17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Hra na zdrženou

Výbor sněmovny si přeje prostudovat celý policejní spis týkající se případu Čapí hnízdo, aby se mohl kvalifikovaně rozhodnout, zda zbaví Andreje Babiše imunity nebo ne. V podstatě má posoudit, zdali jde skutečně o kriminální kauzu, anebo o politickou šikanu člena parlamentu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 22.8.2017 12:05

Re: Babiš

Ale např. vaše tvrzení, že se jedná o umělou mediální kampaň, jasně vyvrací článek Alexandra Tomského:

https://www.novinky.cz/komentare/446650-komentar-babis-nepremozitelny-alexander-tomsky.html

No jo, ale když vám vždy učaruje ten největší grázl, jako např. Železný, Štěpánek, Babiš... To jsou nejspíš pochody vašeho podvědomí, které nemáte plně pod kontrolou. :-D

P. Vandas 22.8.2017 12:03

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Věřte! :-):-):-) Ostatně Alexandra Tomského mám ve velké oblibě. :-):-):-)

M. Vondráček 22.8.2017 12:02

Re: Babiš

Tak se zdá paní Varadinková, že jste na tu Babišovu mediální propagandu naletěla. Pokud nepovažujete zamaskování AGROFERTU malou firmou , aby dosáhl na dotace , vyjednávání Babiše s Rathem a Bendlem o přidělení dotace této firmě za podvod a jeho organizování samotným AB tak nevím , co podle Vás podvod je .

L. Novák 22.8.2017 12:00

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Přesně. A díky za odkaz. Výborně to shrnul.

Babišovým voličům a fanynkám zjevně imponuje, že se jedná o všehoschopného grázla.

M. Varadinková 22.8.2017 12:00

Re: Babiš

Vy zcela zjevně nejste schopen pochopit, co píšu, ale s tím asi nic nenadělám.

V. Hájková 22.8.2017 11:58

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

VÁŽENÝ- já víc věřím uvahám v komentáři pana TOMSKÉHO- než těm vašim šíleným plkum o osobnostech SLOVENSKÉHO FÍZLA A JAPONSKÉHO POPELÁŘE :-)))))))))))

M. Varadinková 22.8.2017 11:57

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Já ho sice nemám jako první volbu, ale v případě, že ani Svobodní, ani Realisté se nezmůžou na potenciálních 5%, tak mu to hodím.

Nejde jen o to "alfa samce", ale i o to, jestli vůbec dokáže pojmenovat největší aktuální problém. Což zcela zjevně stávající strany (socani, lidovci, Topka, ODS,...) a jejich lídři nedokážou, protože mají jako prioritu zavděčit se Bruselu.

L. Novák 22.8.2017 11:55

Re: NAPROSTO

Tomský to napsal velmi dobře a plně s ním souhlasím.

"...Všechny jeho (Babišovy) lži o účelovosti postupu policie před volbami byly vyvráceny, byl to on sám, kdo celou kauzu, jak potvrdilo Vrchní státní zastupitelství, bezpředmětnou stížností v březnu posunul tak, aby obžaloba padla až po volbách, ve kterých měl naději na první místo v politicky roztříštěném parlamentu. S antibabišovskou koalicí proti sobě zřejmě nepočítal. ..."

Doporučuji všem k přečtení (a díky za odkaz).

https://www.novinky.cz/komentare/446650-komentar-babis-nepremozitelny-alexander-tomsky.html

J. Fialová 22.8.2017 11:54

Re: Babiš

Mám dojem, že neprozřeli až teď před volbami, že prozřeli už na jaře, kdy - no to je ale náhodička - preference ČSSD zamířily dolů a ANO nahoru.

M. Varadinková 22.8.2017 11:51

Re: NAPROSTO

Škoda. Tímto hloupým článkem (už druhým v pořadí) Tomský akorát diskredituje jak sebe, tak Realisty, za které kandiduje. Měl by raději psát o něčem, čemu rozumí, třeba o probíhající islamizaci ve Velké Británii.

L. Novák 22.8.2017 11:50

Re: Proti vydání Babiše nic nemám, ale přijde mi podivné, že...

Bureš je Slovák. Čechoslováci umí česky i slovensky. Bureš česky neumí a když se rozčílí, mele maďarsky. :-D

M. Berka 22.8.2017 11:49

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Souhlas, viděl bych to na Šóguna, jede z druhé pozice a je čitelnější. Všichni se soustřeďují na boj s Babišem a o toho tady vůbec nejde...

P. Vandas 22.8.2017 11:47

Re: Babiš

Ani jedno, ani druhé. Zkuste jiné vysvětlení. :-):-):-)

P. Vandas 22.8.2017 11:46

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

I tak je to možné vykládat. Přesto je dost samců, kteří ve smečce vycítí instinktem, že nejsilnější pes šuká, (jak zde pravil pan Tesařík). :-):-):-)

L. Novák 22.8.2017 11:46

Re: Babiš

Babiš od začátku, co se objevil na veřejnosti, lže, lže a lže. A jestli to nejste schopna vidět, tak s tím nic nenadělám. Za normální to nepovažuji.

L. Novák 22.8.2017 11:44

Re: Babiš

Tak nevím, tím se chlubíte a nebo omlouváte? ;-)

P. Han 22.8.2017 11:44

Re: Co když vyhraje volby Okamura? :-):-):-)

Nojo. Holky (nikoliv W+W, ale Jenčíkovy) měly nožky svalnaté a všechny byly poměrně malé. Jde o proporce, jako architekt to znáte velmi dobře. Tenkrát ještě nepanoval ideál 180 cm vysokých anorektiček. Jenčíkovy girls jsou české holky krev a mlíko. :-)

M. Varadinková 22.8.2017 11:43

Re: Babiš

To není ukázka myšlení typického Babišova voliče, ale ukázka myšlení inteligentního člověka, který se nenechá manipulovat médiální propagandou. Já Babiše nevolím, ale myslím si totéž! Ať raději na Babiše vytáhnou nějaký reálný zločin, protože touto umělou policejně-mediální kampaní ho akorát očišťují od těch podezření, která vůči němu mám já.

