1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Nechce se mi tomu věřit

Našinec to označí za nesmysl, zhůvěřilost, barbarství, podle letory. Správně a úředně se to jmenuje právní positivismus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavlínka 4.7.2007 8:58

Re: Re: Kdo patří do blázince? Terezka asi ne, spíše její maminka ....

Pane Jaromíre, o mé názory na pana prezidenta se nestarejte. Starejte se o jeho činy: a) nezáleží snad stabilita demokratického zřízení na vyrovnanosti moci zákonodárné, výkonné a soudní a na nezávislosti té poslední? Není to snad obsahem ústavy, která má zajistit zachování demokratického zřízení v ČR?  A není snad "velezrada prezidenta republiky" - definovaná jako rozvracení demokratického zřízení ČR - jediným trestním činem, z něhož lze obžalovat hlavu státu, přičemž jediným možným trestem je jeho sesazení z funkce? A nebyla snad podstata takového trestného čina za Klausovo funkční období mnohokráte naplněna? Think it over!

eva 4.7.2007 8:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To dítě je zřetelně matkou masivně ovlivňováno matkou proti otci.

Milý Josko, 1) píše se "averzi", ne "averzy"

2) "Orientální bajka" je o králi Šalamounovi z Bible - Starý zákon.

cassul 4.7.2007 8:55

Re: Re: kdopak asi uveri,

Poslala to Jurinová, děla v té nemocnici mluvčí a to dítě se na ní údajně obrátilo s žádostí o pomoc. Nechci podceňovat desetileté dítě, ale za tímhle čuchám matku...

Pavlínka 4.7.2007 8:53

Navrhuji neprodleně zahájit impí čment na Satana Klause !!! (předmět trestního činu "velezrada),

divitel 4.7.2007 8:49

Joskovi nebo Josce:

To dítě je zřetelně matkou masivně ovlivňováno matkou proti otci.:

Josko, nesouhlasím. Alespoň s většinou toho co zastáváte.

Dítě je jasně intoxikováno nenávistí k otci. 1. Je třeba vzdálit ho intoxikujícímu prostředí. 2. Je třeba ho detoxikovat. 3. Je třeba ho vrátit do prostředí, které neintoxikuje.

Ad 1. Netvrdím, že nejlepší je psychiatrie, dokonce si myslím, že to je jedno z nejhorších řešení. Ale je tu např. dočasná, soudem stanovená,  pěstounská péče, kde OBA rodiče nevědí, kde dítě je. Pokud jsou pěstouni navíc moudří, je splněno i ad 2. Moudří nerovná se chytří!!! Jedna z mých babiček byla moudrá a přitom to byla ta "hloupější" z obou. Neměla dochozenou ani základní školu. Zato v sobě měla spoustu lásky. A nakonec Ad 3: Protože neintoxikující prostředí nelze hledat u matky, je třeba hledat jinde: u otce, u prarodičů, u jiných příbuzných, v pěstounské péči a nakonec v ústavu. U matky ne!!! Intoxikace není láska ani péče! Je to vyřizování si soukromých účtů přes dítě. A kdo to dělá, nemá dítě rád!

Pavlínka 4.7.2007 8:48

Re: Blázinec

R^ Kolik dětí je v nemocnici samo bez doprovodu rodičů. Páchá se jim snad nějaká škoda či křivda? Proč hysterická média spolu s hysterickou matkou vyřvávají před dítětem něco o jeho zostuzení pobytem v blázinci, když šlo jen o pobyt na psychiatrickém oddělení všeobecné nemocnice, které se dalo dítěti klidně vysvětlit (jistě je Terezka rozumná, je-li schopna psát prezidentovi) - kdyby se ovšem nechtělo jenom štvát a strašit veřejnost! Na této kauze se média opravdu vyznamenala. A s únosy cizích dětí českými matkami do ČR to bude něco podobného ...

