2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Na špičku nosu

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Frydryšek 21.4.2024 18:17

Když bylo Rusko ukrajinského území tak chtivé, proč začalo anexí Krymu s kterým nesousedí, proč nešlo anektovat Charkovskou blast, Sumy oblast s kterými přímo sousedí a tam odsud zaútočit na Kyjev?

No protože se obávalo od nově sestaveného parlamentu a silné opozice podporované demonstranty a i Západem, zrušení (vypovězení)smlouvy o pronájmu Sevastopolského kotvení své černomořské flotily a tím pádem ztráta přístupu k Černému moři, proto anexe Krymu.

V. Čermák 21.4.2024 18:26

Byla to reakce na státní převrat řízený z USA, když chtiví Amíci již měly v Sevastopolu připravené místo pro svoji Mírovou základnu..

V. Sember 21.4.2024 18:02

Mám tady ještě jednu filmovou upoutávku. Našel jsem to na YouTube. Jedná se o komediální horor. Hlavním hrdinou je robotický pedagog, který si vede velmi dobře.

https://www.youtube.com/watch?v=atsu7RQnjfg&list=PLybqtnPBzp8YW3CScM05RsEDEYRyTesCO&index=117

D. Polanský 21.4.2024 17:56

Pochopitelně Rusko v klasickém slova smyslu nemůže válku vyhrát, to je dáno poměrem sil NATO a Ruska. Spíš půjde o to, jak z té války vymanévrovat tak, aby obě strany měly pocit vítězství, což je rébus. Ideální by byl "odchod" Putina, Rusové by to vše hodili na něj, no a mohl by se najít rozumný kompromis.

M. Kolář 21.4.2024 18:11

Rusko ovšem dává na válku nyní řekněme 7 nebo 8 % HDP.. Západ podporuje ukrajinu nějakými 0.2 - 0.3 % svého HDP..

P. Brich 21.4.2024 17:25

Jen půl miliardy za rok? To zvládne každá větší vesnice. František Kmoch by byl na takového kolíňáka hrd!!:-)

https://www.lidovky.cz/domov/rakusan-debata-migracni-pakt-bezpecnost-ano.A240421_140804_ln_domov_lsva

D. Polanský 21.4.2024 17:48

Ten toho napovídá.

L. Frydryšek 21.4.2024 17:12

Rusko zaútočí na členské státy NATO, odhaduje USA, když zkolabuje Ukrajina?;-D;-D;-D

A čímpak? Už dnes mají polovinu a jest.li vůbec polovinu loďstva, nejméně fuč 100 letadel, posledně o jeden bobardér přišlo, sklady tanků i těch historickech zejí prázdnotou, předevčírem přišli o protivzdušnej systém za několik milionů doláčů, vojsko prořídlé i když postaví třímilionovou armádu, o čemž pochybuju, tak proti šestimilionové NATO armádě slabota. Jedině, že by chtělo Rusko spáchat sebevraždu a ruský lid poslat na věčnost, pak by to mohlo připadat do úvahy, že napadnou některej členskej stát NATO, ale teď kde začne? Finskem? Pobaltskými státy, Polskem? Slovenskem, Rumunskem?

P. Diviš 21.4.2024 17:17

Možný vývoj by byl, že podjebávání Rusáci přeženou a válka vypukne, aniž by kdo skutečně chtěl. Některé věci nemají logiku, viz útok na Ukrajinu.

L. Frydryšek 21.4.2024 17:28

Útok na Ukrajinu logiku měl v hlavách Ruska a začala anexí Krymu. Proč myslíte, že to začalo právě anexí Krymu? A dál pokračovalo vpádem na území Ukajiny?

P. Diviš 21.4.2024 17:31

Anexe Krymu by asi prošla, sice s nějakými kecy, ale časem by si všichni zvykli. Jenže, jak bylo vidět i na Hitlerovi a Sudetech, s jídlem roste chuť. A Ukrajina byla totální pitomost, to pro Rusko nemůže dobře skončit, ani kdyby vojensky vyhráli.

