5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Malý velký případ

Problémy malých nemusí nutně být problémy malé, a přece je tak bohužel vnímáme. Ve vřavě kolem senátních voleb zanikla aféra s pokusem získat úplatek od strany SNK-ED za to, že jí budou proplaceny soudem přiřčené poplatky za volební úspěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
.. 3.11.2006 8:17

Re: Re: Re: Re: Rádoby objektivní Aston

Vy budete taky spravedlivý:-DVy jste si vyndal z té správy jen to co se momentálně hodí.Ale jen vám Co ten celek....Co říkáte -že vás nezajímá;-(

huhu 3.11.2006 8:24

Re: Re: Re: Re: Re: Rádoby objektivní Aston

vy srovnáváte nesrovnatelné. Kubiceho zpráva je zpráva o stavu/postupu/nepostupu policejního vyšetřování. Kdo v ní koho z čeho obviňuje ? Prosím konkrétně...pokud jde o Paroubkovu pedofilii, je ve zprávě zaznamenáno, že toto měl Mrázek zapsáno někde, žádné obvinění, to z toho udělal účelově Paroubek, aby odvedl pozornost od těch podstatných ve zprávě zmíněných šibalovin, kde údajně docházelo k zásahům do vyšetřování - biolihu atd.  Hyvbášková vznesla konkrétní obvinění..

.. 3.11.2006 7:35

Jo smula to je mrcha.Takže držet h-bu a krok a včas se přidat na správnou stranu, ne na malou

Jo ta pani pokud by byla z ODS tak to by bylo terno.Terno jak pro media tak pro například Ivánka,vid!!Paní má smulu že nepracuje v mediální agentuře ČP pana spravedlivého!.Také má smulu že neni v parlamentnim výboru a nemá za kamarády dva poslance.Také se neumí usmívat jak tito dva páni,při dotazu zdali to co provedli nebylo nefér.Také má smulu že neni Paroubek,který má tu možnost nezapomenout ,a přejme mu to.Aspon se dozvíme která pravda je ta pravdoucí!!Takže to uzavřem-Ta pani má smulu,je z malé strany a otřela se o tu velkou,tudíž zase smula a smula někdy příde sama,v tomto případě ale přišla zákonitě že;-DVšem strujcum smuly přeji smulu;-€

kapitán 3.11.2006 7:52

Re: Jo smula to je mrcha.Takže držet h-bu a krok a včas se přidat na správnou stranu, ne na malou

Hybášková je provokatér, pavlačová drbna nebo chaot. Těžko by se mohla prosadit ve větší straně, kde je silnější konkurence.

.. 3.11.2006 8:00

Re: Re: Jo smula to je mrcha.Takže držet h-bu a krok a včas se přidat na správnou stranu, ne na malou

Ale mohla a dobře stačí tak málo Třeba vlivného přítele.A už to jde;-P

huhu 3.11.2006 8:06

Re: Re: Re: Jo smula to je mrcha.Takže držet h-bu a krok a včas se přidat na správnou stranu, ne na malou

k tomu je třeba mít nějen "míry", ale také určité IQ...;-)

J.Mach 3.11.2006 9:57

Re: Re: Re: Jo smula to je mrcha.Takže držet h-bu a krok a včas se přidat na správnou stranu, ne na malou

Trojtečko, ale tak to funguje v ČSSD.

rom 3.11.2006 8:30

Re: Re: Jo smula to je mrcha.Takže držet h-bu a krok a včas se přidat na správnou stranu, ne na malou

Asi jí radí Ivan Gabal, se kterým žije. Ten radil už v roce 92 OH a to úspěšně prohrálo volby.

Jestli je tomu tak i v tomto případě, tak ať si připraví penízky na odškodné.

huhu 3.11.2006 8:02

Re: Jo smula to je mrcha.Takže držet h-bu a krok a včas se přidat na správnou stranu, ne na malou

pokud malá strana by prokázala nějakou lumpárnu proti ODS či čssd, buďte si jist že by to využila ta druhá velká strana (čssd či ods). Jenže Hybášková jen pomlouvala bez důkazu . Na tu, která se pasuje na přední bojovnici proti korupci, to bylo ubohé. Jen předvedla, že ona proti korupci bojovat neumí, ani nesežene důkaz. Naopak je důvodné prodezření, že se snažila využít pomluvu v předvolební kampani..

