1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Nepřiměřená reakce

České ministerstvo obrany ve čtvrtek upozornilo Moskvu, že Praha je znepokojena "pokračující nepřiměřenou rétorikou Ruské federace vůči České republice" v souvislosti s plány na vybudování radaru amerického systému protiraketové obrany. Nu, on celý ten "případ" je nepřiměřený.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jap 11.7.2008 11:36

Re: ps - chápete to dobře

to je zajímavý pohled na věc. člověk by řekl, že agresorem bylo německo, ale ejhle, ona to británie vyhlásila válku, takže ta za to mohla. člověk se holt pořád učí.

čulibrk 11.7.2008 11:34

Re: Re: Re: Re: libero

já jsem pochopil Othella......a s tou ropou a muslimy souhlasím:-D:-D:-D

Harry 11.7.2008 11:34

Re: Re: Re: Modrá lživá manipulace režimního ,placeného pisálka

Ja myslel ze theokracie, ale clovek se porad uci.

pepa 11.7.2008 11:33

Re: Re: Re: Re: Re: profesor Klaus je jen jeden

slinta neslinta je vas problem. o mou firmu se nebojte , ta je tu uz dost dlouho i prez vase kradeze.

o svoji se tez nebojte vy jste takovej ekonomickej diletant ze firmu mit nikdy nemuzete;-(

vase zisky soukromnikum a ztraty statu je pravda castecne, pri teto podpore nejde o banky ale o ty cumilky kteri si neumi spocitat jestli na hypoteku maji 8-o

Marcelka 11.7.2008 11:31

Blbcu je hodně a ještě se hrdě ke své blbosti hlásí ne _?

zíralek 11.7.2008 11:31

Ovětlení jsoucna a češtiny , obzvlášť pro libera a ostatní písmenkové buzeranty.

Učitele z toho vyjímám. Ti to mají v popisu práce.

Kdysi v dávných dobách žil jeden staročech. Rosťa bylo jeho jméno. Ten jednou osedlal koně a s tlupou kumpánů se vydal na cestu.  Silnice byla prašná a bez asfaltu, což je dějiným důkazem, že to bylo fakt dávno. Dokonce tu cestu ještě nenazývali E55.  No a jak tak polykal po cestě prach, zahlédl dvě děvy. Sice trochu umatlané ale sličné. Slovo ke slovu nic nedalo nýbrž děvy žvatlaly jinak jak Rosťa. Moc to popisovat  nemohu. Není po dvaadvacáté hodině. Stačí že děvy se na Rosťovi činily hlavně jazykem. Rosťovi se to tak líbilo že je vzal sebou do svého zchátralého srubu, aby o něj pečovaly.

Ros'ta věděl, byl to totíž muž hvozdy obšleháný, že je nemůže jen tak mírnikx týrnix sebrat. Tak z nich mámil jak se jmenují a kdo je pase. Nakonec po dlohé dodě jim začal trochu rozumět. Vyjevily mu že je pase nějakej císař z Byzanc a jmenují se Cirilka s Metodějkou. Tak Rosťa nelenil a napsal císaři dopis, ty dvě byly fakt dobré. Co napsal nevím, tenkrát to bylo s poštou stejné jako dnes. Zřejmě se ve víru dějin ztratil. Faktem zůstává že Cirilka s Metodějkou zůstaly v Rosťově srubu, kde ho a jeho kumpány vyučovaly jazykem. Pozdější staročeši nemohli připustit že Rosťu vyučovaly dvě šlapky, i když vzdělané a píšící. Tak  vznikla legenda o věrozvěrstvech. Ano tušíte správně. Ciril a Metoděj.

Ironie je, že se vždy psalo I takto. Znázorňovalo Rosťuv ehm, zcela tvrdý a vztyčený. Někdy v průběhu dějin se však našla sufražetka, která v rámci boje za rovnoprávnost žen prosadila heboučké a měkoučké Y. V dalších letech byl zmatek dovršen. Tvrdé a vztyčené I se zove měké, zatímco heboučké a něžňoučké Y, zas tvrdé.

