3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Nejvyšší sféry populismu

Předseda sociální demokracie patrně zanedlouho v Lidovém domě skončí. Strana už jej nebude potřebovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jacques the Devils Advocate 13.12.2008 21:23

Re: Cely zivot volim CDU a ODS

Tento Modry Karel skutecne exhibuje nevidane mnozsti rozumu.

Ocekavam ze mistni hardcore "pravicovi liberalove" ho co nevidet designuji jako socialistu, pravdolaskovce, ci dokonce rude hovado.

Modry Karel 13.12.2008 21:27

Re: Cely zivot volim CDU a ODS

Byt rude howado u Ladislavu N beru jako poctu.Jakoukoliv nadavku od bolseviku beru jako poctu.

Minutus 13.12.2008 21:45

bi Ládin zde

je jen legrační čertík, co vyletí z krabičky při každé příležitosti. Pozoruhodné je, že mu to někteří žerou. ;-D

AeroKarel 13.12.2008 21:22

Re: Cely zivot volim CDU a ODS

A co tak strašného provedl, já byl chvíli mimo?

Kajan 13.12.2008 21:25

Re: Cely zivot volim CDU a ODS

No, Ladislav N je opravdu divnej ! ;-D   Dzp.

Ladislav N :-))) 13.12.2008 21:29

Re: A co tak strašného provedl?

No co, poslal jsem toho magora do pudele, co jiného? ;-P

AeroKarel 13.12.2008 21:42

Re: A co tak strašného provedl?

Tak to už se mu nedivím, to bylo naprosto zbytečné.

ibn 13.12.2008 20:59

tohle je docela

dobry

ban 13.12.2008 21:13

Re: tohle je docela

a ty treti vzadu ...

Jacques the Devils Advocate 13.12.2008 20:55

"pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Insinuace ze jediny kdo chce nekoho poradne oskubat je socansky politik zatimco kapitalista rozdava sve produkty snad zadarmo je roztomila.

V realnem svete to chlapeckove a holcicky chodi tak ze oskubat vas chce uplne kazdy a ze kapitalista se klidne prevlekne ze socialistu ci vice versa aby receneho oskubani dosahl.

Pavla B. 13.12.2008 20:57

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Konečně rozumný názorR^ Jenom nevím co na něj řekne hadexss, podle jehož definice by se socialista rozdal i z posledních gatí.

hadesxx 13.12.2008 21:15

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Znovu prosím o odkaz na to, kde jsem to napsal.

hadesxx 13.12.2008 21:17

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Jo, a jestli fakt chcete vědě, co bych na to řekl, tak souhlas s tou celkem podstatnou výhradou, že ne každý, a ne vždy vás chce oškubat. Věřím na slušné lidi, bez ohledu na jejich stranickou příslušnost.

AeroKarel 13.12.2008 21:21

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Problém nebude ani tak ve slušných nebo neslušných lidech, jako spíš v tom, co je to "oškubat"?

Prodat vám auto (či cokoliv jiného) se ziskem pro prodávajícího? Zaměstnat vás za tržní plat? Pronajmout vám (opět se ziskem) byt?

hadesxx 13.12.2008 21:26

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

proč se ptáte mne? Já ten termín nepoužil, a osobně s ním problém nemám. Cítím, když mě někdo škube, a cítil bych, kdybych někoho škubal sám.

hadesxx 13.12.2008 21:27

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Pro jistotu oprava - já ten termín nepoužil jako první v této diskuzi ...

AeroKarel 13.12.2008 21:29

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Nedomnívám se, že bych se od toho prvního dozvěděl cokoliv rozumného.

hadesxx 13.12.2008 21:35

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

To vypadá skoro jako implicitní kompliment, a já vás zklamal. ;-(

strejda 13.12.2008 21:01

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Proč tak ošklivá slovíčka? Vždyť zase - vy se nepolepšíte - bouráte místní neotřesitelný mýtus o hodných kapitalistech a socialistické svoloči. To není hezké před vánoci brát hochům a dívkám jejich iluze. Až je nakonec vyhodí z práce, tak na vině bude zakuklený bolševik, který se jen tak mezi majitele vetřel s cílem poškodit kapitalismus. Etc. etc.

