Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Mnichovanský hloupý postoj
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Balcar 1.9.2014 9:28Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Všechno se dá zpochybnit. Jak víte, kdo byl váš táta? Musíte věřit mámě. |
V. Hajková 1.9.2014 9:32Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 BINGO :-))))))))))) |
V. Váňa 1.9.2014 9:43Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Vážený pane Balcare, není to od Vás tak trochu demagogie? Zpochybnit mohu všechno, v tom máte pravdu. Ale proč bych měl věřit něčemu tak nepravděpodobnému, jako je počet denních výslechů policistů v počtu přesahujícím 700 osob? Dokážete si to představit? Sám sebe bych v tomto případě měl za hlupáka. Ale třeba se časem ukáže, že na těch výsleších pracovalo nepřetržitě denně cca 120 pracovníků prokuratury. Kdo ví? |
J. Slanina 1.9.2014 10:13Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Domníváte se snad, že vyslechnout cca 18 osob denně je nějaký nadlidský úkol? Pravděpodobně tam nebudou mít oněch vámi zmiňovaných 120 pracovníků prokuratury, ale rozhodně nebudou také odkázáni na nějakého jednoho uštvána. |
E. Sevrát 1.9.2014 9:57Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Dnes již nemusíte,stačí DNA. |
V. Hajková 1.9.2014 9:30Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Nevážený p. Váňo - hlavní věc je , že ruské informace pro vás problematické nejsou :-))Jenom taková malá otázka- proč okamžitě po masakru na Majdanu - zmizel JANUKOVIČ do Ruska?? Není pravdou, že ze svého užasného sídla u Kyjeva - odjel autem na východ Ukrajiny- je lží kterou ve svém projevu z Ruska řekl, že jeho auto bylo v křížové palbě - On docela pohodlně nastoupil do vrtulníku a z Ukrajiny uprchl v naprosté pohodě!!!! |
V. Váňa 1.9.2014 9:39Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Vážená paní Hájková, nikdy jsem se nepostavil za opodstatněnost jakékoli informace z ruské strany. V této věci prostě jen LŽETE. A o Janukovičovi jsem také nikdy ve svých příspěvcích nehovořil. Můj názor je konzistentní: nevěřím ani jedné straně, pro mě to jsou všechno rusáci. Nevidím žádný důvod stranit jednomu nebo druhému. Ohradil jsem se pouze proti informaci, která, bez ohledu na zdroj, je více než nepravděpodobná. K tomu jste se ovšem nijak nevyjádřila. |
I. Zellner 1.9.2014 9:41Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 ..některé diskuze prostě postrádají smyslu.. -) |
V. Váňa 1.9.2014 9:49Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Vážený pan Zellnere, možná, že tak úplně ne. Paní Hájková tady do krve hájí Majdan, a to už po dlouhou dobu. Musím říci že v tomto ani na minutku nezaváhala. A jak víme, opakovaná lež by se mohla stát pravdou. Věřím, že si můj příspěvek přečtou i jiní, kteří jsou ochotni se racionálně zamyslet. Teď mám na mysli ty, kteří jsou výrazně protiputinovští (straní Porošenkovi), ale nejsou ochotni přejímat všechno bez vlastní rozumové cenzury. Pro ně zejména jsem psal svůj příspěvek, protože názory paní Hájkové, jak jsem pochopil, otřást nemohu. To je fakt. |
I. Zellner 1.9.2014 9:55Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 ..v tom případě díky - Vaše příspěvky si vždy rád přečtu, neb narozdíl od toho oboustranného vykřikování nesou informaci nebo myšleku, nad kterou je možno se zadumat.. -) |
V. Hajková 1.9.2014 9:50Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Hlavně rusáčku- že ty vaše proruské ubohosti nepostrádají smysl! |
V. Hajková 1.9.2014 9:48Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Vidíte- a já jsem si jistá, kdybyste řekl UKRAJINCI, ŽE JE RUSÁK- tak vám dá po hubě , že se z toho nevzpamatujete! A k tomu k čemu jsem se nevyjádřila- asi toto- je dost možné že čísla byla novinářem píšící článek zkreslena- navíc to není gro - článku - abyste se z toho musel málem pokakat :-))))))))))))))))))))))) |
V. Váňa 1.9.2014 9:50Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Hm... |
J. Stejskal 1.9.2014 9:57Re: Pro V. Hajková Datum: 1.9.2014 8:54 Je ve formě,co? |
