8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

Hlava k potrestání

Tragedie, k níž došlo při lehkoatletických závodech dětí ve škole ve Volarech na Prachaticku, nám připomíná, jak strašnou zodpovědnost mají všichni lidé, kteří mají na starosti děti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jerry 28.11.2006 9:00

Re: Paroubek

Tedy za takový projev by se Vámi kritizovaný Paroubek stydět nemusel. Tak za to zase můžou novináři, že? Pan Kmenta udělal správnou věc, ukázal nám, jací Dalíkové dneska ovlivňují politiku.

Sova 28.11.2006 9:29

Re: Re: Paroubek

jo ? A co nám Kment tak převratného mimo jedné vulgarity Dalíka ukázal ??? Nepadlo jediné slovo o úplatku, jen jméno poslance Pohanky a to už víme všichni, že bude hlasovat podle chuti. Nikdo o takového spolehlivého ale moc nestojí. Kment udělal to, co jinak dělá Blesk a bulvár, jen titulek a nic za ním. Takže Topolánek to i správně okomentoval.

Sch.glosátor 28.11.2006 10:40

Pan Paroubek už půl roku drží slušné občany této země jako rukojmí ?

Ne. Jen hloupé, neschopné,  neúspěšné, závislé na státu a oddaně hledící vzhůru v očekávání co jim bude zjeveno a jaká mana jim spadne. Těm ostatním je Paroubek v tom smyslu lhostejný. Stejně jako Topolánek či jiný potentát. Berou je jako nutné zlo a obětovanou příležitost (zdravím MP) Posle svých možností daných jejich ekonomickou silou jsou naopak těmi, kdo těm viditelným nahoře lajnují hřiště.

T 28.11.2006 8:45

Kolik kil stál novinář ?

Zajímavě načasované a socani se toho chytli. Za 8 let vytunelovali a zadlužili stát, jejich zákony nestojí za nic, bordel je všude kam se člověk podívá = vizitka česanů. A Paroubek v tom chce pokračovat ?

Márfy 28.11.2006 9:08

Re: Kolik kil stál novinář ?

Samozřejmě že lepší je se vrátit do r 1993 - 1997 . Na chvíli zhasnout aby ekonomové předběhli právníky, neexistence špinavých peněz  (není to na nich napsáno- Tunelprofesor), víc takových Kožených, nedanění LTO ( stovky miliard v p__eli ), nesplácení úvěrů, krach a sanace bank v řádech 170 miliard, tunelování firem, mínusový HDP , nulový růst průmyslové produkce. Ano za ODS byl pořádek- po modré společně.;-D:-D;-D

Márfy

Jura Jurax 28.11.2006 9:36

Re: Re: Kolik kil stál novinář ?

No, furt je to lepší než udržování předlistopadového hroutícího se hospodářství s mizernou produktivitou práce, přezaměstnaností a technickou zastaralostí. A umírněnou privatizací přesně podle norem, takže by za těch 17 let bylo přes tvrdý odpor jejich managementu i politiků (ze státního se krade nejlíp) zprivatizováno již cca 7,4 procenta státních podniků (což by bylo hojně oslavováno) a ty ostatní by šly vývrtkou do zadele, jsouc udržovány masivními dotacemi z prázdné státní pokladny. A byli bychom hospodářsky tak na úrovni Moldávie nebo Rumunska ... ale je fakt, že by si nakradli jiní než ti, jimiž jest se teď a tady oháněno ...

Kdykoliv čtu podobné příspěvky jako ten Váš, Márfy, vždy souhlasím se spravedlivým rozhořčením - leč táži se, co ten spravedlivě rozhořčený proti tomu dělal - tedy kromě ústního příkrého odsudku. A vždycky se taky nemohu ubránit dojmu, že to spravedlivé rozhořčení je aspoň trošku výraz frustrace z toho, že ten spravedlivě rozhořčený holt tehdy nedokázal popadnout příležitotst za pačesy a taky zbohatnout ... mimochodem, též mi ta příležitost protekla mezi prsty, takže se musím živit prací :-D

Akademik 28.11.2006 12:08

Re: Re: Re: Kolik kil stál novinář ?

Hm, máte pravdu, co mi vlastně brání v tom, zbohatnout pomocí zločinu. Třeba zabít nějakou starou paní a okrást ji o peníze. Snad moje svědomí, tohle slovo vám ale asi nic neříká.

