3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Naši Alexandrovci

Je to v poslední době jako na jevišti. Mezinárodní situace se zostřuje, vraždí se, válčí se, kradou se data. V okamžiku, kdy Česká republika, především pak její vláda, projeví solidaritu se spojenci z demokratických zemí Západu, scéna se rozsvítí a nastoupí sbor Alexandrovců: v čele prezident republiky Miloš Zeman, jemu u nohou se přičinlivě pinoží mluvčí Ovčáček, v pozadí bezpečnostní expert Jan Schneider, poté komunisté a pravicoví extremisté a spustí chór.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Tolman 16.4.2018 12:59

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Podle bývalého ministra zahraničí USA Caspara Weinberga zachránila svět před WWIII akce, která s NATO a Ruskem neměla nic společného - falklandská válka. Po desetiletí pasivity Západu vzniklo nebezpečí, že SSSR nabude dojmu, že Západ nebude na náhlý útok adekvátně Varšavské smlouvy reagovat. Právě falklandská válka Rusku ukázala, že Západ není tak pasivní a bezbranný, jak by se mohlo stát po ovládnutí Angoly, Etiopie Afghánistánu aj. komunisty.

"Společné cvičení" v Sýrii mělo stejný účel. Doufejme, že se Rusové dovtípili.

P. Vandas 16.4.2018 12:57

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Asi ano. Také to tak cítím, ale proč u toho vyžadují, abych byl za blbce to netuším. Samozřejmě, že chápu, že pomalá a trvalá intervence zejména Iránu v okolí Izraele musí znepokojovat, a dokonce že je i zapotřebí jim občas rozkopat bábovičky, ale od spojenců bych prosil, abych u toho nemusel hýkat na souhlas s jejich bláboly. :-):-):-)

P. Vandas 16.4.2018 12:54

Re: IVK smrdí KGB !

Karle dávej si radši majzla, taky jseš podezřelej. :-):-):-)

J. Schořík 16.4.2018 12:53

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Máš pravdu. Další poněkud prázdné a zjevně předem dohodnuté gesto nesouhlasu ze strany Západu. popravdě moc nechápu co mají všichni s těmi chemisckými zbraněmi, ale asi je celkově přijatelný důvod či co. Pochybuji že je pro oběti zásadní zdy byly roztrhány standardní municí, nebo zasaženy chlorem..

Mimo výše napsané ale stále trvám na pevném stanovisku, že máme spojencům i přes jistou směšnost jejich počínání vyjádřit podporu (opatrně), protože od toho jsme spojenci..

R. Gramblička 16.4.2018 12:53

Re: Tak černobílý svět ale není

tak tak, vy už máte v palici natlačeno tolik kravin, že další se vám tam už nevejdou ;-)

J. Schořík 16.4.2018 12:50

Re: Schořík jako ovce: čtyři nohy dobré....

Vy pořád nerozumíte tomu, že jim Amíci dali čas na odstěhování. nebýt toho, tak byly oběti.. Západ prostě jenom "hrozil", ale neměl zájem napáchat škody. Prostě zase mimo vaše rovnice. Nikdo neztratil tvář, odveta byla, ale zase moc nebolela. Rusové se určitě nezlobili..

F. Doušek 16.4.2018 12:50

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Při cvičení s ostrými bývala stanovena určitá procentní mortalita.

Ani tu nesplnili. Žádný úspěch.

R. Gramblička 16.4.2018 12:48

Re: ,,Pojem neomarxismus

Tak shrnula jste to hezky, současné pojetí "neomarxismu nevychází ani tak od Marxe, vlastně jen okrajově, je ale odkazem franfurktské školy, jako hlavní myšlenkové platformy socializmu v západním civilizačním okruhu. Pojem neomarxismus jen lépe zní a jméno Marxe odkazuje na komunistický socializmus, se kterým má učení franfurktské školy řadu styčných ploch.

Když jste nám to tak hezky osvětlila, třeba byste mohla poukázat i na nesmyslnost termínu ultrapravice, jakožto pojmenování silně nacionalistických proudů, bez ohledu na jejich ekonomické preference

J. Schořík 16.4.2018 12:48

Re: KOMENTÁŘ: Váleční šílenci – Václav Klaus ml.

nepodporujte tu paní Václavíkovou tak moc pane Zingo, taky není úplně dokonalá. Cokoliv urážlivého od Vás je fantastická pochvala.

A. Trick 16.4.2018 12:47

Hmmm,

konečně s Vámi mohu souhlasit.

M. Varadinková 16.4.2018 12:46

Re: Donald Trump mne nezklamal.

:-)))))

M. Varadinková 16.4.2018 12:46

Re: Schořík jako ovce: čtyři nohy dobré....

Pokud by v tom zničeném skladu byly skutečně chemické zbraně,

tak to "gesto nesouhlasu" je na stejné úrovni, jako samotné použití chemických zbraní. Pokud tam nebyly (a tím pádem krásná miminka nebyla rakeťáky ohrožena), tak to znamená, že nám rakeťáci lžou.

To je asi stejné, jako kdybych jako "gesto nesouhlasu" s teroristy, co najíždějí auty do lidí, najela autem do jiných lidí třeba někde v muslimské čtvrti.

P. Vandas 16.4.2018 12:44

Re: ,,Pojem neomarxismus

Já jsem vylouč! :-):-):-)

J. Schořík 16.4.2018 12:44

Re: Schořík jako ovce: čtyři nohy dobré....

jak to souvisí s otázkou zda verbálně podpořit (klidně opatrně) akci spojenců? Nijak viďte.. že nejsou dobro? A to snad někdo tvrdí.. Je to naše banda výrostků..

