Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Jak jsme (ne)spokojeni
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Schwarz 15.11.2019 9:45Popravdě ANO nevolím, ale kdybych měl volit mezi Babišem a vámi beru jednoznačně Babiše! I když mne jeho rozhazovačná politika, vysoké daně a spojenectví se socany nevýslovně se/re. |
P. Spáčil 15.11.2019 8:49Jo, na označování MilChvilPRD má (c) pan Neff. (:-)) Nikdo neříká, že by se nemohli zástupci rozdílného chápání demokracie střetnout. Je to jenom o tom, jak si jednotlivé strany "dialogu" vyhodnotí, jestli to má pro ně smysl. |
J. Anděl 15.11.2019 8:53Obecně platí, že dává smysl říct na jakýkoliv požadavek či nabídku "ano" jen tehdy, když z toho něco máte. I kdyby "jen" dobrý pocit, nebo vědomí, že "ne" by bylo mnohem horší. Babiše volit nebudu (nic bych z toho neměl, ani dobrý pocit), ovšem dobře ukazuje svou schopnost říct "ne". To je inspirativní. Inspirovat se lze i u nepřátel. |
P. Spáčil 15.11.2019 9:13Politika je byznys jako každý jiný. Každý se snaží prodat to své zboží a každý se rozhoduje, co je pro pro propagaci jeho zboží nejvhodnější. |
J. Schwarz 15.11.2019 9:42Pokud je ovšem ČT "veřejnoprávní" a patří "všemu lidu", pak by nebylo od věci uspořádat "debatu" ve které by i druhá strana mohla bez zásahu moderátora vysvětlit své postoje. Zatím mají řádově větší prostor právě ti "zástupci odlišného chápání demokracie". |
J. Vintr 15.11.2019 8:26To, jestli je člověk spokojen, je jeho vnitřní postoj a vůbec nemusí souviset s vnějšími okolnostmi. A může být ovlivňován řadou jiných věcí než jen skutečnými materiálními podmínkami. |
D. Polanský 15.11.2019 8:38Jistě, máte pravdu, ale být spokojen a současně být dobře materiálně zajištěn je docela příjemné. |
I. Mertl 15.11.2019 8:48Tak proč nespokojen, pane Polanský? |
M. Valenta 15.11.2019 8:26Dnes celkem souhlas až na ten konec. Jestli jsou rychlokvašení miliardáři z dob privatizačních, vládnoucí dnes defacto této zemi, kupující si noviny a dělající si psinu z českých soudů, ještě před anebo za hranou bolesti, je otázkou, kterou si každý musí zodpovědět sám. Zatím to vypadá, že pro většinu to snesitelné je. So geht das. |
J. Uzel 15.11.2019 9:40Jistě, stále je co zlepšovat, ale o život opravdu nejde a hlavně Vám nikdo nebrání najít si místo, kde je podle Vás vše dokonalé. |
J. Schwarz 15.11.2019 9:50Víc mne irituje stav našich soudů než stav našich miliardářů... |
P. Boublíková 15.11.2019 8:20Hlasování nohama https://www.lidovky.cz/domov/po-roce-1989-z-ceska-odeslo-az-200-tisic-lidi-nejvice-do-usa.A140605_172600_ln_domov_sk Bohužel jsem nenašla žádné novější údaje ani jak se situace měnila průběžně. |
J. Anděl 15.11.2019 8:26Ano, z tohoto pohledu tady byli lidé za socíku nesmírně spokojení |
I. Mertl 15.11.2019 8:46Jo, v letech 68-70 z čssr emigrovalo 90 tis. lidí, do r.89 celkem 300 tis., v letech 90-91 80 tis. ("Konečně"), pak ročně 2-3 tis. |
P. Boublíková 15.11.2019 8:52Takže žádné velké výkyvy s nástupem vlády (prezidenta) takové nebo makové? To mě zajímalo, děkuji. |
J. Anděl 15.11.2019 8:36Btw nemyslím to zle, odkaz je zajímavý. Napadlo mě, jak bychom mohli pomoci lidem v Africe ke spokojenosti... |
P. Boublíková 15.11.2019 8:38K reálné spokojenosti nebo ke statistické? |
J. Anděl 15.11.2019 8:54
|
L. Černín 15.11.2019 8:07Milý Astone Přídělový systém byl zrušen až po měnové reformě v roce 1953, tudíž fungoval jak za Gottwalda tak za Protektorátu. |
J. Nový 15.11.2019 8:03Například já jsem spokojen a bojím se snah různých neomarxistů, chvilkařů a jiných obohacovač, aby to změilli, protože tuším, že k lepšímu asi těžko. "14. června 2019 Česko nadále patří k nejmírumilovnějším zemím světa, ačkoli si proti loňsku mírně pohoršilo. Zaujímá desáté místo ze 163 hodnocených zemí, zatímco loni bylo sedmé.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/bezpecnost-mir-svet-cesko-index.A190612_133201_zahranicni_remy
.