Slávek 28.11.2006 8:41

Tak už bouchněte do stolu

Nic ve zlým , ale snad už chápete že s Jirkou a jeho melody boys se jednat nedá. Tak už bouchněte do stolu a ukončete s ním jednání. Když to nedopadne se sestavením vlády , tak se zase tolik nestane i kdyby Jirka vládu sestavil. Republika bude jen truchu víc vyjedená , ale o to rychleji pak vypadne ( aspoň doufám ) tahle parta, která chce měkce dělat, tvrdě spát a hlavně mít co nejvíc peněz k přerozdělování.

Kačaba 28.11.2006 8:38

Aston-ODSáckej výkal

Astone,přečti si diskuzi k článku "Topolánek se zastal Dalíka".Úplně jiné názory diskutujících, jako k tomu Tvýmu výblitku.

Kajan 28.11.2006 8:38

Roko Paroubek, Falmer Filip a podporovatel občanské společnosti,

tedy vlády kolektivů, tedy druhu socialismu, Mirek Topolánek, se svými "lidmi práce" a Dalíkem. To je tedy povedená trojka ! Dzp. 

Lea 28.11.2006 9:12

Re: Kajane

kam se hrabe Roko na kmotra Řebíčka.To už je jiný kalibr.

Kobylka Lajda 28.11.2006 8:32

Za bezpečnost stavby odpovídá projektant a stavitelé!!!

Za bezpečnost hřiště jednoznačně odpovídají projektanti a stavitelé. To by učitelé museli mít 50 hlav, aby uhlídali aspoň 10% dnešních neukázněných a hyperaktivních dětí. Případ je dokladem toho, jak socialistická policie a justice bez námahy hledání důkazů obviní a zničí život člověka, který za to nemůže. Je to smutná událost, říká se neštěstí nechodí po horách, ale po lidech, je mi velmi líto této tragédie, ale měla by pokračování, kdyby byla zodpovědnost hodit vinu na ředitele. To za chvíli nikdo nebude chtít učit.

Proč se policie nestará o posazení za mříže poslance Vondrušky, bachaře a trýznitele lidí, a jeho "nadřízených - Filipa, Grebeníčka atd. ? V jakém státě to žijeme? Je to rejdiště STBáků.;-O(Y);-O(Y)

oko 28.11.2006 8:42

Re: Za bezpečnost stavby odpovídá projektant a stavitelé!!!

STBáky má kolem sebe hlavně levicová svoloč Paroubek a Filip. Když si přečtete některé zdejší příspěvky, tak je to jako ze školení STB a VUMLu. Ostatně někteří bolševici si tu tykají s policajty a dokoce se tím i chlubí8-o

Wabi 28.11.2006 8:48

Re: Re: Za bezpečnost stavby odpovídá projektant a stavitelé!!!

;-D Dnes tu bude veselo.

Jura Jurax 28.11.2006 9:49

Re: Za bezpečnost stavby odpovídá projektant a stavitelé!!!

Za bezpečnost hřiště jednoznačně odpovídají projektanti a stavitelé ... hm, takže když opacknete na rovném chodníku a bacíte se hlavou o obrubník též betonový - za bezpečnost chodníku taky jednoznačně odpovídají projektanti a stavitelé ... si jistě jako normální člověk řeknete, že se máte dívat pod nohy a ne čumět po ftácích nebeských či kam ...

Jinak ovšem - estébák, ba přímo mučitel, bolševický bachař a tak podobně se do kameňa nedostanou; není holt politická vůle, nejsou důkazy, které by nezávislí a úplatní soudci s případnou komunistickou minulostí uznali za dostatečné, a když je nejhůř, špičkoví právníci grázla vysekají ... ono soudce Lynch není občas tak úplně zavrženíhodný, ba až naopak ... ;-€

Ivan 28.11.2006 12:32

Re: Re: Za bezpečnost stavby odpovídá projektant a stavitelé!!!

Jaképak máte důkazy o mučitelích?  Články v Junge Front heute?   K současným dozorcům ve vězeních taky přidáváte přívlastek "kapitalistický bachař"?

