26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Nečas to schytal

Ministr Nečas si ve středu dovolil opravdu hodně, když se mu nelíbil přístup ústavních soudců k premiérovi a k ministru zdravotnictví, kteří měli podat vysvětlení k regulačním poplatkům u lékaře. Dikce a slovosled soudců připomněly Nečasovi někdejší komunistické prokurátory – a za svoje slova to od novinářů „napříč mediálním spektrem“ pěkně schytal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
buvol 20.4.2008 14:31

add:Autor: Taraszátaras IP: 193.171.96.xxx Datum: 20.04.2008 13:05 Zátar NeoPragovák :-)

dopis 99 pragováků

60 zaměstnanců tohoto pražského závodu sepsalo v době celozávodní dovolené text, ve kterém kritizovali poměry v Československu.

Sovětský svaz naopak nazývali zemí, na kterou se lze obrátit v nouzi nejvyšší. K tomuto dopisu připojili dalších 33 podpisů svých příbuzných a odevzdali jej na sovětském velvyslanectví. Dopis byl otištěn v moskevské Pravdě a propagandisticky využit.

jepice 20.4.2008 14:44

Re: add:Autor: Taraszátaras IP: 193.171.96.xxx Datum: 20.04.2008 13:05 Zátar NeoPragovák :-)

Kdo to byl ? Cikán černý cikán ?:

Autor: buvol IP: 193.171.96.xxx Datum: 17.04.2008 16:55

Fafa 20.4.2008 14:29

Lukime:

po mě požadují ve formě poplatku, (který do zdravotnictví vůbec nejde)

Kam tedy podle Vas ten poplatek jde? Co je podle vas soucasti zdravotnictvi?

Lea 20.4.2008 14:14

můj názor

odkazuji všechny na článek v Respektu Miliony pro Topolánkovy muže. Pak se pokusím nevidět ani oranžově, ani modře. Zbývá vlastní úsudek - reforma zdravotnictví s jinými lidmi. a především na základě parlamentmí diskuze,která skutečně nenastala. Natož rozebírat vstupy ze sjezdu KDU-ČSL,kde se Čunek pře o něco,co nedává smysl,když člověk jukne na to,co vlastní rukou podepsal.

H.K. 20.4.2008 14:30

Re: můj názor

Pokud někdo kradl, tak je to práce pro orgány činné v trestním řízení.

buvol 20.4.2008 14:32

Re: Re: můj názor

Sockomouši to řeší stranicky to nevíte? ;-D;-D;-D

Mark 20.4.2008 14:05

poplatky

Poplatky postihly hlavně simulanty a sběratele léku v důchodu. Pokud je člověk nemocný, 30Kč je pakatel. a důchodci to nebudou zneužívat. Jinak moje matka je v důchodu,  nemocná a často u lékaře. A je to i její názor. Bohužel, zadarmo není a nebude nic.....Podívejte se , kdo si nejvíce stěžuje - ožralci v hospodách - hlavně aby zbylo víc na chlast. A levičácká chátra , co nechce makat a všechno mít zadara.;-)

Lea 20.4.2008 14:21

Re: poplatky

ale vůbec ne. I v sociálních ústavech,kde se ocitli lidé,které rodiče odložili pro to,že měli tělesnou vadu. Bez rukou,nohou, zchromlí, s nejnižším důchodem.

H.K. 20.4.2008 14:42

Re: Re: poplatky

Sociální dávky, pokud mají plnit svou funkci , musí být adresné pro občany, kteří takovou pomoc potřebují.

baltahsar 20.4.2008 14:44

Re: Re: Re: poplatky

Ano, a jestli je opravdu potřebují se bude testovat jejich odebránim -- kdo bez nich přežije, ten je nepotřeboval, a kdo umře hladem nebo zmrzne pod mostem, dostane pohřebný. Deficit je minulostí ;-D

H.K. 20.4.2008 14:51

Re: Re: Re: Re: poplatky

Víte o nějakém jiném řešení? Má být paní Talmanová, atd taky osvobozena o platby v porodnici? Má být osvobozen od platby 30 Kč taky Mace, Salcmann, Jičínský, Zeman a p. ? Ti snat bez 30 Kč hlady neumřou.

Vy jste taky důchodce? Já jsem důchodce a poplatky mám. Zdarma není nic.

