2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Langrovo vejce

Je to jednoduché jako Kolumbovo vejce. Ten se s tím taky nepáral, udělal křach a vejce stálo na špičce. Nakřáplé. Ministr vnitra Langer se stejně jednoduše zbaví odpovědnosti za výtržnosti na fotbalových stadiónech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jarda 8.4.2008 10:11

Re: Re: To je zase masérů

tak nějak - navíc to co proteče přes fotbalisty by stejně celé skončilo v měšci s daněmi (já vím, jsem optimista :-))   ... takže součet je spíše do ztráty :-((

pf 8.4.2008 10:09

Re: To je zase masérů

prvoligove kluby jsou ZISKOVE? Nebo musi brat penize od sponzoru? Kteri si ty sponzorske dary odecitaji z danoveho zakladu?

Jura Jurax 8.4.2008 10:12

Re: Re: To je zase masérů

A mimochodem tak vyhazují prachy do luftu místo toho, aby je dali na něco opravdu užitečného - třeba do vzdělání nebo na charitu. Nebo když už tak do podpory masového sportu, abychom neaspirovali na nejotylejší v Evropě - ale nikdy do gladiátorských hrátek.

dr Turnovský 8.4.2008 10:15

Re: Re: Re: To je zase masérů

no jenom dotaz...to si fakt myslíte, že budete určovat, do kterých projektů bude soukromá firma dávat peníze?

pf 8.4.2008 10:20

nene hochu

jen rozumne firmy, ktere nechteji mit osklivou reklamu do neceho takoveho prachy nedavaji.  Ovsem, kdyz jsou to firmy a podnikatele formatu Starky a jineho ksindlu, tak samozrejme vrana k vrane seda.

pf 8.4.2008 10:21

to vis hochu firmy v civilizovane casti sveta

se chlubi Corporate responsibility. A tou urcite sponzorovani zajezdu smecek nacku demolujicich vlaky a stadiony urcite neni, kapesto?

dr Turnovský 8.4.2008 10:23

Re: to vis hochu firmy v civilizovane casti sveta

ano, kupodivu souhlasím....každý si může vybrat, kdo chce být s lumpama spojován.  Solidní firma, která neprodává pivo, to jistě nebude

Jura Jurax 8.4.2008 10:47

Re: Re: Re: Re: To je zase masérů

No, nevím jak dobře čtete - z příspěvku snad patrno, že to nehodlám určovat, ale že jsem si toliko dovolil vyjádřit názor.

dr Turnovský 8.4.2008 10:09

Re: To je zase masérů

však to je stejné, jako to kopání do církve, do židů......prostě do někoho, kdo momentálně je po ruce. Taky je v tom jistá forma frustrace, že nevydělávám jako Jágr....ale to bude vždycky. 

Jura Jurax 8.4.2008 10:53

Re: Re: To je zase masérů

Nemyslím si, že je to stejné jako kopání do církve či Židů ... Vám jsou fotbaloví rowdies sympatičtí? Do nich se taky nesmi "kopat", tj. kritizovat jejich konání? To snad ne ...

A pokud jde o to vydělávání - no, otevřeně řečeno společnost, která platí šaškům a gladiátorům víc než vědcům, mi přijde poněkud nedokonalá ... nebo nahnilá ... :-/

Josef Schweik 8.4.2008 10:02

Tohle je citát z marxistickýý učebnice, Astone?

Esli je něco, co neplní svůj pravej cíl a naopak to funguje jako zástěrka pro různý šibalstva, tak je to fotbal.

U nás nikdo nemůže mluvit vo takzvanym "celospolečenskym fenoménu, skorem nikdo na to nechodí, jenom ty vygumovaný palice se tam choděj vyřvat ze sprosťáren a poprat, bych to celý zrušil, zavřel stadiony, na kerejch se perou a hlavně zakázal vandrování toho vožralýho dobytka po vlastech českejch.

Českej ligovej fotbal, to je vorganizovaná zlodějina a agrese. Pryč s tim! 

Kajan 8.4.2008 9:54

Ano, policie je tu od toho, aby zajistila veřejný pořádek ! Jinak ztrácí její existence smysl ! Jak jednoduché ! Dzp.

Jura Jurax 8.4.2008 10:02

Re: Ano, policie je tu od toho, aby zajistila veřejný pořádek ! Jinak ztrácí její existence smysl ! Jak jednoduché ! Dzp.

Jistě. Veřejný pořádek ovšem lze levně zajistit tak, že se stadion zavře a nebude se hrát.

Jura Jurax 8.4.2008 9:48

Stejně mne překvapuje,

že hráči nepůsobí na ty vylízané burany, aby se chovali slušně. Že by jim lichotilo, že jejich příznivci jsou kdykoliv ochotni rozbít hubu příznivcům jejich soupeřů? To snad probohy, jsou-li jací, ne! A jak to vůbec, že hrají a zápas dohrají, i když stadión podléhá demolici? Co je to za lidi, ti gladiátoři? A co to má společného se sportem?

