1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Je pět let moc nebo málo nebo co?

Obvyklým způsobem, tedy nekoncepčně, zmateně a bez názoru se zakousla justice do případu Ludmily Polednové-Brožové, která se coby soudkyně účastnila na justiční vraždě Milady Horákové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 19.10.2007 7:16

Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Jo, vidím, ře si lebedíš v tom, jak jste si to všechno "zasichrovali". Měli jste své soudce, jednou na to aby věšeki lidi, podruhé na to, aby nesoudili vás. To ano, to vám šlo. Nicméně, byl přijat zákon, podle kterého je možné vým zatnout tipec. Takže se mohlo již podle toho postupovat. Bohužel, funguje to, co zmiňoval "Kurt Merkel".

Je mi úplně jedno, jestli mě označuješ za člena nějakých Revolučních gard. Já jsem nikoho na šibenici neodsuzoval, ani jsem nebyl věrným stoupencem té partaje a systému. Vůbec by mi nevadilo, kdybychom si to s vámi rozdali síla proti síle. Aspoň bychom dneska nebyli v tomto srabu. Drzej spratku ........

Sedrman 19.10.2007 7:12

Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

broučku, soudruhu, nepřeháníš trochu?  Nauč se číst, s negramoty nemá význam diskutovat, ti jsou dobří jen jako kati. Poslouchají totiž své vůdce na slovo.

chytrý horák 19.10.2007 7:10

Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Nebudu Vám vykládat, co jsem dělal nebo ne za bolševika, protože nejsem zvědavý na přihlouplé reakce a zpochybňování. Možná jsem se vzpíral málo, ale alespoň jsem nikdy z toho systému osobně neprofitoval. Mám tedy právo kritizovat ty, kteří zrůdný systém jakkoli využívali. A jestli jsou tito lidé příčinou neschopnosti národa vyrovnat se s minulostí, mám to právo tuplem a nepotřebuji k tomu souhlas nějakého bolševika.

Sedrman 19.10.2007 7:08

Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

ano, musí. Proto nepiš o hanbě národa, ale o své vlastní hanbě.

Sedrman 19.10.2007 7:07

Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

 a kdo by vykonával ten spravedlivý proces v letech 89 a dalších ? Importovali byste nějaké spravedlivé nekomunistické vyšetřovatele a soudce ? Odkud ?  Jak myslíš, nekomunisto, že by to vypadalo ? Přestaň nadávat a uvažuj. Ale podle prskání bys byl první, který by bez uvažování šel pověsit toho, na koho by ukázal prst nějakého vůdce.

Nejsem soudruh, takže bych se měl urazit, ale vidím, jaký jsi pošetilý hlupák, typický řadový člen Revolučních gard. Je mi tě jen líto. Právě lidi jako ty jsou oporou totalit.

jarda 19.10.2007 7:04

Re: Re: Re: Re: Pořadí ve výdajích na zbrojení

aby s ním mohl vést válku? :-))

Kurt Merkel 19.10.2007 7:03

Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Nechápající Sedmane! O ničem takovém, co se mi snažíš podsouvat, jsem nepsal! Ještě jednou si to přečti! Z tvoji reakce čiší uražená ješitnost, ale s tím já nic nenadělám. Zpytovat vlastní svědomí si musí každý sám!:-D

čtenář 19.10.2007 7:03

Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Ale, ale broučku, teď je trochu pozdě tlumit své citové výlevy. Smutným faktem je, že se Čechistánci nejsou v stavu vypořádat s komunismem ani silou, ani spravedlivým procesem. Přitom základní nástroj - zákon tu je. Zákon o hnutích propagujících potlačování občanských práv a svobod. V souladu s tímto zákonem se nepostupuje. Takže, kde je ten tebou zmiňovaný "čistý funkční stát" ?! A o to jde.

Olinka 19.10.2007 7:01

Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

souhlas! :-/Rv

jarda 19.10.2007 7:01

Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

jistě, ten slovní obrat není nejšťastnější ... ale asi nemá cenu tady a teď vyjmenovávat kdo z nás co udělal před manšestrovkou a po ní, stejně je to nedoložitelné a je to jen a jen o svědomí každého z nás ...

čtenář 19.10.2007 6:56

Re: Aston

Jak se komu co hodí, že Stando.

chytrý horák 19.10.2007 6:55

Re: Re: Re: Pořadí ve výdajích na zbrojení

Jak jste přišel na to, že se někdo diví? Pokud jsem si všiml, jen se mu snaží v tom zabránit.

