5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Je to ještě hospodářství?

Schodek státního rozpočtu vyletěl z předpokládaných 38 na nepředpokládaných 195 miliard. Je to ještě hospodářství anebo neřízený volný pád? Expremiér Topolánek se brání slovy, že nikdo nemohl předpokládat krizi takového rozsahu. Těžko říci, zda mohl nebo nemohl, zřejmé je, že málokdo to předpokládal. Otázka ovšem zní, zdali by proti tomu mohl něoc dělat, i kdyby předpokládal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
huhu 4.1.2010 13:33

Re: Komisař Catani do přestupkových komisí?

udělení pokuty zase nebude taková problém, ale problémem bude tu pokutu od pokutovaného vymoci...

Petr Kunetka 4.1.2010 13:33

Re: Jestli muzu citat

Zacinat se musi v rodinach, a to co nejzasadnejsim odmitanim tohoto jednani - jak v rodine, tak venku.

Petr Kunetka 4.1.2010 13:32

Re: “I ode mne by dostal (Baťa) hlas.”

Nemyslim Batu, ale nekdo, kdo by hlasal tato kreda.

Petr 4.1.2010 13:32

Malá rada

reagovat

Co je špatné na slovech:

Autor: Karel 22 IP: 194.228.119.xxx Datum: 04.01.2010 13:13

Vůdce a socan? Asi NP vyřadím z odkazů svého prohlížeče, jako jsem to udělal s lidovkama.cz.

Místo Vůdce zkuste Duce. (I když už Paroubek břídila Duceho v "chlapáckém" mletí hubou naprázdno jasně překonal  - viz včera u Moravce. Váleli jsme se při tom smíchy.)

Zebra 4.1.2010 13:31

Re: “I ode mne by dostal (Baťa) hlas.”

Aber Klein, oprávnění k tváření se ? To jsem nepotřeboval ani za socíku ! A na co ho ausgerechnet oni potřebujou ?

JC 4.1.2010 13:30

Komisař Catani do přestupkových komisí?

To by byla jediná možnost. Jak si myslíte, třeba Vy, pane Loulo, že dopadnou ona přestupková řízení? Kdo se odváží dát vysokou pokutu zloději, když před dveřmi bude řvát stovka příbuzných vyzbrojených noži a basebollovými pálkami? Případně když zloděj sdělí paní předsedající, že jí zabije děti, když ho nepustí bez trestu?

V nejlepším případě předseda nebo předsedkyně komise dopadne jako Řápková nebo Čunek. O to se už postará p. Kocáb  :-))

Petr Kunetka 4.1.2010 13:30

Re: Jestli muzu citat

Spolecnost nemuze byt nemocna. Spolecnost je jen mnozina lidi, kteri ji tvori a vztahy, ktere mezi sebou vytvari.

Lide jsou nemocni.

Katr 4.1.2010 13:29

Re: Modé a jiné gumky

Už dávno není, prosťáčku.

Petr Kunetka 4.1.2010 13:28

Re: “I ode mne by dostal (Baťa) hlas.”

"By" rikam proto, ze je klidne mozne, ze by jako spousta dalsich mel plne usta moralky a druhou rukou kradl jako straka. Jako jini.

A k druhemu odstavci, vzhledem k tomu, ze NIKDO kdo kandidoval ve volbach se k tomuto neblizil ani v nejmensim, nema Vas dotaz smysl.

loula 4.1.2010 13:28

Re: Čuba ze Slušovic míří do Zemanovy strany

Ale špatně jste to přečetl. Píši o dvou událostech.

1. před asi 15. lety spor Zeman-Klaus o Koženém a jeho přínosu.

2. vzpomínka na Zemanův článek v Tečku v srpnu 89.

Karel 22 4.1.2010 13:27

Přesně tak. On asi spojil 2 různé články dělících několik let. :o))

Petr Kunetka 4.1.2010 13:26

Re: Co je špatné na slovech

No, dalsim krokem by muselo byt blacklist anonymiserovych adres... A tak dale... Ale uznavam sam, ze internet neni uplne moje domena. Jen tak nezavazne spokuluji, vzdyt vime, ze nebude ani chlivek ;)

šimon klein 4.1.2010 13:26

Re: “I ode mne by dostal (Baťa) hlas.”

a co vy, moralisto ?......tváříte se jako svědomí světa - máte k tomu opravdu oprávnění ??? a zkuste to jednou bez slaboduchejch rádobyžidovskejch vtipů.....

Petr Kunetka 4.1.2010 13:25

Re: Petrové ...

Jj, treba ekonomie strany nabidky ji v 70. letech netrefila ;)

Mislead 4.1.2010 13:25

Re: Co je špatné na slovech

při používání anonymizeru nejspíš neřešitelné

Karel 22 4.1.2010 13:25

Re: Co je špatné na slovech

lidovky.cz jsou za to potrestány. To, co tam probíhá nejsou diskuze, ale poklidné rokování opatrných lidiček. I když vulgarismy téměř zmizely, bavilo mě tam občas si vystřelit např. z Havíře Vodky.