AeroKarel 13.12.2008 21:27

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Nemyslím, že mne někdo drží v práci aby vylepšoval kapitalismus. Přináší mu to peníze a mně také. Pokud mne vyhodí, našel schopnějšího nebo pro mne tu práci nemá. Do obého bych nepletl ani bolševíka, ani kapitalismus. Dokonce ani ten zaměstnavatel není hodný či nehodný. Spíš může být chytrý nebo hloupý.

strejda 13.12.2008 21:39

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

To je naprosto rozumné. Jen se ptám. Domníváte se, že tak rozumně uvažují i další účastníci této diskuse, potažmo i účastníci jakékoli debaty?

Jura Jurax 13.12.2008 21:10

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Pozoruhodné je, že zde s Vámi naprosto souhlasím. A to nejen proto, že jste si odpustil vulgarity ;-)

vlk 13.12.2008 21:13

Něco je špatně, moc lidí s tebou souhlasí. I já :-)

Dana 13.12.2008 21:19

Re: Něco je špatně, moc lidí s tebou souhlasí. I já :-)

dole je nějaká reakce...:-)

vlk 13.12.2008 21:31

No jo, to je problém každé generalizace.

Přesto jsem přesvědčen že člověk, ketrý nepodstupuje tržní zkoušku, by neměl mít nadprůměrný plat.

Znáte ještě nějakou jinou jakž takž demokratickou zemi, kde by byl platový průmer státních zaměstnanců vyšší než v podnikatelské sféře?

Nijak to nemění na tom, že jsou úřady a úředníci užiteční i neužiteční, schopní i neschopní. A mimochodem, jak jsme na tom v počtu úředníků na obyvatele ve srovnání se zbytkem Evropy?

loula 13.12.2008 21:19

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Ano,i já souhlasím.

Minutus 13.12.2008 21:33

Re: "pořádně oškubat je charakteristické pro socanské politiky speciálně "

Značně materialistický výklad lidských motivací. Jsou vyjímky, ale tohle je pravidlo.

Irena 13.12.2008 20:54

Pana Paroubka

zdrovna nemusím, ale proč jej autor odsuzuje pro to, že se snaží přizpůsobit program své strany požadavkům jejích voličů. Nevidím  na tom nic špatného!Nemohl by nám pan autor vysvětlit, proč zde tedy máme politické strany?Proto, aby plnily programy, vycházející z přání a požadavků,  voličů, kteří jim dávají své hlasy, nebo proto aby mohly v parlamentu předvádět rozličná "šou"!Proč nevyčítá "Lidovcům", že zastupují křesťansky smýšlející voliče, nebo "Zeleným", že propagují myšlenky ochrany životního prostředí (tedy s výjimkou jejich současného vedení které přešlo na zajišťování udržení koryt!Jak by pan autor nazval to, co zoučasná reprezentace této strany provádí!Tento úvodník "Psa" lze klasifikovat za vysoce tendenční s evidentní snahou poškodit ptlitickou stranu ,a jejího představitele.Je to vrcholně nemorální!!!

Ladislav N :-))) 13.12.2008 21:05

Re: Pana Paroubka

On asi bude rozdíl mezi dlouhodobým programem podepřeným určitými ideami s trvalejší hodnotou, a sledováním průzkumů agentur, a rychlé přizpůsobování podle momentálních nálad veřejnosti. Vzpomeňte si, jak ČSSD 2x (!!) po sobě zavedla povinnost a obratem zase zrušila vydávání paragonů na malé částky povinně všem zákazníkům... nebo jak Paroubek chtěl rušit s lidovci slavně spatlaný silniční zákon a bodový systém, jen co se v okamžiku vstoupení v platnost projevily jeho hrubé chyby... ;-P

strejda 13.12.2008 21:07

Re: Pana Paroubka

Majnkot, vždyť s takovým programem vyhrají volby. Víte jak je složité najít fleky pro tolik vypadlých hejtmanů, podhejtmanů etc.? Pravda někteří se o sebe dokázali postarat (jsou to pravičáci a tak jsou k tomu cvičeni) a vstoupili do koalice s vítězem. Poznali, že jejich modrá pravda není tak modrá, tedy je trochu růžová - ale co tárám - je růžová. A funguje to. Po příštích volbách to bude nemlich takové. ;-)