29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Je z toho trestní oznámení

Tak přece jen je z toho trestní oznámení - Paroubek ho podal na Topolánka za to, že o něm Topolánek v televizi řekl, že Paroubek a sociální demokracie jsou v kontaktu s organizovaným zločinem. Topolánek se hájí, že citoval noviny a že čerpal z veřejných zdrojů. Tohle by mu mohlo u českých nezávislých soudů projít, kdyby byl ve vládě a ne v opozici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. 23.5.2006 18:13

Re: Re: Odbyla osmnáctá hodina a fundovaná diskuze ještě nebyla

Je to pouťovej brebta...;-)

Béda, medvěd paritní 23.5.2006 18:18

Re: Re: Re: Odbyla osmnáctá hodina a fundovaná diskuze ještě nebyla

Na hyeny Vašeho typu vyčkávám, Laďo ještě cca 10 minut po ohlášeném odchodu. Socializmus funguje. I v IT technologiích. Navíc mám laptop, pokud to nevíte. Ale večer mívám práci nebo jinou "socialistickou" zábavu. :-)

Jimmi 23.5.2006 18:27

Re: Re: Odbyla osmnáctá hodina a fundovaná diskuze ještě nebyla

Možná byste huhu měl(o) věnovat pozornost obsahu sdělení (tedy tomu co předchází sdělení o odchodu). Ale to bych asi chtěl moc, že......? :-P

NoName 23.5.2006 18:35

Re: Re: Re: Odbyla osmnáctá hodina a fundovaná diskuze ještě nebyla

To víte, to je u Béďu dost těžké ... OBSAH sdělení  ;-D 

Jimmi 23.5.2006 18:36

Re: Re: Re: Re: Odbyla osmnáctá hodina a fundovaná diskuze ještě nebyla

Já myslím, že řekl dost důležitou věc. A ta v přibližném překladu zní, že někteří zde se považují za chytřejší než ostatní, ač tomu tak není........

Jimmi 23.5.2006 17:55

Něco pro Janabok:

Máte pravdu, nedávno jsem nahlédl po dvaadvacáté hodině. Několik Vámi jmenovaných se tu plácalo po ramenou jak jsou chytří a jak všechno vědí nejlíp (Petra Kunetka to nebyl, to je jeden z mála zde zbývajících diskutujících, jehož příspěvky mají hlavu a patu). Následně do diskuse vstoupil kdosi jenom s malinko jiným názorem... a hned kde se vzaly tu se vzaly známé firmy (Honza TM atd....) snad číhající jako policajti a hned ho zasypali urážkami do bolševiků a socanů. Nemusím doufám podotýkat, že jsem se k diskusi (raději) nepřipojoval.

Ještě k tomu jak jste kohosi níže "poučila" že věci, ke kterým se vyjadřuje už jsou tady na Psu dávno vyřešené a prodiskutované v mnohem sofitikovanějších diskusích. Ano, kdysi tu bylo něco o sudeťákách a já sudeťák do asi dvaadvacáté generace (před rokem 1620 již neexistují záznamy) jsem si "dovolil" k tomuto cosi podotknout. Ano, byl jsem utřen úplně stejnou formulací....! 8-o Nebyla jste to tenkrát také Vy........? ;-)

No, nechte si to projít hlavou. A vězte, že úroveň diskuse zde již v poslední době je téměř nulová. V lepším případě může být někdy.... mononázorová..... tedy zbytečná......

Čumil 23.5.2006 17:57

Re: Něco pro Janabok:

Hm, Jimmi, často s vámi nesouhlasím, ale dnes jste přesný. Nebo přesněji - vidím to naprosto stejně. Zdravím!