J. Kombercová 16.4.2018 12:44

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Ano, také jsem ráda (hodně), že se tohle cvičení obešlo bez mrtvých... i když jsem tu někdy dopoledne tohle četla jako výtku. No, není člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

P. Vandas 16.4.2018 12:42

Donald Trump mne nezklamal.

Společné cvičení raketových vojsk USA a Ruska zvládl na výbornou. Oceňuji, že vytyčené cíle cvičení zvládl i přes nedokonalou secvičenost s některými spojenci a ostatními účastníky cvičení. Zvláště vyzdvihuji skutečnost, že nedošlo k žádnému zranění. Doufám, že toto úspěšné cvičení povede k upevnění spolupráce zúčastněných vojsk a udržení světového míru. :-):-):-)

V. Církva 16.4.2018 12:41

Re: Tak černobílý svět ale není

Neomarxismus v EU (mimo tisíců dalších si něco zjistiěte o soudružce Mogherini), multikulturalismus se podívejte na výroky této paní. A zjistěte si třeba kolik masových migrantů přišlo do Evropy za poslední roky. To je multikulturalismus a je to EU.

Přesto, neomarxismus, multikulturalismus jsem zmínil namátkou. Naprosto jsem neřešil co mají společného.

Protože ráda chytáte lidi za slovo, čímž potvrzujete buď manipulační techniky nebo vlastní dogmatismus, udělám Vám radost, společného mají hodně. Spolu s gendrismem, extrémním feminismem, “potratismem”....jde o projevy nefunkčních a zcestných teorií kultury smrti.

K. Janyška 16.4.2018 12:40

IVK smrdí KGB !

Bohužel... Dzp.

J. Schořík 16.4.2018 12:40

Re: ,,Pojem neomarxismus

A budeš hlasovat pro? Já vím že seš jenom prostej člen, ale stejně by mne Tvůj názor zajímal.

J. Schořík 16.4.2018 12:40

Re: Schořík jako ovce: čtyři nohy dobré....

Někoho upalujeme? Ale ne, jenom se rozhodujeme jestli vyjádřit opatrnou podporu akci spojenců ex post, nebo ne. Zakže nevymluvíte, protože na podobné zásadní žvásty a srovnání tady má už patentn Pavel vandas..

K. Janyška 16.4.2018 12:39

Re: ,,Pojem neomarxismus

Kecáte ! Neomarxismus je jen staré příkaznictví v novém hávu, ale se stejnými důsledky. Hloupu a nepoučenou snahou zorganizovat nezorganizovatelné, tedy lidský svět lidským rozumem. Ten je ovšem produktem vývoje, ne autorem. Takže to nejde... Dzp.

J. Kombercová 16.4.2018 12:37

Re: Tak černobílý svět ale není

Jen jsem vás upozornila na to, jak často používáte svou domnělou duševní převahu nad těmi, s kterými do puntíku nesouhlasíte. To je problém, se kterým se nemohu vyrovnat, protože mi vadí. Vy to nevidíte, to je další problém.

P. Vandas 16.4.2018 12:36

Rys prý skončil v nemocnici.

Doufám, že mu to zpovykané dítě neublížilo. :-):-):-)

M. Prokop 16.4.2018 12:35

Re: ,,Pojem neomarxismus

Liberální názory málokdo označuje za neomarxismus. Tedy, skutečně liberální. Bývá tak označován levicový, městský či zelený "liberalismus", což je klasické levičáctví, žádný liberalismus se svou svobodou a zodpovědností.

No a aby byl zmatek větší, tak zase různí nacionální socialisté a fašisté jsou označováni za pravici či dokonce krajní pravici, což je matení pojmů par excellence.

S. Tomáš 16.4.2018 12:34

Re: Prokremelští pěvci...!

A kde měl nabrat rozumu, doma?

J. Schořík 16.4.2018 12:34

Re: Schořík jako ovce: čtyři nohy dobré....

Ano, dokážete zapsat že výsledek nezávisí na parametru A.. No a?

Pravidovst je v očích hodnotitele a to platí zejména u výrokové logiky. Raketáci zjevně nikomu neublížili, ani jednomu miminku.. Vzhedem k tomu, že to celé bylo opět jen gesto nesouhlasu a nikoliv pokus o rozpoutání konfliktu je to docela logické. Ale to u Vás není v parametru A (ani B.. ani C..)...

M. Varadinková 16.4.2018 12:34

Re: Tak černobílý svět ale není

Chtěla jste to vysvětlit a já jsem Vám to slušným a korektním způsobem vysvětlila.

Že to nechápete právě proto, že máte mozek vymytý neomarxistickými kravinami, to jste právě teď sama předvedla.

M. Prokop 16.4.2018 12:31

"Každá občanská válka je hrozná,

ať je to ve Španělsku nebo na Ukrajině."

A ještě horší jsou vnější intervence. Ve Španělsku z jedné strany Německo a Itálie, z druhé Rusko (tehdy SSSR). Na Ukrajině jen, zase, Rusko.

J. Václavíková 16.4.2018 12:31

Re: ,,Pojem neomarxismus

Tohle angažmá nechám na vás!

J. Václavíková 16.4.2018 12:30

Re: Tak černobílý svět ale není

Jestli už ani vy netušíte, co znamená marxismus, je mi vás líto, že místo argumentů pak musíte přistupovat k osobnímu napadání.