29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Realista 6.11.2007 7:18

Re: To je zase shit článek- To je opravdu někdy odezdi ke zdi.

Kdo by měl hájit jiný právo, než novináři? Snad soudci, jejichž kárný senát a jeho postihy soudců by se dali spočítat na prstech? Případ Horký a další? Co to stojí peněz, než lumpa policie chytí, usvědčí  a soudce údajnou ,,liknavostí " pustí? Nebo snad státní zástupci, kteří  jsou za své hříchy v době komunismu vydíratelní a na politickou objednávku zastavují případy vyšetřování korupce politiků? Druzí zástupci jsou za svůj postoj k případu  vyhazováni? Kdo jiný by měl v demokratické společnosti poukazovat na prohnilé? Čemu se někdo diví, když novinář dostane poštou naservírované odposlechy, že je zveřejní? Vždyť je to jeho chleba a solidárnost k jeho zaměstnavateli, kterému se zvedá náklad. Kdo jiný by to měl udělat? Kritizovat za zveřejnění podobných důkazů novináře je opravdu mimo mísu. A pokud to udělá sám jejich kolega, tak je to na blití, či žárlivost, že tzv.sólo kapra nemá sám. Napadlo někoho, že pouštět informace mohou účelově tajné služby, protože sami oficiálně nemohou nic dělat? Vezměme si příklad vysokého politika napojeného přes své poradce na skupiny z podsvětí a organizovaný zločin, který je třeba kontroluje? Podtrženo sečteno, ať si zamezí úniky informací ve státní správě, ale ať z toho neobviňují hlídací psy demokracie, novináře. Ti totiž odhalování svinstev mají v náplni práce. Jen hopušť a větší kapky. Jinak by se politici opravdu už neměli čeho bát a kradli by jak na běžícím páse peníze daňového poplatníka z dotací, při zmanipulovaných výběrových řízení´, porcování sněmovních medvědů bez kontroly apod.

fany 6.11.2007 7:25

Re: Re: To je zase shit článek- To je opravdu někdy odezdi ke zdi.

Pokud myslíte nestranné a nezávislé novináře, tak ok.

PS: Znáte nějaké?;-)

Alex 6.11.2007 7:49

Nestraný novinář = nezaměstnaný novinář

Nestraný novinář = nezaměstnaný novinář

Alex 6.11.2007 7:50

Re: Nestraný novinář = nezaměstnaný novinář a možná i nezaměstnatelný novinář

... možná i nezaměstnatelný novinář

Realista 6.11.2007 8:05

Jistě mnoho..

znám mnoho poctivých chlapů v novinách i TV, které své reportáže nedělají na zakázku a informace si několikráte ověřuji z více zdrojů. Ovšem o tomto článku , že nebyl psán na zakázku se to říci nedá.Beru ho jako úlitbu těm křicícím politikům, kteří zajistí třeba za něj sponzorský příspěvek.Vezměte třeba Bártka, kdo ho osočuje z manipulace? Potrefené husy. Nebo si myslíte, že by někomu sociálka poskytla příspěvek na bydlení, kdyby o něj na zvláštním formuláři nepožádal? Pak nevíte jak to při přiznávání dávek chodí. A že řekl souhrn dávek?  Nikdo mi nevysvětlí, že když čerpá dávky na bydlení a má na účtě miliony, že je to přinejmenším nemorální a neetické! I kdyby to byla byť jen koruna a ne 50Kč. To není omluva.;-D

eTony 6.11.2007 8:07

Re: Jistě mnoho..

sociální dávky jsou odvislé od příjmů, jako je např. mzda, nikoli majetek ..... to jen pro úplnost. Čili v té době mohli žádat o dávky i milionáři ....

fany 6.11.2007 8:11

Re: Re: Jistě mnoho..

A mnoho z nich také žádalo. Ostatně socani vždy hlásali, že ty peníze jsou učeny dětem a nezáleží na příjmech....

Realista 6.11.2007 8:26

O tom se s vámi nikdo nepře, že jsou odvislé od příjmů..

Jenže mluvil jsem o etice a morálce. když mám miliony na účtech, nebudu asi žádat formulářem příspěvek na bydlení. Nebo snad ano?? ;-D

eTony 6.11.2007 8:44

Re: O tom se s vámi nikdo nepře, že jsou odvislé od příjmů..

nevím, zda vy budete žádat, ale žádost o příspěvky nebyla v rozporu se zákonem. A etiku nebo morálku do toho nemotejte. V pozadí stojí teta Závist, bych řekl. O příspěvky nemusí totiž požádat ani ten, který ty miliony na účtu nemá a splňuje podmínky. JE TO VĚCÍ KAŽDÉHO Z NÁS.

Nebo si snad myslíte, že novinář má za úkol posuzovat etiku a morálku jiných ? A proč ?