Jimmi 23.5.2006 18:00

Re: Re: Něco pro Janabok:

Někdy je krásné s někým nesouhlasit ale o tom je diskuse. To co se někdy děje tady nemá s diskusí nic společného. Janabok už asi zdrhla, budu jí to muset večer překopírovat :-)

Čumil 23.5.2006 18:02

Re: Re: Re: Něco pro Janabok:

No, někdy i marná práce má svůj smysl...;-)

rezy 23.5.2006 18:09

Čumile Čumile

sice na Vás  večer občas večerňáci hodí nezájem, to jo, ale až takhle!!!? Trochu o sobě pochybovat .. hmmm

Jacques 23.5.2006 18:00

Re: Něco pro Janabok:

R^:-/

Béda, medvěd paritní 23.5.2006 17:53

Takže ještě pár vteřin Murphologie (opisuji, ale vybírám, bohužel ne z prvního super vydání)

"Olivierův zákon: Zkušenost je věc, kterou člověk získá, když u ji nepotřebuje.

První pravidlo patologie: Nejvyšlapanější cesty nevedou nikam.

Gabitolův postřeh: Moudří lidé jsou šťastní, když objeví pravdu, hlupáci, když objeví lež.

Fosterův zákon: Jediní lidé, kteří v životě najdou to, co hledají, jsou takoví, kteří vyhledávají nesváry."

Takže se loučím a může konečně začít ta odborná fundovaná debata. Hezký debatní večer.

rezy 23.5.2006 17:51

otázka pro Žaka

k Vaší větě:Povazuji Zapadni civilizaci na takovem stupni vyvoje ze bychom meli byt schopni mit socialni zarizeni pro lidi na voziku.

Nic proti tomu, já bych si to přál, i další. Sociální zařízení takto vybavené může stát v pořizovacích nákladech 300 000Kc, co když na to prostě nejsou peníze a postižený člověk o tu práci vyloženě stojí neb je zajímavá a vyhovuje mu. To mu tu práci raději zakážete stylem do téhle firmy nastoupit nesmíte, protoze byste všem ostatním snížil laťku.. Uvedl jsem příklad s Gatesem, vím ale o podobném.

pf 23.5.2006 17:54

s dovolenom pane rezy - neposerte se

v neprilis bohate instituci ktera me zivi  je jedno v prizemi a druhe v patre, do, budovy je postavena obycejna drevena rampa a vozickar muze cely barak prorejdit bez problemu a opravdu nevidim zadne investice v desetitisicich euro.

rezy 23.5.2006 18:04

Re: s dovolenom pane rezy - neposerte se

děkuji za rekaci :-D:-D Nemám problémy tohoto typu. ;-) Je třeba mluvit takto sprostě? Dokážete pochopit, že ne vždy jsou podmínky nakloněny budování nakloněné roviny? Vždyť donedávna jsem Vás považoval za vědce na úrovni., a teď tohle. Teď vidím že ani nedokážete číst pozorně. Když napíši mohou dosahnout, netvrdím že dosahnou vždy. Kolik by stála stavební úprava v případě, že byste musel na zvýšení plochy pro záchod ubrat z nějaké sousední místnosti v UK? Skuste sem hodit Váš odhad. ;-)

JJ 23.5.2006 18:11

Re: Re: s dovolenom pane rezy - neposerte se

Ono jde o to, aby se nove budovy, zvlaste ty administrativni stavely bezbarierove.

Ale jinak mate pravdu, ze administrativni opatreni skoro vzdy vede k tomu, ze je pro nektere situace vysoce kontraproduktivni.

rezy 23.5.2006 18:17

Re: Re: Re: s dovolenom pane rezy - neposerte se

to máte pravdu, já bych jen podotkl, že ne každá začínající firma má na nájem v budově stavěné jako administrativní a bezbariérová. Obvykle to je  budova jakákoli ;-). V  ní se ty stavební úpravy taky prodraží. Co si budem povídat. Výsledek je potom takový jaký je. Firma na záchod nebude mít, a chytrý vozíčkář bude sedět doma, když už jsme u toho modelového příkladu.

