29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Myslíme na vás, ale nechceme

Ve Varšavě se sešli potentáti Evropské unie s představiteli zemí, které jsou účastné na projektu Východního partnerství. Přitom je jasné, že rozšíření Unie nepřipadá v úvahu a Unie těm východním partnerům vzkazuje, že „na ně myslí“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Trhlík 1.10.2011 21:17

Re: Česká biskupská konference se postavila za prezidenta Kause. To zase bude povyku... Dzp.

Ale církev stála oficiálně i za komunistickým režimem,i když to bylo velmi pochybné.Vzpomeňte na Plojhara.Proto jsem použil slovo za každého režimu.

K. Janyška 1.10.2011 21:27

Re: Česká biskupská konference se postavila za prezidenta Kause. To zase bude povyku... Dzp.

Nestála.ko,munsta si vymalelei Pacem interis... Dzp.

S. Netzer 1.10.2011 21:31

Re: Česká biskupská konference se postavila za prezidenta Kause. To zase bude povyku... Dzp.

Určitě.

L. Brabencová 1.10.2011 20:26

Celé odpoledne jsem byla pryč.Ani se mi nechce číst, co jste si psali.

Posílám vám písničku pro zlepšení nálady.

http://www.youtube.com/watch?v=LVQ0MXp-8ds

V. Hajková 1.10.2011 19:07

vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Doporučuji-   přestante  se  zesměšnovat  -  v  reakci  na p.  Kaniokovou!   Vy  jste  tak  akorát  schopná   si  zde  na  diskuzích   na  rozdíl  od  ní  natřásat si    nic  neříkajícími   žvásty  svá  peříčka!

V. Hajková 1.10.2011 19:11

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

To  je  tak  asi  stejné-  jako  když  magor   HOFMAN   tu  ve  své  neuvěřitelné  ubohosti   uráží  p.  prezidenta! 

P. Hofman 1.10.2011 19:13

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Máte-li na mysli Klause, tak toho nikdy neurážím. Jen ho charakterizuji dle jeho kroků a výroků. Že je ubohý klaun, za to já nemohu a taky s tím nic nenadělám.

P. Hofman 1.10.2011 19:11

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

A vy máte ty peříčky husí (čemuž bych dost věřil), či jak se tady snažíte vždy prosazovat labutí?

K. Janyška 1.10.2011 20:26

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Hofman, Vy jste komunistický ko kot a VK je klaun ? Komunistický ko kot je horší... Dzp.

H. Lukešová 1.10.2011 19:12

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Jistěže má paní Kanioková pravdu....a za pravdu se každý zlobí...Paní Kanioková podala vysvětlující komentáře...

V. Hajková 1.10.2011 19:14

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Přesně  tak!   Musím  se  smát   nad  reakcí-   toho  stupidy   HOFMANA!

H. Lukešová 1.10.2011 19:16

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Tak, jak umí argumentovat paní Kanioková, to doopravdy umí málokdo, klidně, vážně a bez emocí...A každý, kdo je v nemilosti jednoho názorového spektra je umlčován,některým lidem se nadává do krav...ať je zmíněná paní jakákoliv, nadávat ji do krav hezké není...

J. Václavíková 1.10.2011 19:30

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Můžete objasnit souvislosti v tomto Vašem objevném příspěvku? Kdo a jak je umlčován? A proč zmiňujete v souvislosti se mnou a paní Kaniokovou krávu? Nepoužívám tyto výrazy vůbec, notabene vůbec vůči paní Kaniokové, která diskutuje slušně. Proto, že má jiné názory, ji přece nebudu urážet, jako to ráda dělá ta paní, co si vysloužila ono hanlivé označení.

P. Vandas 1.10.2011 21:12

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

 Opravdu, to je nepěkné. Kdo to tady asi byl? Nebyl jsem to nakonec já?

M. Trhlík 1.10.2011 20:28

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Slečno Lukešová,co to je pravda a co lež? Ještě mi to nikdo nedokázal vysvětlit.  To co někdo považuje za pravdu i s argumentem,druhý považuje za lež.Proto se  ptám,kde je hranice pravdy a lži?

K. Janyška 1.10.2011 20:38

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Ano, proto je nutno se držet relevantních informací o skutečnosti, ne tzv.pravdy... Dzp.

J. Václavíková 1.10.2011 20:45

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Lidský jazyk je koneckonců velmi nedokonalý nástroj k popsání skutečnosti a terminologie je značně poplatná dobovým konsekvencím. Když k tomu přidáte pramalou ochotu pochopit, co nám druhý sděluje, je na malér zaděláno. Pěkný večer, pane Trhlíku.

M. Trhlík 1.10.2011 20:59

Re: vážená p. VÁCLAVÍKOVÁ

Děkuji paní Václavíková,také si to tak představuji.Přeji také hezký večer.