Alex 6.11.2007 8:52

A proč ne?

A proč ne?

eTony 6.11.2007 9:08

Re: A proč ne?

mám to brát jako odpověď ?

Realista 6.11.2007 8:58

No jistě...

Já tu 50 Kč Čunkovi ohromně závidím. Mimochodem nikdo neříká, že to bylo v rozporu se zákonem, ani Bártek to neřekl. Jen mě fascinuje Váš názor. Tak pokud chci být takovýhle sociální fajnšmekr, pobírající dávky a mající na účtě miliony, tak asi nepolezu do politiky, co říkáte?  Proč by novinář nemohl posuzovat etiku a morálůku ,, politiků ". Vždyť ti Vám slibují u voleb, jak budou čistí, ochotní, čestní, jak budou pracovat pro vaše blaho, jak se zaslouží o vymýcení korupce a rychlé vymáhání spravedlnosti. A výsledek? Ochoty po volbách je v nich ,, jak v zadku medu" promiňte ten výraz, pracují pro blaho své kapsy, jak točí s korupcí je evidentní na kauze Čunek, kdy napadají novináře a všechny kolem sebe chtějí nechat prošetřovat nezákonně tajnou službou, odkud vzali informace a vymáhání spravedlnosti vydíte na příkladu ÚOOZ. Kde jsou Langerovy PPP?  Chcete další komentář? >-

Realista 6.11.2007 8:37

Nejde o to zda mohli...

A má-li to být politik tak je to nepřijatelné. Jaké asi takový člověk má pak morální a etické zásady, když podepisuje miliardy? A komu? Dělat kozla zahradníkem se nevyplácí..;-D

fany 6.11.2007 8:14

Re: Jistě mnoho..

Pan Bártek je amatér, který si neověřil ani to, jaké sociální dávky se v té době poskytovaly a kdo měl na ně nárok. To je myslím zásadní chyba a dál mi už nic říkat nemusí. To ho odrovnalo.

Realista 6.11.2007 8:34

Pusťte si reportáž..

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/29.10.2007/207452801240041-21:30-1-reporteri-ct.html  Bártek tam mluvil o tom, zda je etické a morální brát příspěvek na bydlení , když mám na účtech miliony, které dávám na ztracenou občanku na účty třikrát po sobě. Vám se to zdá normální? Vám se zdá normální, že někdo spravuje cizí peníze na svých soukromých účtech, pokud nepere prachy jiným? Třikrát je omylem dává na ztracenou občanku? Ó vy naivo! A že udal souhr dávek? Z výpisu nelze odlišit dávku na bydlení od ostatních, jak jste si všiml. Kde to sehnal? Je to jeho práce, tak proč ho odsuzovat? Odsoudit by si zasloužil vedoucí a pracovník, který mu údaje poskytl, ale novinář? Řekněte mi proč?

Semiramis 6.11.2007 7:39

Re: Re: To je zase shit článek- To je opravdu někdy odezdi ke zdi.

"Ti totiž odhalování svinstev mají v náplni práce"  - ach vy idealisto!

Realista 6.11.2007 8:18

Proč idealisto?

z podobných oslavných článků kritizující svou práci by jistě nevyžili..;-D Nebo myslíte, že by vyžili s článků o Topolánkovi a jeho pět P, kterými se absolutně nedrží, takže jsou plácáním do vody ? Vždyť by ze sebe dělali blbce. Podívejte Langer místo 3 P, prezentovaných před volbami, si dělá hezčí pracovnu,  zkrášluje služebny a zbavuje se svými kroky policistů. To nelze svádět jen na výsluhy. Nebo by měli psát o tom, jak pan prezident mluví o postdemokracii a kosmopolitismu? To by neměli ani na párek. Nebo snad jak je Paroubek ,,skvělým předsedou"? Nebo jak je Čunek poctivý chlap? ;-D Vždyť nebýt novinářů, tak je tu zachvíli jako v Maďarsku, kdy jim Gyurcsány do očí řekne, že nic nedělali jenom lhali a místo aby odstoupil, pošle na nespokojené policici. :-/ Aby je ,,umravnil " po svém. Tam také mají zřejmě podobné úvodníkáře..

eTony 6.11.2007 8:24

Re: Proč idealisto?

a jak víte, že se Topolánek jimi nedrží, nehledě tedy, že jsou po vyhlášení pár dní ?

Realista 6.11.2007 8:40

Stačí si je poslechnout, či se na ně podívat..

