1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Myslíme na vás, ale nechceme

Ve Varšavě se sešli potentáti Evropské unie s představiteli zemí, které jsou účastné na projektu Východního partnerství. Přitom je jasné, že rozšíření Unie nepřipadá v úvahu a Unie těm východním partnerům vzkazuje, že „na ně myslí“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hajková 1.10.2011 22:57

Re: Financial Times

Ten  článek   jsem  četla  2X-  je  to  děsivé!  

M. Prokop 1.10.2011 22:58

Re: Financial Times

Všem.

Inflací. Bohužel to lepší řešení nemá.

P. Vandas 1.10.2011 23:00

Re: Financial Times

 Devalvací Eura a bankrotem Řecka.

M. Prokop 1.10.2011 23:02

Re: Financial Times

Obávám se, že to by neřešilo ani následky, natož příčiny. Jak chcete devalvovat Euro? Víte kam by vás poslali Němci a vůbec sever Evropy?

P. Vandas 1.10.2011 23:26

Re: Financial Times

 Následky by to částečně řešilo, neb zadlužení by mělo menší hodnotu, zdražil by se dovoz a snížily mzdy a důchody plošně. Zlevnil by naopak vývoz z Eurozóny a tento by mohl být motorem nového růstu. Nic co by se nedalo vydržet.

M. Prokop 1.10.2011 23:48

Re: Financial Times

Já celkem souhlasím, ale nevěřím, že by tohle někdo dokázal vysvětlit Němcům.

Mimo to, kurs je plovoucí, devalvovat těžko někdo může.

E. Heusinger 1.10.2011 22:38

Jednou se tvrdí,

že GO neexistuje, pak se tvrdí, že člověk na GO nemá žádný vliv. Tak si v tom nesoudruzi  udělejte jasno.

J. Václavíková 1.10.2011 22:41

Re: Jednou se tvrdí,

To by o tom museli aspoň něco vědět. Na to nestačí vytahovat trapné historky s chybou v desetinném čísle.

P. Vandas 1.10.2011 22:51

Re: Jednou se tvrdí,

 Doufám, že nebudete k pochopení těch GO hloupostí též ukončené kompozitní vzdělání, to bych už se opravdu nemohl vyjadřovat, ani k jídelnímu lístku.

M. Prokop 1.10.2011 23:01

Re: Jednou se tvrdí,

Škoda, že nějaké to "vědění" nepředvedete.

M. Prokop 1.10.2011 23:00

Re: Jednou se tvrdí,

Já v tom jasno mám, vy v tom nějak bruslíte.

"Se tvrdí" ......

V. Hajková 1.10.2011 22:31

TO: p. VÁCLAVÍKOVÁ

Nevím  - co  jste  vystudovala  za  obor.  Dle   vašich  stupidních  napadání  p.  Sedláčka  a  p.  Prokopa  soudím ,  že  jste  takový  ""  brouk  PYTLÍK"-   práce  všeho  druhu!

E. Heusinger 1.10.2011 22:35

Hájková,

tak se pochlubte s Vaším studiem. Třeba pí Václavíková se Vám revanšuje. Nesmíte chtít vše po druhých. Udělejte první krok.

R. Sedláček 1.10.2011 22:36

Re: Hájková,

Jasně, třeba nepodvádějte s registrací Lokomotivo.

J. Václavíková 1.10.2011 22:37

Re: Hájková,

Na víc se nezmůžete, co? Trapné.

E. Heusinger 1.10.2011 22:39

Hlupáku,

dokažte mi čím jsem se provinil proti pravidlům registrace.

R. Sedláček 1.10.2011 22:48

Re: Hlupáku,

Podvodem. Registrace je na jméno a povolení je zasláno poštou na adresu. Minimálně v tom jste podváděl a je to velmi neslušné a slabošské. Pokud se vám to nezdá jen proto, že v pravidlech diskuze to není doslovně uvedeno na příkladu., pak jistě uznáváte i možnost strčit kocoura do mikrovlné trouby, protože to není výslovně uvedeno v návodu k použití.