Psí vrah Čumil 8.4.2008 9:51

Re: Stejně mne překvapuje,

Ale no tak neblbněte - profesionální hráči, profesionální liga a sport? Aby nás pánbu při zdravém rozumu zachovati ráčil.

Jura Jurax 8.4.2008 10:06

Re: Re: Stejně mne překvapuje,

No vlastně máte pravdu :-/ gladiátoři holt provozují lidovou zábavu ...Rv

AndyO 8.4.2008 10:00

Re: Stejně mne překvapuje,

ano, je to divné. A co je to za lidi, kteří se dívají a fotí krvavé obličeje, odhánějí záchranáře, aby stihli poslední snímky mrtvoly před odvezením...podplácejí svědky, aby jim řekli pikantní detaily dřív než policii? Co je to za lidi, kteří lezou na stromy, aby vyfotili dědka dusícího se kvůli karcinomu plic?

Můžete hádat třikrát.

Jura Jurax 8.4.2008 10:05

Re: Re: Stejně mne překvapuje,

Ale no tak - nic moc, ale ti se tím žíví. A živí se tím proto, že pt. čtenářové a TV čumitelové to chtějí a vyžadují.

Kdežto vypatlané burany ječící na stadionech a terorizující široké okolí někdo chce? Vy, AndyO? A dělají to snad kvůli skývě chleba?

jarda 8.4.2008 10:14

Re: Re: Re: Stejně mne překvapuje,

no - ti fotbalisti se tím také živí - takový už je trh :-))

Jura Jurax 8.4.2008 10:17

Re: Re: Re: Re: Stejně mne překvapuje,

Ale diskuze není o fotbalistech, ale o fanoušcích, z nichž někteří majíce IQ tykve stali se ničícími násilnickými buranskými ožralými primitivy, jen vzdáleně připomínajícími jedince druhu homo sapiens sapiens.

AndyO 8.4.2008 10:16

Re: Re: Re: Stejně mne překvapuje,

ptáte se, jak můžou fotbalisté hrát, i když se to na ochozech mlátí. Těžko. Nemůžou se ale sebrat a odejít, jsou to zaměstnanci. Živí se tím, že hrajou. Kdybyste vy všichni slušní chodili fandit už dětem, pak dorostu, nakonec na ligu, naučili se stejnému sportovnímu nadšení jako třeba v USA a nedávali přednost nedělnímu koukání na Moravce ( mimochodem, oni ti politici nepředvádí nic jiného než nechutnou rvačku v přímém přenosu- jak to ten Moravec jen může dělat??), tak by neměli vypatlaní burani převahu a přestalo by je to brzo bavit.

Nebo že by jich tím jen přibylo?

Jura Jurax 8.4.2008 10:27

Re: Re: Re: Re: Stejně mne překvapuje,

Jo takhle ... už mi to došlo (ani to dlouho netrvalo :-/) ... tak to ano. Jenže si myslím, že fotbalový svaz nebo kluby samotné by neměly hráče nutit v popsaných situacích hrát, naopak by samy měly vyžadovat přerušení zápasu ... ale to asi chci moc ... koneckonců jde o prachy, vždyť je to stejně jenom kšeft Rv.

No, kdybychom již od mala atd., jak píšete, tak by neměli vypatlaní burani převahu a přestalo by je to brzo bavit. No, zatím jsem neviděl vypatlané burany na basketu, házené či lehkoatletickém mítinku. Asi proto, že tam jde možná ještě o sport, co já vím. A taky v divadle - a on ten vrcholový šport je svého druhu dívadlo - by herci přestali hrát, začali-li by se v hledišti boxery rvát příznivci Donutila a Bohdalky ...:-D, A proč bych krucifix měl vůbec chodit od mala čumět na fotbal? Když už, tak ho aktivně provozovat - nebo jiný druh športu  ...

AndyO 8.4.2008 10:32

Re: Re: Re: Re: Re: Stejně mne překvapuje,

souhlasím s vámi, že fanoušci fotbalu jsou většinou děsní idioti a prostě se jdou servat- o tom není sporu.

Přestat hrát aniž by následně nebyli schopni prokázat, že přerušení hry bylo odůvodněné podle regulí znamená penalizaci, tresty v soutěži a další nepříjemnosti.

Ale celkově s vámi docela souhlasím- i když tedy, na rovinu, na lehkoatletické mítinky chodí lidé povahově poněkud...mdlí, na basketu v hale všichni hráči tak smrdí potem, že není možno se rvát, divák je zcela ochromen.

Nemusíte chodit čumět na fotbal...lepší je hrát. Až už nebudete moci hrát, budete jen chodit čumět...tak to chodí.

Jura Jurax 8.4.2008 10:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně mne překvapuje,

Ale celkově s vámi docela souhlasím- i když tedy, na rovinu, na lehkoatletické mítinky chodí lidé povahově poněkud...mdlí, na basketu v hale všichni hráči tak smrdí potem, že není možno se rvát, divák je zcela ochromen.

