26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Je z toho trestní oznámení

Tak přece jen je z toho trestní oznámení - Paroubek ho podal na Topolánka za to, že o něm Topolánek v televizi řekl, že Paroubek a sociální demokracie jsou v kontaktu s organizovaným zločinem. Topolánek se hájí, že citoval noviny a že čerpal z veřejných zdrojů. Tohle by mu mohlo u českých nezávislých soudů projít, kdyby byl ve vládě a ne v opozici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
divana 23.5.2006 19:37

Re: Re: Re: Re: Re: A v souvislosti s dnešním hlasováním v parlamentu ...

kdo by pak ale na soudruhy dělal? takže nové lágry.

Halladin 23.5.2006 19:59

Re: Re: Re: Re: Re: A v souvislosti s dnešním hlasováním v parlamentu ...

Jasně. Ale nejčastěji se tu posílá do Koreje (severní), na kubu, anebo do Číny,

STEM 23.5.2006 20:09

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A v souvislosti s dnešním hlasováním v parlamentu ...

Já tedy ještě nikoho ani zubaře, ale na exkurzi by tam někteří mohli na rok, možná by začali myslet:-)

Halladin 23.5.2006 20:10

Re: Re: Re: Re: Re: A v souvislosti s dnešním hlasováním v parlamentu ...

Proč se čílíš NOName ? Divana si stěžovala, že není kam emigrovat.Bylo jí navrženo zaručeně pravicové slovensko. Není to daleko, je tam pěkně, čech se domluví - kde je chyba ?

STEM 23.5.2006 19:29

Re: A v souvislosti s dnešním hlasováním v parlamentu ...

http://www.eprdel.cz/Videoklipy.php?id_kat=&odp=96&id=424

NoName 23.5.2006 19:15

Pf,máte pravdu.

..ze existuje neco jako dedicnost chudoby a ze (jiste velmi neefiktvni)  investovani do programu, ktere se snazi prerusit cyklus chudi nezamestnatelni s bidnym vzdelanim produkuji nevzdelane deti, ktere jsou nezamestnatelne a ktere pak maji nevzdelane nezamestnatelne potomky.

Ale existuje i něco jako dedičnost "žití na náklady společnosti". Máme o tři baráky dál  rodinu, kde je na dávkách druhá generace, která právě porodila třetí generaci. Nikdy nepracovali a nikdy pracovat nebudou, nemají důvod. Penízky přijdou poštou a ať si někdo dovolí je omezit. Jeden synek vyšel z 6. třídy, druhý ze 7, oba už mají rodiny, story se zřejmě bude opakovat. Neumím si představit program, který by to změnil.

Na straně druhé, ne Slovensku omezili sociální dávky dost výrazně, a stala se tam nevídaná věc. Dokonce i Romové začali obdělávat pole a  pěstovat brambory a zeleninu.

Tím nechci říct, že by dávky neměly být, nebo naopak, že jsou jediným řešením. Jenom že je potřeba hledat rovnováhu. A ta je u nás nakloněná hodně směrem  "když je problém, vymyslíme a vyplatíme další dávku".

rezy 23.5.2006 19:18

na Slovensku maj moje děti dedečka

takže vím, že to s těmi bramborami není až tak horké..;-D ale jo, výchovný moment tu je.R^

zíralek 23.5.2006 19:21

Re: na Slovensku maj moje děti dedečka

Já problémy nemám a dávky se sypou, nač si stěžovat?:-)

STEM 23.5.2006 19:25

Re: Re: na Slovensku maj moje děti dedečka

Odkud je dedo?:-)

zíralek 23.5.2006 19:27

Re: Re: Re: na Slovensku maj moje děti dedečka

Ze stavby;-D

NoName 23.5.2006 19:25

Re: Re: na Slovensku maj moje děti dedečka

No ale aspoň ve volném čase zedníčíte, a to oceňuju ;-D

zíralek 23.5.2006 19:26

Re: Re: Re: na Slovensku maj moje děti dedečka

Jo ve volném, kdyby tak;-D

Jacques 23.5.2006 19:21

Re: Pf,máte pravdu.

Hledani rovnovahy ano. Nicmene premisa ze pokud nechate lidi napospas sami sobe jsou nuceni si pomoci v nejakem pro spolecnost positivnim smyslu neni uplne spravna. Nekteri si pomohou, jini sklouznou do vetsiho marasmu. Ultimativne je treba zhodnotit co je horsi.

pf 23.5.2006 19:30

Re: Pf,máte pravdu.

i vy mate naprostou pravdu, v US tenhle kolotoc zacal s podporou teenagerskych osamelych matek. Tohle je paralelni produkt, bohuzel.

Umiracek za CSSD 23.5.2006 19:11

HUHU,

poslechnete, nejak jste se rozhorlil. Povolit rozmisteni cizich vojsk na vlastnim uzemi - a argumentovat vznikem pracovnich prilezitosti - to je IDIOTSKE.

huhu 23.5.2006 19:15

Re: HUHU,

pokudjsme v NATO, je ta nepřítomnost stejně jen formální. Přijedou sem, kdykoliv chtějí a nejen USA i ostatní spojenci..

