17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Ideální stav

Poobědvali a s ničím novým nepřišli. Kdo a kde? Na zámku v Lánech poobědvali prezident republiky Klaus a premiér v demisi Topolánek. Ono to vypadá, že naše politika konečně dosáhla ideálního stavu: nikdo za nic nemůže a nikdo za nic není tudíž zodpovědný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
morous 3.1.2007 12:00

Re: Re: Re: Re: Já to z té výšky vidím takto ...

Jsem důchodce, tedy pobírající mandatorní výdaje. Bůh je mým svědkem, že se tyto nijak nesmyslně nezvedly, reálně posuzováno právě naopak. Existenční náklady ty "nesmyslně vysoké" mandatorní výdají předbíhají druhou kosmickou rychlostí.

Dag Badman 3.1.2007 11:57

Re: Re: Re: to loula

Jenom jestli by to nebylo spíš: Jestli mi Mirečku podlehneš, tak ustoupím od zastavení Temelína? ;-)

Dag Badman 3.1.2007 11:56

Re: Re: Re: Re: to loula

proti zdravotnictví je snad i místní rozvoj kapesné...

jerry 3.1.2007 11:54

Re: Re: to loula

A ODS a Zelení se stejně sbratří? Topol bude vyznávat lásku Kuchtě? ,,Mirku, podlehnu ti, až zastavíš Temelín?";-D

Dag Badman 3.1.2007 11:54

Re: Re: Re: Re: to loula

Paroubek řekl, že levice má 100. Sedíte si na uších, když jste před televizí?

Modrý pták 3.1.2007 11:54

motýlku,

to jste zmagořil nebo jen provokujete?

troll 3.1.2007 11:50

Re: Re: to Douša

Zda dobře nebo špatně je, ale opravdu je, podstatné. Pokud špatně, je autor buď nekompetentní kariérista, co se hrabe tam kde nestačí, nebo lump. Většinou bohužel oboje.

motýlek 3.1.2007 11:46

Re: Re: Re: to loula

zdravotnictví je jen detail ... ale třeba se bude líbit prodat dálnice soukromým společnostem a co deset kilometrů postavit výběry mýtného podobně jako ve Slovinsku a Chorvatsku, jen to tak nějak po Klausovsku dotáhnout do dokonalosti a ty úseky rozdrobit na co nejmenší části ;-D;-D;-D

motýlek 3.1.2007 11:42

Re: Re: Re: Re: to loula

rozumím: modrá šance, 15-ti procentní "rovná" daň, tlusté kolečko - hlavní body skutečného programu ODS ;-D;-D;-D

troll 3.1.2007 11:42

Re: Re: to loula

No, hlavně je rozdíl mezi tím, jestli budeme platit nemocenskou a ještě jednou u doktora/ODS/ či jestli si to ošetření budem platit jen jednou v tý pojišťovně. V případě prosazení prvního scénáře ale mají bluebirdi zaděláno na hlasy doktorů, což je velmi taktické, i když protilidové. Rozdíl je i vtom, jestli většinu daňového zatížení ponese ta chudší majorita /rovná daň/, nebo bude spravedlivěji rozloženo.

loula 3.1.2007 11:41

Re: Re: Re: to loula

Víte, začátkem 90tých let řekl Klaus jednu velikou moudrost: Nemám strach z KSČM, ale mám strach z komunistů, kteří se rychle převlékli a jsou nyní v jiných stranách. KSČ se možná odsunula od moci, ale komunisté od ekonomické moci odsunuti nebyli, naopak ekonomickou moc získali, i když pod hlavičkou jiných stran. Uvědomme si, že reformy ve vládě Klause prováděli vesměs bývalí komunisté.

motýlek 3.1.2007 11:41

Re: Re: Re: motýlku,

ano - zařiďte, aby se nevyplatilo krást a krást se nebude ;-D;-D;-D (to není z mé hlavy - ale z hlavy nějakého státníka)

hodne neRath 3.1.2007 11:39

Re: Re: Re: to loula

zajiste... nejak Vam unikaji fakta.

motýlek 3.1.2007 11:39

Re: Re: Re: to loula

do vlády se jiné strany než vítězné ve volbách mohou dostat jedině neschopností těch vítězných stran ... :-)

motýlek 3.1.2007 11:37

Re: Re: Re: to loula

on má prostě utkvělou přadstavu, že ti co na nepořádek zadělali by jej teď dokázali zase uklidit ... ale přitom dokáže vidět, že se to ČSSD nedaří ... a myslí si, že se to ODS v tom samém prostředí podaří ... zřejmě mu ještě mamina čte pohádky :-)