Marcela 4.7.2007 8:46

Re: kdopak asi uveri,

Možná byste se divili, co desetileté dítě vymyslí, když je zahnané do kouta. Když ho nikdo neslyší, tak se chytá stébla. Klidně se může obrátit na presidenta. Že Vy někteří v něm nevidíte autoritu je Váš problém. To dítě  v něm "všemocného"  vidět může. A kde president sídlí, to se děti učí ve škole.

Jaromír Opa 4.7.2007 8:46

Re: Kdo patří do blázince? Terezka asi ne, spíše její maminka ....

Pavlínko, z každého Vašeho slova čiší nenávist vůči prezidentovi a ta nenávist Vám zaslepuje mozek.. I Vy manipulujete se slovy (zaštiťujete se ústavou, útok na demokratické zřízení apod) a pracujete se lží (pan prezident neodmítá fakt globálního oteplování, pouze varuje před tím, aby se z toho stala modla a za každou cenu se to řešilo - řešení podle globalistů by skutečně ekonomicky zhroutilo svět, protože to zastavit nelze, možná zpomalit, ale tomu nepomůžou žádné větrné elektrárny či podobné obnovitelné zdroje el.energie). Pokud soudce poslal tu holčičku do ústavu je potřeba zjistit proč, třeba ji chtěl ochránit vlivu rodičů? A že holčička poprosila prezidenta o pomoc? A neříká Vám náhodou něco fakt, že každý rozsudek může prezident zrušit udělením milosti - podle ústavy???!!! No a pojem "velezrada" snad použijte vůči svému rozumu, protože ten Vás zradil, velmi zradil.

cassul 4.7.2007 8:45

Re: Re: Re: Re: rychlost

Rozumím, že nejsou prachy, ale zájem dítěte má být na prvním místě. Bohužel realita je, jak vidno jiná...

Pavlínka 4.7.2007 8:44

Re: Re: Kdo patří do blázince? Terezka asi ne, spíše její maminka ....

I Vám patří poděkování za věcnou odpověď.:-P Nevidím však rozdílu v patologičnosti mého a vašeho vztahu k V. Klausovi. Vy byste mě za kritičnost k V.K. poslala do léčebny, já bych Vám spíše doporučila více studovat odborníky, samostatně přemýšlet a míň číst noviny ..;-)

divitel 4.7.2007 8:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To dítě je zřetelně matkou masivně ovlivňováno matkou proti otci.

Josko, nesouhlasím. Alespoň s většinoyu toho co zastáváte.

Dítě je jasně intoxikováno nenávistí k otci. 1. Je třeba vzdálit ho intoxikujícímu prostředí. 2. Je třeba ho detoxikovat. 3. Je třeba ho vrátit do prostředí, které neintoxikuje.

Ad 1. Netvrdím, že nejlepší je psychiatrie, dokonce si myslím, že to je jedno z nejhorších řešení. Ale je tu např. dočasná, soudem stanovená,  pěstounská péče, kde OBA rodiče nevědí, kde dítě je. Pokud jsou pěstouni navíc moudří, je splněno i ad 2. Moudří nerovná se chytří!!! Jedna z mých babiček byla moudrá a přitom to byla ta "hloupější" z obou. Neměla dochozenou ani základní školu. Zato v sobě měla spoustu lásky. A nakonec Ad 3: Protože neintoxikující prosředí nelze hledat u matky, je třeba hledat jinde: u otce, u prarodičů, u jiných příbuzných, v pěstounské péči a nakonec v ústavu. U matky ne!!! Intoxikace není láska ani péče! Je to vyřizování si soukromých účtů přes dítě. A kdo to dělá, nemá dítě rád!

PROKOP BUBEN 4.7.2007 8:43

NIC NOVÉHO POD SLUNCEM

 Mnohdy by potřebovali psychiatra oba rodiče, nebo jeden z nich......Kolik nenávisti dokáže vnutit dítěti, ten či onen........