"16. 7. 2019 Česká republika je zemí s nejlepším udržitelným rozvojem ve střední a východní Evropě. Vyplývá to ze zprávy Organizace spojených národů o udržitelném rozvoji, která zkoumala mimo jiné míru chudoby či boj proti klimatickým změnám." https://zahranicni.ihned.cz/c1-66608280-cesko-se-umistilo-na-sedmem-miste-zebricku-udrzitelnosti-rozvoje-osn-nejlepe-ze-zemi-stredni-a-vychodni-evropy |
J. Nový 15.11.2019 8:0418. ZÁŘÍ 2019 Praha Česká republika se v kvalitě života umístila mezi 149 státy na 24. místě. Proti loňskému roku si polepšila o dvě místa, přeskočila i USA. https://www.lidovky.cz/domov/v-kvalite-zivota-je-cesko-na-26-miste-ze-149-zemi-preskocilo-i-usa-vyplyva-z-pruzkumu.A190918_073601_ln_domov_ele |
A. Reček 15.11.2019 8:01Výzkumy agentur CVVM a STEM přichylují už nějaký čas více přízně pro hnutí ANO a premiéru Babišovi |
J. Havelka 15.11.2019 7:47Včerejší vyjádření Milionu chvilek : Na dnešní večer nás Česká televize pozvala do pořadu Události, komentáře. Mělo jít o duel Mikuláše Mináře s někým z ANO. Včera jsme se však dozvěděli, že se duel ruší. Proč? Protože když se Andrej Babiš dozvěděl, že má jít o duel s MM, odmítl přijít. Účast kohokoliv dalšího z ANO pak tiskové oddělení strany odmítlo s tím, že se s námi budou bavit, až si založíme stranu. Skutečně neexistuje žádná lepší výmluva než tohle? |
P. Spáčil 15.11.2019 7:57A je nějaký důvod se bavit s MilChvilPRD? |
J. Anděl 15.11.2019 8:19Žádný důvod neexistuje sám o sobě. Má takový důvod Babiš? Nemá. Odmítnutí rozhovoru, podle mě, nezmění názor ani jediného člověka. Účast by ho změnit mohla. Proč to s ohledem na volební preference riskovat? Mě by takový rozhovor (duel) velmi zajímal. Ale nejsem volič Babiše a je extrémně malá pravděpodobnost, že bych ho po tom rozhovoru volil. Ano, mohl bych si udělat negativní názor na Mináře. Ale stejně bych Babiše nevolil. |
P. Boublíková 15.11.2019 8:23Opět nezbývá než souhlasit. Ono prát se s někým, kdo se prát nechce poněvadž nemá důvod, je docela těžké |
J. Anděl 15.11.2019 8:24... a Mináře volit ani nevolit nelze. Na box či kohoutí zápasy moc nejsem, takový duel by však mohl trochu uspokojit mojí touhu po vzrušení a krvi. Je to důvod pro účast? |
P. Spáčil 15.11.2019 8:30Podle mě AB důvod k rozhovoru s Minářem nemá. Máte pravdu, že by mohl být zajímavý, ale že ve výsledku by stejně nic nezměnil. Bylo by to jen přesvědčování přesvědčených, podobně jako si tady na NP přečtu v neděli, jak si kdo koho namazal na chleba. |
J. Havelka 15.11.2019 8:27Jaký důvod Spáčile? Plná Letná není důvod domnívat se, že je něco špatně? Proč by se zástupci rozdílného chápání demokracie nemohli střetnout a bez vstupování moderátora vysvětlit srozumitelně své postoje? Samozřejmě, že se vaši bojí, svých 30% debžů mají jistých a spolu s vámi řeknou, "volby". To že papouškujete PRD na konci, na věci nic nemění. |
R. Langer 15.11.2019 9:36Ne, plná Letná fakt není žádný důvod k tomu, aby někdo skákal, jak si "Letná" představuje. A netuším, proč se vůbec někdo domnívá, že to nějaký důvod je. |