16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Naši Alexandrovci

Je to v poslední době jako na jevišti. Mezinárodní situace se zostřuje, vraždí se, válčí se, kradou se data. V okamžiku, kdy Česká republika, především pak její vláda, projeví solidaritu se spojenci z demokratických zemí Západu, scéna se rozsvítí a nastoupí sbor Alexandrovců: v čele prezident republiky Miloš Zeman, jemu u nohou se přičinlivě pinoží mluvčí Ovčáček, v pozadí bezpečnostní expert Jan Schneider, poté komunisté a pravicoví extremisté a spustí chór.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Donát 16.4.2018 13:50

Re: Erik Best o věřících schořících

To je možná pravda, ale těžko lze souhlasit s tvrzením, že paní Varadinková nikdy neslyšela výraz "koncentrace", že.

M. Varadinková 16.4.2018 13:51

Re: Erik Best o věřících schořících

Chemie je přírodní věda, takže její zákonitosti se nemění se změnou režimu,a to ani po čtyřiceti letech.

Já se taky živím úplně jinak, ale tolik si ze školy ještě pamatuji, abych věděla, co je to koncentrace a dávka, což pan Valenta drze zpochybnil. To naopak on si neuvědomuje, že pokud by při rozptýlení do ovzduší v důsledku zásahu raketou vznikla koncentrace neškodná, tak by ta chemická munice nejspíš nazabíjela ani při jejím použití za účelem zabíjet vše živé v okolí.

Tvrdil tady sice kdosi včera nebo předevčírem, že by vše bylo spáleno v uzavřeném prostoru, jenže to by ty krásné rakety musely být tak chytré, že by si bez poškození otevřely dveře či okno, vlítly dovnitř a za sebou zase neprodyšně zavřely:-))))

M. Moravcová 16.4.2018 13:54

Re: Erik Best o věřících schořících

:-)

A. Nový 16.4.2018 14:46

:-))

V čubistánu se nejspíše nezměnil režim ani po děvětadvaceti letech.

K. Janyška 16.4.2018 13:44

Re: Erik Best o věřících schořících

To je ten z Ruska a před tím z USA ? Dzp.

P. Vandas 16.4.2018 12:42

Donald Trump mne nezklamal.

Společné cvičení raketových vojsk USA a Ruska zvládl na výbornou. Oceňuji, že vytyčené cíle cvičení zvládl i přes nedokonalou secvičenost s některými spojenci a ostatními účastníky cvičení. Zvláště vyzdvihuji skutečnost, že nedošlo k žádnému zranění. Doufám, že toto úspěšné cvičení povede k upevnění spolupráce zúčastněných vojsk a udržení světového míru. :-):-):-)

J. Kombercová 16.4.2018 12:44

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Ano, také jsem ráda (hodně), že se tohle cvičení obešlo bez mrtvých... i když jsem tu někdy dopoledne tohle četla jako výtku. No, není člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

V. Novák 16.4.2018 13:09

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Objevily se už nějaké BChL na místě oněch vybombardovaných výzkumáků a údajných skladů? Jsou oběti na životech v okolí? Jsou aspoň ranění a zasažení, probíhá dekontaminace?

Nebo ty látky zmizely stejně dokonale a beze stop jako "konvoje ruské obrněné techniky" v Donbasu?

Před rokem, když Trump mstil "krásná miminka" a vybombardoval bunkry, odkud měly pocházet ty bojové chemické látky, byl únik nulanulaprd...

M. Moravcová 16.4.2018 13:53

Re: Donald Trump mne nezklamal.

po vybombardování skladů na místo dojela komise OSN, aby zjistila, zda tam nějaké chemické zbraně byly a možná už chcípla, protože nic nehlásí

V. Novák 16.4.2018 13:59

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Vidíte!

TO je vysvětlení!!!

M. Varadinková 16.4.2018 12:46

Re: Donald Trump mne nezklamal.

:-)))))

F. Doušek 16.4.2018 12:50

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Při cvičení s ostrými bývala stanovena určitá procentní mortalita.

Ani tu nesplnili. Žádný úspěch.

R. Neveselý 16.4.2018 13:01

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Dá se předpokládat, že nějaká mortalita byla. Pár komoušů z toho určitě kleplo.

J. Schořík 16.4.2018 12:53

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Máš pravdu. Další poněkud prázdné a zjevně předem dohodnuté gesto nesouhlasu ze strany Západu. popravdě moc nechápu co mají všichni s těmi chemisckými zbraněmi, ale asi je celkově přijatelný důvod či co. Pochybuji že je pro oběti zásadní zdy byly roztrhány standardní municí, nebo zasaženy chlorem..