Pavlínka 4.7.2007 8:40

Re: Re: Kdo patří do blázince? Terezka asi ne, spíše její maminka ....

Děkuji Vám za věcnou reakci.;-) S tím Vaším doporučením určitě něco udělám ... ;-D

Jiho 4.7.2007 8:39

Blázinec

Nejvíc se mi líbí, co bývá v médiích článků, jak je dnešní psychiatrie moderní a jak je v Americe IN mít svého psychiatra a jak u nás přežívá komunistická představa temných kobek. A když soudce požádá o psychiatrický posudek malé holky, která musí být na pozorování mimo dosah obou zúčastněných stran (matky a otce), tak rázem je Motolská nemocnice "blázinec", kde se ubohá dívenka třese v koutě klece a okolo ní běhají jurodiví slintající šílenci. Kdyby tu holku srazilo auto a doktoři by jí do Motola odvezli "na pár dní na pozorování", což se běžně dělá, tak to by Aston nic nepsal a kauza by neexistovala.

Jinak souhlasím, že psychiatra dle dostupných informací potřebuje spíš matinka té dívky, protože ta má vliv její nezdravý psychický vývoj (nenávist k otci, se kterým se ani nemůže setkávat). :-/

Mislead 4.7.2007 8:38

Re: Per analogiam

nejdříve číst - potom soudit.........

"Soud má za to, že v současné době je tato naléhavá potřeba zatímní úpravy poměrů účastníků dána, nicméně se neshoduje s matkou v tom, jak by tato přechodná úprava měla vypadat Soud je toho názoru, že nezletilá nyní potřebuje neutrální prostředí, kde si může odpočinout od tvrzených konfliktních vztahů a ujasnit si, co chce ona sama a co jiné osoby. Zároveň vybrané zařízení je nemocnicí s komplexní péčí, kterou může s ohledem na dokládaný nepříznivý zdravotní stav a její předešlé hospitalizace nezletilá potřebovat."

DS 4.7.2007 8:35

Re: Kdo patří do blázince? Terezka asi ne, spíše její maminka ....

Já osobně Pavlínko bych do p.léčebny poslala vás.vaše nenávist k V.Klausovi je patologická. já sopuhlasím s filmem a teoriema V.Klause a nesouhlasím s tím co hlásají ekologisté a naši zelení.Ale jako demokrat zastávající svobodu jim jejich názor přeji a rozhodně je neodsuzuji do blázince a za vlastizradu.to dělali 40let komunisté,že jim vadila jiná pravda než jejich a vy jdete přesně v jejich šlépějích.

Halladin 4.7.2007 8:35

Re: Per analogiam

Mírně přehnané, srovnávat dočasné umístění někoho někde se zákroky způsobůjicími trvalé následky, nemyslíte ?

Pravomoc udělat to, co zmiňujete, v případě kastrace nebo potratu soudce prostě nemá.

Dear Deer 4.7.2007 8:33

Pred par dny jste se zde pri vyzvraceni vasi beczky intelektualnich sr acek na tema antipedofilni zakon mohli pretrhnout z koho vyhrezne nejaka silena prasarna kterou na vas chysta vase zhrzena zena

Osudy zneuzivanych deti vas vubec nezajimaly a silne pochybuji ze vas zajima co se deje v hlave te male holky. Je to jen dalsi prilezitost jak vse obratit proti ... (enter your most hated politician) a ... (enter your most hated political party).

Jste zmitani touto konzumni spolecnosti ktera na vas byla uvalena a ta vetsina z vas ktera teto konzumni spolecnosti propadla uverila sloganum reklamnich agentur (ktere nemaji jiny cil nez vam totalne rozes rat mozky coz se jim evidentne dokonale podarilo) ze zivot je o tom uzivat si, udela si radost, nezrizene se prezirat, a soustat s kazdym komu se postavi pindour/kdo trochu roztahne nohy. Premier (a ted uz i kreten Paroubek) se vys ere na svou zenu obzvlast odpornym zpusobem a vysousta si bohem haranta a nikomu to neprijde obzvlast divne. Etc. etc. etc.

