30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Langer Likvidátor

Toho můžeš, na toho se radši zeptám šéfa a tohohle určitě ne. Asi tak by mohla zanedlouho vypadat odpověď vyššího policejního důstojníka po předložení seznamu jmen, která mu přinesl detektiv z protikorupční policie ke schválení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nesocan 3.11.2007 20:47

Re: Re: Re: Dotaz pro socbolševiky .

Jééé - vlastně ta černá <I>™ jsem zase já8-o:-(

Kmotr 3.11.2007 20:11

Přesvědčil jsem Tlustého

udělal jsem mu takovou nabídku, že ji nemohl odmítnout...

ggg 3.11.2007 19:26

Proc Langerovi vadi schopna policie?

Proc panu Langerovi vadi schopna policie? 

taky Honza 3.11.2007 19:34

Re: Proc Langerovi vadi schopna policie?

Schopná policie? To jste někde viděl? Kde se to dá koupit?

VL 4.11.2007 7:46

Re: Re: Proc Langerovi vadi schopna policie?

Nespíš ji viděl v nějakém starém detektivním seriálu z doby socialismu na TV Prima. ;-D Nebo ještě nikdy v životě její služby nepotřeboval.

Slezan 3.11.2007 19:41

Re: Proc Langerovi vadi schopna policie?

O jaké schopné policii je řeč?:-/

ll 3.11.2007 19:24

Vzhledem ke spolehlivosti Wagnerových informací

je zřejmě i tento text jeho pouhým výmyslem a promítnutím jeho nenávisti.

III 3.11.2007 20:23

Až na to ,že úvodník nepsal Wagner,tak je váš příspěvek velmi hodnotný :-)

:-) ™ 3.11.2007 20:31

Re: Až na to ,že úvodník nepsal Wagner,tak je váš příspěvek velmi hodnotný :-)

Vlastně psal;-D

vlk 3.11.2007 19:13

Reale, nevím, jestli jsem dobře pochopil Váš komentář z 16.02

1) Přeci nikde nepochybňuji úlohu médií - sám jsem několikrát napsal že veřejná kontrola je to jediné, co na politiky v zastupitelské demokracii máme. Neznamená to však, že schvaluji systém, kdy je v novinách běžně uveřejňován obsah policejních spisů. Tohle za standardní postup určitě nepovažuji.

2) O morálce jsem hovořil, o tom, že jsem berňák nikdy nepodvedl ne. Celý spor s Tarasem byl o tom, že mi vkládal do klávesnice, že píšu o podvádění berňáku a obhajuji to morálkou. Ale jestli to chcete slyšet - podle mého nejlepšího vědomí a svědomí jsem berňák nikdy nepodvedl. Nestojí mi to za to...

3) Pravděpodobně píšete o Vašem komentáři, který se mi líbil a připadal mi známý. To jsem také napsal. Také jsem napsal, že Vám musím věřit, že jste původní autor. Já Vám to opravdu věřím, nemám fotografickou paměť a podobných komentářů na podobné téma a s podobným obsahem je v literatuře celkem dost, a jejich přesné vyznění se může lišit i překlad od překladu. Právě proto, že jich je více a podobné, tak je možné, že se Vaše myšlenky ubíraly stejnými cestami.

Jako příklad si třeba vzpomenete, že asi před měsíce jsem napsal krátkou úvahu o Topoplánkovi a vládě. Čumil prohlásil, že je to prakticky stejné jako glosa nějakého novináře, o kterém nic nevím, a že jsem to od něho opsal. Mimochodem tím obhajoval veřejnoprávnost, neboť by to údajně jinak nezaznělo :-)

Real, 3.11.2007 20:12

Re: Reale, nevím, jestli jsem dobře pochopil Váš komentář z 16.02

 Fajn ,beru.

AeroKarel 3.11.2007 22:04

Re: Reale, nevím, jestli jsem dobře pochopil Váš komentář z 16.02

Dle frekvence glos soudě, nemá Čumil co na práci jak je den (i noc) dlouhý, tak může hledat a srovnávat. Ale moje osobní zkušenost praví, že se nějakým podložením svých jedovatin moc nezabývá a obviní Vás kdykoliv z čehokoliv co se mu zrovna hodí do krámu.

janoryna 3.11.2007 19:01

plně podporuji snahu ministra Langera

s jeho snahou zastavit šikanování úspěšných podnikatelů natolené paroubkovsko -bublanovsou kliku. proč se naši nejlepší musí skrývat v zahraničí ? a proč má policie podezírat pravicové politiky. dost bylo bublanů a paroubků. konečně bude pořádek. a když příslušníci nemilují disciplínu, tak takové nepotřebujeme.

taky Honza 3.11.2007 19:16

Re: plně podporuji snahu ministra Langera

Vaše podpora janoryno, je nadbytečná. Vaši domácí málovýrobu háčkovaných prezervativů, snad nikdo nešikanoval?