L. Píchová 21.4.2024 17:42

tak měli na vybranou -buď budou mít na ua hranicích americké základny, nebo se to pokusí preventivně stopnout. O nějaké utiskované Rusy na UA vůbec nejde -a nešlo -jde o NATO základny na ruských hranicích.

S. Lazárek 21.4.2024 17:45

Nestopli vůbec nic, povedl se jim pravý opak.

L. Novák 21.4.2024 17:46

Vy jste vážně blbá jak tágo. Nikdo žádné americké základny na hranicích s Ruskem neplánoval.

Vy máte totální RUSKÝ VÝPLACH dutiny lebeční! !!Rv ;-D

L. Píchová 21.4.2024 17:54

vaši první větu já zase mohou přiklepnout na vás , z mého pohledu, Tak na mne nereagujete, já nebudu reagovat na vás, a ušetříme si vaše hloupé nenávistné výkřiky.

L. Novák 21.4.2024 17:55

Tak sem neserte takové nehorázné kraviny, bábo hloupá!!!Rv

V. Čermák 21.4.2024 18:20

S takovým Mamlasem se snažit domlouvat je celkem zbytečné...;-D

V. Petr 21.4.2024 18:56

No, Rusko nechtělo žádnou integraci Ukrajiny do západních struktur. To řekl Lavrov už roku 2014!

R. Tesařík 21.4.2024 17:51

Ruský blábol.

P. Diviš 21.4.2024 17:51

Ano, teď budou mít na hranicích americké základny, Finsko v NATO a hodně nasraného souseda. Všemu se mohli vyhnout, kdyby klasicky rusky neohrožovali a nechtěli ovládat sousedy.

O nějaké utiskované Rusy na UA vůbec nejde - klasická ruská paranoia, mesiášství, imperialismus.

L. Frydryšek 21.4.2024 17:42

Ale Ukrajina omezila na Krym dodávku vody, elektřiny a Rusko bylo daleko, ani most přes Kerčský záliv nestačil, proto zábor východu a jihu ukrajinského území. Proč myslíte, že se agresor nezabetonoval a severu?

P. Brich 21.4.2024 17:46

To Vám stratég Diviš neodsouhlasíRv:-)

L. Novák 21.4.2024 17:48

Jasně, ko;-Oote, proto Rusko odstřelilo Kachovskou přehradu, z níž zásobovali Krym vodou, že? ;-D

J. Drobný 21.4.2024 18:19

Může mi někdo vysvětlit jestli tu je nějaký větší pitomec než do ruda rozpálený LejNovák? On sice ví a zná úplné 💩, ale každému tady nadává, aniž by někdy něčím argumentoval. Jak se říká, prázdné sudy nejvíce duní!

Do včera to tu bylo jak na funusu a ledva strýček Sam schválil dotace, už je zase ženou za Ural!:-/

L. Frydryšek 21.4.2024 18:22

Kdy byla odezva Ukrajiny v omezené dodávce vody a elektřiny na Krym a kdy odstřelena Kachovská přehrada ko;-Oote?

P. Diviš 21.4.2024 17:54

Jakmile někdo začne s ruskými řešeními, nemůže se divit následkům. Jistě by bylo snazší řešit vodu a elektřinu pro Krym, než válku, z níž neumí vycouvat.

J. Drobný 21.4.2024 18:52

To jsou zase moudra, Pidiviši?

M. Kolář 21.4.2024 17:18

U Ruska je problém, že se dokáže udělat věc mimo realitu a mimo racionální rozhodování.. I útok na Ukrajinu byl vlastně založený na sebepřeceňování..

M. Kolář 21.4.2024 17:25

Dále..., naprostá centralizace moci v rukách jednoho hovada.. Nulová zpětná vazba, nulová dělba moci, nulová role práva v chodu státu.. Atd..

L. Frydryšek 21.4.2024 17:30

Sám Putin by takhle vše nesvedl, musí mít k sobě pár takovejch hovad, jakým je sám.