Petr 4.1.2010 13:24

Re: Co je špatné na slovech

Místo Vůdce zkuste Duce. (I když už Paroubek břídila Duceho v "chlapáckém" mletí hubou naprázdno jasně překonal  - viz včera u Moravce. Váleli jsme se smíchy.)

Zebra 4.1.2010 13:23

“I ode mne by dostal (Baťa) hlas.”

Ach, ta nesnesitelná lehkost „by“ !

Kde jsou „argumenty“ o volbě nezvolitelných jako podpoře komunistů, o volbě „menšího“ zla ? Koho jste doteď volili ? Jednal aspoň trošičku dle Baťova návodu ?

jarda 4.1.2010 13:23

Re: Petrové ...

al ejo ... myslím, že bylo již řečeno - logika výběru přímých daní asi bude blízká tvaru té křifky, jen její souřadnice jsou hodně v luftě :-)))

Petr Kunetka 4.1.2010 13:23

Re: Co je špatné na slovech

Jinak si umim predstavit ignore list vazany na IP, ale uznavam, ze to uz jsou jen teoreticke uvahy ;)

fox 4.1.2010 13:22

Re: Čuba ze Slušovic míří do Zemanovy strany

Blbost,blbost.Článek v T čku vyšel už v 89tém.Kde byla privatizace,kde Koženkovej?

Lea 4.1.2010 13:22

Re: Jestli muzu citat

snažíme se o to celá rodina, stejně tak, jako nedojit stát. Na druhou stranu co je to platné když dneska bez právníka, aby člověk neudělal jedno větší rozhodnutí. Člověk stal se člověku vlkem. Tahle společnost je nemocná , proto i ta nostalgie mnohých po socíku. To není jenom lenost lidí a pod.

Petr Kunetka 4.1.2010 13:22

Re: Co je špatné na slovech

Chlivek ne, ignore list ano. A co se tyce registrace, registrace proti emailove adrese nevidim jako zas takovy problem. Zalozit si ji trva asi minutu ;)

Petr Kunetka 4.1.2010 13:21

Re: Petrové ...

Pochybovat je spravne. Koneckoncu, na falsifikaci dle Poppera (i mne ;) stoji cela veda. Nicmene, na druhou stranu, dokud se nenajde dost duvodu k falsifikaci, teorie se drzime.

loula 4.1.2010 13:21

Re: Smajlíci co chybí mi nevadí - tyhle hlášky ANO.

Ano, mě to tuhle hlášku napsalo, když jsem - doslova - citoval amerického prezidenta. Příště budu citovat Brežněva, to snad projde.

Mislead 4.1.2010 13:20

Re: Co je špatné na slovech

hm - tohle a ten touženej ignore list by asi vyžadovalo registraci - A registrace v pojetí lidovek znamená vydat se všanc reklamním masážím...........

jarda 4.1.2010 13:20

Re: Petrové ...

no ... i AE měl ke sklonku pochybnosti o některých "pozorovatelských" důkazních metodách - když si uvědomil, že světlo možná ovlivňuje sledovaný objekt :-))

R.J. 4.1.2010 13:19

Re: Jestli muzu citat

Ano, souhlas, ale jak to udělat, když system důvěry je nabouráván nedůvěryhodným chováním ? jak jednotlivců, tak státní správou ?  Na to potřebujeme system, který je schopen oddělit od sebe ony vzorce chování. A ten system nám nespadne z nebe,  kdo ho bude vymáhat?  A jsme tam, kde jsme začali. Volby na tom asi moc nezmění. Děsím se, když vidím, jak většina lidí vzhlíží toužebně k volbám, jako by to byla spása. Nechci být škarohlíd, samotného mě to mrzí, ale nic se moc nezmění, to je tvrdá realita. Jedině až to tu vezme do ruky Mez. banka , pak se nápravy dočkáme. Ovšem to budou radikálně jiné podmínky, než jsou posledních dvacet let. Škoda, měli jsme dost dobrou šanci, nevyužili jsme jí dobře. Trest bude následovat, každičká chyba nás bude stát moc. A kdo to bude platit je nabíledni. Blbá perspektiva. Komu za ní můžeme poděkovat je také známo. A v podmínkách,které nastanou se důvěra bude budovat dost blbě, bude ale alespoň vynucovaná, a to je jediné plus, které na tom budoucím bankrotu vidím.

Petr Kunetka 4.1.2010 13:19

Re: Čuba ze Slušovic míří do Zemanovy strany

Cuba byl Kozeny socialismu...

Petr Kunetka 4.1.2010 13:18

Re: Co je špatné na slovech

Si myslim, ze by misto mazani slo davat prispevky do chlivku. Prislo by mi to prehlednejsi.