30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Konečně důstojná figura

Předsedkyně Poslanecké sněmovny Miroslava Němcová podotkla, že ráda přijme ve své kanceláři Miloše Zemana, pokud se s ní bude chtít setkat. Její postoj ostře kontrastuje s pestrým hemžením vlezdořitěk, kteří se cpou, aby dosáhli audience u úředníka, který se dosud oficiálně úředníkem nestal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 17.2.2013 14:23

Re: to je prča

Včera v telce jste byl prý zábavnější.

R. Tesařík 17.2.2013 14:30

Re: to je prča

tady nejsme v telce.-)) to poprvé , jak říká noj pé  A  zábavnost, to je velmi relativní pojem...nemyslím poem. To podruhé..-)))

S. Lazárek 17.2.2013 14:42

Re: to je prča

Ano, proto jsem to nesledoval.

J. Ryba 17.2.2013 13:22

jaderný tunel nebude, páč ten rozdíl nikdo platit nebude....podle Nečase

ha ha ha ....spojení Rittig(ODS)-Šachta and Partners-největší FVE

J. Václavíková 17.2.2013 13:30

Re: jaderný tunel nebude, páč ten rozdíl nikdo platit nebude....podle Nečase

No jo, za vším hledej Bursíka :-)

J. Ryba 17.2.2013 13:09

co tvoří koncovou cenu energie?

10% OZE, DPH 18%, silová elektřina 29%, regulované složky 43%

zdroj: CenyEnergie.cz

dnes bude odpovídat i paní Colombová, kterou nikdy nikdo neviděl :-)

J. Václavíková 17.2.2013 13:13

Re: co tvoří koncovou cenu energie?

V té regulované hlavně cena za distribuci (do níž ovšem ČEZ prakticky neinvestuje)

J. Ryba 17.2.2013 13:16

Re: co tvoří koncovou cenu energie?

při koncové ceně cca 4 koruny na kWh tedy zákazník vydá na CELÉ obnovitelné zdroje cca 40 haléřů a za FVE jen poměrnou část...FVE tvoří cca 60% zdrojů OZE

J. Václavíková 17.2.2013 13:18

Re: co tvoří koncovou cenu energie?

Záleží z které ceny vycházíte, v nejobvyklejší sazbě je kWh za 5,5 Kč. Za OZE to vychází asi 0,5 (0,55?)Kč.

J. Ryba 17.2.2013 13:26

Re: co tvoří koncovou cenu energie?

ano, ale nezáleží jen na sazbě, ale i na společnosti. "Zatímco v loňském roce zaplatila pražská domácnost při běžné roční spotřebě 2 200 kWh u produktu Komfort Klasik 24 za jednu kilowatthodinu 4,45 Kč, letos se cena zvedá na 4,67 Kč."

J. Václavíková 17.2.2013 13:32

Re: co tvoří koncovou cenu energie?

Jo, Vy to máte bez DPH. Já jsem si to neuvědomila.

J. Ryba 17.2.2013 13:36

Re: co tvoří koncovou cenu energie?

neboli mj. proč jedni platí bez mála o korunu víc?

F. Doušek 17.2.2013 13:50

Re: co tvoří koncovou cenu energie?

DPH je 21%, podpora výkupu činí 70,5 hal./1kWh. Ta čísla vám nesedí.

J. Václavíková 17.2.2013 13:52

Re: co tvoří koncovou cenu energie?

Já jsem zaregistrovala podporu 0,5 Kč/kWh. Máte na to nějaký odkaz?

F. Doušek 17.2.2013 13:55

Re: co tvoří koncovou cenu energie?

Ceník ČEZu, například. Je to s DPH.

J. Václavíková 17.2.2013 13:03

Ten Nečas si do huby nevidí!

On udělal maximum pro zastavení solárního boomu tím, že vyměnil vedení ERU!!!! A že zákon, který vymezoval pro ERU mantinely zdrželi o rok, mu zřejmě ušlo.

P. Hofman 17.2.2013 13:14

Re: Ten Nečas si do huby nevidí!

Nad touhle politickou chudinkou se vůbec nemá cenu vzrušovat.

J. Václavíková 17.2.2013 13:16

Re: Ten Nečas si do huby nevidí!

Vysvětlujte to mému neurohumorálnímu systému :-)

P. Hofman 17.2.2013 13:23

Re: Ten Nečas si do huby nevidí!

Tak to přenechte jenom "humorálnímu" systému, hezky se zasmějete a bude vám líp.

J. Václavíková 17.2.2013 13:33

Re: Ten Nečas si do huby nevidí!

Moc mu do smíchu při této frašce není :-(

J. Ryba 17.2.2013 12:59

dnes je nad slunce jasnější, že Topolánkova vláda musela padnout kvůli Tlemelínu

M. Ilsner 17.2.2013 11:59

Výňatek z Ústavy ČR

Čl. 55:  Prezident republiky se ujímá úřadu složením slibu.

Čl. 56: (7) Volba prezidenta republiky se koná v posledních šedesáti dnech volebního období úřadujícího prezidenta republiky, nejpozději však třicet dnů před uplynutím volebního období úřadujícího prezidenta republiky. Uvolní-li se úřad prezidenta republiky, koná se volba prezidenta republiky do devadesáti dnů.

Čl. 59: (2) Slib prezidenta republiky zní: "Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj úřad budu zastávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.".

P. Vandas 17.2.2013 12:03

Re: Výňatek z Ústavy ČR

Asi to tedy Úřad bude. Skoro bych tomu věřil. :-):-)

J. Ryba 17.2.2013 12:23

Re: Výňatek z Ústavy ČR

netuším, proč lidi mate, že může být v čele úřadu jak osoba volená (prezident), tak osoba jmenovaná (premiér, ministr - a to i tehdy, když projde procesem volby)

P. Vandas 17.2.2013 12:33

Re: Výňatek z Ústavy ČR

Ale ono je to nemate, ale pouze znepokojuje.

P. Hofman 17.2.2013 12:06

Re: Výňatek z Ústavy ČR

Úředníky jsou též předseda vlády a jednotliví ministři. Pouze poslanci a senátoři Parlamentu úředníky nejsou.

M. Ilsner 17.2.2013 12:32

Re: Výňatek z Ústavy ČR

Samozřejmě, to jsem psal doleji:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A130215_225704_p_cirkus_nef&reakce=60167741

R. Tesařík 17.2.2013 13:03

Re: Výňatek z Ústavy ČR

ale pořád je to pilitická funkce,.. s tím nic nenaděláte

R. Tesařík 17.2.2013 13:04

Re: Výňatek z Ústavy ČR

politická...aby se některý úchylové zbytečně nezavzdušňovali

M. Ilsner 17.2.2013 13:05

Re: Výňatek z Ústavy ČR

On někdo zpochybňoval, že je to politická funkce? Kdo?