8.7.2024 | Svátek má Nora


Diskuse k článku

Metoda pokusů a omylů

Tak to vypadá na první pohled. Jedna vládní sestava s něčím přijde a druhá to zruší. Není to ale čistá metoda pokusů a omylů. Ta předpokládá, že se ruší to, co se neosvědčilo, a zachová se řešení osvědčené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kulheim 21.2.2015 22:32

Re: Souhlas...

Souhlasit můžete, je to vaše právo. Právo Janukoviče bylo nesouhlasit s dohodami v Bruselu. Byl legálně zvoleným prezidentem. Pan Kraus má asi jiné zdroje.

Dohoda o předčasných volbách, kterou podepsali Kličko a ministři zahraničních věcí Polska, Německa, neplatila ani 24 hodin. Neslyšel jsem, že by některý z ministrů něco pro to udělal, aby dohoda s legálně zvoleným prezidentem platila. Boje začaly až legální ukrajinská armáda bojovat proti rusky mluvícím občanům Ukrajiny.

Mám informace pouze z otevřených zdrojů.

M. Vondráček 21.2.2015 21:07

Re: Majdan byl puč?

Ne , nesouhlasím .

O. Uživatel 21.2.2015 21:09

Uživatel požádal o vymazání
I. Tellner 21.2.2015 21:10

Re: Majdan byl puč?

Nesouhlasím.

P. Vandas 21.2.2015 21:11

Re: Majdan byl puč?

Souhlasím. Vidím to podobně. :-):-):-)

K. Němec 21.2.2015 21:11

Re: Majdan byl puč?

Nesouhlasím.

S. Lazárek 21.2.2015 21:13

Re: Majdan byl puč?

Souhlasím.

K. Němec 21.2.2015 22:00

Re: Majdan byl puč?

Souhlasíte s mým nesouhlasem, to jsem fakt nečekal! :-)

J. Kombercová 21.2.2015 21:13

Re: Majdan byl puč?

Dorovnávám. Souhlas.

R. Sartori 21.2.2015 21:17

SOUHLAS !!!

O tom nebudiž pochyb !!!

R. John 21.2.2015 21:18

Já svůj souhlas odvolávám.....

Ki ki na se na mě mračí....

R. Sartori 21.2.2015 21:22

Re: Já svůj souhlas odvolávám.....

:-))))

... a boj se !!!

R. John 21.2.2015 21:25

Hele, paní Ki kinová...

je již kousek od toho poctivě arizovanýho zlata a voni jí chtěj vodvolat, to je ale swinstvo, co ?    :-)

R. Sartori 21.2.2015 21:33

Re: Hele, paní Ki kinová...

... děsná lumpárna !!! :-)))))

E. Heusinger 21.2.2015 21:18

Což takhle?

Janukovyč nepodepsal, takže za pár měsíců by ve volbách prohrál.

Nový prezident by podepsal.

Říká se tomu demokracie.

P. Kraus 21.2.2015 21:36

Re: Což takhle?

Jenže Janukovič svým rozhodnutím vyvolal Majdan a pak už děj ubíral neřízeným směrem. Takže opravný pokus, že by nový prezident Janukovičovo rozhodnutí mohl revidoval, nebyl k dispozici. Na to Rusové na Ukrajincích v průběhu 20. století spáchali příliš mnoho křivd než, aby to Ukrajinci ze západní poloviny země nechali jen tak. Těžko se nám posuzují nálady Ukrajinců ve vztahu k Rusku, i když bysme proto měli mít pochopení. Také jsme si s nimi "užili" až dost.

P. Kraus 21.2.2015 21:39

Re: Což takhle?

Po něčem takovém by i u nás bylo spousta Majdanů. Tím jsem si jist.

S. Lazárek 21.2.2015 21:21

Re: Majdan byl puč?

Sborná prohrála 3:6. Tichonov has left the building.....:-)

R. Sartori 21.2.2015 21:24

Re: Majdan byl puč?

To může mít nedozírné následky !!!

:-)))))))

M. Vondráček 21.2.2015 21:24

Re: Majdan byl puč?

To vypadá, jako hlasování, zatím to spěje k plichtě.

Já se domnívám , že to tak jednoznačně tvrdit nelze. Dle mě to je rvačka ukrajinských oligarchů , kteří se rvou o to , kdo z Ukrajiny vyždímá co nejvíc. O blaho lidu a o západní hodnoty tam zajisté nejde.