H. Lukešová 1.10.2011 18:38

10 současných Spravedlivých osob mezi národy...

http://www.delet.sk/jewfun/jewish-top-10/desat-nezidovskych-osobnosti-ktore-pozitivne-ovplyvnuju-pohlad-na-zidov

J. Tolman 1.10.2011 18:16

Amerika má nový objev

http://www.youtube.com/watch?v=CqjroNlL4pI

J. Tolman 1.10.2011 18:22

Nenechte si ujít báječný zážitek

http://www.youtube.com/watch?v=CqjroNlL4pI

J. Kanioková 1.10.2011 19:05

Je senzační,

ale dnes bylo  Česko Slovensko má talent a tam byla senzační dívenka z Hlučína, Eva Burešová, zpívala nádherně.    Na videu od  83,20 

http://www.csmatalent.cz/video-cz/detail/cesko-slovensko-ma-talent-25-09-2011.html

I tohle je vynikající, jen nevím, jestli jsem to tu už náhodou nedávala  -  Síla

lidskosti http://www.vidime.net/video-7902

  

P. Hofman 1.10.2011 17:55

Je-li prezident za šaška, bylo by lépe míti šaška za prezidenta

"Přirozeně strukturovaná národní společenství se svými hlubokými tradicemi, duchovními a kulturními hodnotami, vycházejícími ze staletých zkušeností a z životů mnoha předchozích generací, jsou erodována politickým tlakem na přijetí multikulturalismu jako oficiálně naordinované ideologie" – pravil Čech s německým jménem, představitel národa, jehož tisícileté dějiny nemají jiný pozitivní obsah, než právě multikulturalismus, věčné střetání, soužití a vzájemné ovlivňování českého, německého a židovského, dalších kulturních vlivů italských i holandských, a víry křesťanské v tolika podobách, že jenom zmínit je všechny by zdržovalo.

Každá přehnaná póza mění jakýkoliv divadelní kus ve frašku. Klausova snaha neustále přepisovat a aktualizovat historii a svatováclavskou legendu ve svůj prospěch skutečnou diskuzi o historii znemožňuje a mění v kýč. Jde o jev typický pro jeho neomarxistické vidění světa, ve kterém historie začíná teprve s námi, protože teprve naše myšlenky a interpretace dávají minulosti poprvé smysl a význam. Klausova nevzdělaná ahistoričnost je proto vtipem stejně špatným, jako jeho pokrytecké odvolávání se na rodinné hodnoty.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-je-li-prezident-za-saska-d67-/p_spolecnost.asp?c=A110929_211849_p_spolecnost_wag

J. Tolman 1.10.2011 18:09

Re: Je-li prezident za šaška, bylo by lépe míti šaška za prezidenta

Pan Urban to napsal pěkně. 

J. Václavíková 1.10.2011 18:10

Re: Je-li prezident za šaška, bylo by lépe míti šaška za prezidenta

Tak.

H. Lukešová 1.10.2011 18:32

Re: Je-li prezident za šaška, bylo by lépe míti šaška za prezidenta

Nenávistný výšpech pana Urbana...nic víc, nic míň...Neříkám, že je Klaus svatý, ale takové štvaní proti Klausovi je rozhodně velmi nehezké...

J. Václavíková 1.10.2011 19:31

Re: Je-li prezident za šaška, bylo by lépe míti šaška za prezidenta

Citujte, v čem nemá pravdu.

J. Kanioková 1.10.2011 18:11

Ano, zavilost PL až za hrob, Jan Urban...

PL jedinec pevně věří na posvátné evropské hodnoty. A nikdy, naprosto nikdy neumí říci, které jsou to ty evropské a čím se liší od těch neevropských. Donucen k vyjmenování si připadá zaskočen a ponížen, vykoktá několik obecně lidských a nedefinovatelných, jako je slušnost a pokrok a něco jako snášenlivost. Nikdy se mu tam ale nezaplete nedotknutelnost majetku a že nikdo nemůže být postižen za využití svých práv.

Jinak typický český PL je ochoten chápat, že Argentinci se starají o argentinské národní zájmy, Dánové o dánské národní zájmy, Japonci o japonské, Němci o německé, nemalá skupina českých intelektuálů by chápala, kdyby se Češi starali o národní zájmy kohokoliv na světě - ovšem zájem o české národní zájmy by se dle nich měl Čechům zapovědět, nakonec "je to typický příklad čecháčkovské zaprděnosti".

Zdaleka ne všichni disidenti byli PL. Ti z nich, kteří k tomu sklon nemají, se většinou poznají podle toho, že NEHLÁSAJÍ a něco dělají a na disidentství se nemají potřebu odvolávat. Když disidentovi  nePL připomenete disent, zasní se chvíli a pak řekne, to je dávno pryč, dnes jsme jinde, je to víc jak dvacet roků nebo tak.

Ono se občas zdá, že absencí určitých mechanismů (které bychom mohli nazvat kladná zpětná vazba) se ti PL sami dobrovolně posouvají od málo reálných myšlenek k ještě méně reálným. Leckdy se dá říct, že kupříkladu na Klause v jeho presidentské funkci útočí tak vehementně nejen kvůli jeho názorům, ale i proto, že takové útoky jsou již předem směřovány k tomu, aby uvízl v bahně, v němž se (útoky) rodí. Díky tomu se PL ovšem nevystavují riziku, že po potření zloducha budou situací jaksi donuceni opět po 20 letech předvést, jak si to prakticky představují oni. A je možné, že právě toto tajně poskytuje mnohým z nich v hlubinách jejich duší pocit určitého nahlas nepřiznatelného komfortu.

J. Václavíková 1.10.2011 18:15

Re: Ano, zavilost PL až za hrob, Jan Urban...

Tyhle vaše charakteristiky mají všechny stejný zádrhel. Popíšete nikoliv skutečnost, ale emocionální obraz vašeho nitra a pak ho rozcupujete. Zato s vervou.

H. Lukešová 1.10.2011 18:29

Re: Ano, zavilost PL až za hrob, Jan Urban...

Tak paní Václavíková, napište svůj komentář, jak vidíte situaci Vy...napište...ono napsat nějaký komentář je o dost složitější, než jenom psát příspěvky "ano, ne, souhlas"...