Jacques 23.5.2006 19:17

Re: Re: HUHU,

Sorry ale kulove hovinko. Vase servilita jde daleko za to co predvadeli komunisti a rekl bych ze to hranici z vlastizradou. V kontextu toho jak jste ochotny otevrit zemi cizim vojskum jsou vase narazku proti EU skutecne smesne. Obcas je dobre prohnat to co clovek napise mozkem.

NoName 23.5.2006 19:23

Re: Re: Re: HUHU,

Já se teda nechci hádat, ale vojska NATO jsou naši spojenci. Aspoň jsem měl ten pocit... I když dnes si už člověk nemůže být ničím jistý ...

Jacques 23.5.2006 19:29

Re: Re: Re: Re: HUHU,

To ze je nekdo spojenec neznamena ze si usadi vojska na nasem uzemi.

Pavel Kořenský 23.5.2006 19:24

Re: HUHU,

No, mně jsou pracovní příletosti celkem volné, ale rozhodně uvítám pokud tu ta základna bude. Ze zcela jiného důvodu.

Totiž I ten nejztřeštěnější kozácký ataman si netroufne zaútočit na stát na jehož území má USA základny.

Halladin 23.5.2006 19:27

Re: Re: HUHU,

No, ono je to trochu jinak. Samotné česko nikdo nenapadne - a pokud by bojoval s USA tak první ,co napálí, budou ty protirakety.

Aby jeho rakety měly zelenou na USA

NoName 23.5.2006 19:31

Re: Re: Re: HUHU,

Díky za výklad. Ještěže naše auta nejezdí na benzín a plasty vyrábíme z bramborových slupek, takže nám tí hnusní Američani a jejich imperiální skutky můžou být ukradené ... Bude jenom správné, když budou USA válčit a my si užívat ... Max. kdyby nám teda ty víza ... :-/

Pavel Kořenský 23.5.2006 19:41

Re: Re: Re: HUHU,

Ano, POKUD by někdo bojoval s USA.

A s USA si troufne bojovat zase jen velmoc. Takže celá otázka (oloupaná od pseudohumanistického blábolení) zní: Do vlivu jaké velmoci chceme patřit ?

S ohledem na to, že velmoci se nám rýsují tři (možná čtyři, pokud připustíme sloučení Iráku a Iránu v budoucnu) USA, Rusko a Čína.

Nevím jak Vy Halladine, ale když už si musím vybrat, tak se mi ta první jeví jako relativně nejlepší.

pf 23.5.2006 19:45

indie vam tam chybi

Indie predstihne cinu a nebude to dlouho trvat.

Halladin 23.5.2006 20:02

Re: Re: Re: Re: HUHU,

Mi sice taky , PK, nicméně raketu na hlavu bych si raději odpustil.

Já vím, vy se chystáte do Karibiku, tak je Vám to fuk, ale já tuchci zůstat.

zíralek 23.5.2006 19:28

Re: Re: HUHU,

Zato Al-Kajda, jo:-(

Pavel Kořenský 23.5.2006 19:37

Re: Re: Re: HUHU,

To mně celkem netrápí. Ti mohou nadělat škody nesrovnatelně menší než třeba Irán.

pf 23.5.2006 19:43

argumenty p. korensleho jsou jiste padne

i kdyz si myslim, ze kozacti atamani se budou v blizke budoucnosti nejvyse predvadet pred turisty na ethnickych zajezdech. Spis hrozi nebezpeci od chlapicku v namiru sitych tmavych obleccich, kteri vydaji prikaz k priskrceni plynovodu...

Cizi vojska na uzemi prinaseji trochu neprijemnosti - exteritorialita uzemi, vyjmuti cizich ozbrojenych sil z jurisdikce soudnich organu i mimo uzemi zakladen. POliticke problemY (Okinawa je dobrym pirkladem, myslim) Mel bych pocit, ze vlastni berzpecnost je spise potreba budovat na vlastni sile - i male zemi se velky agresor radsi vyhne pokud vi, ze by mu mohla kost vzpricit ve chrtanu.

huhuovi, co protestuje proti montovne by bylo vhodne vzkazat, ze pracovni mista s tim spojena budou predevsim kopaccke a stavebni prace na zacatku a pak strihani travniku, myti oken, kropeni travniku, odvoz odpadku a sber spinaveho nadobi v jidelnach.

ostatne opatrna reakce premiera zeme je vice nez korektni, premier by mel reprezentovat vladu v takove otazce a ne vyrvavat soukrome stanovisko.

Pavel Kořenský 23.5.2006 19:52

Re: argumenty p. korensleho jsou jiste padne

To je zhruba totéž.

Myslíte, že Rusko přiškrtí plyn nějaké zemi na jejímž území mají strategické základny USA ? :-D

pf 23.5.2006 20:06

no naposled chybel plyn

Nemecku a Italii, ze?