2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

Manželství pro homosexuály v nedohlednu

Až na další se nebude sněmovna zabývat novelou občanského zákoníku, podle níž by manželství bylo otevřeno i jednopohlavním dvojicím. Zatím tedy vítězí koncept, který v Evropě funguje po tisíciletí a v různých obměnách i v kulturách po celém světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jirkovský 13.2.2019 13:49

Re: Zaplevelování právního řádu

Pane jo, teď jste jim to nandala. A jste si jistá, že víte komu?

M. Varadinková 13.2.2019 13:59

Re: Zaplevelování právního řádu

Já jsem to "nenandala" nikomu, jen jsem napsala svůj názor.

Na to "nandání" Vy totiž soudíte podle sebe, okopávači. To Vy máte potřebu "nandat to" mně, protože ve Vašem příspěvku není ani náznak Vašeho vlastního názoru na diskutovanou věc.

P. Jirkovský 13.2.2019 14:11

Re: Zaplevelování právního řádu

Dobře, neobejdete se bez nadávek, tak to holt je vaše devíza a "diškutérská" způsobilost, s tím se nedá hnout. Můj názor je takovej, že jsem žádný "řvaní" žádný menšiny nezaznamenal, že se do právního řádu nezanášejí žádný extrabuřty podle sexuální orientace, ty tam mimochodem už jsou, a nakonec - zkuste sem vypsat ty "atypické sexuální" choutky, a hlavně ty typické, ale nepište "vleže, potmě, pod peřinou", to každej přece ví!

M. Moravcová 13.2.2019 14:13

Re: Zaplevelování právního řádu

no vidíte a já paní Varadinkové dobře rozumím. I ve vaší charakteristice.

M. Varadinková 13.2.2019 14:23

Re: Zaplevelování právního řádu

Pokud jste žádné řvaní nezaznamenal, tak jste nejspíš slepý a hluchý, protože to řvaní se ozývá v médiích už dlouhá léta a požadavky se stále stupňují. I úvodník, pod kterým diskutujeme, obsahuje větu: "Pozornost věnovaná této věci je neúměrná faktickému významu".

Typické (většinové) sexuální choutky jsou heterosexuální, atypické (menšinové) jsou homosexuální. Ani to jste ještě nezaznamenal, že je Vám to potřeba vysvětlovat?

V. Novák 13.2.2019 14:02

Vy se domníváte že něco někomu nandala?

Mně připadá, že prostě konstatovala pár faktů, aniž by komukoli cokoli nandavala...

P. Jirkovský 13.2.2019 14:05

Re:

Faktů? A kde tam vidíte fakta?

V. Novák 13.2.2019 14:16

Naštudujte si, co to je "fakt". Neměl by to být velký problém, v době internetu.

Pak se můžem bavit.

R. Neveselý 13.2.2019 13:17

Koukám na vzteklého Corbyna

a říkám si, jak takové hovado může být v Dolní sněmovně. Ten psychopat patří někam do ústavu.

J. Vobr 13.2.2019 13:13

CHVÍLE PRO PÍSNIČKU !!!

https://www.youtube.com/watch?v=WP3Vx34zHxs

:-)))

J. Matuška 13.2.2019 13:11

Soros varuje

S EU to vůbec nevypadá dobře, stojí na pokraji kolapsu

„Je těžké si představit, že mohou proeunijní strany v květnových volbách zvítězit, pokud nebudou upřednostňovat zájmy Evropy před vlastními. Je možné, aby se EU uchovala a zároveň se radikálně změnila. To by však vyžadovalo změnu srdce v EU. Současné vedení připomíná politbyro, když se hroutil Sovětský svaz - nadále vydávají edikty, jako kdyby byly stále relevantní,“ varuje.

Prvním krokem k obraně Evropy před jejími nepřáteli - vnitřními i vnějšími, je podle něj rozpoznat velikost hrozby, kterou představují. „Druhým je probudit spící proevropskou většinu a zmobilizovat ji, aby bránila hodnoty, na nichž byla založena EU. Jinak by se sen o sjednocené Evropě mohl stát noční můrou 21. století,“ dodává důrazně Soros.

Zdroj: https://eurozpravy.cz/zahranicni/eu/248988-soros-varuje-s-eu-to-vubec-nevypada-dobre-stoji-na-pokraji-kolapsu/

M. Varadinková 13.2.2019 13:38

Re: Soros varuje

Boj proti vnitřnímu (třídnímu) nepříteli, to už tady přece kdysi bylo, že. Každá totalita, chce-li se udržet, musí tvrdě potlačovat všechny, kdo s ní nesouhlasí.

Sorošův sociálně-inženýrský sen se noční můrou nestane, protože už jí dávno je.

K. Horák 13.2.2019 13:40

Re: Soros varuje

EU ma jediné hodnoty, prnize,penize...a tomu Židé dobře rozumněji.

P. Forejt 13.2.2019 13:09

Slovensko se přidalo k Itálii

a nepodpořilo Venezuelského pučistu Guidóa ( doma mu říkáme Kvída).

Evropa resp. jejich EU je rozpolcena vedví .....n-tssss

K. Janyška 13.2.2019 12:53

Marxismus zasahuje do života lidí. Není divu, nic jiného

se nikde nevyučuje, neboť černým a rudým, kteří jsou prakticky stejní, to vyhovuje.

