 270 miliard skrytého dluhu, který se objevil až při změně rozpočtových pravidel podle metodiky...takže to video si strčte za klobouck

S. Lazárek 28.8.2013 19:04

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Nedělejte z toho melodrama. Nasral mě a to je všechno.

J. Vyhnalík 28.8.2013 19:03

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

máte pravdu, čirý alibismus

S. Lazárek 28.8.2013 19:03

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Jak vzniklo video jsem Vám napsal, Žádná msta v tom samozřejmě nebyla. Sám Klaus řekl, že tuhle událost si za rámeček nedá. Nedělejte obhájce někomu, kdo o to sám vlastně nestojí a chápe trapnost celé situace.

J. Vyhnalík 28.8.2013 19:02

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

To měl VK vyvolat státní převrat? Volby vyhrála ČSSD, bez ohledu na Váš hlas. Volby dopadly DOLEVA, proto byl výsledek doleva.

Klaus se pokusil z výsledku dostat maximum. Na jednu stranu omezil schodky, které ČSSD nasekala (30-40 mlrd ročně). Na druhou stranu se mu nepovedlo prosadit většinový systém, který by dlouhodobě vyřešil nestabilitu politického systému, eliminoval přeběhlíky a slabé koalice, ale za to nemohl on.

O. Slavík 28.8.2013 18:58

Re: KOHOUT dostal z ruské ambasády noty

http://www.youtube.com/watch?v=_sxTbfeYdO0

______________________________________________________

A jedééém ...

J. Vyhnalík 28.8.2013 18:57

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Vycházím z toho, co napsaly chilské noviny La Cuarta. I kdyby byla cena 7000 nebo třeba 70 000, je to v rámci mezistátní návštěvy prkotina a podpisová pera jsou opravdu režijní položka.

J. Ryba 28.8.2013 18:56

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

to je čirý alibismus....koaliční rozhovory předpokládají víc než jedno kolo vyjednávání

S. Lazárek 28.8.2013 18:55

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Obchod mezi mnou a Klausem zněl jasně: "s Klausem nebo doleva". Dopadlo tak, že "s Klausem a doleva". To mu neodpustím.

J. Ryba 28.8.2013 18:53

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

značkové pero Parker za 700? :-)

S. Maršálek 28.8.2013 18:52

Předvolební kampaň zahájena !

Ten nápad s tím referendem není vůbec špatný tah od KSČM. Zřejmě vyfoukli toto téma soc.demokratům, kteří se připojili hned poté. Zřejmě nechtěli tak zpříma. Je jasné, že to u většiny voličů zabere. Žonglovat a mobilisovat s r. 48 se do nekonečna nedá. Dá se říci, že komunisté tehdy pokračovali ve šlépějích prvního prezidenta TGM a odstřihli církev od problematicky nabytého majetku. K úvodnímu článku je nutné dodat ten rozdíl v tehdejší "krádeži" a dneškem. Rozdíl je v tom, že tehdá přešel majetek na stát a krádeže v současnosti šly do soukromých kapes (jiný státní majetek). Je legitimní, že voliči zkrachovalé bývalé vládní koalice zastávají jejich zvláště podivné rozhodnutí o vrácení majetku církvím. Oni takových perel prosadili více. Namátlou zmíním např. amestii, S-karty, důch. reformu atd. Jistěže voliči mají možnost za 2 měsíce vystavit vysvědčení odpovědnosti. O tom ta demokracie je. V případě, že rozhodnutí koaličních stran ohledně vrácení církevního majetku budou považovat za správné, tak se příznivci tohoto rozhodnutí nemusí obávat.

J. Vyhnalík 28.8.2013 18:51

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

To, že ho nesnášíte je zřejmé. Jaké jsou Vaše soukromé důvody je celkem nepodstatné. Podstatné je, zda jsou Vaše argumenty validní a relevantní. Jásání nad podrazem ČT, která se Klausovi pomstila videem pro lidi s IQ TQ, mi jako relevantní argument nepřijde.

S. Udatný 28.8.2013 18:50

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

prosím neuražte se, zde jsou opravdu diskutující, kteří věří verzi o krádeži? Věří tomu opravdu někdo? Úvahy o krádeži pera beru jako pomluvu a to absurdnější, že se po podpisu, zpravidla pera stávají darem pro ty co signovali dokument. Přece o krádeži pera nemůžete věřit, o to více, že existuje skutečný záznam z něhož je patrné jaká absurdita se točí okolo pera. Jest-li někdo této ... věří, tak opravdu ale opravdu patří do klece s nápisem nekrmit.

O. Slavík 28.8.2013 18:50

KOHOUT dostal z ruské ambasády noty

PRAHA - Česká republika se staví rezervovaně k možnému mezinárodnímu vojenskému úderu v Sýrii, vyplývá to z prohlášení ministerstva zahraničí. Česká republika podle něj připomíná, že nadále považuje za jediné účinné řešení syrského konfliktu cestu diplomatickou a mírovou.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/cesko-je-opatrne-pripadny-zasah-v-syrii-nechce-f4t-/zpravy-domov.aspx?c=A130828_180330_ln_zahranici_kys

_________________________________________________________

MIRU MIR ... MUPY MUP !!! Tu-ááá.

J. Ryba 28.8.2013 18:49

Re: Česko, pevný článek NATO, je opatrné, případný zásah v Sýrii nechce

to je jasné, kam putinvítr, tak klausplášť

J. Vyhnalík 28.8.2013 18:46

Re: Pokud byste chtěli vidět čilskou propisku, kterou si VK omylem strčil do kapsy

Je otázka, do jaké míry to mohl a chtěl Zeman zvrátit. Poměrný volební systém ponechával ČSSD širší manévrovací prostor než ODS a tak ani nemusel mít Zeman příliš velký zájem na tom, aby změna vyšla.

Mimochodem změny o kterých Zeman mluvil po svém zvolením presidentem naznačují, že jeho podpora většinového systému nešla příliš od srdce (snížení limitu pro vstup do PS, panašování).