M. Prokop 21.2.2015 21:41

Re: Majdan byl puč?

TAKÉ rvačka oligarchů, ač tohle slovo mi vždy trochu zavání levičáky.

Působení Ruska těžko popřít a jeho imperiální sklony neustaly prakticky nikdy.

E. Heusinger 21.2.2015 21:28

Tři ministři zahraničí

podepsali s Janukovyčem dohodu. Pak Parasjuk zaječel: "Tohle Majdan nikdy nepodepíše". A Majdan svrhnul zvoleného prezidenta. Ti tři ministři neprotestovali.

Říká se tomu puč.

R. John 21.2.2015 21:30

Nezdrhnul von náhodou do rusobolševistánu ?

P. Kraus 21.2.2015 21:49

Re: Tři ministři zahraničí

Tohle je oblíbený argument zastánců Ruska. Pokud se tedy mají dohody plnit, tak to musí platit pro všechny a tuplem pro Janukoviče. Nelze si vybírat. S kým Janukovič konzultoval rozhodnutí nepodepsat asociační smlouvu nebo to bylo jeho jednostrané rozhodnutí?

M. Varadinková 21.2.2015 21:38

Re: Majdan byl puč?

Nesouhlasím.

M. Prokop 21.2.2015 21:39

Re: Majdan byl puč?

Kromě vměšování Ruska mají Ukrajinci i svůj vlastní bordel a korupci.

Ale v zásadě souhlas.

M. Pivoda 21.2.2015 20:37

Stabilita na padesát let dopředu. Ha. Ha. Ha.

Neff: "... Od samého začátku byl problematický projekt penzijní reformy. Počítal s aktivní účastí občanů, tedy se spořením, přičemž předpokladem byla stabilita na padesát let dopředu. ... "

Psal jsem již dříve, že pokud se nic podstatného nezmění, bude kolem roku 2045 asi 90% nezaměstnanost (nejen v Česku, bude to celosvětový jev).

K podstatným změnám však dojde již mnohem dříve. Už kolem roku 2030 prakticky neseženete zaměstnání, protože již fakticky nebudete konkurenceschopní s umělou inteligencí. Proto dostanete od svého zaměstnavatele nabídku, že vám bude do mozku zanořen počítačový implantát, který adekvátně zvýší vaši inteligenci. To skutečně bude fungovat. Pokud ale tu nabídku přijmete, zaměstnání sice získáte, ale stane se z vás něco jako "zombie" ovládaný na dálku.

Takže Neffovy úvahy o vyplácení důchodů pro budoucí "zombie" jsou velmi úsměvné. Někdejší autor sci-fi zde zcela zdegeneroval na politického komentátora.

R. John 21.2.2015 20:43

Já už ten čip v palici mám....

nikde mě nechtěj, prej jsem moc chytrej ke krumpáči říkají...  tak nevím jak to je....  sem myslel , že ten papír na palici mě otevře všude dveře , asi ten doktor pěkně kecal  ...  taky už nikomu nevěřím....                 :-)

M. Pivoda 22.2.2015 14:44

Nezlobím se na váš úsudek

Já jsem měl také kdysi podobné potíže. Říkali mi tehdy, že jsem převalifikovaný (overqualified) na některá pracovní místa.

Ostatní poznámky:

1. Já hovořím o době po roce 2030, nikoliv dnešní. Technologie se vyvíjí velmi rychle.

2. Manuální práci je paradoxně stále obtížnější nahradit než jen čistě duševní (například práci právníka), protože robot se pohybuje ve 3D prostoru, a nedokáže dosud pracovat s patřičnou spolehlivostí. A právě proto si budeme muset počkat na auta bez řidiče ještě asi 5 let - přestože na lidské úrovni automatizovaná auta byla už v roce 2009. V České republice "stará technologie", tzn. lidé za volantem, způsobí ročně asi 600 smrtelných nehod. To je pro novou technologii (umělou inteligenci, roboty) naprosto nepřípustné.

J. Kombercová 21.2.2015 20:44

Re: Stabilita na padesát let dopředu. Ha. Ha. Ha.

Ve svém minulém příspěvku jste se netrefil ani do nedávné minulosti, věštitbudoucnost v tomto světle je od Vás poněkud troufalé.

:)