...dostane pohřebný. Nedostane.

baltahsar 20.4.2008 15:03

Re: Re: Re: Re: Re: poplatky

Jo, tak se ušetří ještě víc. Přece je nebudeme sponzorovat všechny, jedna dcera Pavly B. docela stačí ;-D

H.K. 20.4.2008 15:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: poplatky

Víte o nějakém jiném řešení? Má být paní Talmanová, atd taky osvobozena o platby v porodnici? Má být osvobozen od platby 30 Kč taky Mace, Salcmann, Jičínský, Zeman a p. ? Ti snat bez 30 Kč hlady neumřou.

Vy jste taky důchodce? Já jsem důchodce a poplatky mám. Zdarma není nic.

Zapoměl jste odpovědět na dotazy.  Mají, podle Vašeho názoru platit všichni? Jste taky důchodce a máte problémy?

baltahsar 20.4.2008 15:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: poplatky

Však nejsem vaše odpovědna. Jenom navrhuju jednoduchej systém zjišťování "jestli to opravdu potřebujou" kterej se navíc nedá zfalšovat ;-)

H.K. 20.4.2008 15:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: poplatky

...bude testovat jejich odebránim -- kdo bez nich přežije, ten je nepotřeboval, a kdo umře hladem nebo zmrzne pod mostem, dostane pohřebný.

Test je to jednoduchý. Nepovažuji takový test  za  dobrý. Mám velké sociální cítění a s takovým přístupem k spolobčanům, jaký navrhujete,  nesouhlasím. Máte štěstí, že nemáte zdravotní potíže.

baltahsar 20.4.2008 16:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: poplatky

Však to byla jen legrace. Tož v tom případě zůstává test současný, kdo si sežene krásnější razítko pod dojemnější větou, ten vyhrává. 8-o

jm 20.4.2008 13:49

REGULAČNÍ POPLATKY NEJSILNĚJI ÚČINKUJÍ NA ŠVINDLUJÍCÍ LÉKAŘE A LÉKARNÍKY

PROTOŽE CHUDÁCI ŠVINDLUJÍCÍ LÉKAŘI S LÉKÁRNÍCI NEVĚDÍ co a jak se nyní z jejich výkonů účtovaných zdravotním pojišťovnám sleduje a vyhodnocuje, tak méně vykazují zlodějské úhrady. Skutečností je také odpověď přestárlé pacientky v lékárně, zda má dostatek peněz na všechny regulační poplatky?: " Nemám, od huby si musíme odtrhovat! Ale platíme, ať mají pupkatý Paroubek a malovaný Rath vzteka"!

Real 20.4.2008 14:02

Re: REGULAČNÍ POPLATKY NEJSILNĚJI ÚČINKUJÍ NA ŠVINDLUJÍCÍ LÉKAŘE A LÉKARNÍKY

Socialistický lékař nepodvádí ;-D;-D;-D

PROKOP BUBEN 20.4.2008 14:05

Re: Re: REGULAČNÍ POPLATKY NEJSILNĚJI ÚČINKUJÍ NA ŠVINDLUJÍCÍ LÉKAŘE A LÉKARNÍKY

Hned druhá podobně dobrá stařenka šišlala něco o tom, že do huby nic nemá, ovšem chce za každou cenu POTĚŠIT pobratimy Cikerty.....

H.K. 20.4.2008 14:05

Re: REGULAČNÍ POPLATKY NEJSILNĚJI ÚČINKUJÍ NA ŠVINDLUJÍCÍ LÉKAŘE A LÉKARNÍKY

Skutečností je také odpověď přestárlé pacientky v lékárně, zda má dostatek peněz na všechny regulační poplatky?: " Nemám, od huby si musíme odtrhovat.

1/Kdo nebo co je to přestárlý pacient?

2/ Součástí zdravotní reformy nemůže být řešení sociálních problémů. Pokud jsou lidé v nouzi měli by se obrátit na sociální službu. Myslíte, že i Talmanová a p. by mela být osvobozena od poplatků. Důchodci jako Macek, Zeman, Jičínský a p. by taky neměli platit 30 Kč?

jm 20.4.2008 15:43

Re: Re: REGULAČNÍ POPLATKY NEJSILNĚJI ÚČINKUJÍ NA ŠVINDLUJÍCÍ LÉKAŘE A LÉKARNÍKY

H.K. - JSTE PŘEŽRÁN ZOBEM PRO PAPOUŠKY, SYPANÉM NA DVOŘE STRAKOVY AKADEMIE. Věřím tomu, že společně s pazgřivci konstruktréry regulačních poplatků, mávaje obdivem své schopností a nebo neschopností "si představit" - si  opravdu nedovedete představit důsledky výdajů chřipkového onemocnění a spojených 500,- Kč "regulačních poplatků" pro starobní důchodcovský pár(regulaci nadužívání lékařské péče) starobních důchodců,  týden před výplatou důchodů. Páru pobírajícího starobní důchody např. od roku 1990 z průměrných platů! Zasluhujete nakopat!

clay 20.4.2008 13:47

ta a máte to

Wágnerová: ústavní soud je politikum, politici si na to za 15 let nezvykli...