R. Houška 1.9.2014 9:17Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! Na druhou stranu, čím se liší od Peťky svazáka a jeho dalajlámismu?! Dopadneme jako v dějinách vždy. Stále po někom chceme, aby nás chránil, ale obětovat tomuto spojenectví alespoň minimum ze svého pohodlíčka, to nás ani nenapadne. Kdo se spojí s ČR, získá díky našim politikům manželství se šlapkou, která navíc všechno vykecá. Být NATO, tak nás ženu svinským krokem zpátky do Putinstánu. |
J. Václavíková 1.9.2014 9:25Re: Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! No, já mu musím přiznat, že nepřistoupil na nové ptydepe, které rezignovalo na lidská práva. V otázce ukrajinské krize stojí někde uprostřed, mohlo by být hůř. Představte si tam haškovce či zemanovce. Nedejbože klausovce. Z jeho včerejšího vystoupení jsem měla dojem, že je si vědom nutnosti navýšit rozpočet na obranu. |
E. Sevrát 1.9.2014 9:34Re: Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! Ovšem za Klause byla 2,00 % dle požadavků NATO a našeho smluvního závazku.Taktéž o částečnou energetickou nezávislost na Rusku bylo rozhodnuto a realizováno za Klausových vlád.Tedy norský plynovod a trasa plynovodu mimo Ukrajinu. Proto také ČR není v tak bezvýchodné situaci jako Slovensko či Bulharsko,které alternativní možnosti zásobování nemají a musejí se spoléhat na nás atd. |
R. Houška 1.9.2014 9:39Re: Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! Laskavě přestaňte lhát. Právě Klaus a Dlouhý byli ve vládě ti, co tlačili na omezenou kapacitu norské plynové cesty, a s odvoláváním se na "nízké" ruské ceny, mají naší energetickou závislost na svědomí. |
M. Prokop 1.9.2014 9:41Re: Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! Laskavě přestaňte lhát. Nebo i nelaskavě. Fakta hovoří. Za Klause a Dlouhého byla naše závislost snížena. Tečka. |
I. Zellner 1.9.2014 9:43Re: Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! ..tak... Ingolstadt.. |
J. Kombercová 1.9.2014 10:19Re: Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! Dík hlasu jednoho Rumla. :)) |
J. Václavíková 1.9.2014 10:20Re: Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! Jim navzdory. |
J. Václavíková 1.9.2014 10:20Re: Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! Díky Rumlovi. |
J. Václavíková 1.9.2014 10:17Re: Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! Máte pravdu, bylo to zde několikrát dokladováno. |
R. Houška 1.9.2014 9:37Re: Když už se stydíme za prezidenta, tak proč ne i za premiéra! A kde by na to, při tom mejdanu, co s Babišem rozjeli ve výdajích, vzal? Navíc, když dle tradice, kupujeme cokoliv vojenského cca o 70% dráž, než ostatní vlády!? |
M. Prokop 1.9.2014 9:39"Stále po někom chceme, aby nás chránil," Vy, a kdo ještě? |
P. Vítek 1.9.2014 9:16Petr Stepanek "Nemohu si pomoct, ale ukrajinský konflikt odhaluje, že spousta lidí zastydla ve stereotypech 70. a 80. let. Nějak si nevšimli, že leccos se od té doby změnilo.Česká televize má zajímavou hierarchii hodnot. Víc jí vadí, když Doněckem vedou ukrajinské zajatce – prý je to porušení ženevských konvencí –, než to, že ti, co jsou vedeni, tedy příslušníci pravidelné ukrajinské armády, předtím vraždili vlastní civilní obyvatelstvo." |
J. Balcar 1.9.2014 9:32Re: Petr Stepanek Tak to vidíte, pane Vítku. Jednou nám říkáte, že nikdo nemohl vyslechnout 700 policistů, tudíž je závěr vyšetřování ukrajinské prokuratury pochybný, jindy pastujete nějakého Štěpánka, který obviní zajatce z vraždění vlastního civilního obyvatelstva, aniž by jakékoliv vyšetřování jen začalo. Prostě věříte tomu, čemu věřit chcete. Třeba Rádiu Jerevan... |
V. Hajková 1.9.2014 9:07DOPORUČUJI- se občas podívat na stránky "" HLAS RUSKA" - i největší blbec snad pochopí co je ten ruský dobytek za neuvěřitelné LHÁŘE VE SVÉ ŠÍLENÉ PROPAGANDĚ !! Zde máte jeden příklad ::: http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_27/Cesko-je-spokojeno-s-vyloucenim-z-protiruskych-sankci-polozek-ktere-odporovaly-ceskym-zajmum-0781/ |
V. Hajková 1.9.2014 9:10Re: DOPORUČUJI- se občas podívat na stránky Zeman podotkl, že prezident Ukrajiny Petro Porošenko je „pod silným tlakem extremistických sil“. Podle názoru českého předáka by měla NATO podniknout vůči Kyjevu preventivní akce. Nepřiblížil, jaký ráz by měly tyto preventivní kroky mít. Číst všechno: http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_27/Cesko-je-spokojeno-s-vyloucenim-z-protiruskych-sankci-polozek-ktere-odporovaly-ceskym-zajmum-0781/ Toto- nikdy ZEMAN neřekl!!!!!!!!!!!! |