Tak se nedivte že v tom má jeden zmatek a kolikrát Hamlet neměl takové dilema jako já. Chcete-li se zeptat zda jsem zdráv? Ano, zcela.;-D

Psí vrah Čumil 11.7.2008 11:29

Re: Re: Re: Re: profesor Klaus je jen jeden

Ale jděte, slinto, nebo se přepočítáte ve mzdách a položíte firmu dřív, než je nutné...:-)

Marcelka 11.7.2008 11:28

Nepříjemná událost- temno v hlavě,které přešlo na srdce-nevěstí nic dobrého

Kyselý Sven 11.7.2008 11:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Halladine:

A vy jste někde slyšel, že Texasané nebo Nový Mexičané se chtějí od USA odtrhnout? Já ne, ale zato jsem sledoval jak od SSSR utíkal kdo mohl. V čem to asi bude?

Psí vrah Čumil 11.7.2008 11:27

Re: Re: Re: profesor Klaus je jen jeden

Nicméně je to stále konstantní konzervativní řešení - soukromníkům zisky, veřejnosti (státu) náklady. :-/

pepa 11.7.2008 11:27

Re: Re: Re: profesor Klaus je jen jeden

jeste blbejsi ekonom nez redaktor osvedlovac ;-(

krtek 11.7.2008 11:26

Re: Ať žije ODS! ať žije ODS! ať žije ODS!

Ani soudruh Kojzar by to lépe nenapsal ! Gratuluji Ti, soudruhu Z, i hrdinný kapitán Minařík a kosmonaut Remek jistě uronili slzu radosti nad Tvým textem. Sprchu si nedávej ! Piš dál !!! Ať se národ pobaví ... Předpokládám, že jsi to nenapsal úplně vyhladovělý ...

Petr H 11.7.2008 11:25

ps - chápete to dobře

nebo máte jiné vysvětlení pro to,že Británie vyhlásila válku Německu kvůli napadnutí Polska,zatímco s SSSR,který šel z druhé strany uzavřela spojeneckou smlouvu?

pepa 11.7.2008 11:25

Re: Re: profesor Klaus je jen jeden

so ze to je jina situace, kapitalismus a trh by si stim poradil. ale kdyz politici na vsech strasnach se snazi pomahat tem slabejm ( to je ok) ale bohuzel i tem blbejm;-(

kdyby si stim poradil trh tak velka skupina ( ne celejch 80%)  by utrela hubu a prisla by o baraky i penize.

milan007 11.7.2008 11:23

Re: Astone,

Podle toho , co od Vás čtu , jste Slovan a Aston má pravdu :-)

brouk 11.7.2008 11:23

no pratele, nejni kazdy den posviceni ,ze;-)

nekdy je to bohuzel tak ze ...:"pro pitomce nebylo kam stoupnout", ale nezoufejte nejsou to zdaleka vsichni;-)

.....a dobrou chut preji;-)

Psí vrah Čumil 11.7.2008 11:23

Re: Re: profesor Klaus je jen jeden

Jeden návrh bych měl - můžou za to američtí socani, kteří nechtějí dopustit, aby se sesunuly tyhle obrovské díry - ať už miliard nebo těch nejspíš špatně přeložených bilionů. To by ale byl šrumec...

Jenda 11.7.2008 11:22

Re: Vondra má co vysvětlovat. Bude toho "křivohubka" schopen?

Tady u Jarouška to bude nejen horko, ale i bolestivé menzes.

pepa 11.7.2008 11:21

Re: Re: Re: libero

coz o to ja te chapu ( ale je to slozite) ;-D ale az ty pochopis julii a romea tak nebudes urcite chapat mne;-D

Kyselý Sven 11.7.2008 11:21

Re: Re: Kacko:

Halladine, ale o tom to je. Jediný, kdo dělá z Ruska strašáka, jsou odpůrci radaru. Američané od samého počátku tvrdí, že protiraketová obrana - a potažmo radar - nemá s Rusy nic společného.

Harry 11.7.2008 11:21

Re: Vondra má co vysvětlovat. Bude toho "křivohubka" schopen?