Jaryna 3.1.2007 11:34

Re: Re: to loula

Souhlasím se zásadní chybou a to je KSČM+ČSSD....V r.89 je zpacifikujeme a teď je dokonce zásluhou p. Paroubka můžeme pustit znova do vlády..Tak to je gól roku...Nebudeme v cizině tak nějak pro smích??? A vůbec můžeme se tomu sami zasmát? Nikoliv, je to k pláči a hanbě...Docela se stydím za tu naší politickou elitu.....Může nastat doba, kdy voliči se nedostaví k žádným volbám, protože už je to štve....Platíme si je velice dobře z našich daní, i když jejich práce se rovná nule......Zkuste to hodit áčko v práci a nebo neodevzdat kvalitní  práci...Soukromník vás vyžene a nebude se ptát na nic... A naše politická elita se pořád předvádí, co umí a je to na nic.......

motýlek 3.1.2007 11:33

Re: Re: to loula

dokážete pochopit rozdíl mezi rétorikou starnických kecalů a realitou programů?

maskot 3.1.2007 11:33

Re: Re: Re: Re: to loula

Socani nejsou žádná levicová strana. Nechtěj si to rozházet s pravičákama a pořád jim ustupujou, chtělo by to už praštit pulitrem do stolu a dát šanci se na té "prosperitě" podílet taky někomu jinýmu než bankéřům, celebritám , tunelářům a zlodějům všeho druhu.

Pes 3.1.2007 11:33

Dobry den damy a vazeni panove,

http://www.free.cz/

motýlek 3.1.2007 11:32

Re: Re: Re: Re: to loula

řeč je o programech ČSSD a ODS a jejich průnicích - proč do toho vsouváte možné koalice jiných stran? umíte aspoň trochu zachovávat pravidla diskuze?;-(

janecz 3.1.2007 11:31

??? exil ???

Tento úvodník je dle mého jen shluk slov. Pouze popisuje situaci, která zde je už přes půl roku. Až Až na poslední poznámku o exilu...to jsem skutečně nepochopil...buď je to laciné teatrální gesto anebo asi nemám dostatečnou inteligenci na to abych to pochopil.

pavel 3.1.2007 11:27

Re: motýlku,

Vy s těmi reformami už dejte pokoj. Ve skutečnosti takové reformy znamenají jen více platit : nejen pojištění, ale i přímo u lékaře, ve škole, do soukromých penzijních fondů. Přitom jediné co potřebujem je snížit platy ve státní sféře - z toho se snad nikdo nepo... Anebo pár let nepřidávat. Stejně nevím proč vláda přidává, když to hlasy spíše ubírá.

Bandi Kelemen 3.1.2007 11:23

Vždyť žrát a chlastat v Lánech je tak příjemné

Kam tedy spěchat, že?

pavel 3.1.2007 11:21

Re: Re: to loula

Asi jste si nevšiml, kolik regulací a byrokracie bylo zavedeno za Klausových vlád.  Příspěvek má plnou pravdu - změna vlády nic nevyřeší (chcete se vsadit ?) pouze se vyměňují koryta, Kromě toho většina byrokratických regulací má původ v Bruselu, takže s ní nikdo nic neudělá.

hodne neRath 3.1.2007 11:19

Re: Re: motýlku,

Motylku, tvrzeni ze nekdo neplati dane a fixlije z principu je naprosta pitomost. I nepalceni dani fixlovani nese totiz naklady - a "hnusny kapitalista" (jinak by jim nebyl) si to spocita.... takze pokud naklady na danovou optimalizaci prekroci vysi dani, radeji plati dane. Je to velice proste....

Malý Aston 3.1.2007 11:16

Re: Re: Re: to loula

Vy nám hodláte tvrdit,že ČSSD+KSČM není jedna levicová dvoukoalice?V tomto případě,má Paroubek 74 nejistých poslanců.Tak proč řve že jich má 100?:-D

hodne neRath 3.1.2007 11:13

Re: to loula

hmmm... tak on neni rozdil ve vysi dani, zakoniku prace, podilu statu na rozhodovani, EUvlezdoprdelnosti atak dale atak dale?

motýlek 3.1.2007 11:11

Re: Re: to loula

řeč je o programech ČSSD a ODS - pokud jste si nevšiml ;-P

motýlek 3.1.2007 11:10

Re: Re: Re: Re: Poobědvali a s ničím novým nepřišli.

já do hospůdek (jak se Vám asi bude líbit - typu Paroubkova čtvrtá cenová:-)) nechodím - tak jednou dvakráte do roka na cestě při práci ... ale dost tuším, kdo tam chodí ... a ti opravdu jen to co dostanou od státu zase státu oklikou v hospodě vrátí těm, co to původně státu (možná) dali ... takže žádný konflikt v tom zvýšení spotřebních daní u těch hospodských komodit není ... :-)

Malý Aston 3.1.2007 11:08

Re: to loula

Ale nemáte pravdu.Program ČSSD+KSČM není v ničem podobný s ODS.Možná je podobný s KDU a Zelenými.Taky samá regulace a přerozdělování.Zásadní chyba je jedna.ČSSD+KSČM jsou jedna politická strana.Spolu hlasují,spolu spí a spolu se milují.:-D