Rv

PROKOP BUBEN 20.4.2008 14:07

Re: ta a máte to

Politikum je opravdu vše i to, jakým způsobem se snaží obsadit ÚS Velký Kormidelník všeho Šmoulstva.....

baltahsar 20.4.2008 14:38

Re: ta a máte to

Přesně tak, a nemusíte ani stavět svoji ignoranci tolik na odiv. Račte si laskavě uvědomit, že ústavní soudce je v ústavní a tedy politický hierarchii o kousek výš, než posranec či semátor, neboť je nadán pravomocí jim rozšlapávat bábovičky. Premiér nebo ministr jim pak může třeba chodit pro pivo.

Pavla B. 20.4.2008 14:43

Re: Re: ta a máte to

To ale mám  podivnou demokracii, neboť na rozdíl od poslanců soudce jako své zastupitele nikdo nevolil....

baltahsar 20.4.2008 15:01

Re: Re: Re: ta a máte to

Přečtěte si někdy místo psa ústavu. Třeba zjistíte že prezidenta v tom vašem pojetí taky nikdo nevolil ;-D

lerak 20.4.2008 13:44

to by ovšem

v čele socialistů nemohl být stb Roko, u komoušů stb Falmer, estebácký synek Rath u socanů a v  čele ÚS bývalý komunistický právník Rychetský. Samé "morální" autority bývalého zločinného režimu. Výkvět národa pohůnků.

PROKOP BUBEN 20.4.2008 14:11

Re: to by ovšem

kLAUSMODŘÍ, kteří se neodhodlali postihnout bolševické zločince a ani nepokusili v době nejpříhodnější zrušit komouše, které potřebují, jako sůl ke strašení a volbě svého Kmotra a pod. by se měli právem chytit za čuchometr.....

Taraszátaras 20.4.2008 13:05

Prosba Čecha, adresovaná na Slovensko ,Pane Fico, pomozte nám!

Vážený pane premiére, vážená vládo Slovenské republiky, Jsme svědky obrovské manipulace a demagogie nejen od našich politiků, ale co je možná ještě horší, téměř unisono také od českých médií (v rukou zahraničních korporací). Mezi všemi možná dokonce vyniká Česká televize, která by měla být ze zákona a ze zásady veřejnoprávnosti nadřazená politickým tlakům. Bohužel, z nepochopitelných důvodů je tomu, zejména v oblasti zpravodajství a publicistiky, přesně naopak.

 

Je smutné, ale v této těžké chvíli české demokracie zároveň velmi posilující, že jediné a aspoň nějaké politické zastání nachází čeští občané právě ve vystoupeních a aktivitách představitelů vlády Slovenska. Jménem svým i jménem svých čtenářů si Vás dovoluji požádat, abyste vystupňoval veškerou politickou i diplomatickou aktivitu a nebál se i případných tvrdých a razantních politických kroků proti vládě, která si nyní v Česku doslova "ukradla" moc a koná jako neřízená střela bez ohledu na to, co přijde po ní a jaké následky způsobí generacím budoucím. Vězte, pane premiére, že v tuto chvíli zastupuje možná silné nadnárodní korporace a neokonzervativní náboženské mocenské struktury, rozhodně však již nikoliv většinově nás, občany ČR. S obdivem sleduji ekonomický růst Slovenska, ale také to, jak se snažíte vyrovant s devastujícím morálním vlivem nadnárodních obchodních a mediálních řetězců, tedy něčemu, čemu my zde v Česku tak těžce podléháme, jak čelíte prorůstání mafiánských praktik a propojení do nejvyšší politiky.

Pane premiére, vážená vládo Slovenské republiky. Vemte prosím na vědomí, že demokracie je v této chvíli ve Vaší sousední zemi, kterou se Slovenskem pojí společná minulost a jistě i nová budoucnost, již nejen ohrožena, ale velmi vážně pošlapávána.

Dávám na zváženou, zda by Vaše strana či její odnož případně nemohla kandidovat v těch příštích volbách i zde, v České republice. Myslím, že minimálně vstup do parlamentu by se jí při totální deziluzi Čechů ze svých politiků určitě povedl.