Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Myslíme na vás, ale nechceme
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
P. Vandas 2.10.2011 8:37Re: Ferdinand Vaněk slavil Než jsem si rozmyslel, jak zahájit svou dnešní relaci, už jsem druhý ,kterého napadlo popřát panu prezidentu Václavu Havlovi přání k narozeninám. Tož, tak je to se mnou pořád. |
![]() |
K. Janyška 2.10.2011 8:45Re: Ferdinand Vaněk slavil Zaprve narozeniny nemá, zadruhé slavit je předem je pěkně riskatní, co když se nedožije a zatřetí mu také přeji zdraví, i když v jeho případě to zní jako jako výsměch. Zejména mu přeji, by dostal rozum.Tak mně snad nezklamal nikdo, jako on... Dzp. |
![]() |
P. Hejl 2.10.2011 8:41Re: Ferdinand Vaněk slavil Totéž: Nazapomeňte poděkovat Bakalovi za platbu oslavy. Že Vás pozdravujou ty desítky tisíc lidí v Ostravě, kerý žijou v "jeho" bytech, kerý teďky chce nezákonně (i podle státu, potažmo podle ODS) prodat. Že se aspoň trochu nestyděj, Havel, Lazárek a Vandas a spol. |
![]() |
P. Vandas 2.10.2011 8:49Re: Ferdinand Vaněk slavil "Hornické" byty v Ostravě jsou pozůstatkem socialistických prebend dělnickým kádrům. Nemám nic proti zrušení těchto výsad. Za hornické platy na Ostravě si mohl každý postavit domek svůj, pokud to mnozí neudělali, tak dnes jsou na roveň každému jinému nájemníku. Je to spravedlivé. |
![]() |
P. Hofman 2.10.2011 8:56Re: Ferdinand Vaněk slavil To je naprostá pravda, i když nelze pominout, že každý svůj soukromý domek nechce. Když ty byty chtěli odkoupit, měli se víc starat, spojit s radnicí i s majiteli objektů. Ale oni čekali a doufali, že to dopadne tak, jak si přejí. Nedopadlo, zasáhla neviditelná ruka trhu. |
![]() |
S. Lazárek 2.10.2011 8:50Re: Ferdinand Vaněk slavil A před kým bich se měl za přání k narozeninám mému presidentovi stidět? Snad ne přet Vámy......zalezte a zavřete víko od Lednice. |
![]() |
M. Ilsner 2.10.2011 10:00Re: Ferdinand Vaněk slavil prezydenofy ! |
![]() |
K. Janyška 2.10.2011 8:21Včerejší sraz pravdalásky byl melancholickým zážitkem pro mně. Mimoň vedle mimoně... Dzp. |
![]() |
M. Franková 2.10.2011 8:24Re: Včerejší sraz pravdalásky byl melancholickým zážitkem pro mně. Mimoň vedle mimoně... Dzp. Nech brouka žít. |
![]() |
K. Janyška 2.10.2011 8:32Re: Včerejší sraz pravdalásky byl melancholickým zážitkem pro mně. Mimoň vedle mimoně... Dzp. To nebyly narozenimy, ale politická demonstrace pravdalásky ve stylu odcházím-neodcházím nebo jak tomu říká. Nešťastník... Dzp. |
![]() |
P. Hofman 2.10.2011 8:41Re: Včerejší sraz pravdalásky byl melancholickým zážitkem pro mně. Mimoň vedle mimoně... Dzp. Pro onu P&L je velkým štěstím, že se k ní takoví obskurní jedinci, jako jste vy, nehlásí. Opak by byl smutný. |
![]() |
P. Vandas 2.10.2011 8:55Re: Včerejší sraz pravdalásky byl melancholickým zážitkem pro mně. Mimoň vedle mimoně... Dzp. Přesně tak. |
![]() |
M. Franková 2.10.2011 8:21Dobré nedělní dopoledne pročítala jsem si několikero příspěvků. Jako registrovaný člen diskuze musím pouze smutně podotknout, že mnozí sem nechodí diskutovat, ale dohadovat a napadat kohokoli za cokoli. Vstoupí-li sem čirou náhodou nepoučený čtenář, musí být otrávený v mžiku a pokud by měl jen nepatrnou chuť se zapojit do diskuze, tak si to zřejmě velmi rozmyslí. A ejhle, a nedělní ráno ve stejném duchu. Jeden názor, žádná oponentura, ale okamžitý výpad. |
![]() |
P. Hofman 2.10.2011 8:30Re: Dobré nedělní dopoledne Je hezké, že u vás doma je odkaz na nějaký článek s vlastním lživým nadpisem považován za názor. |
![]() |
K. Janyška 2.10.2011 8:33Re: Dobré nedělní dopoledne Hofman kuk : ČBK se tak po svém předsedovi, pražském arcibiskupovi Dominiku Dukovi, také distancoval od kritických slov známého kněze Tomáše Halíka. |