Šedovous 28.11.2006 8:31

O tom vyvádění z omylu :

Nejprve je třeba vyvést Astona z omylu že je novinář či publicista nebo dokonce úspěšný spisovatel SCIFI. Klause je třeba vyvést z omylu že je státník nebo dokonce ekonom světového věhlasu, když je furt bankovní úředníček v oboru úvěrů. Topolánka je nutno vyvést z omylu, že to co má mezi nohama je vůbec k něčemu a že je politik. RůznéDalíky je třeba vyvést z omylu, že si lidi nechají srát věčně na hlavu a české podnikatele typu Pitra a Krejčíře, že kapitalismus je vrchol vývoje lidské civilizace a že tu kvůli nim bude věčně.

Další vyvádění z omylů za hodinku....

Gavroche 28.11.2006 8:34

Re: O tom vyvádění z omylu :

Už se těším a zdravím!  :-)

A v jakém bludu žije Jirka Paroubek, velký učiteli?

Wabi 28.11.2006 8:35

Re: O tom vyvádění z omylu :

Už se těším, vážně.:-)

Ccecil 28.11.2006 8:35

Re: O tom vyvádění z omylu :

Ty se vyveď z omylu, že k tomu máš něco rozumného co říci. Protož pravdu nemáš. Aston ano a já s ním souhlasím.

Kobylka Lajda 28.11.2006 8:36

Re: O tom vyvádění z omylu :

Moudrý Šedý fousku, nemáš také návod, jak je vyvádět z omylů? A co zatím funkčnějšího, než kapitalismus, bylo lidmi realizováno? A co socialismus a komunismus s milióny mrtvých - nebyl to také omyl? Vyveď mne z omylu!! Prosím, prosím - ale konkretně.;-D;-D;-D

Wabi 28.11.2006 8:43

Re: Re: O tom vyvádění z omylu :

No třeba ty miliony mrtvých. Za kapitalismu se zřejmě neválčilo, neprodávali otroci atd. Jen ty dvě světové války, kolik přinesly obětí. Zřejmě je mají na svědomí komunisti.;-D

oko 28.11.2006 8:51

Re: Re: Re: O tom vyvádění z omylu :

A k tomu všemu ještě ti kapitalističtí neandrtálci, co mlátili kromě mamutů ještě duté hlavy, že soudruhu? Tvůj pra, pra, pra to bohužel, ale s následky, přežil;-D

Wabi 28.11.2006 8:53

Re: Re: Re: Re: O tom vyvádění z omylu :

Maminka bude mít radost, jak je synek vtipnej.;-D

jerry 28.11.2006 8:56

Re: Re: O tom vyvádění z omylu :

Osobně považuji za nejlepší režim kapitalismus, ve kterém se dodržují zákony. Jenže to je zatím neuskutečnitelná vize, zvláště když nás někteří stále přřesvědčují, že bývalí pologramotní veksláci jsou dnes vážení a úspěšní podnikatelé.

oko 28.11.2006 8:46

Re: O tom vyvádění z omylu :

Kdy budete střílet z Aurory?8-o

PROROK ELIÁŠ 28.11.2006 8:54

Re: Re: O tom vyvádění z omylu :

 Zatím se v naších končinách  ostošest střílí z voličů a občanů vůbec....

Lea 28.11.2006 8:30

v ČSA prej došlo ke vzpouře

načež byli vyměneni tři lidé v dozorčí radě. Předsedou DR se stal trubadur ODS - Miroslav Ševčík.Proč je tohle korytářství haleno do nějaké vzpoury,nevím.Kam přešel ekonomický expert Kocourek? Ten,který má prsty ve vytunelování pozemků PF a v parlamentu si sypal popel na hlavu? Uvažovalo se o korytu v DR SČE. To jako střídání Vojíře,kterej tam dosedl  na základě opoziční smlouvy?A tohle má být ta kýžená změna s ozdravěním politické kultury! Potěš koště! K Dalíkovi snad jen to,že jakej pán,takovej kmán.

Gavroche 28.11.2006 8:37

Re: v ČSA prej došlo ke vzpouře

Ještě čekám, kam ODS upíchne další své oddané (mediální hlásné) trouby z Liberálního institutu (Schwarz, Joch) či Centra pro ekonomiku a politiku! Srdečně Vás,. drahá přítelko,  zdravím!VV

Lea 28.11.2006 9:07

Re: Re: v ČSA prej došlo ke vzpouře

nazdárek, Gavroche.