30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Jaké to je století

Někdo se naboural do webu poslankyně Pavlíny Nytrové, vtipně ji nazval homofobní krávou a vyjádřil názor, že se narodila do nesprávného století. To proto, že se ostře vymezila proti návrhu, aby homosexuální páry osvojovaly děti. Zdá se, že v tomto století je už dopředu známo, jaký názor je správný. Kdo má jiný názor, je cejchován: Nytrová je homofobní kráva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Harabaska 15.7.2016 9:48

Re: přesně tak,

Tak po tohle tvrzení se rád podepíšu. Použité označení by ovšem bylo možno použít i na řadu lidí, kteří se nacházejí třeba i v některých vládních funkcích.

P. Vandas 15.7.2016 8:30

Souhlasím s Astonem, čím dál více.

I já si myslím, že registrované partnerství pro více dospělých osob, bez zkoumání jejich sexuálních vztahů by bylo právně čistší. Nejčastější verze, kdy muž má děti mimo manželství s více ženami a opačně matka má pro každé dítě jiného otce, je mnohem četnější problém k řešení. Ostatně nadřazování sexuálních vztahů je idiotské. Jsou páry, kteří spolu žijí a nemají sexuální vztah, prostě ve stáří na sebe zbyli, či je ženské nebaví. Jsou i vztahy napříč generacemi, kdy jsou na sebe vázány osoby z ekonomických sociálních, či zdravotních důvodů, které žádný sexuální podtext nemají. Potřeba registrovaného partnerství vzniká zas jen z nadbytečných zákonů, které brání normálním lidem v běžných úkonech. Začíná to už absurdním chováním pošty, která nevydá doručenku manželce ani na písemnou "plnou moc" od manžela. Sex by se v zákonech vyskytovat vůbec neměl. :-):-):-)

J. Fialová 15.7.2016 8:43

Re:

K poště: stačí si vyřídit kartičku Průkaz příjemce (nemusí to být ani manžel/-ka). Pošta pak vydá vše s výjimkou "do vlastních rukou". https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/prukaz-prijemce

P. Vandas 15.7.2016 8:46

Re:

V tom je jádro pudla, neb i banální úřední pošta ze stavebního úřadu, je vždy do vlastních rukou. A to i pro bezruké invalidy :-):-):-)

R. Veselý 15.7.2016 9:01

Re:

No vidíte, s výjimkou "do vlastních rukou". S tím ať jdou do brusele.

F. Kusák 15.7.2016 8:23

Přál bych si,

aby svět byl trochu srozumitelnější, aby instituce manželství byla ta nejvyšší hodnota, aby se děti rodily do uspořádaných vztahů, aby lež byla lží a pravda pravdou. Hodnoty by měly vznikat prací a jejich odrazem by měla být cena. Také spořit by se mělo vyplácet. Zákony by měly korigovat a vymezovat lidská chování a průměrně inteligentní lidé by jim měli rozumět, aby život byl posvátný a smrt nekonečná. Atd. atd. Mně už tyto věci znějí nějak divně, jako kdybych toužil žít v nějakém skanzenu. Vím, že realita je často jiná, ale to, o čem mluvím jsou lidské hodnoty, symboly a každé jiné chování by se s nimi mělo poměřovat, nikoliv relativizovat.

Promiňte, mluví ze mě smutek nad další hrůzou, která se ve Francii stala. Jsem křesťan a modlím se za všechny oběti.

V. Novák 15.7.2016 10:00

Re: Přál bych si,

Jenže svět takový není, jsou i děti, které nežijí v harmonické úplné rodině (dokonce bych si troufl odhanout, že u nás jich bude většina, když se rozvádí většina manželství) a jsou i takové, které nežijí v žádné rodině.

A takové je možno adoptovat.

V. Výmola 15.7.2016 8:09

Rozhovor na Čt24

Po včerejším rozhovoru na Čt24 můžu s klidem souhlasit s tím, že Nytrová skutečně homofobní kráva je. A to bez ohledu na to, co si můžu myslet o navrhovaném zákonu.