"běžný Američan nerozlišuje mezi bývalou svazovou republikou SSSR (např. Ukrajina) a jeho satelitem (Československo)". No stejne tak ale bezny Cech neni schopen rici kde lezi Jizni Karolina a pritom ta ma asi tolik obyvatel jako Cechy. Proste znalosti obcana o okolnim svete jsou nutne fragmentarni. Urcitym zpusobem ma ale pani ministryne pravdu, jak vidno pri pohledu na nasi politickou scenu.

jarda 11.7.2008 11:19

Re: Re: libero

až pochopíš Petra s Pavlem, pochopíš i mě :-)))

jarda 11.7.2008 11:17

Re: profesor Klaus je jen jeden

to jsem zvědaf, co na to Ivan Nový? :-)))   ... kapitalismus nefunguje? ... to určitě ne - to bude nějaká jiná situace, kterou my s nízkým IQ určitě nechápeme :-)))

Malý Aston 11.7.2008 11:17

Re: Vondra má co vysvětlovat. Bude toho "křivohubka" schopen?

Máte pravdu.Jsme v poskomunistickém období,kdy komunisté u komunistů a komunisté u socanů s láskou vzpomínají na radostná léta při budování socialismu pod vedením moudré Komunistické strany,strany Lidové a strany Socialistické.Jejich bývalí členové,dnes vůdčí osobnosti ve straně KSČM,KDU a ČSSD se zase snaží dostat Českou republiku pod diktát Moskvy.S tím se nedá nic dělat,jsou tady a než vymřou budou tady s námi. Jsme postkomunistická země a ještě dlouho budeme.Radar sem,radar tam nemá jinou úlohu než starým bolševikům ukázat,jděte do hrobu rok 1948 se opakovat nebude.:-D

pepa 11.7.2008 11:17

Re: libero

jardo ani polaci ani ty;-P problem je uplne nekde jinde nez v rusku a cine ( tam snad)

problem je ropa a tim zisk muslimu. jenom vedlejc mas arabove skupuji manhattan ( neni tim myslena ona zmrzka). nevim jak se budeme branit muslimum az diky emigraci chudych a byznysu bohatejch ocitneme doma mensinou.

rusko muze byt pouze jeden z nas co budeme ohrozeni. blbe kecy politiku a generalu je jenom pro luzu at to vypada jak jsme akcni;-(

doktor 11.7.2008 11:12

Astone,

kde jste přišel na to, že "Rusko zůstává ve své slovanské zabedněné nedůvěře vůči Západu". Co Slovan, to zabedněnec, praví Aston. Hodnocení, hodné žáka zvláštní školy. Co je to slovanská zabedněnost? Vrátíme se k hodnocení slovanských národů nacisty? Co má dnešní Rusko společného se slovanstvím? Co je to Západ? USA? EU? Izrael? A ať už jsme Slované nebo ne (spíš to druhé, za těch tisíc let jsme se důkladně promíchali s Germány), co nám kdy "důvěra vůči Západu" přinesla? Není ta "zabedněná" nedůvěra na místě? Nejde přece o Slovanství nebo Neslovanství, ani o Východ či Západ, ale jen o konkretní a jasné podmínky spolupráce bez zamlčování, bez postranních úmyslů, a o hmatatelné záruky jejich plnění.

Psí vrah Čumil 11.7.2008 11:11

profesor Klaus je jen jeden

;-)R^

Z 11.7.2008 11:09

Re: Re: Ať žije ODS! ať žije ODS! ať žije ODS!

A ještě větší horko bude Moskevským finančním jestřábům z Něvského prospektu. Těm přejde chuť na naši demokracii, až spatří pyšné hlavice nejdokonalejších amerických raket s hlavicemi napěchovanými mírem a náš radar v Brdech.

Psí vrah Čumil 11.7.2008 11:08

Re: Re: Co jim zazlívám?

A Angličané navrch...;-)

Milota 11.7.2008 11:08

Re: Ajajaj, dolare, dolare...

Neviditelná ruka trhu na to nestačila, že se musí znárodňovat??

Chudáci Američani, zkáza se jim blíží. Holt, profesor Klaus je jen jeden a horlivě pracuje jen pro Českou republiku, heč! ;-P