JJ 23.5.2006 18:31

Re: Re: Re: Re: s dovolenom pane rezy - neposerte se

Ono je to tezke, protoze pokud by to bylo pouze na zaklade dobrovolnosti, tak ekonomicka stranka veci diktuje setreni nakladu. Ovsem pokud dana legislativa prikaze toto vsem, i konkurenci tak to meni trochu danou situaci.   

Bohuzel se tim zvysi bariera vstupu - tam si dovedu predstavit prechodne obdobi pro zacinajici firmy.

pf 23.5.2006 18:16

nesmite to brat tak doslova p. rezy

Tyhle regulace plati v UK uz hezkou radku let a kupodivu zemi neznicily, dokonce zemi neznicilo ani zavedeni mestskych autobusu s najezdovymi rampami a autobusu, ktere si mohou prikleknou, takze stary nebo handicapovany clovek ma nastupni hranu 10 cm nad zemi. tohle je fakt to posledni v novem ZP...

PS a ani zemi neznicil zakaz chovu vepru v kotcich, protoze se na konci ukazalo ze sunka ze stastnych vepriku uzivajicihch si bohateho spolecenskeho zivota na pastvinach je kvaltnejsi nez produkce z veprovych koncentracnich taboru. Ostatne stejne zedmi neznici totalni zakaz koureni od pristiho leta (*) -  nejak podezrele zacinaji mnozit nekuracke puby vic nez rok dopredu.

(*) jak to tvrdi ODS o ceskych pohostinstvich.

JJ 23.5.2006 18:18

Re: nesmite to brat tak doslova p. rezy

Na ty nekuracke hospody se opravdu tesim.

rezy 23.5.2006 18:21

kdepak doslova! kdepak Vás!

taky nepíši že by to někoho zničilo.

Kdepak o ničení, o tom tu řeč není.

Řeč tu je o tom, že i špatný zákon může být nakonec ;-Pk neprospěchu věci.

Mysch 23.5.2006 18:23

vy opravdu verite,

ze to modri diskuteri pochopi?

rezy 23.5.2006 18:27

Myschi to mi hlava nebere to uznám

jak může odpověď na otázku kolik by stála stavební úprava zachodu? hodit do placu nájezdy k autobusům.  To chápete jen Vy.

Jimmi 23.5.2006 18:34

Re: Myschi to mi hlava nebere to uznám

Autobusy s rampou jsem viděl v Kanadě. Měly to i ty nejstarší. A když přijel někdo na vozíku, řidič hned vyskočil, pustil hydrauliku a pomáhal nastupovat. Holt divokej západ je divokej západ..... ;-)

rezy 23.5.2006 18:38

Já je v tý Kanadě viděl taky

a necpu to sem, když Žak bojoval za hajzlík tak se bavím o hajzlíku. Co to s Vámi všemi je?? Taky jsem byl v Kanadě, ale nemusím to tu troubit každýmu pod nos!

Jimmi 23.5.2006 18:41

Re: Já je v tý Kanadě viděl taky

Mě šlo spíš o tu jinou kulturu. Člověk na vozíčku nebyl někdo, kdo je na obtíž mému ekonomickému profitu. Tady je situace v tomto ohledu dosti tristní.... tak nějak všeobecně.

rezy 23.5.2006 18:47

já s Vámi souhlasím že jsme zaostalí

jo, je to potřeba říct na plnou hubu a nechodit okolo toho jak kolem horké kaše. Vy jse čekal,  že doženeme Kanadu, Nemecko a celou Evropu za patnáct let? Že tu budou české firmy tak bohaté?  I na tom západě jsou začínající firmy, které by měli problém zaplatit stavební úpravy a rozhodnou se nepřijmout. Co je na tom divného. Každý podle své kapsy, ne?

Petr Kunetka, zlocinec 23.5.2006 17:39

Jeste na zaver,

diky za debatu a loucim se. Dnes nemuzu dele ;(

Petra. 23.5.2006 17:42

Re: Jeste na zaver,

Nashledanou !!!!

janabok 23.5.2006 17:45

Re: Re: Jeste na zaver,

dtto, ...:-)