Halladin 3.11.2007 19:34

Re: plně podporuji snahu ministra Langera

Myslíte Krejčíře, Pitra a koženého ?:-D:-D:-D:-D

III 3.11.2007 20:26

Re: Re: plně podporuji snahu ministra Langera

Není ten Pitra z vašeho komunistického stádečka? ;-D

Real, 3.11.2007 21:13

Re: Re: Re: plně podporuji snahu ministra Langera

 O Mrázkovi,Kočkovi, Pitrovi,Koženém, Krejčířovi, Kelnerovi,Koláčkovi ,Klausovi jaksi nebylo dříve ani vidu ani slechu.Tihle veksláci byli trestáni , jak se na ně přišlo. Většinou pro příživu .Ti jsou s vašeho stádečka. Už jejich obhajoba z Vašich úst o tom svědčí .Jen více Krejčířů,pardon , Kožených  ,říká jeden veksl o druhém. Je mi líto  plýtvání času. Tento režim je postaven na podvodu. Peníze až na prvním místě. Silnější vyhrává. Provize jako zákonná korupce Nenechte se vysmát.Čunek atd. jsou pouze produkty režimu. A to ,že to obhajujete ,je obhajoba tohoto textu.

AeroKarel 3.11.2007 22:06

"Čunek atd. jsou pouze produkty režimu"

Ano. Socialistického režimu.

Caroline 3.11.2007 18:49

Nevelí se náhodou v policii?

Nevím, proč je kolem toho tolik řečí. Každý šéf musí vědět, co jeho podřízení dělají, nic nového pod sluncem a nic nenormálního. Zajímalo by mě ale, zda autora článku stejnou měrou znepokojují úniky informací z policie.

hamar 3.11.2007 21:27

Re: Nevelí se náhodou v policii?

Souhlasím.

Zanov 3.11.2007 18:45

Pane Vízku k Vašemu příspěvku v 16:36

Jsme stále v prostoru, kde si to Amíci vyřizují s Rusama. Tady to asi teď nejjasněji vidí komunisti. Ostatní se perou kdo urve největší krajíc a musejí samozřejmě při tom vládnout, aby si to nerozházeli s voliči, tím se stáváme stále ještě kořistí, ale jsem optimista. Tady se to vyjasní až děti těch komunistů, kteří jsou nalezlí ve všech stranách zbohatnou a umožní aby tady bylo takové prostředí ,aby třeba Mašínové mohli bez obav přijet na návštěvu. Ten radar je zkušební kámen ( všiměte si, že ho chtějí postavit v místech, které Amíci osvobodili ). Časově se to ale neshoduje. Nejsem žádný socan a nebudu se tady holedbat co mi komunisti provedli a souhlasím velkou většinou s Vašími názory co se týče současné politiky ale jak jsem zhora uvedl jsem optimista.Češi jsou flexibilní, bude to trvat, ale dobře to dopadne (podle toho jak jste starý a nebo jakého se dožijete věku )

F.VÍZEK 88.100.57 3.11.2007 19:00

Zdravím a přeji dobrý den

Jako dědeček pro 13 vnoučat bych samozřejmě rád hýřil optimismem, ale pro to musí být důvod. Zatím se bohužel zdá, že mnozí lidé - a nevadí, že jde o malé procento -  nic nepochopili ani z minulosti a ani z nadějí, které nabízí  EU jako pokus o jinou Evropu. Evropu, ve které každý silný má být konečně  pod kontrolu všech...  A politická kultura, chování k nositeli menšinového názoru, k nositeli oponentního názoru?  Darmo mluvit - stačí sledovat diskusi na diskusní stránce NP, kde názory jdou často zcela stranou a útoky jsou směřována na jejich nositele - jako za "totáče". Smutné, ale snad bude líp, když to nevzdáme...