J. Václavíková 1.10.2011 22:54

Re: Hlupáku,

Teda ten příměr.... No opravdu, celý Vy.  Kde berete tu drzost strkat někomu nos do soukromí a pasovat se tu za soudce?

E. Heusinger 1.10.2011 22:55

Re: Hlupáku,

Uvedl jsem své jméno a příjmení, adresu. Dostal jsem z Lidovek registrační list. To je vše.

Jinak mi můžete políbit  pr..l.

R. Sedláček 1.10.2011 23:01

Re: Hlupáku,

Jasně. A před  pár měsíci jste se nechal přejmenovat z Kylchapa na Heusingera. Tento fakt už tu byl dostatečně prokázán.

A pro paní Václavíkovou. - zastávat se podvodníka také svědčí o vašem charakteru. Vím, že není sám pod smyšleným, nebo převzatým jménem zde, ale poctivě registrovaní nesou na trh svou kůži i část soukromí. Podvodník je sprostý anonym, jen má místo kočičí tlapy ve znaku jméno např. Heusinger.

E. Heusinger 1.10.2011 23:05

Re: Hlupáku,

Vím já jestli jste nějaký Sedláček? Nebo Nádeníček.

R. Sedláček 1.10.2011 23:17

Re: Hlupáku,

U mne není pochyb. Tento chabý argument už tu také byl.

E. Heusinger 1.10.2011 23:19

Re: Hlupáku,

Nádeníčku, můžete rozptýlit mé pochybnosti?

R. Sedláček 1.10.2011 23:32

Re: Hlupáku,

na rozdíl od vás můžu

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10118379000-udalosti-v-regionech/211411000140915/video/

S. Netzer 1.10.2011 23:01

Re: TO: p. VÁCLAVÍKOVÁ

A co jste vystudovala Vy, paní Hájková?

M. Prokop 1.10.2011 23:08

Re: TO: p. VÁCLAVÍKOVÁ

Ten alespoň něco dělal. Pí V. je zřejmě přesvědčenou fanynkou jednoho z největších světových vydírání a nevadí jí, že je zároveň i obětí.

Dobrý název pro podobné lidi měl soudruh Lenin.

J. Václavíková 1.10.2011 22:25

Pane Prokope,

v situaci, kdy Vy jste reagoval nesmyslnou poznámkou na pana Heusingera, je úsměvné, že mně vyčítáte, že jsem tu neuvedla faktické argumenty. Jinak já jsem se k tomuto tématu vyjadřovala dosti obsáhle už v minulosti a připadá mi zbytečné se opakovat.

J. Kanioková 1.10.2011 22:25

K tomu mám otázku, pane Vandasi, státnickýmii činy či něčí propagací?

"Český politik, z podstaty věci samé, se nestává světovým státníkem

snadno i když částečnými vyjímkami jsou presidenti Masaryk a Havel."

Vůbec ponechávám stranou dobu před převratem, ta je jasná a snad téměř nikdo nepochybuje o kladech. Jenže... už tehdy byl Havel propagován na západě Tigridem a podobnými váženými lidmi. Štafetu přebrala Albrightová, v té chvíli nejmocnější žena světa a ta té propagaci věnovala hodně úsilí... takže za jeho "světovou prestiží" je co, já nic státnického nevidím...

Pro mě státnik není..

J. Kanioková 1.10.2011 22:30

Byť nechci shazovat,

ale tahle fotka je pro mne dost vypovídající (o článku nechci diskutovat, to je zcela jiný problém a k Cibulkovi netrpím velkými sympatiemi), ale Klaus by se tak nelísal..

http://odporuj.org/2010/11/17/zalovany-havel-rozhovor-s-petrem-cibulkou-o-procesu-s-byvalym-prezidentem/