Manzelstvi se rozpadaji protoze ceska mrzka luza - the nouveaux rich a socky bez rozdilu - neziji pro nic jineho nez satiaci jejich mrzkych okamzitych pudu, neschopni videt dal nez na spicku jejich zaneradenych rypaku a bez ohledu na vsechny okolo sebe, vcetne svych vlastnich deti.

No voni vam to vase deti jednou vrati. Tahle zeme mela obrovsky potencial stat se velmi prijemnym mistem k zivotu. Bohuzel delate vsechno mozne proto aby se tak nestalo.

Kapitalismus a demokracie nejsou synonyma pro egoismus a sobectvi.

dvd 4.7.2007 8:33

Rozsudek

http://www.iustin.cz/art.asp?art=287

Halladin 4.7.2007 8:32

Re: Re: Re: rychlost

Nebylo by špatné řešení, ale nikdo by to nezaplatil. Tolik psychologů nemáme, aby takhle "cestovali" za pacienty.

dvd 4.7.2007 8:32

Per analogiam

Když může soudce poslat zdravou holku do cvokárny, tak by mohl poslat i

zdravého chlapa na kastraci nebo zdravou matku na potrat.

CS 4.7.2007 8:29

Re: Kdo patří do blázince? Terezka asi ne, spíše její maminka ....

Pavlínko, jste postižená a možná by Vám pobyt v Motole prospěl.  Chápu , že musí být  traumatizující mít v sobě tolik zášti a být se svými "správnými" názory neustále v drtivé menšině.

kuk 4.7.2007 8:27

kdopak asi uveri,

ze desetileta holcicka napise sama prezidentovi, je to vsechno bullshit v pravem slova smyslu

Jaroušek 4.7.2007 8:27

Do lavic soudruzi !!! Dnešní Rudý koutek vede soudruh "Pavlínka"

tlačen Rudým dentistou ,takže to vypadá na plodné Paroubkovo dopoledne ;-D

cassul 4.7.2007 8:26

Re: Re: rychlost

Nejsem odborník, ale proč by soudce nemohl poslat to dítě na nějaký tábor třeba skautského typu někam do lesů, mezi vrstevníky, s koupáním, výlety a podobně, přičemž by tam za ním každé druhé dopoledne dojížděl nějaký psycholog, který by s ním probíral, co je potřeba? Mezi tímhle a psychiatrií je rozdíl nebe a dudy...

jarda 4.7.2007 8:25

Re: Re: Re: Re: mně se zase nechce věřit tomu,

... čili: jde to i bez korupce, snaha by měla být zejména na straně firem - pokud to se seriózním podnikáním myslí tak vážně, jak se vyjadřují v rozhovorech pro media :-))  ... souhlasíte?

Mislead 4.7.2007 8:24

Re: Re: Re: Re: no, už nemám čas, tak jen jedno doporučení, drazí, emocemi zmítaní komentátoři

já ne:-D

Bez ohledu na to si myslím, že zapracoval někdo jiný, kdo potřeboval nátlak.........:-/

Jaroušek 4.7.2007 8:22

Nenávidím Klause víc než Havel !!!

Dokonce se kvůli němu nechám předělávat na Pavlínku,beru hormony a už mi rostou kozy ;-D

jarda 4.7.2007 8:22

Re: Re: Re: no, už nemám čas, tak jen jedno doporučení, drazí, emocemi zmítaní komentátoři

... no, víš, já také takové nápady v deseti letech měl ... ale fakt je, že jsem je nedotáhl do konce :-))

jarda 4.7.2007 8:20

Re: Re: Re: Re: Re: Aston, právo a bulvár

ano, já jsem si to špatně shlédl ... sorry :-))   ... ale zase tolik se nestalo :-))