R. Veselý 15.7.2016 9:18

Re: Rozhovor na Čt24

Ale ona se homosexuálů nebojí, jak chcete naznačit.

I. Schlägel 15.7.2016 8:02

Co se týká Nytrové,

hodnocení sedí. Moc se mi líbí, jakou má tahle blbka péči o pedofily mezi homosexuály. Očekávám její výraznější starost o pedofily mezi heterosexuály. Je jich totiž co do počtu výrazně více.

V. Vérosta 15.7.2016 8:07

Re: Co se týká Nytrové,

... a každý správný učitel vždycky musí být pedofil. Má to v popisu práce přece!! :-)))

P. Boublíková 15.7.2016 8:11

Re: Co se týká Nytrové,

Je sranda sledovat, jak to ma kdekdo v palici pomotane.

Pedofilní totiž byvaji pouze muži, u žen je pedofilie velmi vzácná. No a protože jsou to chlapi, tak jsou to současně homo :-) tak nějak to spousta lidí "pochopila" :-)

V. Vérosta 15.7.2016 7:51

Zmatek nad zmatek.

Jenom nevím, jak je možné, že se muži a ženě může narodit dítě, když nejsou manželé?! :-)) To jde? Nemělo by se to zakázat? A proč se nemůže narodit dítě dvě homomužům? :-)) Ta příroda je fakt nespravedlivá! A jak to, že je povoleno vychovávat děti matkám samoživitelkám? :-)) Jaké sexuální vzory se ti chudáčkové odnesou do života,? Neměly by se jim ty děti ve jménu všezahrnujícího dobra odebírat?? :-)))

Na tom světě je prostě pořád co na práci!!! :-))

P. Hlosta 15.7.2016 8:11

Re: Zmatek nad zmatek.

Proč by se měly nějaké děti odebírat komukoliv, když jsou jeho? Proč by stát měl podporovat nezodpovědné a tím diskriminovat zodpovědné? To o přírodě naprosto není. Ta s tím nemá nic!

P. Hlosta 15.7.2016 7:48

Jako včera, to samé dnes popisuji ;-)

S manželstvím v tomto století u nás je skutečně něco v nepořádku, že se rozvádí tolik manželů a děti tím trpí nejvíce. Zase jsem o tom psal včera a dnes to zdůrazním znovu. Stát pomáhá těm, kteří žijí v nemanželském soužití a manželství je dražší, nebo spíše méně ziskové na státě, než nemanželská rodina s dětmi. Samoživitelka dostává na děti, bydlení a dávky v nouzi, od otce(ů) alimenty. Patrně to může být i naopak, že otec je v pozici samoživitele. Co dostává řádně sezdaný manželský pár mající děti a žijící v rozumném ekonomickém rozpočtu podle svých příjmů?

Nejsem expert na sociální poměry v republice, ale povědomí mám takové, že dávky dostávají hlavně ti, kdo nejvíce naříkají a vysedávají po doktorech s neustálým zdravotním problémem, což jim práci znechucuje. Nemyslím chřipku a podobné nemoci. Práce se i přes toto u nezaměstnaných vykonává, přímo za hotové a v čistém, aniž stát dostal co požaduje. Tím utře i exekučka, která je závislá od příjmů u zaměstnavatelů exekuovaných.

