1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Je z toho trestní oznámení

Tak přece jen je z toho trestní oznámení - Paroubek ho podal na Topolánka za to, že o něm Topolánek v televizi řekl, že Paroubek a sociální demokracie jsou v kontaktu s organizovaným zločinem. Topolánek se hájí, že citoval noviny a že čerpal z veřejných zdrojů. Tohle by mu mohlo u českých nezávislých soudů projít, kdyby byl ve vládě a ne v opozici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JJ 23.5.2006 17:59

Re: Jeste na zaver,

Ad "naklady na potlaceni revoluce" - myslim, ze toto uvazovani melo smysl nekdy v rannem kapitalismu. Pokud budete mit soupereni mezi tymy, tak si take date pozor, aby ani ti slabsi nestradali (na druhou stranu aby byli motivovani k praci pro tym). Zvlaste pokud ty spicky maji vic nez kolik mohou rozumne utratit. Mysleni o potlacovani revoluce mi prijde tak trochu feudalni.

Pokud budeme chtit konkurovat s Cinou cenou pracovni sily, tak si myslim, ze to moc smyslu nema. I kdyz to muze byt ekonomicky spravne. Stejne tak meli fasisti (ci nacisti, rozdil se mi stira) ekonomicky opodstatnenou likvidaci mentalne postizenych, ale osobne bych pro to nebyl. Ale asi jsem levicak.

pf 23.5.2006 17:37

no jestli

je celkova min mzda 1% z vyplacenych mzdovych prostredku, tak je to ZCELA zanedbatelna porucha trznich vztahu zamestnavatel-zamestnanec. A co se tyce vypoctu socialnich davek, to je naprosta formalita z ceho jsou odvozeny. Kdyby se to cislo jmenovalo  Minimum pro preziti, byli by trzni verozvesti spokojenejsi?

Petr Kunetka, zlocinec 23.5.2006 17:40

Re: no jestli

Porucha je v tom, ze zhruba polovina "nezamestnanych" pracuje nacerno. Ale fakt musim, omluva...

pf 23.5.2006 17:52

Re: Re: no jestli

to by se asi snizenim socialnich davek moc nezmenilo. Bohuzel, to se deje uplne vsude a fakticka velikost wellfare na to asi nema moc vliv. Na druhou stranu snizeni socialnich davek pod prostou reprodukci povede k pauperizaci tech nejzranitelnejsich. Oni mistni modri aktiviste moc nechapou, ze existuje neco jako dedicnost chudoby a ze (jiste velmi neefiktvni)  investovani do programu, ktere se snazi prerusit cyklus chudi nezamestnatelni s bidnym vzdelanim produkuji nevdelane deti, ktere jsou nezamestnatelne a ktere pak maji nevzdelane nezamestnatelne potomky. Ale to simpletoni tridu huhu a novy tezko pochopi.

JJ 23.5.2006 18:03

Zato socani tomu rozumi

a snazi se tedy zachovat status quo a drzet tech chudych co nejvice. Zvlaste pokud jde o VS vzdelani, je pro ne "bezplatnost" dulezitejsi, nez jeho dostupnost socialne slabsim.

vita 23.5.2006 18:27

Re: Zato socani tomu rozumi

Jo. Když se zavede školné, tak se sociálně slabší na ty vejšky jenom pohrnou. To je přece naprosto jasná úměra, že čím víc se platí, tím víc to využívají sociálně slabší. to ani jinak bejt nemůže...

Škoda, že budou přeplňovat práva, fildy a kulturologie (nic proti, taky to má smysl), ale kdepak by šli na techniky...

JJ 23.5.2006 18:38

Re: Re: Zato socani tomu rozumi

U zemi, ktere maji skolne a system pujcek je dostupnost VS pro socialne slabe nekolikanasobne vyssi, nez u zemi s "bezplatnym" skolstvym. V principu muze v takovem systemu studovat KAZDY (prikladem muze byt UK). V nasem systemu podporovanem 8 let CSSd ne.

Navic, pokud stanovite, ze 25-50% skolneho pujde na socialni stipendia (nevim, kolik presne je tech socialne slabsich), tak se zavedeni skolneho techto studentu nedoktne (ci jim muze pomoci, pokud stipendium pokryje i cast vedlejsich nakladu).

No a novy zakonnik prace navic podstatne stizil studentum podmiky pro vedlejsi prijem pri studiu. A pote, co studenti dostavaji prispevek na bydleni (plosne), i ti prazsti, tak i rozumne situovana rodina ze SM bude mit problem podporovat vice nez jednoho studenta. A rodiny s prumernym prijmeme v regionu mohou na VS studium deti zapomenout.

JJ 23.5.2006 18:06

Progresivni zdaneni prijmu

take zvetsuje tu barieru pro prechod z kategorie "chudy" do stredni vrstvy ci vyse (clovek se nemuze vypracovat tim, ze pracuje vic - proste mu to navic stat z velke casti vezme).

Rpuť 23.5.2006 17:36

"Reprezentativní" průzkum agentury STEM:

Dotázáno 638 respondentů. Nedělní partii sledovalo 34% - 217 respondentů. Paroubek vyhrál u 60% - 130 respondentů.

pf 23.5.2006 17:39

Re: "Reprezentativní" průzkum agentury STEM:

ale draha, takhle se delaji pruzkumy uplne vsude, dokonce vzorek ~10^3 respondentu je docela velky. Umeni pruzkumu neni zeptat se 100 tisic lidi, umeni pruzkumu je mit reprezentativni vzorek. Bozemuj, citim se jak pan Kunetka, muset psat takove elementarni veci.

Rpuť 23.5.2006 17:50

pf - no právě - umět si vybrat reprezentativní vzorek - v tom to vězí!