!!! 8-o :-D ;-(

AndyO 8.4.2008 11:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně mne překvapuje,

jistě, vypadá to zmateně- však jsem celá zmatená:))) prostě obecně souhlasím s tím, že na fotbale se shromažďují jako diváci dost velcí magoři toužící se jen rvát, na druhou stranu se slézají právě na fotbale nikoliv proto,že by byl například basketball ušlechtilejší sport shromažďující ve svých týmech samé Guthy-Jarkovské, ale prostě není tak zábavný, aby se kdysi stal centrem pro slézání se problémové mládeže. V Evropě tedy.

Jediný skutečně zábavný a přitom fanoušky nijak zvlášť nepronásledovaný sport je rugby, ale za to obligátně můžou komouši, kteří rugby jako kapitálistickou zábavu nijak moc nepodporovali, popravdě vůbec.

Eva D. 8.4.2008 19:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně mne překvapuje,

Tedy, ti povahově mdlí na atletických závodech, to jste se tedy IMHO sekla. Byla jste tam někdy? Mě zajímal hlavně běh a běžci, a povahově mdlých jsem tam moc neviděla, naopak. Ani v publiku,  ani mezi běžci. Je fakt, že závodníci se většinou nervou, jen strkají lokty a sem tam tretrou prošlápnou nožku. A publikum se z 99,99% nerve vůbec.

Jako nezávazné plácnutí to beru, to jo. Ale opravdu jen aby řeč nestála, že?

Jura Jurax 8.4.2008 9:48

Kdo má pacifikovat primitivní burany?

Docela bych souhlasil s tím, aby se z mých daní neplatily policejní manévry, kdykoliv se pár vylízaných magorů rozhodne jít na fotbal. Na stadiónu jsou pořadatelé a je na nich, jak zajistí bezpečnost na akci, za niž vybírají vstupné. Na diskotéce přece taky nejsou pořád policisté, ale je tam pár nenápadných, leč statných vyhazovačů. A problémové jedince tam příště nepustí, ledaže by to byli cigáni (ty pustit musí, to by byla dyzgrymynace;-)). A policie přijede, až když to vyhazovači nezvládnou.

Totéž na stadionu. A vznikne-li tam díky primitivním buranům nezvládnutelný virvál a musí zasahovat policie, tak nechť to pak už zmlátí všechno na jednu hromadu a každému napaří citelnou pokutu; nechť jsou zákony tohle umožňující - kdo jde do kotle, musí s tím počítat. Normální člověk tam neleze. A policie pak nebude pořádat příště manévry těžkooděnců, ale stadión jednoduše zavře dotud, dokud provozovatel neprokáže, že zajistil pořádek a bezpečnost. Že to zdraží vstupenky? Jistě - a poděkováno za to budiž debilům, které doma nenaučili se slušně chovat.

Policie totiž má jistě povinnost zajišťovat klid a pořádek a bezpečnost. Ale má taky povinnost tak činit účelně a úsporně, aby penězi daňových poplatníků nebylo zbůhdarma mrháno. Takže ne policejní manévry, ale po první výtržnosti na půl roku zavřený stadion. Tím bude účelu - zajištění klidu a pořádku a bezpečnosti - dosaženo; na nebezpečné místo bude zapovězen vstup a riziková činnost - fotbalové utkání - se bude konat na prázdném stadionu nebo se nebude konat vůbec. Policie nechť chrání ulice a vůbec místa, kde tito vypatlanci mohou ohrozit normální, slušné lidi - a přitom bych se přimlouval za to, aby lidská práva vypatlanců nebyla moc respektována - gumoléčba a zákaz vstupu do města by snad mohly být pochopeny i všemi dvěma funkčními mozkovými závity, jimiž tyto shluky proteinů disponují.

Kedlub 8.4.2008 10:07

Re: Kdo má pacifikovat primitivní burany?

R^R^R^

Milan 8.4.2008 9:47

kontrola u vstupu

Když zavedla Sazka u vstupu do hokejové arény rámy a osobní kontroly, mohli se všichni zbláznit. Podstatné, ale je, že žádné problémy tam nejsou. Co brání fotbalovým klubům udělat to samé ? Jde jen o peníze za rámy a jejich obsluhu. Takže mohly by tam začít. A pak je podstatné, aby Ti co volají po asistenci policie jasně řekli. "Chci dávat ze svého na akci policie při fotbalovém utkání X Kč ". Já tedy nechci dávat nic. Nechci ale říct, že policie si má umít ruce jako Pilát. Možná, že by stačilo přeúčtovat náklady fotbalovým klubům a oni by se už sami postaraly, aby se někteří "fanoušci" na fotbal nedostali.

PROKOP BUBEN 8.4.2008 9:46

MÁM ZA TO

Že vládnoucí kLausmodří třískají záprdky na plocho a na maděru.......Otázkou je, zda svými různými a jinými podivnými a hojnými experimenty nechtějí zcela rozštěpit společnost k obrazu svému.....