![]() |
P. Hofman 2.10.2011 8:38Re: Dobré nedělní dopoledne Se stanoviskem ČBK, tak jak jste ho uvedl ve svém doplňujícím příspěvku (je-li pravdivé), naprosto souhlasím. O tom, že je Halík trouba, tam však nic nevidím. |
![]() |
V. Hajková 2.10.2011 8:32Re: Dobré nedělní dopoledne Dobrý den. Naprosto s Vámi souhlasím. Ten člověk mně připadá jak umanutá ŠTĚKNA! |
![]() |
K. Janyška 2.10.2011 8:08Česká biskupská konference řekla svým stanoviskem, kterým podporuje projev pana prezidenta ve Staré Boleslavi, že Halík je trouba... Dzp. |
![]() |
K. Janyška 2.10.2011 8:11Re: Česká biskupská konference řekla svým stanoviskem, kterým podporuje projev pana prezidenta ve Staré Boleslavi, že Halík je trouba... Dzp. "Vztah církve a státu javascript:void(0) je po Druhém vatikánském koncilu vnímán jako kooperativní vztah. Oslavy svátku svatého Václava jsou nepochybně svátkem církevním, ale i státním. Svatý Václav je nejen církevním patronem českého národa, ale také nepopiratelným symbolem české státnosti. Pozdrav prezidenta České republiky, pana Václava Klause, tedy zcela jasně zapadá do kontextu těchto oslav," uvedla mluvčí ČBK Monika Vývodová. ČBK se tak po svém předsedovi, pražském arcibiskupovi Dominiku Dukovi, také distancoval od kritických slov známého kněze Tomáše Halíka. |
![]() |
P. Hofman 2.10.2011 8:12Re: Česká biskupská konference řekla svým stanoviskem, kterým podporuje projev pana prezidenta ve Staré Boleslavi, že Halík je trouba... Dzp. Hledáte-li troubu, podívejte se na obraz, který vám visí nad počítačem. |
![]() |
K. Janyška 2.10.2011 8:19Re: Česká biskupská konference řekla svým stanoviskem, kterým podporuje projev pana prezidenta ve Staré Boleslavi, že Halík je trouba... Dzp. Mám tam Vás. Pro výstrahu všem... Dzp. |
![]() |
P. Hofman 2.10.2011 8:26Re: Česká biskupská konference řekla svým stanoviskem, kterým podporuje projev pana prezidenta ve Staré Boleslavi, že Halík je trouba... Dzp. Tak to jste mně příjemně potěšil. Viset u Janyšků v kurníku nad kompostem, to je velká čest. |
![]() |
R. Sedláček 1.10.2011 23:36Lokomotivo, jako se o vás ví, že nejste žádný Heusinger, tak se o mne ví, že jsem skutečně Sedláček. Vaše obhajoba tvrzením, že já jsem nějaký Nádeníček je směšná. Já velmi snadno (i když to zde není potřeba) dokážu, kdo jsem, ale vy nikdy nedokážete, že nejste podvodník. |
![]() |
M. Prokop 1.10.2011 23:37Re: Lokomotivo, Nechte ho být. Podstatné je, co kdo píše, ne pod jakým nickem. |
![]() |
R. Sedláček 1.10.2011 23:40Re: Lokomotivo, Jen v případě, že se jedná o diskuzi k něčemu. Pokud se jedná o osobní výpady na konkrétní diskutující, pak je podvodník v nesporné výhodě, neboť může zneužívat informací z vašeho soukromí, které chtě nechtě uniknou. |
![]() |
E. Heusinger 1.10.2011 23:44Re: Lokomotivo, S osobními výpady si zameťte před vlastním prahem. |
![]() |
M. Prokop 1.10.2011 23:45Re: Lokomotivo, Jistě, ve výhodě je, ovšem jen u stejných podvodníků a demagogů. Co se mne týče, záleží mi jen na mínění lidí, jichž si vážím. Z ostatních mám spíše legraci. |
![]() |
E. Heusinger 1.10.2011 23:50Přenesený dotaz Prokope, Jak byste nechal uživateli platit vlak nebo autobus např. z Budějovic do Plzně nebo metro v Praze? |
![]() |
M. Prokop 2.10.2011 0:27Re: Přenesený dotaz V hotovosti nebo kartou, oni burane (co se týče oslovování). |
![]() |
E. Heusinger 2.10.2011 7:29Pěkný úkrok stranou. Ale k tématu nemáte nic oni "matematiiku"? |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=yDg8Uwk9x1KwuMe&p=gImU4ss7%7cJRcnBY9Oww%7cc14wnHi9Qw%7c8mS6Yh7y94nwTnQ1ah%7cc9Sby1W5Q%7chIh13bW2VG&x=AZJggL)