Mimo výše napsané ale stále trvám na pevném stanovisku, že máme spojencům i přes jistou směšnost jejich počínání vyjádřit podporu (opatrně), protože od toho jsme spojenci..

P. Vandas 16.4.2018 12:57

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Asi ano. Také to tak cítím, ale proč u toho vyžadují, abych byl za blbce to netuším. Samozřejmě, že chápu, že pomalá a trvalá intervence zejména Iránu v okolí Izraele musí znepokojovat, a dokonce že je i zapotřebí jim občas rozkopat bábovičky, ale od spojenců bych prosil, abych u toho nemusel hýkat na souhlas s jejich bláboly. :-):-):-)

J. Schořík 16.4.2018 12:59

Re: Donald Trump mne nezklamal.

To děláme sami. Holt nám ta "důstojnost" jako trpaslíkovi nějak nejde, vždycky to nějak přepískneme. Nemyslím, že by právě na našem stanovisku třeba Amíkům nějak zvláš ́t záleželo, spousta zemí se nevyjádřila vůbec..

P. Vandas 16.4.2018 13:05

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Vám trpaslíkům opravdu nejde. Ale co já s tím? :-):-):-)

J. Schořík 16.4.2018 13:13

Re: Donald Trump mne nezklamal.

No tak je fakt že ty seš vohromně důstojnej, to jo .)). na to fakt nemám..

J. Tolman 16.4.2018 12:59

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Podle bývalého ministra zahraničí USA Caspara Weinberga zachránila svět před WWIII akce, která s NATO a Ruskem neměla nic společného - falklandská válka. Po desetiletí pasivity Západu vzniklo nebezpečí, že SSSR nabude dojmu, že Západ nebude na náhlý útok adekvátně Varšavské smlouvy reagovat. Právě falklandská válka Rusku ukázala, že Západ není tak pasivní a bezbranný, jak by se mohlo stát po ovládnutí Angoly, Etiopie Afghánistánu aj. komunisty.

"Společné cvičení" v Sýrii mělo stejný účel. Doufejme, že se Rusové dovtípili.

J. Kombercová 16.4.2018 13:07

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Jo, takhle nějak to taky chápu. Když by tenhle další chemický útok (byl-li či ne, byly jiné) zase zůstal bez odezvy Západu, bylo by to pochopeno tak, jak píšete, jako slabost.

No a jako slabost teď vyčítají občané Ruska svému milovanému Putinovi to, že nerealizoval výhrůžku, deklarovanou jiným představitelem RF.

V. Novák 16.4.2018 13:12

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Reakce na plynový útok - byl-li...

Až vás zavřou bez ohledu na to, že jste v sámošce zaplatila, vzpomeňte si.

J. Schořík 16.4.2018 13:15

Re: Donald Trump mne nezklamal.

To je ale blbost.. Srovnávat mezinárodní politiku a postavení jednotlivce v rámci státu.. Ale je fakt že u Vás v Rusku to možná není zase tak od věci..

V. Novák 16.4.2018 13:43

Re: Donald Trump mne nezklamal.

V mezinárodní politice přece není ani záminky třeba - jako ten vlk, co nejdřív cosi vykládal beránkovi, ten mizera se (slovně) bránil - až to vlka přestalo bavit a rozsek to "už tím jsi vinen, že já mám hlad!".

Myslím, že budu-li někdy potřebovat advokáta (od čehož mě v ČR chraniž pámbu i všici svatí!), velmi se vyhnu komukoli, jehož příjmení bude připomínat "Schořík"...

J. Schořík 16.4.2018 14:23

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Mate pravdu. V mezinárodní politice totiž žádné "pravo" neexistuje. Jsou jen dohody které se drží dokud to není pro jednu stranu příliš nevýhodné. S tím nic nenadělátě, ani já. .

J. Kombercová 16.4.2018 13:20

Re: Donald Trump mne nezklamal.

...byly jiné, to jste vynechal, jako i další souvislosti.

V. Novák 16.4.2018 13:39

Re: Donald Trump mne nezklamal.

A byly jiné?

Četla jste články, co sem napsal pan Wagner - nebo jste je s odporem odmítla jako popírající JPN, tedy kacířské, odporné a zavrženíhodné, ku čtení nevhodné?

Rozebíral jeden ten plynový útok za druhým včetně citací odborníků, kteří je vyšetřovali.

P. Vandas 16.4.2018 13:08

Re: Donald Trump mne nezklamal.

O tom nepochybuji. Však jsem tehdy Britům fandil. :-):-):-):-)

M. Prokop 16.4.2018 13:21

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Já taky.

M. Klas 16.4.2018 13:27

Re: Donald Trump mne nezklamal.

Tak to podepisuji!

K. Janyška 16.4.2018 12:40

IVK smrdí KGB !

Bohužel... Dzp.