Evropan (original) 3.11.2007 19:15

Re: Zdravím a přeji dobrý den

Jenze ten mensinovy nazor vede v pripade uskutecneni k totalite, tak uz to priznejte.

taky Honza 3.11.2007 19:33

Re: Re: Zdravím a přeji dobrý den

A navíc se přemnožily divoká prasata. Co Vy na to?

Evropan (original) 3.11.2007 19:35

Re: Re: Re: Zdravím a přeji dobrý den

ja na to, ze premnozila TA prasata ;-)

taky Honza 3.11.2007 19:52

Re: Re: Re: Re: Zdravím a přeji dobrý den

Správně, žížalka na háčku polknuta. :-))))))))))  Co budete dělat s prasaty?

F.VÍZEK 88.100.57 3.11.2007 19:39

Naopak

Dějiny nabízejí desítky příkladů, jak potlačování menšinových názorů vedlo k totalitě. Demokracie totiž není vláda většiny, ale právo menšiny uplatnit se.  I jednotlivec musí mít právo svést zápas o to, aby  jeho i ojedinělý názor byl slyšen a aby měl případně i šanci stát se většinovým... Říká se tomu svobodná soutěž myšlenek...

Evropan (original) 3.11.2007 20:03

Re: Naopak

A ze jste se timto hesle v KSC ridili jen co je pravda ;-D

Real, 3.11.2007 20:58

Re: Re: Naopak

 Plácáte se v tom bahýnku minulosti  x let starém ,jako kapřík na suchu. Melete se tam a zmítáte se ve vlastní kaluži ,protože více méně je to tu po všech stránkách prakticky horší než před lety. Aby si to lidé neuvědomovali je třeba ukázat jim vnitřního nepřítele. To co bylo před 30,50 atd.lety .V politických procesech se snažíte obvinovat po  x letech staré lidi ,kteří dělali to co Vy děláte dnes. Jednoduchým lidem stačí ukázat nepřítele .Odůvodnění vlastních chyb,které za vývoj téhle společnosti nesete a uvědomujete ,složíte na minulost.

J. Středa 3.11.2007 18:37

Langer by měl být vyšetřován

Trestní oznámení, podle kterého  se měl pan MUDr. Mgr. Ivan Langer okolo roku 1996 podvodně obohatit, vyřizuje státní zástupce JUDr. Eduard Kubečka.

Byl jsem  16.7.2007, č.j. 3 KZN 398/2007-7, vyzván k doplnění. Uvedl jsem, že  autorem ekonomické studie sepsané v Olomouci měl být, podle obdržené informace, pan Ing. Pavel Dostál. Ten byl údajně v minulosti za jisté finanční podvody trestně stíhán a následně v Olomouci odsouzen k několikaletému trestu odnětí svobody. Pan Ing. Dostál se měl zpočátku delší dobu nástupu výkonu trestu vyhýbat, ale nyní je údajně již ve vězení a bojí se o svůj život. Má mít poznatky o dalších nezákonných jednáních, kterých se měli dopustit také vlivní a vysoce postavení lidé. V doplnění jsem opakoval, že z podvodu s ekonomickou studií se měl obohatit současný ministr vnitra. Jméno Ivana Langera jsem jasně zaznamenal. Proč úřady nezačaly získávat informace od vězněného autora údajné studie a nezajistily jeho bezpečnost, nevyžádaly si informace od ministerstva dopravy a spojů, a nevyslechly členy užšího vedení olomoucké ODS z období okolo roku 1996, tedy i pana MUDr. Mgr. Ivana Langera? To v rozhovoru z 2. října 2007 JUDr. Eduard Kubečka neobjasnil.

Pane premiére, před volbami jste, stejně jako současný ministr vnitra, tvrdil, že budete rázně postupovat proti korupci a organizovanému zločinu, který pronikl do nejvyšších sfér  státní správy. Dnes však vidíme, jak také Langerovi lidé, nově dosazeni do vedení Policie ČR, práci Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ) znesnadňují, a jeho šéfa, pana Jana Kubice, chtějí dokonce přinutit k odchodu od policie. Je toto selhání vlády a její zjevná nechuť k prosazování skutečné reformy policie, následkem toho, že někteří její členové se nyní obávají, aby nezávislí policisté nezačali šetřit také jejich případné nezákonné aktivity?

Na tuto otázku odpovíte nejlépe, když zajistíte bezodkladné a řádné prošetření podání ze dne 11. června 2007. Je to v zájmu společnosti i ve Vašem.