.. 3.11.2006 8:10

Re: Re: Jo smula to je mrcha.Takže držet h-bu a krok a včas se přidat na správnou stranu, ne na malou

Ale to se tolerovalo ODS, tudíž mužu se přiklánět k názoru že takové jednání je v Česku vžité;-D;-(

huhu 3.11.2006 8:34

Re: Re: Re: Jo smula to je mrcha.Takže držet h-bu a krok a včas se přidat na správnou stranu, ne na malou

nenávist jste vyjádřil, logika chybí..:-D

Kajan 3.11.2006 7:28

Hybášková je v důležitosti toho, co se v republice děje, asi tak na 583 místě.

Spolupráce ODS s komunisty na místní úrovni. To je maso ! Například v Humpolci a Zábřehu na Moravě ! Dzp.

JH 3.11.2006 7:40

Domnívám se, že za Hybáškovou stojí více

konkrétní práce na Blízkém východě, než za trapným bývalým komunistou Tlustým, co přiklepne aqupark obci bez vodovodu a co neumí telefonovat, ale kterému je svěřeno řízení ekonomiky ČR :-(

AeroKarel 3.11.2006 8:06

Re: Domnívám se, že za Hybáškovou stojí více

Škoda, že na tom blízkém východě nezůstala, tam možná mohla být užitečná. A nebyla to ODS kdo ji vykopl.

Tlustý zajisté není případ sympaťáka, ale jeho ekonomické nápady jsou o třídu výše než třeba takového Sobotky, frázometa.

Ladislav N. :-))) 3.11.2006 7:49

Re: Hybášková je v důležitosti toho, co se v republice děje, asi tak na 583 místě.

A máte to, Kajane. Blbostí se odpovídá na blbost... ;-P

Kajan 3.11.2006 8:17

Re: Re: Hybášková je v důležitosti toho, co se v republice děje, asi tak na 583 místě.

Rozumím Vám Ladislave N. Na Vaše příspěvky jsou samé blbé odpovědi. Dzp.

Veselý 3.11.2006 7:24

Trapnost

je na obou stranách. Paní Hybášková ujela, pan Tlustý je urážlivý. V médiích vše proběhlo, řekl bych že informace byly nezkreslené. Dle mne si pan Tlustý zaslouží odškodnění ve výši 10 korun, víc ne.

Semiramis 3.11.2006 7:27

Re: Trapnost

Ne, nemáte pravdu. Obvinění bez důkazů dva dny před volbami není "ujetí", vážený pane! Kdyby to někdo udělal vám, taky byste se jen mile usmíval??? To si hovorte svojej starej mame, jak se dřív říkalo!

JH 3.11.2006 7:52

Špatné příklady táhnou!

Zvláště v zemi, kde je korupce vnímána relativně pozitivně. Toto je jen jeden případ a budou další. Někdo někomu nabídne úplatek a pravděpodobně to je konspirační hra od vlastních lidí nebo protivníků, která má za úkol vlastního (boj frakcí) či cizího pošpinit. Je to levnější než PR agentura, účinnější (všimněte si, kolik komentátorů považuje v kauze Lízner Pitharta za práskače nebo korupčníka), jsou toho plné noviny a je to bezpečné, protože se nikdy nic nevyšetří. Tak zrovna přemýšlým, kdo se mi nelíbí, koho bych zdiskreditoval, aby byla nějaká legrace, jinak novinářům dojdou témata a bude muset být na Jadranu sežrána česká učitelka žralokem :-)

Halama 3.11.2006 7:59

Re: Re: Trapnost

Že jste se takto nezastávala Paroubka před volbami do parlamentu ?? Proč ??

AeroKarel 3.11.2006 8:08

Re: Re: Re: Trapnost

Protože si to s Bublanem sami přivolali.

.. 3.11.2006 7:49

Re: Trapnost

Máte pravdu pane Veselý-Dle této vaší pravdy kolik by si mněl nárokovat pan Parubek..1000mil??Dejme tomu Muže započítat také pošpinění státu který zastupoval!!Nebo nemam pravdu:-DJak tu pravdu ukroutit:-(

Semiramis 3.11.2006 11:24

Re: Re: Trapnost

Jediný, kdo tady škodí státu, je ten váš pan "Parubek" (píšete velmi nedbale, pane, co si ani neumíte vymyslet nick). A lituju lidi jako vy, co mu to spapají i s navijákem.

huhu 3.11.2006 7:23

problém je v Hybáškové

1. i kdyby za Hybáškovou někdo přišel s požadavkem na úplatek, tak jao vzdělaná žena, bývalá velvyslankyně nyní poslankyně v EU a sama sebe deklarující na přední bojovnici proti korupci - měla konat tak jak se má - zajistit důkazy nejlépe ve spolupráci s policií. Pokud tuto základní věc nezajistila, sama sebe staví do nedůvěryhodné pozice a její akce se jeví jen jako morálně pokleslá forma volební agitace.