Představte si, že by se z těch lidí na to nekoukal nikdo;-D

Petra. 23.5.2006 17:41

Re: "Reprezentativní" průzkum agentury STEM:

Jo, kdo umí se statistikou pracovat, ten dokáže velké věci.

Jinak trochu OT: Bílý Bim pro mě byl a je nejhrůznějším filmem i knihou snad v celém dosavadním životě (co se týče dopadu na mou psýchu).

JJ 23.5.2006 18:17

Ono staci, aby si clovek vybral, kolik lidi

pouzije z ruznych kraju. A pak profese, vzdelani ... Pokud delaji predvolebni pruzkumy jiz nekolik mesicu, tak neni problem takto vyrobit zadany vysledek.

Rpuť 23.5.2006 18:18

Petro, právě - já to nemůžu, já bych snad do smrti neusnula.

huhu 23.5.2006 18:12

Re: "Reprezentativní" průzkum agentury STEM:

Topol avizoval 57:43. tak to šibalové ještě připlatili...:-D

Umiracek za CSSD 23.5.2006 17:30

V Rusku stíhán novinář, který označil Putina za "falický symbol"

http://aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=160576&tro375_0_1

Pavla B. 23.5.2006 17:52

Re: V Rusku stíhán novinář, který označil Putina za "falický symbol"

Tak to se Paroubkovi stát nemůže.

janabok 23.5.2006 17:26

tak Bédo, ještě jednou...

vy tu jste od 9.00 do 17.00...

zkuste nakouknout večer a budete zřejmě šokován - lidé se tu zpravidla baví v poklidu a hlavně bez urážek...

někdy se sejde smečka a probírají se dopady, které obvykle následují po výmyslech socialistů...

a pokud se zapojí P.Kunetka, Modrý pták, pV a ostatní z oboru, upozorňuji Vás, že se zhusta jedná o odbornou diskus - tak buďte od té lásky a odpustte si řeči o 6 panácích a pod. ...

Béda, medvěd paritní 23.5.2006 17:29

Re: tak Bédo, ještě jednou...

Janabok, já sám jako první nikdy neurážím. Dokonce zde skoro každý den nabádám k ignorování těch těžce urážejících (Honza TM). Takže se nedivte, že se cítím trochu...udiven.

janabok 23.5.2006 17:33

Re: Re: Bédo, udiven?

mnou? ...

si děláte legraci...

co jsem napsala tak udivujícího? ... pouze popis dopadů min. mzdy a račte se kouknout na reakce...

Béda, medvěd paritní 23.5.2006 17:38

Re: Re: Re: Bédo, udiven?

No, udiven jsem napsal literárně. Zrovna se necítím na to, být jaksi moralizován z nějakých vulgarit. Akce - reakce. Někdy nereaguji ani na hulvátské akce. Stačí se mrknout na akce jistého Honzy TM...

Čumil 23.5.2006 17:36

Ale dobrý podvečer, Bédo,

nesmíte hnes každé tvrzení brát za bernou minci. Takové konstelace, jakou slibuje janabok, je to tak jednou do měsíce. \Jinak známé firmy: STEM, Honza TM, apod. s monotónně stejnou písničkou. Akorát se tu ještě objevuje zírálek, který má ze všech nepokrytou srandu... Hezký večer.:-)

Béda, medvěd paritní 23.5.2006 17:58

Re: Ale dobrý podvečer, Bédo,

Vám také. Já tam, když občas pročítám i ty večerní diskuzní radovánky, taky moc rozdílů nenacházím. Jen možná už jsou věcnější, jelikož odpadají typy "Honzové TM". Ale za to já ani nikdo jiný nemohu...

Du se vypnout do ztracena. :-)

Mislead 23.5.2006 17:36

Re: tak Bédo, ještě jednou...

třeba včera večer?8-o

Petra. 23.5.2006 17:19

to janabok II.

Jsem tu spíš chvilku nebyla - přestalo mne to bavit číst. teď tu zase chvilku jsem a pravděpodobně zase nebudu :-) Je to jako kafemlejnek a ani ty nadávky nejsou nijak originální. Ach jo, pamatujete si třeba někdo na LuMo? Nebo na Aragona?

janabok 23.5.2006 17:19

Re: to janabok II.

ano, Aragon - to byla třída...

vita 23.5.2006 17:25

Re: Re: to janabok II.

LuMo? Trapně nazajímavý a neoriginální.

Ani nevím, jestli ještě tak fandí Bushovi, když ten Clintonem zazděný superurychlovač mu stejně nepostavil. Třeba se stěhuje do socialistického CERNu...

Umiracek za CSSD 23.5.2006 17:15

Pravo zacalo kolorovat snimky ...

http://1.im.cz/n/photo//07/24/25truoe-top2sirka.jpg

Jacques 23.5.2006 17:12

Andy, vy mate teda dlouhe vedeni

Copak skutecne nedokazete pochopit ze handikapovany clovek ma narok na nejakou dignitu? Co to je za blabol ze se dohodnete na tom ze ho budete nosit curat do umyvadla (sic!). Mate zrejme dost zatemneny mozek kdyz nedokazete pochopit ze handikapovany clovek je v situaci kdy muze kyvnout i na takouvou zrudnost a tvarit se ze je v pohode (sic). Jsem zdesen z toho jak mate zvracene asocialni mysleni a jeste si myslite jake delate dobro.

Jasne end, finito, konec - hlavne se nad nicim nezamysltejte co by vam mohlo narusit presvedceni o sve vlastni pravde. Fuj tajbl.

gerontusinza 23.5.2006 17:15

Taky řešení, ulevit si, to pomůže.Re: Andy, vy mate teda dlouhe vedeni

Hezký den a ahoj.