Sedrman 19.10.2007 6:55

Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

o čem polemizovat ? O kategorickém názoru vyjadřujícím opovržení k Čechům? Všimněte si, že lidi jako Kurt, Jarda  používají výrazy mělo se, měli udělat. Vy dokonce sám litujete, že jste něco neudělal. Proč jste to tedy neudělali? Potřebovali jste vůdce, který by vám to nařídil ?

Kydat hnůj na občany ČR schovaný za počítačem asi pomáhá vyrovnat se s vlastními problémy, ale je to sprosté. A chtěl bych vidět, jak byste hodnotil situaci, kdy by vám někdo ve válce postřílel vaši rodinu, tak nějak náhodou by se připletli do pouličních bojů. Jestli byste říkal ironicky hlavně aby to nebolelo. Co se stalo v sametovce mne rozčiluje také, ale objektivně nešlo o to, že by nebyla vůle s komunisty zatočit krvavě, ale protože výsledkem by nebyl čistý funkční stát, ale další totalita. Dnes byste neměl ani slušnou justici, ani by nebyli čistí lidé ve vysokých státních funkcích. Byli by tam ti nejdrsnější oportunisté, ti, co nemají skrupule někoho zabít, odsoudit k smrti, manipulátoři a většinou by to byli právě bývalí estébáci. Ty slušní lidé by byli na popravišti první, jsou totiž slušní a ti ve válce nemají šanci. V Rumunsku slavně postříleli pár komunistů a co tam mají dnes ? Mluvte za sebe, jestli jste pokrytec a zbabělec, jménem Čechů vám hovořit právo nikdo nedal.

čtenář 19.10.2007 6:55

Re: Re: Elektrárny v Iráku postaví Čína a Írán. USA jsou v šoku

Hmmm, máš trochu divný způsob uvažování o tom, co je a co není vazalská vláda. Máš velkej problém, co ?

Lerak 19.10.2007 6:54

Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Souhlas s chytrým horákem. Komunistický šunt měl být postaven mimo zákon.

AKIBUA 19.10.2007 6:52

Re: Pořadí ve výdajích na zbrojení

Za pana Trošku to vysvětlím. Raketry Topol byly vyvinuty jako důsledek vypovězení smlouvy ze strany USA o omezení protiraketové obrany, která platila asi 20 let. Od té chvíle nelze vypálit balistickou střelu, která by měla "hladkou" dráhu. Mezi první zbraňový systém, který vyplňuje vzniklý prostor vypovězený smlouvou patří právě radar, který zde má být instalován přestěhováním od.. Záměna příčiny a následku patří do arzenálu demagogie.

Standa 19.10.2007 6:51

Aston

je účelový hlupák. "Ten kdo chystá obranný radar, anebo ten, kdo reálně odpaluje nosiče atomových zbraní?" Neexistuje obranný radar. Radar je typ víceúčelové zbraně. Tak jako sleduje cizí útočné zbraně a pomáhá řídit obranu, tak sleduje vlastní útočné zbraně a pomáhá řídit útok. A nějaká stará babka nyní souzená za spolupachatelství. Kdo bude soudit Havla za spolupachatelství, když na nás vypustil vrahy, kteří na svobodě i opakovaně vraždili? Jak se komu co hodí, že Astone - účel světí i tvoje manipulativní prostředky, jak vidno.

čtenář 19.10.2007 6:49

Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Vidím, soudruhu, že uvažuješ v kategoriích msty a odplaty a nikoliv spravedlivého procesu, tedy souzení a odsouzení, které je výsledkem právě toho spravedlivého procesu. Jenom dáváš znovu najevo, jak si vy, komunisti, představujete lidskou společnost. A taky nám, nekomunistům, pořád vnucujete vaše názory. Když čtu tyhle bolševické drzosti, tak bych se vůbec nerozpakoval na tobě jedno, z tebou výše navrhovaných, řešení uplatnit. Drzej spratku .......

Lerak 19.10.2007 6:48

troška?

toho bych nebral vážně, je to gay s levicovými názory. Možná i on zmoudří-viz včerejší rozhovor TV rozhovor s bývalým levicovým kraválistou J. Fischerem.

Pozorovatel 19.10.2007 6:46

Re: Astone, problém je v tom, že bylo možná možné odsoudit a zakázat komunistickou partaj....