Chytrost nejsou žádné čáry se říkávalo a platí to stále více i dnes. Proto manželství nevydrží, když je ekonomicky nevýhodné a nabízí se stav volného sdružení se v sexuálně příjemném vztahu bez závazků. Také bydlet pod magistrátem(mít pod ním adresu) je zcela běžné a marně byste pátrali, kde otcové dětí bydlí jinde, než u matky svých dětí. Ale kdo by pátral?! Vždyť na sociálce mají tolik práce, že z kanclu ani nevylezou, jak jsou zavalení a i z ostatních odborů MPSV. Dřou jako koně! Chytráci je ale vždycky přečůrají. Chytráctví se vyplácí a poslanci k tomu stvořili potřebné zákony. Tak nějak pro lid, pro ty masy. První s tou "Záchrannou sociální sítí" přišel pán Klaus, co hlásal konzervativismus, správnost zadlužování rodin pro pohon ekonomiky státu i nepotřebnost kriminalizování podnikatelského sektoru. Ovšem po něm socdemáci i lidováci a všichni ve sněmovně i vládách proti rodině udělali co mohli!

M. Šejna 15.7.2016 7:25

Astone

Nýtrová je opravdu homofobní kráva. Nikoli ale proto, že odmítá registrované partnerství, ale proto, že označila homosexuály za pedofily. Tahle homofobní kráva je bohudík jen řadová posrankyně, protože kdyby měla větší moc, nejspíš by prosadila preventivní odebírání dětí homosexuálním ženám, aby nebyly jejich děti pedofilně przněny.

Putna patří do tohoto století stejně, jako Nýtrová. To ale nic nemění na tom, že ona je homofoní kráva, a on je agresivní teplouš. Oba jsou ostudou tohoto státu.

B. Hamáček 15.7.2016 7:40

Re: Astone

Poslankyně Pavlína Nytrová pouze pojmenovala problém na plnou hubu. Pokud by jenom tak nesměle špitla, tak by si toho nikdo nevšiml , ani takový samec tura domácího bez své samičí chlouby . Homosexuálové se snaží 96% většině diktovat . Z jejich jednání mám pocit , že pokud nejsem homo , tak jsem bezcenný ! A levičáci je v tom podporují , protože to plně zapadá do jejich plánů na zničení světa ! Argument , že je něco nemoderní , to je prostě debilita. Že je něco moderní neznamená , že je to nutně správné !! Jsem velmi tvrdě proti adopci dětí homo páry. Klidně ať si spolu žijí , a mají vůči sobě různá práva , ALE NIKDY NEBUDOU RODINA !!!

Myslím ,že LGBT komunita svým chováním maximálně vyprovokuje skupinu primitivů , která se jim bude pokoušet vysvětlit fyzicky , co je a co není správné . Pak je ochránit nebude jednoduché, jako každého občana..

M. Šejna 15.7.2016 7:47

pane Hamáčku

opravdu ta homofobní kráva pojmenovala problém na plnou hubu?

Mohle byste mi sdělit, kde jste Vy a Nýtrová přišli na to, že lesby a teploušové mají výrazně pedofilní choutky?

B. Hamáček 15.7.2016 8:11

Re: pane Hamáčku

Jak jsem psal výše , problém bylo nutno zveličit , aby si ho vůbec někdo povšimnul. A svůj nesouhlas s paní poslankyní můžete vyjádřit slušněji . Adeptek na toto pojmenování je více , ale paní Nytrová mezi ně nepatří !

J. Brožek 15.7.2016 8:22

Re: pane Hamáčku

Jak chcete sehnat "tvrdá" data, když se nesmí statistika trestných činů podle těchto kritérií ani dělat, natož zveřejňovat? Lidi jako vy to nejprve zakázali, a teď argumentují tím, že neexistuje důkaz pro. Ale on neexistuje ani proti.

Argumentace pro je jednoduchá a slyšeli jsem ji - medialozované pedofilní případy jsou ve vyšším procentu, než odpovídá zastoupení ve společnosti, páchány právě touto skupinou. Jiné informace podle vás a vám podobných existovat nesmí.

A nálepkování krávou - no každý má svůj okruh, kde žije, že?

M. Šejna 15.7.2016 8:55

pane Brožku

o vaší preferenci svědčí to, že vám strašně vadí označení Nýtrové za "homofobní krávu", ale moje označení Putny za "agresivního teplouše" nerozporujete. A v tom je rozdíl mezi mnou a vámi. Pro mě je jakýkoli idiot idiotem, ať je pravej, levej, homo nebo hetero. Vy ale své názorové soukmenovce dokážete tolerovat, zatímco u těch druhých netolerujete nic.