A srovnat si je z jeho předchozího jednání. Ono říkat něco jiného, co lidé chtějí slyšet a dělat něco v protikladu s tím co říkám, se nikdy nevyplácí..;-D

eTony 6.11.2007 7:49

Ano,

uzákonit povinnost naprosté informovanosti novinářů. Informace se budou podávat pouze písemnou formou, příp. s připojeným  zvukovým či obrazovým záznamem, týkající se úplnosti informace. Povinnost informovat novináře mají jednak státní instituce ( např. policie, BIS, ÚOOZ, soudy, státní zastupitelství ), zákonodárný sbor, vládní instituce a veškerý soukromý sektor, včetně bankovních domů apod. Při neuposlechnutí nebo odmítnutí této povinnosti, má zástupce tisku, rozhlasu či televize, včetně internetových médií, právo okamžitě podat trestní oznámení. Příslušný soud musí vynést rozsudek do 14 dní od podání trestního oznámení, přičemž u těchto kauz nárok na informovanost neplatí. Nebo ne ?

Realista 6.11.2007 8:48

Ale až tak bych to nebagatelizoval. Jen nechte novináře dělat svou práci..

Ono stačí, když se úřady budou držet zákonu o informovanosti a dodržovat ho. Viz. Skadnální jednání s novináři na třebíčské radnici a politické zneužívání policie starostou. Copak nevidíte, jak státní instutuce, mající skládat účty občanům, ptajících se po informacích naprosto bezprecedentně zneužívají a nedodržují zákon o poskytování informacích a schovávají ho za obchodní tajemství tam, ke by mělo být vše veřejné? A ta poznámka o bankách a bankovním tajemství? Každá bába v bance vynáší infromace o bohatých klientech a nedoržuje bankovní tajemství. Zvláště v menších městech, kde se mnozí znají. Za to novináři přece nemohou..;-D

Majkkl 6.11.2007 6:56

Ano,

moje smýšlení o policii, justici a hlavně politicích je velmi negativní. A nejsem schopen s tím nic udělat, do politiky nechci, odstěhovat se jinam nemá cenu, protože je to všude stejné, diktátory kvůli tomu podporovat nebudu. Nejradši bych bydlel na izolovaném pustém ostrově...

Sedrman 6.11.2007 7:13

Re: Ano,

zabij se, to bude nejlepší. Kolik ti je, sto let ?  Život je o něčem jiném než  o rozebírání hrůzy v politice,  justici a policii.  To jen tady tím retardi žijou.

Semiramis 6.11.2007 7:42

Re: Ano,

No vidíte, Majkkle! Kdybyste ty noviny nečetl, tak byste si mohl myslet, že se máte dobře!

Alena 6.11.2007 6:53

Neffe

Vy jste ale jeden z nich. Vemi rád uveřejňujete drby a k článkům jiných rádoby zasvěcené komentáře, kterými jste schopen svému neoblíbenci nasadit psí hlavu. Takže zase žvaníte o ničem

Mislead 6.11.2007 6:56

Re: Neffe

Nepsal to Aston, ale JAG. Přesně takhle pracují někteří novináři:-)

filip 6.11.2007 6:38

S ČSSD to jde z kopce a Paroubek to ví.

Včera ve vedení strany prohlásil, že se musí (ČSSD) pokusit dostat zpět k moci a to za každou cenu. Doslova prý řekl:

Je třeba okamžitě zastavit likvidační proces, který "oni", pomocí médií,  rozjeli. Jinak hrozí můj konec, tedy náš konec. Nás všech ve vedení. Chápete to? Nejhorší je, že se mi, čim dál častěji ozývají naši lidé z krajů a chtějí vysvětlení. Co jim mám pořád říkat? Mám informaci, že mladá fronta má těch materiálů více a bude je pouštět postupně. Nejdříve na Miloše Zemana, něco na Standu, pak na Grégra, sem tam to proloží nějakou odeesáckou odnoží z minulosti a pak přijdeme na řadu my. Chápete to, co nám hrozí?

Sedrman 6.11.2007 6:47

Re: S ČSSD to jde z kopce a Paroubek to ví.

to je důsledek toho, jak chtěl Zeman rychle rychle porazit Klause. Nechtěl vybudovat obnovenou ČSSD na pevných základech, Tak teď má papundeklový domeček a stačí fouknutí a už se bortí.

Dušan Polanský 6.11.2007 7:16

Re: Re: S ČSSD to jde z kopce a Paroubek to ví.

To zase Klaus vybudoval za své vlády pevnou a hlavně bohatou ODS včetně bohatých členů. Sice banky padaly, firmy se tunelovaly, ale ODS je fakt pevná a bohatá. Sice mi dodnes platíme, ale to nevadí. O ČSSD bych se nebál, v kapitalistickém systému, kde se hlásí pouze 2 strany k levici, má každá z nich hlasy jisté. Nezávisle na Paroubkovi či Zemanovi nebo Vopršálkovi.   

Sedrman 6.11.2007 7:22

Re: Re: Re: S ČSSD to jde z kopce a Paroubek to ví.

komentátor filip píše o ČSSD. Mlátit černochy nemusím.