2. Tlustý a kodkoliv jiný není povinen s někým kdo ho nařkne a pomluví povinen spolupracovat na objasnění případu. Většina takto napadených po pomluvě nemůže k pomlouvajícímu mít zrovna kladný vztah, dokonce by se to dalo posuzovat jako pokus o ovlivňování svědků. K tomu, aby se vc vyšetřila si občané platí policii. Vzniklé náklady doporučuji naůčtovat viníku tj. bud tomu kdo křivě nařkl nebo tomu kdo spáchla ten údajný zločin.

Z výšeuvedeného vyplývá, že není důvod něco Tlustému vyčítat, není v pozici Pospíšila, kde Hybášková přiznala sama, že pomlouvala. Pokud se Hybášková Tlustému neomluvila, jakýkoliv kontakt Tlustého na Hybáškovou by byl pokusem ovlivňovat vyšetřování.

motýlek 3.11.2006 7:33

Re: problém je v Hybáškové

ale huhu :-), jak chceš zajišťovat důkazy? To mám stále mít se sebou skrytou kameru s dobrým mikrofonem? ;-D ... já jsem jednou byl napaden a i když jsem jasně identifikoval útočníka, tak nic - neměl jsem se sebou tu kameru :-(

Kritik 3.11.2006 7:49

Re: Re: problém je v Hybáškové

Naprosto by stačilo kontaktovat policii (nebo alespoň právní kancelář, pokud nevěřím policii) a dohodnout s úplatcem druhou schůzku která opravdu proběhne se skrytou kamerou, nebo s policistou převlečeným za číšníka..., nehledě na to že celá řada míst v praze má vlastní kamerový systém a policie z něj bez problémů získá záznamy i zpětně...

Namísto toho paní Hybášková věc přednesla vedení své strany a to JEDNALO o tom zda nabídku PŘIJMOT nebo jít na policii což by mohlo být chápáno jako pokus o trestný čin uplácení!! paní Hybášková celou kauzu zveřejnila a tím zabránila jejímu vyšetření, veřejně obvinila z úplatkářství své politické konkurenty.

Věřím jí, že za ní někdo s podobnou nabídkou přišel a možná ten člověk i uvedl konkrétní jména, paní Hybáškové jako inteligentní ženě však muselo být jasné že není schopná v dané chvíli zjistit jestli se jedná o úplatek nebo o provokaci, přesto se reálně zabývala myšlenkou, že případný úplatek bude poskytnut (což je trestný čin...).

Vychází mi z toho, že v celé záležitosti byl jediný zájem p. Hybáškové a to vytěžit co nejvíce bez ohledu na morálku nebo zákony...

AeroKarel 3.11.2006 8:03

Re: Re: problém je v Hybáškové

"Nerobte sa sprostým na sposob Švejka", prosím. Jak zdokumentovat pokus o korupci ví policie, detektivní kanceláře, advokáti, televize, tisk. Pokud to tedy nevíte i Vy. Takže neučinila-li nic z toho, je buď ducha mdlého, což se neshoduje s předchozím působením (doufám), nebo nebylo co dokumentovat.

huhu 3.11.2006 8:05

Re: Re: problém je v Hybáškové

úplatek byl nabídnut, tzn. muselo na nějaké další schůzce teprve dojít k realizaci...

J.Mach 3.11.2006 9:54

Re: Re: problém je v Hybáškové

motýlku, to snad nemáte zapotřebí, dělat takto ze sebe blbce, jen kvůli obhajobě nějaké hloupé političky. To pravdu nevíte, co měla Hybášková dělat? To napadení , nemělo to následky?

.. 3.11.2006 7:39

Re: problém je v Hybáškové

HUHU MÁ PRAVDU ALE ZAPOMNĚL DODAT ZE TO SAMÉ SAMOZDŘEJMNĚ PLATÍ V PŘÍPADU PAROUBEK.POKUD NE TAK HUHU JEN CANCÁ:-D8-o