L. Novák 22.8.2017 11:43

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

No jasně, jsou to zjevní alfa samci, voličky se za nimi budou hrnout! Těm je jedno, co říkají a dělají. :-P

M. Varadinková 22.8.2017 11:39

Re: Babiš

je to tak.

P. Vandas 22.8.2017 11:38

Re: Babiš

Myslím si totéž a Babišův volič v žádném případě nejsem. :-):-):-)

P. Vandas 22.8.2017 11:35

Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Protože jsou to osobnosti ze kterých vyzařuje vůle po moci. Bude záležet na okolnostech v době volby, ale v těchto volbách je velmi mnoho voličů, kteří "svou" stranu už volit nebudou a ti vsadí na ono charizma. Nemíním hodnotit, co z toho je dobře a co špatně, prostě to tak je. Ostatní lídři jsou outsideři, ze kterých nic nevyzařuje a tak ostrouhají. :-):-):-)

V. Hájková 22.8.2017 11:33

NAPROSTO

NEJLEPŠÍ - KOMENTÁŘ, který jsem kdy ke kauze BABIŠE- BUREŠE četla.

Skvělé - skvělé p. TOMSKÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.novinky.cz/komentare/446650-komentar-babis-nepremozitelny-alexander-tomsky.html

R. Sorge 22.8.2017 11:32

Re: IZIP

Ach jo, stát do VZP deleguje své zástupce. Jiná věc, že tito byli "zainteresovaní" tj. zkorumpovaní.

L. Novák 22.8.2017 11:32

Re: Babiš

Díky za ukázku myšlení typického Babišova voliče. :-)

J. Vobr 22.8.2017 11:31

HANKO,PÍŠI VÁM 1* !!!

Souhlas !!!

S. Lazárek 22.8.2017 11:28

Re: IZIP

Ale do hospodaření mu stát nemluví, dokonce ani SUKL na ní nemá vliv, tudíž pokud by vstoupil do jednání s majiteli IZIP, bylo by to jednání dvou nezávislých subjektů a pokud by měl IZIP platit opravdu plošně, tak VZP je jen část z partnerů, z kterými by se museli majitelé bavit. Jak by i jim přijetí systému IZIP nařídili mi stále není jasné, ale to bude asi tím, že nejsem moc bystrý.

Ano, zaplať pánbůh, nejsem právník. Pěkný den.

P. Vandas 22.8.2017 11:25

Re: Co když vyhraje volby Okamura? :-):-):-)

Skvělé. Pane Hane, nicméně si neodpustím poznámku na okraj. Na tom dobovém záznamu jsou W+V Girls a zdají se mi trochu krátkonohé a těžkotonážní. Usuzuji z toho, že i ideál ženské krásy se mění s dobou. :-):-):-)

M. Hanko 22.8.2017 11:22

Babiš

Člověk aby se v téhle atmosféře styděl napsat něco ve prospěch Babiše. Ale co už.

Politici mlží naprosto běžně. Nevidím důvod, proč by mi tohle mělo vadit. O žádné zjevné Babišově lži nevím (něco na způsob Haškova NEBYL jsem na Hradě, nebyl a nebyl - a přitom tam byl. Drzá lež.)

O Čapím hnízdu mi chybí fakta, ale mediální smršť v novinách a milion rozhorlených komentářů novinářů, kteří o tom nevědí o moc víc, mi je vrcholně nesympatická. Jaké byly přesně podmínky té dotace? Viděl někdo ty papíry? Ó ano, naše (spíš Chovancova) neposkvrněná policie. To mě ale na rozdíl od některých, kteří velmi naivně a idealisticky (zřejmě) věří, že policie je neomylná, a kde má podezření, dotyčný jako by již byl odsouzen - tak na rozdíl od těchto lidí mě to nějakou zvláštní jistotou, že Babiš spáchal kriminální čin, opravdu nenaplňuje.

Firmě Čapí hnízdo byla státními orgány, v době, kdy na ně Babiš neměl vliv, schválena dotace, na kterou by JINÁ firma MĚLA právo. Předmět její činnosti prostě stát dotoval. I KDYBY se Babiš osobně snažil posunout svou firmu do polohy, aby měla legální nárok na dotaci (na podobné projekty přidělovanou!), na kterou za současného stavu nárok neměla - já opravdu nevím, jestli tohle je přes čáru nebo není. Zdá se mi, že snad ani ne. Silně ale cítím, že tohle není kriminální čin.

A když uvážím, jak starý ten případ je, a kdy se trestní stíhání začíná řešit - tak mě to prostě smrdí na sto honů. Babišovo vysvětlení, že z něj a jeho preferencí mají "kluci" zprava i zleva opravdu ale opravdu vítr a udělají cokoliv, aby ho z politiky vyštípali, mi přijde za těchto okolností opravdu věrohodné. MNOHEM věrohodnější, než pohádky o svaté a svými politickými šéfy neovlivnitelné policii, která začíná šetřit právě tehdy, když je to potřeba, což je jen čirou náhodičkou zrovna před volbami, že zázračně prozřeli zrovna teď, skoro po deseti letech ... kdo tomu věří, ať tam běží. A teď mě kamenujte.

R. Sorge 22.8.2017 11:22

Re: IZIP

Jistě nebudete právník. Soukromý subjekt má soukromé vlastníky, VZP vlastní stát.