Takže všude blbců kopce. To třídění lidstva do tříd nemá konce a teď přicházejí dokonec s tím hlavním. Podle péra a díry... Dzp.

P. Forejt 13.2.2019 13:04

Re: Marxismus zasahuje do života lidí. Není divu, nic jiného

ano, již se nevyučuje, protože je v každodenním životě nás všech. Ale je dobře, že my jej umíme a to nás povyšuje nad ostatní tedy tzv. západní Evropany.....n-tssss

J. Vobr 13.2.2019 12:47

NEJHORŠÍ JSOU AUTOSEXUÁLOVÉ

Autosexuálové jsou chlapi přeoperovaní na babu, ale ponechali si penis.Mohou sami sebe ošukat !!!

_________________________________________________

:-)))

K. Janyška 13.2.2019 12:50

Re: NEJHORŠÍ JSOU AUTOSEXUÁLOVÉ

Ne, to si pletete. Takoví jsem všichni, včetně vás... Dzp.

J. Václavíková 13.2.2019 13:51

Re: NEJHORŠÍ JSOU AUTOSEXUÁLOVÉ

:-)

P. Zinga 13.2.2019 12:37

Havel to propagoval

-a zdá se. že úspěšně- co by nepolitickou politiku:

"Je to drobná dílčí zkouška sil tekuté diktatury aktivistických sdružení, která hledá všechny skuliny ve veřejném životě, aby do nich mohla proniknout, realizovat vliv a čerpat peníze." ..

K. Janyška 13.2.2019 12:43

Re: Havel to propagoval

Tzv. občanská společnost je fašismem nátlakových skupin a je dalším pokusem, znovu marným, o zorganizování nezorganizovatelného, tedy spontánního řádu lidského světa. Nic takového však lidská mysl, která byla kulturní evolucí vyvinuta jako kontaktní a adapatrační uzel člověka, nedovolí.

Bohužel, lidem chybí platné vzdělání o tomto nezvratitelném postulátu... Dzp.

P. Forejt 13.2.2019 13:11

Re: Havel to propagoval

ten pošuk Havel propagoval cokoliv, jen když jej za to Bush jr. podrbal za uchem ....n-tssss

J. Havelka 13.2.2019 13:18

Je taková slovenská pínička

"Pásol Jano tri voly u hája"

M. Prokop 13.2.2019 14:11

Re: Havel to propagoval

Občanská společnost je prostě společnost občanů. Nic víc, nic míň. Nátlakové skupiny mohou být v jakékoliv společnosti a jsou už něco navíc.

M. Moravcová 13.2.2019 12:35

Stále nechápu,

kdo jakémukoliv homosexuálovi či lesbě brání v uzavření manželství. Mnoho jich do manželství vstoupilo, mnoho jich v manželství zůstává. Splnili podmínku a vzali si partnera opačného pohlaví. Nikdo jim v tom nebrání. Jen někteří z nich umanutě, rozmazleně a arogantně vyžadují další extrabuřty. A není k tomu žádný důvod.

K. Janyška 13.2.2019 12:44

Re: Stále nechápu,

A nesmí se jim povolit. Narušují právní řád a zejména spontánní řád lidského světa. A to je ještě nebezpečnější... Dzp.

J. Schořík 13.2.2019 12:27

Chachá.. Dobře jsem si to pamatoval.

https://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/123363-feministky-jasaji-svet-bez-muzu-je-na-dosah.html

I. Širůček 13.2.2019 12:35

Re: Chachá.. Dobře jsem si to pamatoval.

Já jim ten svět bez mužů upřímně přeji. Bude to vypadat jako na začátku opery Carmen...

K. Janyška 13.2.2019 12:37

Re: Chachá.. Dobře jsem si to pamatoval.

Jsou to nevzdělané hlupaně. Neznáte nějakou, že bych ji kopl do řiti ? Ony nic méně a nic více nechtějí, než zničit lidstvo... Dzp.

J. Matuška 13.2.2019 12:09

KOMENTÁŘ TEREZY SPENCEROVÉ

Trumpova aféra „Russiagate“ končí. A co přijde místo ní?

Obraz nepřítele nutně potřebujeme. Bez něj by se totiž spousta věcí, ať už je řeč o cenzuře, špiclování nebo zbrojení, dělalo mnohem hůř.

... Takže nic. Jedna velká nula. Aféra „Russiagate“ končí, ale je vcelku jasné, že její protagonisté, ať už dobrovolní nebo dobře placení profesionálové, do ní investovali příliš mnoho psychických a fyzických sil i peněz na to, aby opravdu jen tak skončili. A navíc poraženi. Ti pohodlnější mohou svůj surrealismus obhájit třeba tezí, že absence důkazů jen dokládá, jak sofistikované to spiknutí ve skutečnosti je. Ti aktivnější si vymyslí něco jiného a začnou od čistého stolu, protože obraz nepřítele nutně potřebujeme. Bez něj by se totiž spousta věcí, ať už je řeč o cenzuře, špiclování nebo zbrojení, dělalo mnohem hůř.

http://jdem.cz/etj6j9