Mimochodem já jsem stabilní volič soc.-dem. Přesto považuji mnou volenou sociálně demokratickou poslankyni za homofobní krávu.

J. Brožek 15.7.2016 9:10

Re: pane Brožku

Ad a) - vůbec nevadí ani jedno, ani druhé. Protože reaguji na nějaký příspěvek a na článek, tak ani v tom příspěvku na který reaguji ani v článku žádné označení Putny (ani jeho jméno) nebylo. A že jste to uvedl někde jinde není relevantní.

ad b) - volič soc-dem já naopak vůbec nejsem. Ale zastávám postoj, že každý může vyjádřit svůj názor a má na něj právo bez ohledu na to, z jakého politického spektra je.

ad c) - i v mém komentáři k té nálepce jsem měl na mysli spíš ty, kdo to takhle jako první uvedli, než vás. Pokud ovšem s tím označením souzníte, tak se to vztahuje i na vás.

M. Šejna 15.7.2016 9:30

zkuste lépe číst pane Brožku

Aston se ve svém článku o Putnovi zmiňuje. Proto se o něm zmiňuji i já.

J. Brožek 15.7.2016 9:43

Re: zkuste lépe číst pane Brožku

A kde je v článku uvedeno označení "agresivní teplouš"?

M. Šejna 15.7.2016 9:52

aha, tak jo

zjišťuji, že diskuze s vámi je mrháním drahocenného času. Trollování podporovat nebudu.

J. Brožek 15.7.2016 10:35

Re: aha, tak jo

OK - když dojdou argumenty, nastoupí agresivita. To je běžné.

M. Šejna 15.7.2016 9:00

a ještě dodatek, pane Brožku

když tedy lidé, jako já, zakázali statistiku ohledně trestných činů, pak by mě zajímalo, kde sehnala "tvrdá" data ta homofobní kráva jako vy? Máte vy a ta vaše homofobní kráva nějaké protekční zdroje "tvrdých" dat?

J. Brožek 15.7.2016 9:15

Re: a ještě dodatek, pane Brožku

Škoda že nečtete dřív, než reagujete - já jsem to tam snad jasně napsal, ne? Medializované případy pedofilie mají vyšší procento ze skupiny homosexuálů, než je jejich procentní zastoupení ve společnosti.

A nějak nechápu obrat "homofobní kráva jako vy"? Považujete mě snad za krávu? To už by svědčilo o velmi vážném duševním problému.

M. Šejna 15.7.2016 9:28

kouzlo nechtěného, pane Brožku?

pojem "jako vy" jste použil vy vůči mě jako první. No a já mám ve zvyku používat stejné výrazy vůči mým oponentům. Takže to neberte tak, že jsem vás označil za krávu. Jen jsem vás zařadil k Nýtrové podobně, jako jste vy zařadil mě kamsi vašim výrokem "lidé jako vy".

J. Brožek 15.7.2016 9:41

Re: kouzlo nechtěného, pane Brožku?

Pokud byste napsal, že mám obdobné názory jako ona, tak by se sice ohradil, že jen v případě adopce dětí homosexuály (vzhledem na politickou orientaci bych spíš řekl, že většinově máte obdobné názory jako ona vy - alespoň takhle jste se jako volič vyjádřil). Ovšem to vaše spojení "jako vy" a označení krávy je zjevně dohromady nesmyslné.

Btw: - spletl jsem se snad já v tom, že souhlasíte se zákazem pořizování statistik trestných činů podle sexuální orientace (náboženství, národnosti, ...), které by mohly pomoci vytipovat rizikové skupiny? (A předejímám námitky a hned odpovídám - zneužít je možné všechno, viz náklaďák v Nice.)