Touha po sociální spravedlnosti, odstranění vykořisťování, bídy a.t.d. budou v hlavách lidí stále a to tím více, čím více nespravedlnosti, vykořisťování a arogance mocných lidé kolem sebe vidí. Současná doba je velmi příznivá pro růst socialistických a komunistických tendencí.

chytrý horák 19.10.2007 6:44

Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Ptáte se proč? Na to mohu jen zopakovat po Kurtovi: protože jsme pokrytci a zbabělci. Nebyli jsme schopni se zlem bojovat, protože boj nese rizika a oběti. Tak jsme si s ním trochu zakšeftovali a dnes to tu podle toho vypadá. Zkorumpovaná bolševická justice, estébáci ve vysokých státních funkcích, právní i mravní marasmus... to jsou plody sametové revoluce. Ale hlavně, že nebolela. Zkuste s Kurtem polemizovat jinak než jen hloupým přeháněním jeho názoru.

jarda 19.10.2007 6:34

Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

určitě ne až tak extremě, ale rozhodně se komunistům mělo dát jasně najevo (přes zákony), že se s nimi (jako osobami) na nejbližších 20 let nepočítá ... bohužel - je to už nenapravitelné ...

I. 19.10.2007 6:31

Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

R^R^R^

Borek@exil 19.10.2007 6:28

Re: Pokud se jí prokáže vina, zcela jistě odsoudit a nechat odsedět

V nejhorším si to odleží.....dobře jí tak, neměla se podílet na vraždě. Vědomě a s nadšením.

Sedrman 19.10.2007 6:13

Re: Zločiny komunistů v Česku

:-D hanba hanba. Proč jste Češi poslouchali Havla a nepověsili Jakeše hlavou dolů u benzinky ? Proč jste nevyrabovali ústředí KSČ a Pražský Hrad ? Proč jste neustanovili revoluční tribunály a nepopravovali každého, kdo měl legitimaci KSČ a nebo o něm řekl soused, že byl určitě u STB, panchart jeden, navíc měl lepší auto. Proč tu dodnes není občanská válka jako ve Rwandě? Fuj, Češi jedni, za nic nemůže 40 let totality a ruské tanky v Čechách,  jen vy, pokrytci a zbabělci. To Kurt Merkel byl jiná třída, ten to střílel po stovkách.

Borek@exil 19.10.2007 5:40

Re: kdo tedy roztáčí závody ve zbrojení?

To je ale hloupá otázka...to přece dělají od nepaměti západní imprlisté (jak říkával Tonda Novotný). Sovětský Svaz, mírová hráz!!!

Kurt Merkel 19.10.2007 5:40

Re: Re: Pocet popravenych od roku 1945

To je kvik bolševika, snažícího se ospravedlnit svoje zločiny! Je to prasák!!(Y);-€

Kurt Merkel 19.10.2007 5:31

Zločiny komunistů v Česku

nebyly v roce 1989 potrestány proto, jelikož mnoho, vlastně většina Čechů měla máslo na hlavě, neboť si s komunisty nějakým způsobem zadala. Paradoxně se o to přičinil i Václav Havel,  znýmý předlistopadový bojovník proti režimu, svými výroky o pravdě, lásce.a tlusté čáře!  V jeho případě by se dalo mluvit i o jisté vypočítavosti, neboť potřeboval hlasy komunistů ke svému zvolení do prezidentského křesla! Češi už jsou od přírody takové divné nátury. Na jedné straně dokáží být krutí a nesmlouvaví, ale má-li být potrestáno zlo na kterém mají svůj díl viny (dopisy a petice pracujícího lidu a inteligence volajících po potrestání zrádců), hned mají holuiččí povahu. Jedním slovem pokrytci a zbabělci. Hanba vám!(Y);-€

fany 19.10.2007 5:26

Astone, problém je v tom, že bylo možná možné odsoudit a zakázat komunistickou partaj....

možná poslat pár vyčnívajících bolševiků do lochu, ale komunisticku zrůdnou ideologii v hlavách poloviny národa odstranit nešlo. A nejde ani nyní násilím a restrikcí. To se musí prostě přežít. Ostatně i na těchto a podobných diskuzích se těch bolševických moralistů stále objevuje velké množství. Každý druhý měl doma, či v příbuzenstvu nějakého "spolupachatele" zla......

kdepak jste to vzal? 19.10.2007 5:21

Re: Pořadí ve výdajích na zbrojení

milej priteli, tohle jsou informace ze skoleni marxistu, nikoliv ze skutecnosti ...